Hmm kan, kanquote:
ik hoop dat dat record nog even staat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat weet ik. Maar die 34.03 van Wotherspoon was ook.. uniek. Dat zag toen ook niemand aankomen, zo'n tijd.
Richardson is een geen-hersener.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:37 schreef marcodej het volgende:
Goed vermaak altijd. Ik kijk.
Ik gok op Richardson en M. Mulder.
Bij Davis komt dat natuurlijk vooral door die belachelijke regels bij de Amerikaanse sprintkampioenschappen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:02 schreef Montov het volgende:
Wel opvallend dat de best 500m rijder van het seizoen (Smeekens) en de beste 1000m rijder van het seizoen (Davis) er niet bij zijn. Zelfs voor een WK Sprint moet je al kunnen allrounden.
Inderdaad, dat toernooi ging over 2 x 500m + 1 x 1000mquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:37 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Bij Davis komt dat natuurlijk vooral door die belachelijke regels bij de Amerikaanse sprintkampioenschappen.
Lee kan er misschien nog wel onder op de 500m, maar ik zie Richardson het WR op de 1000m niet halen.quote:
Records van Wotherspoon en Davis worden natuurlijk ook niet verbroken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Lee kan er misschien nog wel onder op de 500m, maar ik zie Richardson het WR op de 1000m niet halen.
Dat lijkt me wel duidelijk jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Records van Wotherspoon en Davis worden natuurlijk ook niet verbroken.
Richardson gaf vorige week aan dat ze op het WK wil pieken. Onder de 1.13 moet lukken...maargoed, WR staat natuurlijk wel heel erg scherp.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Lee kan er misschien nog wel onder op de 500m, maar ik zie Richardson het WR op de 1000m niet halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |