Zeauwiezeauquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Zoiezo in het algemeen. En de dopingvraag werd aan Erben in de studio gesteld.
Lijkt me nog een lage inschatting.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
PS hij gelooft wel dat er gebruikt is/word. Als in het wielrennen 90% gebruikt kan het volgens hem niet anders dat er ook in andere sporten iig zo'n 10% gebruikt.
Zoiets. Straks gaan ze er verder op door.
Daar kan ik ook wel inkomen, het is wel apart dat het alleen wielrennen zou betreffen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
PS hij gelooft wel dat er gebruikt is/word. Als in het wielrennen 90% gebruikt kan het volgens hem niet anders dat er ook in andere sporten iig zo'n 10% gebruikt.
Wel een realistisch antwoord. Gelukkig geen lulkoek als "schaatsen is een technische sport, dus hier wordt niet gebruikt."quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Als sprinter ga je geen EPO gebruiken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel een realistisch antwoord. Gelukkig geen lulkoek als "schaatsen is een technische sport, dus hier wordt niet gebruikt."
ja zoiets had ik eigenlijk wel verwacht van hem. Dus ik vond hem wel verrassend 'open'. Voor de 3 zinnen die ze er tot nu toe aan hebben besteedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel een realistisch antwoord. Gelukkig geen lulkoek als "schaatsen is een technische sport, dus hier wordt niet gebruikt."
EPO heeft het meeste effect in je training, daar heb je als sprinter ook baat bij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als sprinter ga je geen EPO gebruiken.
Tijdens trainingen kan je daar toch wel profijt van hebben?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EPO kan je gebruiken om meer te kunnen trainen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is een kwestie van tijd voordat de andere sporten eronder gaan bezwijken. Overal wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar kan ik ook wel inkomen, het is wel apart dat het alleen wielrennen zou betreffen.
Het is wachten tot de dopingbom in het voetbal barst.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is een kwestie van tijd voordat de andere sporten eronder gaan bezwijken. Overal wordt gebruikt.
Ik denk dat je daar lang op kunt wachten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is wachten tot de dopingbom in het voetbal barst.
Tennis eerst. In voetbal is het sowieso laf, zon suffe sport. Zal het gebruik ook wel meevallen. Die voetballers kunnen weinig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nooit officieel bewezen volgens mij dat Jones EPO heeft gebruikt. B-Staal was negatief.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
EPO heeft het meeste effect in je training, daar heb je als sprinter ook baat bij.
Marion Jones gebruikte het ook.
Dat wel, maar toch is het risico vrij groot. Zijn genoeg andere middelen die handiger zijn in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tijdens trainingen kan je daar toch wel profijt van hebben?
Was dat Kotyuga niet, die toen absolute wereldtop was en daarna niks meer voor elkaar kreeg?quote:
Hoezo is het risico vrij groot?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch is het risico vrij groot. Zijn genoeg andere middelen die handiger zijn in ieder geval.
Ik vraag me nog altijd af hoe zij met haar techniek uberhaupt vooruit kwam.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat Kotyuga niet, die toen absolute wereldtop was en daarna niks meer voor elkaar kreeg?
Of allebei?
volgens mij allebei.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat Kotyuga niet, die toen absolute wereldtop was en daarna niks meer voor elkaar kreeg?
Of allebei?
Daar zit wel wat in. Ik denk teveel in het wielrennenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoezo is het risico vrij groot?
Veel out-of-competition controles zijn er bij mijn weten niet in het schaatsen en EPO is redelijk snel uit je lichaam.
Volgens mij kwam het in de Balco-zak wel naar voren dat ze ook epo had gebruikt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:18 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nooit officieel bewezen volgens mij dat Jones EPO heeft gebruikt. B-Staal was negatief.
Nou, wel net te veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:06 schreef Tornadovis het volgende:
Inderdaad, irritant. Nog net niet teveel, maar handig is het niet.
Stemgeluid klinkt ook niet heel helder...
Zal denk ik nog jaren duren, met al die absurde (sponsor) bedragen daarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het geluid alsof ze in een mobieltje met slecht bereik praten meer storend eigenlijkquote:
Alles...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het geluid alsof ze in een mobieltje met slecht bereik praten meer storend eigenlijk
Sowieso nog geen geweldige tijden vandaag, alleen die Hongaarse een PR als ik goed heb opgelet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |