Hoezo is het risico vrij groot?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch is het risico vrij groot. Zijn genoeg andere middelen die handiger zijn in ieder geval.
Ik vraag me nog altijd af hoe zij met haar techniek uberhaupt vooruit kwam.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat Kotyuga niet, die toen absolute wereldtop was en daarna niks meer voor elkaar kreeg?
Of allebei?
volgens mij allebei.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat Kotyuga niet, die toen absolute wereldtop was en daarna niks meer voor elkaar kreeg?
Of allebei?
Daar zit wel wat in. Ik denk teveel in het wielrennenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoezo is het risico vrij groot?
Veel out-of-competition controles zijn er bij mijn weten niet in het schaatsen en EPO is redelijk snel uit je lichaam.
Volgens mij kwam het in de Balco-zak wel naar voren dat ze ook epo had gebruikt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:18 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nooit officieel bewezen volgens mij dat Jones EPO heeft gebruikt. B-Staal was negatief.
Nou, wel net te veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:06 schreef Tornadovis het volgende:
Inderdaad, irritant. Nog net niet teveel, maar handig is het niet.
Stemgeluid klinkt ook niet heel helder...
Zal denk ik nog jaren duren, met al die absurde (sponsor) bedragen daarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is wachten tot de dopingbom in het voetbal barst.
Ik vind het geluid alsof ze in een mobieltje met slecht bereik praten meer storend eigenlijkquote:
Alles...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het geluid alsof ze in een mobieltje met slecht bereik praten meer storend eigenlijk
Sowieso nog geen geweldige tijden vandaag, alleen die Hongaarse een PR als ik goed heb opgelet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |