quote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
In mijn etsy shop wil ik me voornamelijk richten op amigurumi...maar net wat je zegt...ik moet een beetje letten op die auteursrechten enzo.
Maar mocht ik ooit een echte winkel/webshop hebben zou ik er ook graag garens enzo bij verkopen.
welkom, ik zou als ik jou was geen deken van katoen gaan haken, echt zwaar, phildar (hobbyland) bollen van 1 euro allemaal mooie kleurtjes haakt best fijn weg en is niet zwaar, Saskia vabn Wibra is ook lekker weg te haken maar iets dikker.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:10 schreef Miii3 het volgende:
Dankje trui! Ik moet zeggen dat ik nog niet zoveel weet over de verschillende merken enzo, er is zoveel keuze! Wat zou jij dan aanraden voor een deken? Ik wil wel graag 'sprekende' kleuren, ik vind Royal van de Zeeman bijvoorbeeld ook fijne wol, maar die kleuren vind ik wat te flets voor een deken.
prachtigquote:Op maandag 28 januari 2013 12:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Tyler-Girl, wat een mooie shawl. Erg leuke steek heb je gebruik.
En een prachtige calm cowl zouzomaarkunnen!![]()
Ik ben begonnen aan mijn project, de deken met allemaal verschillende steken. Hij is 2.30 meter breed. Zo past ie ook mooi op ons bed.Dit is hoe ver ik tot nu toe ben:
[ afbeelding ]
Hahah wie zegt dat ik betrouwbaar ben?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]dan wordt ik klant bij je als je garen gaat verkopen, wel lekker betrouwbaar dan een vage webonlinegeval
ziet er gelikt uit, leuk en je staat bij mijn favorieten, ik wens je een mega succesquote:Op maandag 28 januari 2013 22:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahah wie zegt dat ik betrouwbaar ben?![]()
Mare hij is online![]()
http://www.etsy.com/shop/CrochetedbyTamara?ref=si_shop
Nog niet helemaal perfect (ik had al alles in het engels gezet, terwijl het dus gewoon in het Nederlands kon...maar het begin is er)
Gelikt/ mooi/strak/netjes en overzichtelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dankjeenne gelikt???
ik ben best tevreden maar tkan beter natuurlijk
ik heb je geliked... maar mag je die beestjes die je gehaakt hebt naar iemands patroon zomaar verkopen? Er staat ook niet bij van wie ze zijn enzo..quote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dankjeenne gelikt???
ik ben best tevreden maar tkan beter natuurlijk
Superba Poems van Rico Design is heel mooi! Kriebelt alleen wel behoorlijk, maar dat is met de meeste sokkenwol.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Even een vraagje. Ik ben binnenkort jarig, en nu heb ik bedacht dat ik mooi van kleur verlopend garen ga vragen voor het haken van een omslagdoek. Heeft iemand tips?
Datquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:26 schreef trui het volgende:
een verschil is, dat je met de handleiding van Ikea 1 kastje maakt. Niet meteen 100, zodat je er flink winst op kunt maken.
Goed dat je het uitgezocht hebt... beter voorkomen dan genezenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
Het valt gelukkig mee....alleen de uil mag ik niet verkopen, dus die heb ik maar even gedeactiveerd. De rest moet ik dan nog even vermelden van wie het patroon is, maar mag wel gewoon verkocht worden.
Ik had er wel aan gedacht, maar nog niet echt uitgezocht. Enne je bent geen spoiler hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Goed dat je het uitgezocht hebt... beter voorkomen dan genezen![]()
Blij dat ik het gezegd heb.. want ik voelde me zo een spoiler in j gelukkige gevoel
Hopelijk gaat het goed lopen!
Ik zou wel betere foto's maken. Die een soort sfeertje wegzetten en niet de helft van je huisraad laten zien.misschien een tip. Haal wat rollen cadeaupapier (effen, met een leuke vrolijke print) dan kan je die gebruiken als achtergrond, waar je op kan fotograferen.
leuk idee van dat cadeaupapier!quote:
ik pak wel eens een fleecedeken met een kleurtje ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik had er wel aan gedacht, maar nog niet echt uitgezocht. Enne je bent geen spoiler hoor.
Ja de foto's moeten idd nog anders/beter. Maar heb verder nergens een egale achtergrond. Maar inpakpapier had ik nog niet aangedachtbedankt voor de tip!
Nog meer tips??alles is welkom hoor
allebei natuurlijk. Leuk ook te combineren ^^.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef trui het volgende:
[..]
leuk idee van dat cadeaupapier!
maar effen met een vrolijke print spreekt elkaar toch een beetje tegen, lijkt me? of bedoel je allebei.
Helaas niets van dat in huis/rondom huis (en ga met zo'n weer ook niet naar buitenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
allebei natuurlijk. Leuk ook te combineren ^^.
Je kunt ook je konijn bijvoorbeeld tussen stro leggen met een wortel ofzo.. als je dat hebt.
Ik hang ze wel eens in de planten. Nou zijn dat niet echt beste foto's van mij. moet er meer tijd voor nemen eigenlijk ^^. maar geeft wel en leuk verhaal ^^.
Ik zou ook een soort serie nemen... beetje hoofdje draaien, arm omhoog.. andere pose.. dan komen je beestjes meer tot leven.
Dankje. En ik wil wel updates geven hoor, maar nu gebeurd er nog weinigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
Tyler-Girl, wat leuk dat je een Etsy-shop begonnen bent! Veel succes ermee! Laat je ons weten hoe het gaat?
Bijou, ik was vergeten dat jij van die mooie dekens bent.Ik vind je vlaggetjes leuk, en je egeltjesansichtkaart! En ik ben vooral benieuwd naar je eerste boek. Misschien maar eens in mijn winkelmand gooien.
binnenkort is het weer er weer meer naarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Helaas niets van dat in huis/rondom huis (en ga met zo'n weer ook niet naar buiten) maar ik snap je idee en klinkt heel leuk. Poses enzo ga ik zeker proberen, als ze mooi blijven zitten
[..]
Dankje. En ik wil wel updates geven hoor, maar nu gebeurd er nog weinig
Enne boek? wat voor boek?
cute.. doet me wel heel erg aan de padma denkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben overgehaald, trui.Het boek voor Ivan en de egeltjes voor Lena.
Oh, ik heb gister een van de dieren uit het Zoo Animals patroon gehaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb oogjes van Creamijn gebruikt, maar die vond ik niet zo fijn. Ik kon de achterkant niet genoeg aandrukken waardoor de oogjes niet diep genoeg in de stof zitten. Is dit een bekend probleem, of ligt het aan mij?
Oh, en Ivans eerste reactie op zijn olifant: "Waar blijven de neushoorn en het nijlpaard?"
Is dat dit patroon?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
cute.. doet me wel heel erg aan de padma denken![]()
Ja dat is vrij veelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
volgens mij bedoelt ze allebei...of in ieder geval allebei om uit te proberen. Ik ga het zeker proberen.
En Bijou bedankt voor je linkje, zijn zeker handige tips. Alleen dat geduld ontbreek (nu al) en hun prijsformule laat ik ook nog maar ff zitten (na een ruwe schatting kwam ik op ¤66 uit....beetje veel voor een ami lijkt me)......
ja, er is hier een hele Padma hausse geweest enige tijd terug.quote:
Hij is heel leuk, die padma!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef trui het volgende:
[..]
ja, er is hier een hele Padma hausse geweest enige tijd terug.![]()
maar die van jou is ook erg schattig! en haha die Ivan. maar logisch hoor, ik word ook altijd hebberig-naar-meer van haakwerk.
Dank!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
Bijou, ik was vergeten dat jij van die mooie dekens bent.Ik vind je vlaggetjes leuk, en je egeltjesansichtkaart! En ik ben vooral benieuwd naar je eerste boek. Misschien maar eens in mijn winkelmand gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:24 schreef trui het volgende:
dat boek is zeker een aanrader, Claudia. wij hebben 'm thuis!
quote:quote:![]()
Hihi heel cutequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben overgehaald, trui.Het boek voor Ivan en de egeltjes voor Lena.
Oh, ik heb gister een van de dieren uit het Zoo Animals patroon gehaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb oogjes van Creamijn gebruikt, maar die vond ik niet zo fijn. Ik kon de achterkant niet genoeg aandrukken waardoor de oogjes niet diep genoeg in de stof zitten. Is dit een bekend probleem, of ligt het aan mij?
Oh, en Ivans eerste reactie op zijn olifant: "Waar blijven de neushoorn en het nijlpaard?"
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:50 schreef Bijou het volgende:
[..]
Dank!Mocht je het boek willen bestellen, het kan ook rechtstreeks bij de uitgever en dan krijg je er tegenwoordig kleurpotloodjes bij
Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besteld!En ik zou nog wel bezuinigen, hmf.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat leuk!
Besteld!En ik zou nog wel bezuinigen, hmf.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:50 schreef Bijou het volgende:
Dank!Mocht je het boek willen bestellen, het kan ook rechtstreeks bij de uitgever en dan krijg je er tegenwoordig kleurpotloodjes bij
leuke actie! alleen wel een erg slordige spelfout van die uitgever...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:zeker als je meerdere boeken besteld.in de haak.
Nou, ik hoopte het...quote:Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef trui het volgende:
ik vraag me altijd ernstig af of er genoeg animo is voor gehaakte knuffeltjes, tegen een prijs waar je ook nog wat aan hebt dan he. zeker als er ook nog verzendkosten bij komen, is dat in verhouding al snel te duur denk ik. of je moet iets heel speciaals in de aanbieding hebben.
Ik heb ze erover gemaild!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:36 schreef trui het volgende:
[..]
leuke actie! alleen wel een erg slordige spelfout van die uitgever...
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |