abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122189987
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

In mijn etsy shop wil ik me voornamelijk richten op amigurumi...maar net wat je zegt...ik moet een beetje letten op die auteursrechten enzo.

Maar mocht ik ooit een echte winkel/webshop hebben zou ik er ook graag garens enzo bij verkopen.
*O* dan wordt ik klant bij je als je garen gaat verkopen, wel lekker betrouwbaar dan een vage webonlinegeval
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_122190269
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:10 schreef Miii3 het volgende:
Dankje trui! Ik moet zeggen dat ik nog niet zoveel weet over de verschillende merken enzo, er is zoveel keuze! Wat zou jij dan aanraden voor een deken? Ik wil wel graag 'sprekende' kleuren, ik vind Royal van de Zeeman bijvoorbeeld ook fijne wol, maar die kleuren vind ik wat te flets voor een deken.
welkom, ik zou als ik jou was geen deken van katoen gaan haken, echt zwaar, phildar (hobbyland) bollen van 1 euro allemaal mooie kleurtjes haakt best fijn weg en is niet zwaar, Saskia vabn Wibra is ook lekker weg te haken maar iets dikker.
pi_122190314
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Tyler-Girl, wat een mooie shawl. Erg leuke steek heb je gebruik. :Y

En een prachtige calm cowl zouzomaarkunnen! ^O^

Ik ben begonnen aan mijn project, de deken met allemaal verschillende steken. Hij is 2.30 meter breed. Zo past ie ook mooi op ons bed. :) Dit is hoe ver ik tot nu toe ben:

[ afbeelding ]
prachtig ^O^
  maandag 28 januari 2013 @ 22:26:18 #204
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_122191727
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:58 schreef Toverheks het volgende:

[..]

*O* dan wordt ik klant bij je als je garen gaat verkopen, wel lekker betrouwbaar dan een vage webonlinegeval
Hahah wie zegt dat ik betrouwbaar ben? ;) :P

Mare hij is online *O*
http://www.etsy.com/shop/CrochetedbyTamara?ref=si_shop

Nog niet helemaal perfect (ik had al alles in het engels gezet, terwijl het dus gewoon in het Nederlands kon...maar het begin is er :D)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_122193288
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 22:26 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Hahah wie zegt dat ik betrouwbaar ben? ;) :P

Mare hij is online *O*
http://www.etsy.com/shop/CrochetedbyTamara?ref=si_shop

Nog niet helemaal perfect (ik had al alles in het engels gezet, terwijl het dus gewoon in het Nederlands kon...maar het begin is er :D)
ziet er gelikt uit, leuk en je staat bij mijn favorieten, ik wens je een mega succes O+
  maandag 28 januari 2013 @ 22:59:11 #206
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_122193789
Dankje :@ enne gelikt??? ;) ik ben best tevreden maar tkan beter natuurlijk :D
pi_122194307
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
Gelikt/ mooi/strak/netjes en overzichtelijk ^O^
pi_122199605
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb je geliked... maar mag je die beestjes die je gehaakt hebt naar iemands patroon zomaar verkopen? Er staat ook niet bij van wie ze zijn enzo..

Ik zou dat wel even goed onderzoeken, want hier en daar heb je gekke meelezers/meekijkers die niet zo coulant zijn en een fijne melding maken ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_122200569
Zo dat doe je snel Tyler-Girl :D Feli met je shop!
Ik heb geen idee hoe dat zit met verkopen naar andermans patroon, lijkt me idd wel verstandig dit uit te zoeken :)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 07:15:21 #210
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_122200726
Ja klopt.heb het nog niet van alle uit gezocht.maar bij de meeste mag je het patroon niet verkopen. Moet er idd nog bijzetten waar het patroon vandaan komt. (En anders wacht ik die waarschuwing wel af ;) )
  Moderator dinsdag 29 januari 2013 @ 07:20:51 #211
155227 crew  Guppy
dus
pi_122200756
Ik zou de patronen nog maar eens goed lezen, vaak staat er ook bij dat je "the finished product" niet mag verkopen. Op de waarschuwing hoef je denk ik niet lang op te wachten, de meesten zijn nogal herkenbaar :@

Gun het je van harte hoor, want het ziet er mooi uit! Maar ik zou daar wel mee uitkijken, eerlijk gezegd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:48:38 #212
376910 Jumpsje
Lalalalalaaa!
pi_122201482
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Even een vraagje. Ik ben binnenkort jarig, en nu heb ik bedacht dat ik mooi van kleur verlopend garen ga vragen voor het haken van een omslagdoek. Heeft iemand tips?
Superba Poems van Rico Design is heel mooi! Kriebelt alleen wel behoorlijk, maar dat is met de meeste sokkenwol.

En Lace Merino print van Lana Grossa is ook heel mooi! Dat is alleen wel erg dun.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jumpsje op 29-01-2013 09:11:53 (Toevoeging) ]
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:07:33 #213
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_122201782
Het valt gelukkig mee....alleen de uil mag ik niet verkopen, dus die heb ik maar even gedeactiveerd. De rest moet ik dan nog even vermelden van wie het patroon is, maar mag wel gewoon verkocht worden.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 10:17:01 #214
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_122203420
goed dat je het uitgezocht hebt Tyler-Girl. Ik ben heel benieuwd of 't een beetje zal lopen!
en een tip: de foto's met een radiator op de achtergrond zou ik nog eens proberen over te doen, zonder radiator in beeld.
in de haak.
pi_122203441
Als je erover nadenkt is het eigenlijk belachelijk dat je die knuffels niet zou mogen verkopen omdat ze nagemaakt zijn van een patroon... (ja, ik weet dat het echt zo is!)

Als ik bij de IKEA een kastje koop, maak ik dat ding toch ook na van een montagehandleiding? Maar dat kastje mag ik vervolgens toch ook gewoon doorverkopen? :?
Enige verschil is dat ik bij de IKEA ook meteen de materialen erbij koop ;)
Smile, tomorrow will be worse...
  dinsdag 29 januari 2013 @ 10:21:29 #216
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_122203527
Ja ik snap het ook niet zo goed.....Ze verdienen toch al aan het patroon, dan mag ik toch wel zelf weten wat ik er dan uiteindelijk mee ga doen?!

Phildar zegt toch ook niet dat je het garen niet door mag verkopen :P

Vind het dan juist extra fijn al er wel ontwerpers zijn die het leuk vinden wat je hun patroon gebruikt en dat je dat wil doorverkopen. Dan denk ik echt: Kijk zo kan het toch ook :D

En mijn haaksels verschillen vast wel op een aantal punten met het orginieel 8-) (of hoe zat dat ook alweer ;) )
  dinsdag 29 januari 2013 @ 10:26:15 #217
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_122203665
een verschil is, dat je met de handleiding van Ikea 1 kastje maakt. Niet meteen 100, zodat je er flink winst op kunt maken.

verder is 't dus het recht van degene die 't oorspronkelijke ontwerp gemaakt heeft om hier beperkingen in op te leggen. maar niet iedereen maakt deze 'strenge' keuze, gelukkig. :)
in de haak.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 10:28:59 #218
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_122203732
Das ook weer zo.....Maar als je soms naar de prijzen van een patroon kijkt, val je ook stijl achterover van wat ze daarvoor durven te vragen.....(winst erbij in gecalculeerd ;))
pi_122203781
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 10:26 schreef trui het volgende:
een verschil is, dat je met de handleiding van Ikea 1 kastje maakt. Niet meteen 100, zodat je er flink winst op kunt maken.
Dat :Y

Als je van plan bent om patronen grootschalig commercieel te gebruiken zou je het eigenlijk af moeten kopen. Als iemand van een ontwerp van mij alle rechten wil hebben betaalt hij daar ook een paar keer het bedrag voor dan wanneer het om eenmalig gebruik gaat :)
pi_122203830
Mooi dat het meeviel trouwens qua rechten, op naar een goede verkoop ^O^
pi_122206109
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
Het valt gelukkig mee....alleen de uil mag ik niet verkopen, dus die heb ik maar even gedeactiveerd. De rest moet ik dan nog even vermelden van wie het patroon is, maar mag wel gewoon verkocht worden.
Goed dat je het uitgezocht hebt... beter voorkomen dan genezen ;)
Blij dat ik het gezegd heb.. want ik voelde me zo een spoiler in j gelukkige gevoel :@

Hopelijk gaat het goed lopen!
Ik zou wel betere foto's maken. Die een soort sfeertje wegzetten en niet de helft van je huisraad laten zien.misschien een tip. Haal wat rollen cadeaupapier (effen en met een leuke vrolijke print) dan kan je die gebruiken als achtergrond, waar je op kan fotograferen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 29-01-2013 12:18:09 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:02:47 #222
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_122206434
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 11:52 schreef Dottey het volgende:

[..]

Goed dat je het uitgezocht hebt... beter voorkomen dan genezen ;)
Blij dat ik het gezegd heb.. want ik voelde me zo een spoiler in j gelukkige gevoel :@

Hopelijk gaat het goed lopen!
Ik zou wel betere foto's maken. Die een soort sfeertje wegzetten en niet de helft van je huisraad laten zien.misschien een tip. Haal wat rollen cadeaupapier (effen, met een leuke vrolijke print) dan kan je die gebruiken als achtergrond, waar je op kan fotograferen.
Ik had er wel aan gedacht, maar nog niet echt uitgezocht. Enne je bent geen spoiler hoor.

Ja de foto's moeten idd nog anders/beter. Maar heb verder nergens een egale achtergrond. Maar inpakpapier had ik nog niet aangedacht :D bedankt voor de tip! ^O^

Nog meer tips?? ;) alles is welkom hoor
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:13:52 #224
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_122206838
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 11:52 schreef Dottey het volgende:
(effen, met een leuke vrolijke print)
leuk idee van dat cadeaupapier!
maar effen met een vrolijke print spreekt elkaar toch een beetje tegen, lijkt me? of bedoel je allebei.
in de haak.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:18:39 #225
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_122206957
volgens mij bedoelt ze allebei...of in ieder geval allebei om uit te proberen. Ik ga het zeker proberen.
En Bijou bedankt voor je linkje, zijn zeker handige tips. Alleen dat geduld ontbreek (nu al ;) ) en hun prijsformule laat ik ook nog maar ff zitten (na een ruwe schatting kwam ik op ¤66 uit....beetje veel voor een ami lijkt me)......
pi_122206969
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:02 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Ik had er wel aan gedacht, maar nog niet echt uitgezocht. Enne je bent geen spoiler hoor.

Ja de foto's moeten idd nog anders/beter. Maar heb verder nergens een egale achtergrond. Maar inpakpapier had ik nog niet aangedacht :D bedankt voor de tip! ^O^

Nog meer tips?? ;) alles is welkom hoor
ik pak wel eens een fleecedeken met een kleurtje ofzo.
Je kunt ook nepbloemen bolletje wol gebruiken om op te leuken..
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:21:05 #227
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_122207016
hmm das ook een goede voor de leuk :D maar een effe/egale achtergrond is ook wel vereist eigenlijk...
Klusje voor dit weekend :D
pi_122207048
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef trui het volgende:

[..]

leuk idee van dat cadeaupapier!
maar effen met een vrolijke print spreekt elkaar toch een beetje tegen, lijkt me? of bedoel je allebei.
allebei natuurlijk. Leuk ook te combineren ^^.

Je kunt ook je konijn bijvoorbeeld tussen stro leggen met een wortel ofzo.. als je dat hebt.
Ik hang ze wel eens in de planten. Nou zijn dat niet echt beste foto's van mij. moet er meer tijd voor nemen eigenlijk ^^. maar geeft wel en leuk verhaal ^^.
Ik zou ook een soort serie nemen... beetje hoofdje draaien, arm omhoog.. andere pose.. dan komen je beestjes meer tot leven.
pi_122207058
Tyler-Girl, wat leuk dat je een Etsy-shop begonnen bent! Veel succes ermee! Laat je ons weten hoe het gaat?

Bijou, ik was vergeten dat jij van die mooie dekens bent. O+ Ik vind je vlaggetjes leuk, en je egeltjesansichtkaart! En ik ben vooral benieuwd naar je eerste boek. Misschien maar eens in mijn winkelmand gooien. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:24:00 #230
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_122207100
dat boek is zeker een aanrader, Claudia. wij hebben 'm thuis! 8-)
in de haak.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:27:28 #231
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_122207204
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef Dottey het volgende:

[..]

allebei natuurlijk. Leuk ook te combineren ^^.

Je kunt ook je konijn bijvoorbeeld tussen stro leggen met een wortel ofzo.. als je dat hebt.
Ik hang ze wel eens in de planten. Nou zijn dat niet echt beste foto's van mij. moet er meer tijd voor nemen eigenlijk ^^. maar geeft wel en leuk verhaal ^^.
Ik zou ook een soort serie nemen... beetje hoofdje draaien, arm omhoog.. andere pose.. dan komen je beestjes meer tot leven.
Helaas niets van dat in huis/rondom huis (en ga met zo'n weer ook niet naar buiten ;) ) maar ik snap je idee en klinkt heel leuk. Poses enzo ga ik zeker proberen, als ze mooi blijven zitten :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
Tyler-Girl, wat leuk dat je een Etsy-shop begonnen bent! Veel succes ermee! Laat je ons weten hoe het gaat?

Bijou, ik was vergeten dat jij van die mooie dekens bent. O+ Ik vind je vlaggetjes leuk, en je egeltjesansichtkaart! En ik ben vooral benieuwd naar je eerste boek. Misschien maar eens in mijn winkelmand gooien. :Y)
Dankje. En ik wil wel updates geven hoor, maar nu gebeurd er nog weinig ;)

Enne boek? wat voor boek?
pi_122207254
Ik ben overgehaald, trui. :D Het boek voor Ivan en de egeltjes voor Lena.

Oh, ik heb gister een van de dieren uit het Zoo Animals patroon gehaakt:

Ik heb oogjes van Creamijn gebruikt, maar die vond ik niet zo fijn. Ik kon de achterkant niet genoeg aandrukken waardoor de oogjes niet diep genoeg in de stof zitten. Is dit een bekend probleem, of ligt het aan mij?

Oh, en Ivans eerste reactie op zijn olifant: "Waar blijven de neushoorn en het nijlpaard?" }:|
pi_122207298
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:27 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Helaas niets van dat in huis/rondom huis (en ga met zo'n weer ook niet naar buiten ;) ) maar ik snap je idee en klinkt heel leuk. Poses enzo ga ik zeker proberen, als ze mooi blijven zitten :D

[..]

Dankje. En ik wil wel updates geven hoor, maar nu gebeurd er nog weinig ;)

binnenkort is het weer er weer meer naar :D
Ik gebruik wel eens spelden of korte breinaalden (sokken) om ze even vast te pinnen. wel zo doen dat je het niet op de foto ziet :D
pi_122207334
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef Claudia_x het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb oogjes van Creamijn gebruikt, maar die vond ik niet zo fijn. Ik kon de achterkant niet genoeg aandrukken waardoor de oogjes niet diep genoeg in de stof zitten. Is dit een bekend probleem, of ligt het aan mij?

Oh, en Ivans eerste reactie op zijn olifant: "Waar blijven de neushoorn en het nijlpaard?" }:|
cute.. doet me wel heel erg aan de padma denken O+

Wat een slavendrijver die Ivan :D
pi_122207418
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:31 schreef Dottey het volgende:

[..]

cute.. doet me wel heel erg aan de padma denken O+
Is dat dit patroon?
pi_122207547
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
volgens mij bedoelt ze allebei...of in ieder geval allebei om uit te proberen. Ik ga het zeker proberen.
En Bijou bedankt voor je linkje, zijn zeker handige tips. Alleen dat geduld ontbreek (nu al ;) ) en hun prijsformule laat ik ook nog maar ff zitten (na een ruwe schatting kwam ik op ¤66 uit....beetje veel voor een ami lijkt me)......
Ja dat is vrij veel :) Je moet doen waar je zelf achter staat en ik denk dat hoe je ze nu geprijsd hebt prima is :)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:43:15 #237
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_122207702
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Is dat dit patroon?
ja, er is hier een hele Padma hausse geweest enige tijd terug. :) O+ maar die van jou is ook erg schattig! en haha die Ivan. maar logisch hoor, ik word ook altijd hebberig-naar-meer van haakwerk. :)
in de haak.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:44:11 #238
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_122207726
quote:
zie de linkjes in Bijou's onderschrift.
in de haak.
pi_122207984
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef trui het volgende:

[..]

ja, er is hier een hele Padma hausse geweest enige tijd terug. :) O+ maar die van jou is ook erg schattig! en haha die Ivan. maar logisch hoor, ik word ook altijd hebberig-naar-meer van haakwerk. :)
Hij is heel leuk, die padma!

Het leeft erg bij Ivan, het haken. Inmiddels is hij zelf ook allemaal haakplannetjes aan het ontwikkelen. :D En Lena is al de hele week bezeten door Dolly (de pop die ik voor haar ga breien). Ik kom niet toe aan cadeautjes met de waslijst die ik voor m'n kindjes nog heb. :Y)
pi_122207985
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef Claudia_x het volgende:

Dank! :* Mocht je het boek willen bestellen, het kan ook rechtstreeks bij de uitgever en dan krijg je er tegenwoordig kleurpotloodjes bij :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:24 schreef trui het volgende:
dat boek is zeker een aanrader, Claudia. wij hebben 'm thuis! 8-)
*O* :*

quote:

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef trui het volgende:

zie de linkjes in Bijou's onderschrift.
;)
pi_122208046
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef Claudia_x het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hihi heel cute :D
pi_122208133
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:50 schreef Bijou het volgende:

[..]

Dank! :* Mocht je het boek willen bestellen, het kan ook rechtstreeks bij de uitgever en dan krijg je er tegenwoordig kleurpotloodjes bij :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk! :D

Besteld! *O* En ik zou nog wel bezuinigen, hmf.
pi_122208225
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat leuk! :D

Besteld! *O* En ik zou nog wel bezuinigen, hmf.
O+ Hoop dat je kindjes er veel plezier van hebben!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 13:13:44 #244
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_122208908
Wat een leuk boek Bijou....ga ik in mijn achterhoofd houden (voor ooit ;) )
Claudia wat een lief olifantje....enne Ivan is goed bezig... ~O> :P

Ik ga oefenen met foto's en ami's vastspelden ;) :D
  dinsdag 29 januari 2013 @ 13:36:38 #245
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_122209918
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:50 schreef Bijou het volgende:
SPOILER
leuke actie! alleen wel een erg slordige spelfout van die uitgever...
quote:
zeker als je meerdere boeken besteld.
in de haak.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 13:48:58 #246
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_122210383
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef trui het volgende:
ik vraag me altijd ernstig af of er genoeg animo is voor gehaakte knuffeltjes, tegen een prijs waar je ook nog wat aan hebt dan he. zeker als er ook nog verzendkosten bij komen, is dat in verhouding al snel te duur denk ik. of je moet iets heel speciaals in de aanbieding hebben.
Nou, ik hoopte het...
Maar ondanks dat ik veel voorraad had, lage verzendkosten en veel verschillende aanbiedingen, heb ik besloten mijn webshop na een jaar te sluiten. De concurrentie is zo ontzettend groot :o
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_122210462
Hoi :W
Heb weer even bijgelezen, heb af en toe wel meegelezen maar niet gereageerd.
Was te druk met lamlendig zijn. Ging weer beter, gister en vandaag is t weer ruk. En word gek van mezelf.
En dan heb je ook nog vrijdag tentamen die je moet halen omdat je naar de her niet kan wegens ander verplicht vak -O- Dus ik zie t even niet meer zitten.

Leuk olifantje zag ik! En trui dr beestjes, echt te leuk!

En wij verkopen inderdaad in een soort van handwerkwinkeltje, heeft ook andere hobbyspulletjes. En het gaat wel aardig. Ook zitten wij in een andere winkel, die wilt vaak aparte dingen. Gaat ook wel aardig.
We komen er in ieder geval vanaf.

Ben niet zo veel meer aan t haken, heb nergens zin in en moet ook druk zijn met andere dingen(lees: moet, niet dat ik t doe, maar zou moeten).

Heb nog wel een paar foto's van de laatste dingen, weet niet wat ik al heb laten zien.

pi_122210792
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:36 schreef trui het volgende:

[..]

leuke actie! alleen wel een erg slordige spelfout van die uitgever...

[..]

Ik heb ze erover gemaild! ^O^
pi_122210848
Beterschap Whoop! Hopelijk lukt het je om naar het tentamen te gaan vrijdag!
pi_122211243
wat een schattig kopje heeft die laatste..

beterschap en succes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')