Succes Tyler-Girlquote:Op maandag 28 januari 2013 15:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook een Etsy shop beginnen. Ik hoop dat het een beetje gaat lopen maar ook dat ik de shop een beetje gevuld kan houden
nee joh, ik bedoelde het niet serieus hoor. ik denk dat ik er wel een keer een bestemming voor vind en anders start ik toch een shopje voor tijdelijk. betaal je ook startkosten of hoe werkt dat?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:14 schreef Bijou het volgende:
Leuk dekentje trui
Maar dan zit je nog steeds met snel moeten verzenden enzo
En als ik heel eerlijk ben zie ik dan wel een beetje op tegen de extra administratieve zaken die erbij komen kijken, mijn boekhouder was al niet zo blij toen hij deze bijverdienste van mij onder ogen kreeg
dat is wel een goed teken, dat ze als warme broodjes gaan...!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:15 schreef Bijou het volgende:
Dat gevuld houden is best lastig idd, ik ben helemaal uitverkocht in chevron dekens waar ik mezelf nou juist mee op de kaart wil zetten
wat dacht je van Noro?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Even een vraagje. Ik ben binnenkort jarig, en nu heb ik bedacht dat ik mooi van kleur verlopend garen ga vragen voor het haken van een omslagdoek. Heeft iemand tips?
Dankjequote:Op maandag 28 januari 2013 15:21 schreef trui het volgende:
[..]
dat is wel een goed teken, dat ze als warme broodjes gaan...!
succes Tyler-Girl!
Geen startkosten, alleen die 0,20 dollarquote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef trui het volgende:
[..]
nee joh, ik bedoelde het niet serieus hoor. ik denk dat ik er wel een keer een bestemming voor vind en anders start ik toch een shopje voor tijdelijk. betaal je ook startkosten of hoe werkt dat?
en is 't zo ingewikkeld ja, die administratieve bijkomstigheden? jij bent natuurlijk al zzp-er, met veel diverse producten. dat maakt het misschien extra ingewikkeld.
Noro ligt gewoon in de betere wolwinkel. Malabrigo wordt hier en daar ook wel verkocht, maar volgens mij niet op veel plaatsen nee. Dat heb ik tot nu toe alleen online besteld. Even opgezocht, dit zijn verkoopadressen van Malabrigo in Nederland.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:25 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja dat is mooi!Is dat alleen online te krijgen?
In mijn etsy shop wil ik me voornamelijk richten op amigurumi...maar net wat je zegt...ik moet een beetje letten op die auteursrechten enzo.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:39 schreef trui het volgende:
ah, misschien dan toch een poging waard. ooit...![]()
tyler-girl, wat voor soort (gehaakte) dingen zou jij dan 't liefst verkopen? en zo'n blog erbij, het lijkt me allemaal zoveel tijd kosten.(jaja misschien kan ik me beter lui noemen dan trui).
ik vind al dat gedoe rond copyright over patronen ook al wat ontmoedigend moet ik zeggen. sommige dingen mag je wel verkopen, als je de naam van de ontwerper er maar bij noemt. andere mag je alleen voor niet-commerciële doeleinden maken. pff.
Ja, ik denk dat je het slim aan moet pakken: sommige dingen verkopen voor een bodemprijs, opdat je bekendheid verwerft. Maar je moet ook ergens inkomsten mee genereren. En waarmee dan? Wat ik wel een aardige formule vind, is om een bepaalde huisstijl te hebben en daar verschillend spul in te verkopen. Ik kom bijvoorbeeld wel eens leuke winkels tegen met gebreide knuffels (duur! 40 dollar of zo) en ook ansichtkaarten (betaalbaar, altijd leuk). Maar eigenlijk moet je dan van huis uit grafisch ontwerper zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef trui het volgende:
ik vraag me altijd ernstig af of er genoeg animo is voor gehaakte knuffeltjes, tegen een prijs waar je ook nog wat aan hebt dan he. zeker als er ook nog verzendkosten bij komen, is dat in verhouding al snel te duur denk ik. of je moet iets heel speciaals in de aanbieding hebben.
Leukquote:Op maandag 28 januari 2013 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik ga vanavond even je winkel checken, Bijou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |