wat is deze, het is fucking half 4 smorgesquote:Op donderdag 24 januari 2013 03:20 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Yep.
Ik ben even sporten, tot zo.
Gelukkig niet, wat betreft de vriendin dan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 04:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat dan? Heb je een treadmill ofzo
of een vriendin
Niet echtquote:Op donderdag 24 januari 2013 04:20 schreef Ties02 het volgende:
geen relatiemens?
Zo'n ding maakt toch een ontzettende tiefusherrie (loopband bedoel ik dan)
Woon je op een boerderij ofzo
Beste klus maar uiteindelijk wel waard denk ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 04:44 schreef Ties02 het volgende:
Pfoe bijna het verbintenissenrecht klaar
Dan morgen erfrecht, en dan nog goederenrecht
Yo spreek je laterquote:Op donderdag 24 januari 2013 04:48 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Beste klus maar uiteindelijk wel waard denk ik.
Ik ben film kijken in bed. Spreek je morgen
Dit klopt denk ik wel. Het heeft te maken met de spanning tussen de bestuursrechtelijke toezichthoudende bevoegdheden en de strafrechtelijke opsporingsbevoegdheden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:01 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Even een vraagje over bestuursrecht 2 tussendoor.
Ik heb in mijn aantekeningen van het hoorcollege staan dat als medewerking in de zin van 5:20 awb informatie oplevert die voor het strafonderzoek relevant kan zijn tot bewijsuitsluiting leidt met betrekking tot het bestuurlijk strafonderzoek.
Enig idee of dit klopt want het lijkt me niet echt plausibel.
Welk vak?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo maar even een tentamen maken.
Succes vent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
succesquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat jij beschrijft gebeurt inderdaad: mensen die zelf minder competent zijn overschatten zichzelf en mensen die zelf juist competent zijn overschatten de anderen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ook mensen zonder juridische kennis kunnen best eens wat vaker gewoon even een stap terug doen en nadenken in plaats toe te geven aan eerste de beste onderbuikgevoel en maar weer beginnen te blaten. We leven niet meer in de prehistorie waarbij je naar elke ingeving handelt.
Overigens zouden juist mensen als ze ergens geen verstand van hebben (dat geldt dus in alle gevallen) wat sneller een stap terug moeten doen en wat meer ingehouden zijn en toegeven en zichzelf dus ook bewust zijn van dat ze ergens geen verstand van hebben. Dit in tegenstelling tot de trend die je steeds meer ziet dat iedereen maar over alles mee wilt/moet blaten. En ook nog verwacht dat er naar dat geroep geluisterd wordt en iets mee gedaan wordt.
Grappig. Ik merk op mijn werk altijd dat hoe dieper ik in de materie zit, hoe meer ik overal vraagtekens bij zet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:32 schreef Valid het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft gebeurt inderdaad: mensen die zelf minder competent zijn overschatten zichzelf en mensen die zelf juist competent zijn overschatten de anderen.
Dit is echter niet zozeer iets een 'trend' die je steeds meer ziet, maar een bekend sociaal-psychologisch verschijnsel, genaamd het Dunning-Kruger effect (klik).
Je bedoelt dat je pas vanaf 15 december mocht aanmelden?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:33 schreef Yreal het volgende:
Tieft op, je stelt eerst de deadline op 15 december, en dan mag het vanaf 24 januari ineens niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |