Als je dan zegt van 'kom laten we de politie er even bijhalen om het geschil uit te praten', dan ineens hebben ze gen tijd meer en racen ze ervan door. Mensen in auto's worden direct beesten. Lekker anoniem enzo. Thuis natuurlijk hopeloos onder de plak bij moeder de vrouw...quote:Op zondag 27 januari 2013 07:29 schreef kiwiko het volgende:
ging hij stennis staan schoppen........ GEWELDIG![]()
Ik moest ook wel een beetje lachen hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je dan zegt van 'kom laten we de politie er even bijhalen om het geschil uit te praten', dan ineens hebben ze gen tijd meer en racen ze ervan door. Mensen in auto's worden direct beesten. Lekker anoniem enzo. Thuis natuurlijk hopeloos onder de plak bij moeder de vrouw...
dit soort versmallingen zijn soms idd een bron van ergernissen, Zeker als het voor anderen niet duidelijk is hoe verkeersregels werken.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:37 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Ik moest ook wel een beetje lachen hoorAls ik in het MX5je had gereden had hij me teruggeduwd, weet ik zeker!! Maar dan had ik hem niet gezien tenzij ik echt OP de brug was zo laag is die auto.
Nu kon ik hem nog zien omdat ik in de Pajero zat, maar zelfs dan niet op tijd.......... en op een of andere manier reageren mensen toch anders depending on the car.
Dat is ook wel zo. Een C1 of Aygo neem ik minder serieus als plotselinge inhaler (zo'n naar de linkerrijstrook schieter) dan een Opelrijder of Ford rijder.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:37 schreef kiwiko het volgende:
op een of andere manier reageren mensen toch anders depending on the car.
Maar dit wil nog steeds niet zeggen dat ze met 3 ton sneller stilstaan als een personen wagen en dus juist meer afstand moeten houden.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Busjes vol bouwvakkers zijn steevast tehard rijders die flink kleven. Wat ze ook kunnen want met hun bus kijken ze gewoon over al het verkeer heen en zien ze of de boel verderop stilstaat.
Ik weet het, dat is echt hopeloos. Zelfs een auto met trommelremmetjes staat eerder stil.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Fer het volgende:
Nou de sprinters die ik reed met 3 ton stonden echt niet snel stil.
Dat wilde ik net gaan typenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:17 schreef daNpy het volgende:
Maar dan is het de andere zijn schuld, want die zat niet op te letten
Jij kopieert mij te veelquote:
Ik ben eerder, hoe kan ik jou dan kopieeren?quote:
sshhtquote:Op zondag 27 januari 2013 15:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ben eerder, hoe kan ik jou dan kopieeren?
Dan moet je daar niet rijden.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een kapotte turbo, op 3 cilinders? Je weet het niet en kan gebeuren.
Er is toch geen minimum snelheid die je moet rijden op de weg? Of is de wetgeving gewijzigd?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:10 schreef Panthera. het volgende:
Dat het mij irriteert? Daar is dit topic voor. Maar goed, hij reed echt 70 op de teller, dus waarschijnlijk zat hij onder de minimum snelheid. Het was rustig, 120kmh max etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |