Hopen maar dat het tot een zekere hoogte een 'tax heaven' zal blijven, ik denk dat het niet bepaald negatief uitvalt voor de werkgelegenheid in het fiscale gebied. Jammer alleen dat de inkomensbelasting niet bepaald een 'tax heaven' is, maar echt heel veel te klagen hebben wij niet in Nederland.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
Alleen om misverstanden uit de wereld te helpen: dit soort dingen spelen echt al jaren en er zijn ook al talloze onderzoeken en rapporten geweest. Nederland heeft alleen puike lobbyisten in Brussel zitten. Bovendien doet Nederland alles volgens de (fiscale) regels.
Moet jij niet naar KLB met dit soort posts!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
Alleen om misverstanden uit de wereld te helpen: dit soort dingen spelen echt al jaren en er zijn ook al talloze onderzoeken en rapporten geweest. Nederland heeft alleen puike lobbyisten in Brussel zitten. Bovendien doet Nederland alles volgens de (fiscale) regels.
Ik zie het niet zo 1-2-3 veranderen, want er valt weinig te veranderen (op dit moment). Het moet in internationaal verband worden gedaan, en niet nationaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hopen maar dat het tot een zekere hoogte een 'tax heaven' zal blijven, ik denk dat het niet bepaald negatief uitvalt voor de werkgelegenheid in het fiscale gebied. Jammer alleen dat de inkomensbelasting niet bepaald een 'tax heaven' is, maar echt heel veel te klagen hebben wij niet in Nederland.
Ik zie het al voor me. Eerste post: TS kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moet jij niet naar KLB met dit soort posts!
Nou jij bent van de vieze grapjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En waar zie jij mijn invloed daarop ?
Jawel, en de gebaren die ik maakte waren ongeveer die in Sideshow z'n UI.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Even voor mijn info, die 'hihi' deed je niet echt toch?
Zie hieronder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Even voor mijn info, die 'hihi' deed je niet echt toch?
Scary shit this is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jawel, en de gebaren die ik maakte waren ongeveer die in Sideshow z'n UI.
Ik ben absoluut een smeerlap maar 1. ik heb geen invloed op de disclaimer en 2. ik koester geen nare gevoelens jegens jou.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou jij bent van de vieze grapjes
Maar ik zie al dat Haarbal de schuldige is
aah dat doet mij deugdquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
en 2. ik koester geen nare gevoelens jegens jou.
Je bedoelt dat je je leesbril niet op hebt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ooh hahahop mobiel zie je die niet meteen
Ga je weer de leeftijd kaart spelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je leesbril niet op hebt?
Weer? Ik doe dat nooit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ga je weer de leeftijd kaart spelen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:57 schreef Yreal het volgende:
Net zo'n 400gr steak op.. Poe ! Studeren wordt niks meer zo
Moet... inhouden...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe het nu dan ook niet. It doesn't suit you.
Zo laat nog ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:57 schreef Yreal het volgende:
Net zo'n 400gr steak op.. Poe ! Studeren wordt niks meer zo
Ga je de novietenkaart spelen ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef Actaeon het volgende:
Jullie horen al lang in bed te liggen. Zeker de novieten.
Varkenshaasjes, biefstuk, hazenslaapjes tijdens kantooruren.quote:
Zojuist zo'n maaltijdsalade naar binnen geduwd. Best te kanen die dingen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik een bal gehakt met spinazie.
Biefstukquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik een bal gehakt met spinazie.
U better recognize.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Varkenshaasjes, biefstuk, hazenslaapjes tijdens kantooruren.
Bourgeoisie van Groningen.
Ligt er echt heel erg aan welke vind ik altijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zojuist zo'n maaltijdsalade naar binnen geduwd. Best te kanen die dingen.
Yolo he?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
U better recognize.
Dat alles met maar 6 euro nu nog op de bank, living on the edge
Well. You know. It's kinda yeahh sort of my job.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ga je de novietenkaart spelen ?
TiesXIVquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Varkenshaasjes, biefstuk, hazenslaapjes tijdens kantooruren.
Bourgeoisie van Groningen.
Plofpaardquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het enige goede paard is het paard in de bonus inderdaad.
L'etude, c'est moi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Après Ties, le déluge.
Of was dat één van die andere koningen?
Paardenverdoofmiddel.quote:
En de wed.quote:
Ik ken wel een mannetje, volgens mij Marlo of iets dergelijks? Heeft goed spul uit Griekenland.quote:
Een oplettende kijkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ken wel een mannetje, volgens mij Marlo of iets dergelijks? Heeft goed spul uit Griekenland.
Misschien straks wel inderdaad. Slaapmutsje.quote:
Er komt geen goed spul uit Griekenland. Alleen schuld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ken wel een mannetje, volgens mij Marlo of iets dergelijks? Heeft goed spul uit Griekenland.
Ik begrijp het.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Met excuses voor de spelling maar daar begin ik niet aan op mobiel.
Nieuwe designer drug.quote:
Weet je ook hoeveel korting je daadwerkelijk krijgt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef Yreal het volgende:
Leuke van die 21% btw kortingactie van de mediamarkt, is dat dat voor ondernemers wel heel voordelig is...
Doesn't ring a bell? Meer uitleg?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
jemmig, je weet wel, de wed. Die dikke boeken waar alles in staat tijdens je tentamen
Een fles ouzo voor elke Nederlandse burger om het af te kopen should do it.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien straks wel inderdaad. Slaapmutsje.
[..]
Er komt geen goed spul uit Griekenland. Alleen schuld.
Ah thanks!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:12 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Nieuwe designer drug.
Heel populair onder yuppen op de Zuid-as
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doesn't ring a bell? Meer uitleg?
Welke?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien straks wel inderdaad. Slaapmutsje.
Ik stuur de mijne wel door aan jou. Yuck.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Een fles ouzo voor elke Nederlandse burger om het af te kopen should do it.
Lekker!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik stuur de mijne wel door aan jou. Yuck.
Dito.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik stuur de mijne wel door aan jou. Yuck.
Geen idee wat ze nu daadwerkelijk geven, niet nagerekendquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Weet je ook hoeveel korting je daadwerkelijk krijgt?
Alcoholistquote:
Daar is nog wel een KLB topic over te vinden..quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geen idee wat ze nu daadwerkelijk geven, niet nagerekendmaar of het is wat ze moeten geven volgens de actie...
Je ma in een bikiniquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:17 schreef Yreal het volgende:
ouzobij de griek
![]()
of uit de vriezer, en dan in de zomer shotten in de brandende zon![]()
In je All Inclusive hotel terwijl Ingrid met de kids naar het strand is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:17 schreef Yreal het volgende:
ouzobij de griek
![]()
En Hazes op de achtergrond.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
In je All Inclusive hotel terwijl Ingrid met de kids naar het strand is.
En dan na twee glaasjes zeker weer obscene gebaren maken naar die rijpe carpetmunchers naast je.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:17 schreef Yreal het volgende:
ouzobij de griek
![]()
tuurlijk niet , gewoon thuis in de tuin, of in het park, of in een roeibootje op het meerquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
In je All Inclusive hotel terwijl Ingrid met de kids naar het strand is.
Nog hoger gescoord dan Bonny St Claire?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb toch maar meegedaan met de IQ-test
En? Je schoenmaat overschreden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Strafrecht? :Squote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef Keyos het volgende:
Prachtig dat artikel. 311 lid 4 Sv, zou wat zijn als een rechter die fout maakt, dan verdien je het om met een foto voor lul te staan op Facebook.
Goed gedaan, de uitslag is vastgelegd in de vorm van het nummer van je post.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
niet klagen als je straks weer een 5 hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat soort aspriaties zijn toch echt teveel voor mij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nog hoger gescoord dan Bonny St Claire?
Bonny moet ondertussen vast al aan de respiratie joh.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat soort aspriaties zijn toch echt teveel voor mij.
Shotjes?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat soort aspriaties zijn toch echt teveel voor mij.
Ik heb deze week nog geen druppel drank op en derhalve is het pertinent onwaar dat ik een alcoholist ben.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bonny moet ondertussen vast al aan de respiratie joh.
Doe ik het voor!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goed gedaan, de uitslag is vastgelegd in de vorm van het nummer van je post.
'Aan de verdachte wordt op straffe van nietigheid het recht gelaten om het laatst te spreken'.quote:
Ik had het over ja aspriatjes, domme eend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Slimmer zijn dan Bonny St.Claire.
Shotjes gaan prima.
Dat soort dingen worden echt veel te vaak fout gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef Keyos het volgende:
Prachtig dat artikel. 311 lid 4 Sv, zou wat zijn als een rechter die fout maakt, dan verdien je het om met een foto voor lul te staan op Facebook.
Erik je je is stuk want je zegt steeds jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had het over ja aspriatjes, domme eend.
Acta gaat de polls nou maar eens maken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef Yreal het volgende:
klootzaken, waarom negeren jullie mijn roep voor een nieuwe datum voor de meet?
Je had toch net meat op?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef Yreal het volgende:
klootzaken, waarom negeren jullie mijn roep voor een nieuwe datum voor de meet?
Waar mensen werken worden fouten gemaakt toch.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
'Aan de verdachte wordt op straffe van nietigheid het recht gelaten om het laatst te spreken'.
Fout -> pats boem de prullenbak in , heerlijk al die uren werk voor jan met de korte achternaam.
Knap. Zelfs tijdens tentamen weken lukt het mij niet om niet naar de fles te grijpen. Blijkt zolang je student bent te mogen, maar daarna toch maar eens het jellinek bellen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog geen druppel drank op en derhalve is het pertinent onwaar dat ik een alcoholist ben.
Jouw je blijft hangen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Erik je je is stuk want je zegt steeds ja
Je nu ja het zegt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Erik je je is stuk want je zegt steeds ja
Ja?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had het over ja aspriatjes, domme eend.
neuken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je nu ja het zegt.
Ik ben in een gewillige bui.
Poll: Meet!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Acta gaat de polls nou maar eens maken.
Maar drink je dan ook veel ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Knap. Zelfs tijdens tentamen weken lukt het mij niet om niet naar de fles te grijpen. Blijkt zolang je student bent te mogen, maar daarna toch maar eens het jellinek bellen.
Borreltje 's avonds bij het ontspannen moet kunnenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Knap. Zelfs tijdens tentamen weken lukt het mij niet om niet naar de fles te grijpen. Blijkt zolang je student bent te mogen, maar daarna toch maar eens het jellinek bellen.
Tomaat jo. art. 9quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Poll: Meet!
• Ja!
• Tomaat jo. art. 9
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waarom poll. We kunnen toch gewoon als volwassen normale mensen praten en een datum afspreken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Acta gaat de polls nou maar eens maken.
Jij wil een informele kapitaalstorting in me doen?quote:
Utrecht verdomme!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarom poll. We kunnen toch gewoon als volwassen normale mensen praten en een datum afspreken.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij wil een informele kapitaalstorting in me doen?
Voorzie jij 'm dan van een onmiddellijke winstuitdeling?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel graag fuserenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet aftrekbaar is dat, lastig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voorzie jij 'm dan van een onmiddellijke winstuitdeling?
Yuuuup!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef eriksd het volgende:
Volgende week vrijdag Utrecht, wie kan?
Als jij mijn dividend dan wil onttrekkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Utrecht, volgende week vrijdag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef eriksd het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik hou van julliequote:
Zou graag willen komen maar dan vertrek ik voor een paar dagen Disney, week erna kan ik bij voorkeur op vrijdag, heb ik de ochtend een tentamen en kan dus daarna gelijk door naar waar de meeting ook zal zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef eriksd het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef eriksd het volgende:
Afvallers heb je altijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou graag willen komen maar dan vertrek ik voor een paar dagen Disney, week erna kan ik bij voorkeur op vrijdag, heb ik de ochtend een tentamen en kan dus daarna gelijk door naar waar de meeting ook zal zijn.
quote:
quote:
Ik spoel wel door naar de money shot.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Volgens de definitie wel. Gerard Reve had vlak na zijn ontbijt al meer op dan ik op een dag naar binnen werk, maar de 28 glazen per week grens ga ik wel overheen. Maar dat geldt voor de meeste studenten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maar drink je dan ook veel ?
Ohh, dat is maar vier glazen iedere dag!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Volgens de definitie wel. Gerard Reve had vlak na zijn ontbijt al meer op dan ik op een dag naar binnen werk, maar de 28 glazen per week grens ga ik wel overheen. Maar dat geldt voor de meeste studenten.
Uiteraard, daarom moet het ook gewoon doorgaan als er maar enkelingen niet kunnen komen. Ik geef alleen aan dat volgende week vrijdag hem niet gaat worden voor mijquote:
Barman zijn is heel erg leuk. Vermoeiend, maar leuk. Ik wil een keer in een echte kroeg achter de bar staanquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef eriksd het volgende:
Ik zou best wel een tijdje barman willen zijn. Zou het een succes zijn?
Leuk om te doen. Chicks willen je dan ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef eriksd het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]Look like the innocent flower, but be the serpent under 't.
28+ is net een leuk weekendquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Volgens de definitie wel. Gerard Reve had vlak na zijn ontbijt al meer op dan ik op een dag naar binnen werk, maar de 28 glazen per week grens ga ik wel overheen. Maar dat geldt voor de meeste studenten.
Dat lijkt me inderdaad niet heel zorgwekkend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je verwart 'dan ook' met 'gratis drank.'quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Leuk om te doen. Chicks willen je dan ook.
Nee, autisten zijn niet zo makkelijk in de omgang he.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef eriksd het volgende:
Het één wil wel eens te maken hebben met het ander.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je verwart 'dan ook' met 'gratis drank.'
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Leuk om te doen. Chicks willen je dan ook.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nanananananananana BARMAN !quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef eriksd het volgende:
Dan willen ze dus jouw gratis drank?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nanananananananana BARMAN !
Precies. Doorgaans is de barman de enige met toegang tot gratis drank.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan willen ze dus jouw gratis drank?
Mannenpapquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat natuurlijk volledig aftrekbaar isquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dan Erik die keihard een fles Wodka kapot ramt. 'DE WOD.....kut'quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En dan Erik die keihard een fles Wodka kapot ramt. 'DE WOD.....kut'
[..]
[..]
quote:
Hahahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
We zijn allemaal jaloersquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef eriksd het volgende:
Waarom moeten mensen mij altijd bashen?
Ik bedoelde eigenlijk wat anders. Maar ach je bent nog jong hè.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Doorgaans is de barman de enige met toegang tot gratis drank.
Ik hap niet. En begin jij nou over mijn leeftijd? Is dat nodig?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk wat anders. Maar ach je bent nog jong hè.
Ik kwam eens een filmpje van 10 uur tegen op YT waarop pas op het einde BATMAN kwam. De hele tijd dus nananaananaquote:
[..]
Je bent jong, je wilt wat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk wat anders. Maar ach je bent nog jong hè.
Godverquote:
Zien nu moet geen tijd voor hoofdltters zinsvolgorde grammatica of watquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kwam eens een filmpje van 10 uur tegen op YT waarop pas op het einde BATMAN kwam. De hele tijd dus nananaanana
Nou ja, er zit natuurlijk een verschil tussen 29 glazen per week of per avond. In beide gevallen drink je al teveel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad niet heel zorgwekkend.
Mwah kosten voor het voeren van een zekere staat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat natuurlijk volledig aftrekbaar is
Toch wel Summertime hè ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Overigens luister ik nu Will Smith voor mijn swag.
Kon het niet laten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hap niet. En begin jij nou over mijn leeftijd? Is dat nodig?
Wat ben ik voor nerd dat ik dit grapje snaptequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mwah kosten voor het voeren van een zekere staat.
Gettin' jiggy with it ofzo.quote:
Nananananananaquote:
Welcome to Miami pompt hier ook door de speakers.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Overigens luister ik nu Will Smith voor mijn swag.
Heeft z'n beste tijd wel gehadquote:
Had net wat Metallica op de max staan om het tempo op te voeren van het hetgeen waar ik nu mee aan de slag ben, inmiddels overgestapt op The Boss, gaat niet bepaald sneller nu.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Welcome to Miami pompt hier ook door de speakers.
quote:
Eigenlijk hunkeren we gewoon naar jouw goedkeuring. De bevestiging van een lachende smiley als fundament van levensvreugd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef eriksd het volgende:
Waarom moeten mensen mij altijd bashen?
Hahaha inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Will Smith met zijn ''cleane'' rapIk moest zo hard hierom lachen
Minder erg dan als je 'm bedacht hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat ben ik voor nerd dat ik dit grapje snapte
Welke?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Had net wat Metallica op de max staan om het tempo op te voeren van het hetgeen waar ik nu mee aan de slag ben, inmiddels overgestapt op The Boss, gaat niet bepaald sneller nu.
Enkel import.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef Maharbal het volgende:
Even zonder grappen, een White Russian is goed te doen.
ik wilde net zeggen, niet spotten met dit bazen drankje. Ik voer mijn vriendin er altijd dronken meequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef Maharbal het volgende:
Het seatle 89 concertquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Had net wat Metallica op de max staan om het tempo op te voeren van het hetgeen waar ik nu mee aan de slag ben, inmiddels overgestapt op The Boss, gaat niet bepaald sneller nu.
Ik bespeur een gat in de continuïteitquote:The traditional cocktail known as a Black Russian, which first appeared in 1949, becomes a White Russian with the addition of cream. Neither drink is Russian in origin, but both are so named due to vodka being the primary ingredient. It is unclear which drink preceded the other.
Mahar, ik drink alles als het maar laat genoeg isquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Uiteraard. Of drink jij Nederlandse wodka?
Schuld van de test inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Klote IQ-test, heeft dat ding mijn laatste 5 antwoorden niet opgeslagen
Heb voor de afwisseling maar eens een keer het 'Essential ' album opgezet. Niet mijn favoriet maar eens wat anders is ook leuk.quote:
Kun je uberhaupt Nederlandse wodka kopen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mahar, ik drink alles als het maar laat genoeg is
Liever cocktails met whisky als basis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef Maharbal het volgende:
De laatste antwoorden waren juist zo makkelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Schuld van de test inderdaad.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Schuld van de test inderdaad.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga hem gewoon doen en als het meevalt benoem ik mezelf tot genie en als het tegenvalt is het gewoon een incompetente test met incompetente vragen etc.
In het licht van de eerdere posts klinkt dit heel fout.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mahar, ik drink alles als het maar laat genoeg is
Ach ja idd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb voor de afwisseling maar eens een keer het 'Essential ' album opgezet. Niet mijn favoriet maar eens wat anders is ook leuk.
De Metallica was overigens Mexico 1993.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kun je uberhaupt Nederlandse wodka kopen?
quote:Nederlandse wodkamerken
Amsterdam Republic
Blut Wodka
Bols
Cardinal Ultimate
Esbjaerg Wodka
Gorter Wodka
Hoeksche Wodka Gemaakt van aardappelen
Hooghoudt Wodka
Ketel One (Voor de VS ontwikkelde variant op het Schiedamse jenevermerk Ketel 1.)
Royalty Vodka
Rutte Wodka
Van Gogh Vodka
Zeker teveel gewerkt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De laatste antwoorden waren juist zo makkelijk
Zo was het ook bedoeld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
In het licht van de eerdere posts klinkt dit heel fout.
Have you ever noticed how our pig has only ONE nipple ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
In het licht van de eerdere posts klinkt dit heel fout.
Het is ranzig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:42 schreef Yreal het volgende:
wodka is wel een ekte alcoholisten dranken
Ah ja, Bols. Ik heb echt zelden Nederlandse wodka gezien eigenlijk.quote:
foeiquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een IQ van 9 punten moet wel lukken toch ?
Jonge jenever is praktisch hetzelfde als wodka. Beide zou je eigenlijk niet moeten drinken.quote:
Chauvinistquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah ja, Bols. Ik heb echt zelden Nederlandse wodka gezien eigenlijk.
Meestal koop ik inderdaad import, vaak Pools.
Oehhh sooo exciting. Kan niet wachten wat er komen gaat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pas op jij, het is nog lang niet laat genoeg
Ambtenarenrecht zou je ook niet moeten volgen. Toch mongols die het doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jonge jenever is praktisch hetzelfde als wodka. Beide zou je eigenlijk niet moeten drinken.
Goede Vodka is vrijwel smaakloos en drink je enkel heel snel of in een mix. Daarom kan het niet vies zijn.quote:
Ik schrijf het principieel eigenlijk op z'n Pools.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef Tchock het volgende:
Het valt me wel op dat veel Nederlanders zoals ik heel geforceerd Vodka zeggen en Mahar niet, terwijl hij waarschijnlijk meer ervaring met het Cyrillische schrift heeft.
En dat is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik schrijf het principieel eigenlijk op z'n Pools.
Drink het dan niet? Vodka niet mijn ding gewoon. Goed of niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede Vodka is vrijwel smaakloos en drink je enkel heel snel of in een mix. Daarom kan het niet vies zijn.
quote:Well I'm not the worlds most physical guy
But when she squeezed me tight she nearly broke my spine
Oh my Lola lo-lo-lo-lo Lola
Well I'm not dumb but I can't understand
Why she walked like a woman and talked like a man
Oh my Lola lo-lo-lo-lo Lola lo-lo-lo-lo Lola
die bizon / gras wodka wel eens gehad? Dat is wel puik spul. De rest is basis voor cocktails.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Drink het dan niet? Vodka niet mijn ding gewoon. Goed of niet.
Dat is al beter dan vodka.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Keyos het volgende:
Doe maar gewoon een Belgische blond abdijbier.
Spiritus is heel erg giftig. We hebben hier wel een fles 95% drinkbare alcohol staanquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Maharbal het volgende:
Je moet voor de grap eens (drink) spiritus nemen. Lekker 93/95%, insta-drunk. Mooi spul.
In Polen (en andere soortgelijke landen) kun je nog drinkspiritus krijgen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spiritus is heel erg giftig. We hebben hier wel een fles 95% drinkbare alcohol staan
ik was in slaap gevallen op de grond, beetje moe.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het duurde al lang. Hoe is het ?
De belg ofcquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vodka? Of Belgisch blond abdijbier?
Best. Het is wel gezellig hier.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik was in slaap gevallen op de grond, beetje moe.
met jou?
http://hahgay.com/quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef eriksd het volgende:
Whisky en whiskey (hetzelfde) is niet te zuipen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef eriksd het volgende:
Whisky en whiskey (hetzelfde) is niet te zuipen.
Kijk T hip doen danquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier ga je al gruwelijk de fout in.
[..]
En hier nog een keer
fijn?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Best. Het is wel gezellig hier.
Alles met wodka smaakt net zo lekker als hetzelfde zonder wodkaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wodka appelsap is lang niet gek. Wodka sprite ook niet trouwens.
Ik vind zowel Sprite als appelsap niet zo lekker. En wodka ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wodka appelsap is lang niet gek. Wodka sprite ook niet trouwens.
Nouwja... Bloody mary...quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alles met wodka smaakt net zo lekker als hetzelfde zonder wodkaDe lijst is oneindig.
Dat is erikquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]Ga jij maar aan de wodka appelsap.
Tomatensap met peper is niet te zuipen. Bloody Mary's zijn niet te zuipen. Punt staat nog steeds.quote:
Neem ik het voor je op valt het jou weer niet opquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]Ga jij maar aan de wodka appelsap.
White rusian zonder wodka?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tomatensap met peper is niet te zuipen. Bloody Mary's zijn niet te zuipen. Punt staat nog steeds.
Vorige topic was een fiscale ttquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef Actaeon het volgende:
Kan iemand weer eens een fiscale TT maken?
Niet meegedaan inderdaad. Ik denk dat ik ergens tussen Patty Brard en Martin Gaus in zit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
fijn?
had je hoog IQ? Of niet mee gedaan
NB: mensen die deze IQ test serieus nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |