Hahahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En dan Erik die keihard een fles Wodka kapot ramt. 'DE WOD.....kut'
We zijn allemaal jaloersquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef eriksd het volgende:
Waarom moeten mensen mij altijd bashen?
Ik bedoelde eigenlijk wat anders. Maar ach je bent nog jong hè.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Doorgaans is de barman de enige met toegang tot gratis drank.
Ik hap niet. En begin jij nou over mijn leeftijd? Is dat nodig?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk wat anders. Maar ach je bent nog jong hè.
Ik kwam eens een filmpje van 10 uur tegen op YT waarop pas op het einde BATMAN kwam. De hele tijd dus nananaananaquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En dan Erik die keihard een fles Wodka kapot ramt. 'DE WOD.....kut'
Je bent jong, je wilt wat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk wat anders. Maar ach je bent nog jong hè.
Godverquote:
Zien nu moet geen tijd voor hoofdltters zinsvolgorde grammatica of watquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kwam eens een filmpje van 10 uur tegen op YT waarop pas op het einde BATMAN kwam. De hele tijd dus nananaanana
Nou ja, er zit natuurlijk een verschil tussen 29 glazen per week of per avond. In beide gevallen drink je al teveel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad niet heel zorgwekkend.
Mwah kosten voor het voeren van een zekere staat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat natuurlijk volledig aftrekbaar is
Toch wel Summertime hè ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Overigens luister ik nu Will Smith voor mijn swag.
Kon het niet laten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hap niet. En begin jij nou over mijn leeftijd? Is dat nodig?
Wat ben ik voor nerd dat ik dit grapje snaptequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mwah kosten voor het voeren van een zekere staat.
Gettin' jiggy with it ofzo.quote:
Nananananananaquote:
Welcome to Miami pompt hier ook door de speakers.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Overigens luister ik nu Will Smith voor mijn swag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |