Barman zijn is heel erg leuk. Vermoeiend, maar leuk. Ik wil een keer in een echte kroeg achter de bar staanquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef eriksd het volgende:
Ik zou best wel een tijdje barman willen zijn. Zou het een succes zijn?
Leuk om te doen. Chicks willen je dan ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef eriksd het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]Look like the innocent flower, but be the serpent under 't.
28+ is net een leuk weekendquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Volgens de definitie wel. Gerard Reve had vlak na zijn ontbijt al meer op dan ik op een dag naar binnen werk, maar de 28 glazen per week grens ga ik wel overheen. Maar dat geldt voor de meeste studenten.
Dat lijkt me inderdaad niet heel zorgwekkend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Volgens de definitie wel. Gerard Reve had vlak na zijn ontbijt al meer op dan ik op een dag naar binnen werk, maar de 28 glazen per week grens ga ik wel overheen. Maar dat geldt voor de meeste studenten.
Je verwart 'dan ook' met 'gratis drank.'quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Leuk om te doen. Chicks willen je dan ook.
Nee, autisten zijn niet zo makkelijk in de omgang he.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef eriksd het volgende:
Het één wil wel eens te maken hebben met het ander.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je verwart 'dan ook' met 'gratis drank.'
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Leuk om te doen. Chicks willen je dan ook.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nanananananananana BARMAN !quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef eriksd het volgende:
Dan willen ze dus jouw gratis drank?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nanananananananana BARMAN !
Precies. Doorgaans is de barman de enige met toegang tot gratis drank.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan willen ze dus jouw gratis drank?
Mannenpapquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat natuurlijk volledig aftrekbaar isquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dan Erik die keihard een fles Wodka kapot ramt. 'DE WOD.....kut'quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En dan Erik die keihard een fles Wodka kapot ramt. 'DE WOD.....kut'
[..]
[..]
quote:
Hahahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
We zijn allemaal jaloersquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef eriksd het volgende:
Waarom moeten mensen mij altijd bashen?
Ik bedoelde eigenlijk wat anders. Maar ach je bent nog jong hè.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Doorgaans is de barman de enige met toegang tot gratis drank.
Ik hap niet. En begin jij nou over mijn leeftijd? Is dat nodig?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk wat anders. Maar ach je bent nog jong hè.
Ik kwam eens een filmpje van 10 uur tegen op YT waarop pas op het einde BATMAN kwam. De hele tijd dus nananaananaquote:
[..]
Je bent jong, je wilt wat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk wat anders. Maar ach je bent nog jong hè.
Godverquote:
Zien nu moet geen tijd voor hoofdltters zinsvolgorde grammatica of watquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kwam eens een filmpje van 10 uur tegen op YT waarop pas op het einde BATMAN kwam. De hele tijd dus nananaanana
Nou ja, er zit natuurlijk een verschil tussen 29 glazen per week of per avond. In beide gevallen drink je al teveel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad niet heel zorgwekkend.
Mwah kosten voor het voeren van een zekere staat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat natuurlijk volledig aftrekbaar is
Toch wel Summertime hè ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Overigens luister ik nu Will Smith voor mijn swag.
Kon het niet laten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hap niet. En begin jij nou over mijn leeftijd? Is dat nodig?
Wat ben ik voor nerd dat ik dit grapje snaptequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mwah kosten voor het voeren van een zekere staat.
Gettin' jiggy with it ofzo.quote:
Nananananananaquote:
Welcome to Miami pompt hier ook door de speakers.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Overigens luister ik nu Will Smith voor mijn swag.
Heeft z'n beste tijd wel gehadquote:
Had net wat Metallica op de max staan om het tempo op te voeren van het hetgeen waar ik nu mee aan de slag ben, inmiddels overgestapt op The Boss, gaat niet bepaald sneller nu.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Welcome to Miami pompt hier ook door de speakers.
quote:
Eigenlijk hunkeren we gewoon naar jouw goedkeuring. De bevestiging van een lachende smiley als fundament van levensvreugd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef eriksd het volgende:
Waarom moeten mensen mij altijd bashen?
Hahaha inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Will Smith met zijn ''cleane'' rapIk moest zo hard hierom lachen
Minder erg dan als je 'm bedacht hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat ben ik voor nerd dat ik dit grapje snapte
Welke?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Had net wat Metallica op de max staan om het tempo op te voeren van het hetgeen waar ik nu mee aan de slag ben, inmiddels overgestapt op The Boss, gaat niet bepaald sneller nu.
Enkel import.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef Maharbal het volgende:
Even zonder grappen, een White Russian is goed te doen.
ik wilde net zeggen, niet spotten met dit bazen drankje. Ik voer mijn vriendin er altijd dronken meequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef Maharbal het volgende:
Het seatle 89 concertquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Had net wat Metallica op de max staan om het tempo op te voeren van het hetgeen waar ik nu mee aan de slag ben, inmiddels overgestapt op The Boss, gaat niet bepaald sneller nu.
Ik bespeur een gat in de continuïteitquote:The traditional cocktail known as a Black Russian, which first appeared in 1949, becomes a White Russian with the addition of cream. Neither drink is Russian in origin, but both are so named due to vodka being the primary ingredient. It is unclear which drink preceded the other.
Mahar, ik drink alles als het maar laat genoeg isquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Uiteraard. Of drink jij Nederlandse wodka?
Schuld van de test inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Klote IQ-test, heeft dat ding mijn laatste 5 antwoorden niet opgeslagen
Heb voor de afwisseling maar eens een keer het 'Essential ' album opgezet. Niet mijn favoriet maar eens wat anders is ook leuk.quote:
Kun je uberhaupt Nederlandse wodka kopen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mahar, ik drink alles als het maar laat genoeg is
Liever cocktails met whisky als basis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef Maharbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |