Hopen maar dat het tot een zekere hoogte een 'tax heaven' zal blijven, ik denk dat het niet bepaald negatief uitvalt voor de werkgelegenheid in het fiscale gebied. Jammer alleen dat de inkomensbelasting niet bepaald een 'tax heaven' is, maar echt heel veel te klagen hebben wij niet in Nederland.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
Alleen om misverstanden uit de wereld te helpen: dit soort dingen spelen echt al jaren en er zijn ook al talloze onderzoeken en rapporten geweest. Nederland heeft alleen puike lobbyisten in Brussel zitten. Bovendien doet Nederland alles volgens de (fiscale) regels.
Moet jij niet naar KLB met dit soort posts!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
Alleen om misverstanden uit de wereld te helpen: dit soort dingen spelen echt al jaren en er zijn ook al talloze onderzoeken en rapporten geweest. Nederland heeft alleen puike lobbyisten in Brussel zitten. Bovendien doet Nederland alles volgens de (fiscale) regels.
Ik zie het niet zo 1-2-3 veranderen, want er valt weinig te veranderen (op dit moment). Het moet in internationaal verband worden gedaan, en niet nationaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hopen maar dat het tot een zekere hoogte een 'tax heaven' zal blijven, ik denk dat het niet bepaald negatief uitvalt voor de werkgelegenheid in het fiscale gebied. Jammer alleen dat de inkomensbelasting niet bepaald een 'tax heaven' is, maar echt heel veel te klagen hebben wij niet in Nederland.
Ik zie het al voor me. Eerste post: TS kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moet jij niet naar KLB met dit soort posts!
Nou jij bent van de vieze grapjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En waar zie jij mijn invloed daarop ?
Jawel, en de gebaren die ik maakte waren ongeveer die in Sideshow z'n UI.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Even voor mijn info, die 'hihi' deed je niet echt toch?
Zie hieronder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Even voor mijn info, die 'hihi' deed je niet echt toch?
Scary shit this is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jawel, en de gebaren die ik maakte waren ongeveer die in Sideshow z'n UI.
Ik ben absoluut een smeerlap maar 1. ik heb geen invloed op de disclaimer en 2. ik koester geen nare gevoelens jegens jou.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou jij bent van de vieze grapjes
Maar ik zie al dat Haarbal de schuldige is
aah dat doet mij deugdquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
en 2. ik koester geen nare gevoelens jegens jou.
Je bedoelt dat je je leesbril niet op hebt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ooh hahahop mobiel zie je die niet meteen
Ga je weer de leeftijd kaart spelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je leesbril niet op hebt?
Weer? Ik doe dat nooit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ga je weer de leeftijd kaart spelen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:57 schreef Yreal het volgende:
Net zo'n 400gr steak op.. Poe ! Studeren wordt niks meer zo
Moet... inhouden...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe het nu dan ook niet. It doesn't suit you.
Zo laat nog ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:57 schreef Yreal het volgende:
Net zo'n 400gr steak op.. Poe ! Studeren wordt niks meer zo
Ga je de novietenkaart spelen ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef Actaeon het volgende:
Jullie horen al lang in bed te liggen. Zeker de novieten.
Varkenshaasjes, biefstuk, hazenslaapjes tijdens kantooruren.quote:
Zojuist zo'n maaltijdsalade naar binnen geduwd. Best te kanen die dingen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik een bal gehakt met spinazie.
Biefstukquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik een bal gehakt met spinazie.
U better recognize.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Varkenshaasjes, biefstuk, hazenslaapjes tijdens kantooruren.
Bourgeoisie van Groningen.
Ligt er echt heel erg aan welke vind ik altijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zojuist zo'n maaltijdsalade naar binnen geduwd. Best te kanen die dingen.
Yolo he?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
U better recognize.
Dat alles met maar 6 euro nu nog op de bank, living on the edge
Well. You know. It's kinda yeahh sort of my job.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ga je de novietenkaart spelen ?
TiesXIVquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Varkenshaasjes, biefstuk, hazenslaapjes tijdens kantooruren.
Bourgeoisie van Groningen.
Plofpaardquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het enige goede paard is het paard in de bonus inderdaad.
L'etude, c'est moi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Après Ties, le déluge.
Of was dat één van die andere koningen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |