quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef MissMSX het volgende:
Voor beide geldt: die ene leuke natuurlijk.
Als ze maar Photoplay hebben vind ik alles best.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er stonden net 2 Chinezen in Nickelsonjassen met extra grote bontkraagjes achter de toonbank![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ze maar Photoplay hebben vind ik alles best.
Doe mij de Lotus dan maar. Daar staat een leuk grietje met grote jopen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welk leuke grietje met grote jopen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij de Lotus dan maar. Daar staat een leuk grietje met grote jopen.
Die achter de kassa. Met die grote jopen.quote:
Partypooper!quote:
Dat is wel sneu ja. Spring dan ten minste voor de trein...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
en we hebben weer een springer voor de RR
Ik ga wel eenstukje worst halenquote:
Halte Leidse Wallen, waarschijnlijk (nog) niet overleden maar wel 1 of meerdere ledematen erafquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel sneu ja. Spring dan ten minste voor de trein...
Maar serieus, waar is dat gebeurd?
Ieuwquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
en we hebben weer een springer voor de RR
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Blij dat ik net pauze heb gehad en mijn wagen heb afgegeven want het was mijn wagen
Nog meer nieuw vlees. Welkomquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef Mestras het volgende:
Over twee weken woon ik aan de Waldorpstraat! Hoi iedereen
En wij houden ook van jou hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef WheeleE het volgende:
Blij dat jij er niet zat A_A
On a happier not:voor de TT. En voor MissMSX. En Airwin
Ja ok, en voor de rest ook, vooruit.
quote:
Niet mieten jij!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik voel geen warmtetis 11,4 graden en pas over een uur wordt mijn wagen gewisseld. Ik mis mijn 22 graden
![]()
Welke lijn rijd je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Rij een rondje mee dan, dan zal je voelenwat je zegt ben je zelf mietje
Die wilde ik om half 7 pakken op Spui. Nog steeds stampvol om die tijd. GotC stond er helaas niet tussen, dus toen heb ik de 2 maar gepakt. Daar kon ik tenminste zitten.quote:
Ja lijn 3 was echt af gestampt. Tot 1930 ongeveer. Meerdere haltes heb ik mensen .moeten laten staan helaasquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wilde ik om half 7 pakken op Spui. Nog steeds stampvol om die tijd. GotC stond er helaas niet tussen, dus toen heb ik de 2 maar gepakt. Daar kon ik tenminste zitten.
Net 13 uur gewerkt, dus geen gemiet van mijn kantquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Rij een rondje mee dan, dan zal je voelenwat je zegt ben je zelf mietje
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:40 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Er cirkelt hier al de hele tijd een helicopter boven mn hoofd
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:40 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Er cirkelt hier al de hele tijd een helicopter boven mn hoofd
twitter:Politie_HGL twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 01:00:57Dankzij inzet politiehelikopter en hoogwerker 5 aanhoudingen hennepkwekerij Holtenstraat Den Haag. reageer retweet
ja hoor het is nu niet bepaald een bedreigd diersoort.quote:
'Per ongeluk' op je cavia gaan zitten? 'Pet shoppen' wordt dat ook wel genoemd toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:58 schreef WheeleE het volgende:
Is per ongeluk op je cavia gaan zitten ook slachten? Of een bedrijfsongeval?
quote:When someone inserts a tube into their ass and lets hamsters or other small rodents crawl up inside to experience some kind of pleasure (?) in a small furry kind of way.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Per ongeluk' op je cavia gaan zitten? 'Pet shoppen' wordt dat ook wel genoemd toch?
[..]
Oh hai!quote:
Ja, lekker. En met jou? Al helemaal ingeburgerd enzo?quote:
Ja, goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, lekker. En met jou? Al helemaal ingeburgerd enzo?
Dudok... Heb je dan ook de fameuze appeltaart op die ze daar serveren of moet je daarvoor nog een keer terug?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:48 schreef Yuki het volgende:
Ja, goedBen iig helemaal gesetteld, voel me helemaal thuis. En laatst voor t eerst naar Dudok geweest, das ook wel een must denk ik
Ben me trouwens ook doodgeschrokken van een muis die daar rondliep
Ik moet terugquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dudok... Heb je dan ook de fameuze appeltaart op die ze daar serveren of moet je daarvoor nog een keer terug?
Goed geregeld.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Per ongeluk' op je cavia gaan zitten? 'Pet shoppen' wordt dat ook wel genoemd toch?
[..]
Pervers als altijdquote:
quote:
Jaquote:
Het kan nooit kwaad om meerdere adressen te kennen voor goede taart.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:54 schreef Yuki het volgende:
Ja
Maar goed, als ik nu voor taart de stad in ga, heb ik al een ander adres
True that!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan nooit kwaad om meerdere adressen te kennen voor goede taart.
Maison Kelder???quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Maar goed, als ik nu voor taart de stad in ga, heb ik al een ander adres
Mčh, beetje vergane glorie inmiddels.quote:
Af en toe best lekker!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mčh, beetje vergane glorie inmiddels.
Zit wel bij jou in de buurt trouwens.quote:
Oh, eens zoeken danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit wel bij jou in de buurt trouwens.
Weissenbruchstraat geloof ik.quote:
Spannend!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:52 schreef kipptje het volgende:
Onwikkelingen rond ons nieuwe huis zijn ook al in volle gang. Toch aan de makelaar gevraagd of er per ongeluk nog een optie was vervallen aan de morgenzonlaan. Is voor ons logistiek was makkelijk ivm bushalte. Nu hebben we de kans om misschien de modelwoning te krijgen!![]()
Vloer moeten we dan overkopen maar dan hoeven wij daarna in principe alleen maar onze spullen erin te gooien en voila!
Nu staat het nog niet vast, maar vandaag geven we in ieder geval aan dat we erin geinteresseerd zijn. To be continued!
Je zou korting moeten krijgen, want showroommodelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:52 schreef kipptje het volgende:
Onwikkelingen rond ons nieuwe huis zijn ook al in volle gang. Toch aan de makelaar gevraagd of er per ongeluk nog een optie was vervallen aan de morgenzonlaan. Is voor ons logistiek was makkelijk ivm bushalte. Nu hebben we de kans om misschien de modelwoning te krijgen!![]()
Vloer moeten we dan overkopen maar dan hoeven wij daarna in principe alleen maar onze spullen erin te gooien en voila!
Nu staat het nog niet vast, maar vandaag geven we in ieder geval aan dat we erin geinteresseerd zijn. To be continued!
Ik duim voor julliequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:52 schreef kipptje het volgende:
Demonstreren ze tegen zure regen?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:25 schreef WheeleE het volgende:
Zeg, het is best wel nat buiten. En dan komt er toch net een demonstratieprotestoptocht langsschuifelen. Arme mensjes
Geen idee, ik kon de protestborden niet ontcijferen.quote:
STOP DE ZINLOZE SNEEUWMOORDquote:Op zondag 27 januari 2013 11:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Geen idee, ik kon de protestborden niet ontcijferen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
STOP DE ZINLOZE SNEEUWMOORD
Of zoiets?
Vind ik heel plausibel klinken eigenlijk. Nutteloos ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
STOP DE ZINLOZE SNEEUWMOORD
Of zoiets?
Mocht het zover zijn gaan we wel hard onderhandelen over de overnameprijzen van de vloerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zou korting moeten krijgen, want showroommodel
Nee. Bovendien hebben we straks nog steeds een koninginquote:
Tongbrekerquote:
Haha ja, da's best sneuquote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
En in 2014 kan dat al niet, want het is een zondag
En verwarrendquote:
Koninginnenach p z'n Argentijns!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee. Bovendien hebben we straks nog steeds een koningin
Met heul veul vleesch!quote:
En in harte zomer. Feesten tot de zon op komt!quote:
Zo goed als naakte wijvenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En in harte zomer. Feesten tot de zon op komt!
Snel de domeinnaam registreren.quote:
Zou wel mooi zijn als dat Wim-Lex zijn eerste koninklijke besluit wordt.quote:
Daarmee zou hij mijn onvoorwaardelijke steun verdienenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als dat Wim-Lex zijn eerste koninklijke besluit wordt.
Yay Kipptje! Succes!quote:Op maandag 28 januari 2013 10:59 schreef kipptje het volgende:
[..]
Mocht het zover zijn gaan we wel hard onderhandelen over de overnameprijzen van de vloer
Welkom in Den Haagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:27 schreef Yuki het volgende:
Stomme RRrijdt niet verder dan Seghwaert
Was alleen die wagen ivm storing aan remmen. Is toevallig mijn achterganger en ik rij al wel door de krakeling nuquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:27 schreef Yuki het volgende:
Stomme RRrijdt niet verder dan Seghwaert
Blijft stomquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Was alleen die wagen ivm storing aan remmen. Is toevallig mijn achterganger en ik rij al wel door de krakeling nu
Was stommer geweest als iedereen mocht blijven zitten en dan dat de remmen weigerenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Blijft stom
En ik reed dan dus achter jou
Oeh, spannendquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Was stommer geweest als iedereen mocht blijven zitten en dan dat de remmen weigeren
Fooled me... Je nick doet vermoeden dat jij normaalgesproken de achterganger bent.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Was alleen die wagen ivm storing aan remmen. Is toevallig mijn achterganger en ik rij al wel door de krakeling nu
De wens is de vader van de gedachte... Zijn nick kan beide kanten (quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fooled me... Je nick doet vermoeden dat jij normaalgesproken de achterganger bent.
Nah, dan was het wel Kolonel_Opdeknietjes geweest.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef MissMSX het volgende:
De wens is de vader van de gedachte... Zijn nick kan beide kanten () op.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nah, dan was het wel Kolonel_Opdeknietjes geweest.
Opdek-nietjes?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef WheeleE het volgende:
De Admiraal is natuurlijk opgeklommen in rang he.
Van
- Korporaal_Knielmaar
naar
- Sergeant_Slettebak
naar
- Luitenant_Lebber
naar
- Kapitein_Kreun
naar
- Commandeur_Cunnilingus
naar
- Admiraal_Anaal
Bahquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tis toch niet normaal he, gewoon weer iemand onder de RR en nu halte verder
Mwah, vorig jaar 3 x. Normaal 1 tot 2 keer per jaar en nu zijn we net 4 weken in het nieuwe jaar en staat de teller al op 2quote:
Damnquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah, vorig jaar 3 x. Normaal 1 tot 2 keer per jaar en nu zijn we net 4 weken in het nieuwe jaar en staat de teller al op 2
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tis niet zeker of het ongeluk of opzet is. Verhalen worden steeds sterker dat het om een kind zou gaan
Regio15 is al gestopt met berichtgeving. Geen ongeluk dus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tis niet zeker of het ongeluk of opzet is. Verhalen worden steeds sterker dat het om een kind zou gaan
Ah stoppen ze dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Regio15 is al gestopt met berichtgeving. Geen ongeluk dus.
Yup, vrijwel alle media doen dat. Berichtgeving over zelfmoord schijnt aan te zetten tot zelfmoord. Daarom lees je zelden over zelfmoord in het nieuws.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Ah stoppen ze dan?
Dan was het pas bij de Vriezenveenstraat ook geen ongeluk dat er iemand van het balkon donderde.
Tof! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:23 schreef kipptje het volgende:
Zo! Gisteren wezen kijken in ons nieuwe huisje![]()
Gemaild dat we accoord gaan met het huis en de daarbij behorende overnamebod van de vloer (ziet er nog tip top eruit)!
Hopelijk kunnen we dan over 8 weken ein-de-lijk daar naartoe!
Kan niet wachten tot we eindelijk in een mooi afgewerkt huis zitten!quote:
quote:Wordt de Pier een moskee? Als het aan de Stichting Al Sahab ligt wel. De stichting, die naar eigen zeggen sinds twee maanden in Nederland actief is om de band tussen Europa en de islam te verbeteren, zou zich hebben gemeld bij de curator van de Pier.
Al Sahab onderzoekt momenteel de mogelijkheden om op de failliete Pier van Scheveningen een moskee te vestigen. Dat heeft Nordin Ifrandi, de vertegenwoordiger van Al Sahab in Nederland, verklaard tegenover Omroep West.
Rijke sjeik
Al Sahab is een internationale stichting en werkt samen met moslimgemeenschappen in onder meer Duitsland, Engeland en Frankrijk. Daarbij worden investeerders geholpen bij het zoeken van geschikte locaties voor het vestigen van moskeeën en bij juridische kwesties. Voor de Pier is de stichting volgens Ifrandi in contact met ene Omar Abdullah, een rijke sjeik uit Saoedi-Arabië. Hij zou bij de veiling in maart een bod op de pier willen uitbrengen.
Volgens Ifrandi zou de Scheveningse Pier behalve een moskee ook een bezoekerscentrum krijgen om bezoekers op een ongedwongen manier kennis te laten maken met de islam. 'Denk aan eethuisjes met Oosterse gerechten', aldus Ifrandi. 'Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je in je badpak naar binnen gaat. Daar gelden onze normen.'
Al Sahab vindt het belangrijk dat de Scheveningse Pier zijn authentieke status blijft behouden en de rol van toeristische trekpleister kan blijven vervullen. Dat is ook één van de voorwaarden die de gemeente deze week stelde aan eventuele kopers van de Pier.
De moskee die Al Sahab zou willen bouwen is geďnspireerd door de Masjid Selat moskee in Malaka (Maleisië) die in 2006 is opgeleverd. Deze moskee staat net als de Scheveningse Pier ook op pijlers. De stichting zegt in gesprek te zijn met de curator en de gemeente Den Haag om aan de eisen van het bestemmingsplan te voldoen.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Desgevraagd laat curator Marc Udink aan Omroep West weten nog niets van de Stichting Al Sahab te hebben gehoord. 'Maar niemand kan voordringen, iedereen zal moeten wachten op de veiling', aldus curator Udink. 'Het staat iedereen vrij een bod te doen tijdens de veiling in maart. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.'
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat de PKN zoiets niet bedacht heeft
Haha, ben benieuwd hoelang die tokkies uit Scheveningen nu nog vinden dat de pier moet blijvenquote:
Wiekentquote:
Niks ooievaar op mij.quote:
Ik weet niet meer exact wat ik deed op dat tijdstip.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:42 schreef Yuki het volgende:
Vrijdagavond toch echt welVan 21:00 tot 23:00
Tja. Wij eten niet specifiek chique of speciaal. VIP (Very Italian Pizza) is een drukke hippe GOEDE pizzatent. Vlakbij zit Vapiano, die is voor mij persoonlijk te druk maar ook heel goed. Naast de Mediamarkt zit Irodion die best lekker Grieks kookt. Popocatepetl is een prima Mexicaan. Maar dat zijn allemaal niet de high-end zaken waar jij misschien naar zoekt?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:59 schreef JDx het volgende:
Ik ben niet zo van het uit eten, maar binnenkort wil ik even ergens gaan eten met m'n vriendin. Dus zoek iets speciaals, misschien boven in die Haagse Toren bij Den Haag HS, is dat wat? Mooi uitzicht?
Of wellicht iets romantischin het centrum? Wat is aan te raden. Prijs mag iets tussen de 50-100 euro zijn voor 2 personen. En natuurlijk moet het eten lekker zijn!
Ja, bizar he? Dat waren een paar flinke klappenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:12 schreef kipptje het volgende:
*gaap*! Goedemorgen. Wat werd ik toch weer heerlijk wakker gemaakt door een onweersbui om 5 uur![]()
Hoe on-ambtenaar!
Nou, zeg dat! Was onwijs dichtbij hier, allemaal flits-BOEM!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:12 schreef kipptje het volgende:
*gaap*! Goedemorgen. Wat werd ik toch weer heerlijk wakker gemaakt door een onweersbui om 5 uur![]()
Hoe on-ambtenaar!
Inderdaad, het meeste was een krappe seconde dus maar iets van 300 meter afstand.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, zeg dat! Was onwijs dichtbij hier, allemaal flits-BOEM!
Nop, Benoordenhoutquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:10 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
Inderdaad, het meeste was een krappe seconde dus maar iets van 300 meter afstand.
Dan woon je dus in Escamp of Bouw-/Vrederust?
Er waren vast meerdere onweersbuienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:26 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Oh dan kon ik vannacht niet goed tellen.
Dat restaurant bovenin die toren staat te huur (kan ik tegenwoordig zien vanuit kantoorquote:Op zondag 3 februari 2013 18:59 schreef JDx het volgende:
Ik ben niet zo van het uit eten, maar binnenkort wil ik even ergens gaan eten met m'n vriendin. Dus zoek iets speciaals, misschien boven in die Haagse Toren bij Den Haag HS, is dat wat? Mooi uitzicht?
Of wellicht iets romantischin het centrum? Wat is aan te raden. Prijs mag iets tussen de 50-100 euro zijn voor 2 personen. En natuurlijk moet het eten lekker zijn!
Ik was nog wakker maar schrok wel echt heel ergquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, zeg dat! Was onwijs dichtbij hier, allemaal flits-BOEM!
Denk dat het gewoon een hele grote bui was, want ik telde ook niet meer dan 1 tel en ik lig in Mariahoevequote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:26 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Oh dan kon ik vannacht niet goed tellen.
dat ding begon op het moment dat ik de deur uitstapte, 5 minuten later serieus heel de fucking straat wit van de sneeuw!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:12 schreef kipptje het volgende:
Hoe on-ambtenaar!
Iedere newbie stelt zichzelf eigenlijk altijd voor dmv een foto + maten en relatiestatus te vermeldenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:41 schreef Uccie het volgende:
Dank jullie voor het warme welkom.
Even ter intro, woon zelf nu 6 jr in de mooie hofstad, ben opgegroeid in V'burg-Noord en mijn voorouders stammen uit Laak/Spoorwijk en Morgenstond.
Meedoen aan een meet is ook goed genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Iedere newbie stelt zichzelf eigenlijk altijd voor dmv een foto + maten en relatiestatus te vermeldentenzij minderjarig
Meet is een dealquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Iedere newbie stelt zichzelf eigenlijk altijd voor dmv een foto + maten en relatiestatus te vermeldentenzij minderjarig
Welkomquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
Hallo allemaal trouwens, ik dacht na een tijdje te hebben meegelurkt ook maar 's mee te gaan posten
Ik kan me serieus bijna niet meer herinneren dat er geen bouwputten warenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:54 schreef Mryc het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan al die bouwputten midden in de stad
Vroegâh...quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me serieus bijna niet meer herinneren dat er geen bouwputten waren
Ik word nu echt zo'n ouwe muts hčquote:
Goed ideequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:39 schreef AirwiN het volgende:
Zoveel nieuw vlees hier, dat wordt een BBQ meet.
Regel jij de heli?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:43 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje doet mee!!!
zal ik alvast even doorgeven wanneer ik moet werken en dus niet kan.. of doen we een gas BBQ??
kunnen maar 12 mensen mee dan he!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Voor een uccie altijd toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:09 schreef Uccie het volgende:
Ik maak van deze gelegenheid gebruik om mij schaamteloos op te dringen...
Nog plek voor een uccie?
Ik ben oud vlees en hoor dus niet tot de doelgroep.quote:
Neuh, ik heb zo een bedmeet met MissM.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Laatste rondje lijn 3.rijdt er nog iemand mee
Begrijpelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, ik heb zo een bedmeet met MissM.
Ik keihard werken en jij duikt het bed in met mijn vrouw?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Begrijpelijk
Ik pas morgenochtend
Wait, Whut?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Ik pas morgenochtend
Je bent wel jaloers he? Geef maar toe hoor, is niet ergquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:47 schreef WheeleE het volgende:
Ik krijg ineens een visioen van een soort van swingers club. A_A doet het met MissMSX, Airwin doet het met Yur....huuuu....
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Je bent wel jaloers he? Geef maar toe hoor, is niet erg
Ik kon er ook nix aan doen dat ik de tent niet meer kon vindenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]As if.
Nou niet de rollen om gaan draaien he. Ben je nog steeds boos dat je me op Lowlands 2011 niet je tent in kreeg? Je bent mijn type niet Yur, begrijp dat dan.
Dus je dacht "Dan maar midden in de Alpha"?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kon er ook nix aan doen dat ik de tent niet meer kon vinden
Ik moet echt kappen met die drugsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dus je dacht "Dan maar midden in de Alpha"?
Alleen met die Viagra. De wiet maakt je alleen maar makkelijker in de omgangquote:
En als ik nou ga minderen? Zeg....nog maar 3 viagra's per keer?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:04 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Alleen met die Viagra. De wiet maakt je alleen maar makkelijker in de omgang
Dan wil ik je nog wel overwegen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:05 schreef YUR het volgende:
[..]
En als ik nou ga minderen? Zeg....nog maar 3 viagra's per keer?
Pfoe....dat voelt als afkicken man!quote:
Ik weet het, ik ben onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Pfoe....dat voelt als afkicken man!
Maar ik heb het er voor over...een mooi doel om voor te vechten!
Jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:10 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben onweerstaanbaar
quote:
Dus in jouw fantasieën doe ik het met YUR?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:47 schreef WheeleE het volgende:
Ik krijg ineens een visioen van een soort van swingers club. A_A doet het met MissMSX, Airwin doet het met Yur....huuuu....
Nee...nou...maar...dus...nee...uhm...dat zei ik niet! Het was een visioen! Geen fantasie!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus in jouw fantasieën doe ik het met YUR?
^^quote:
Ik weet wel iemand die mooie dromen gaat krijgen vannacht.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:04 schreef WheeleE het volgende:
Nee...nou...maar...dus...nee...uhm...dat zei ik niet! Het was een visioen! Geen fantasie!
Je gaat voor de verandering es een keer een trektocht doen in plaats van een halve marathon?quote:
Heul nie! Althans, niet van jou/jullie. Ik ga niet vreemd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die mooie dromen gaat krijgen vannacht.
Je kent ons toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:43 schreef WheeleE het volgende:
Heul nie! Althans, niet van jou/jullie. Ik ga niet vreemd.![]()
Daarom juist! Dan slaap ik helemaal niet meer.quote:
quote:
Misschien moeten we een trio gaan vormen. Op het podium. Qua humor. Met praten enzo.quote:
Het trio Haagse Flufquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:45 schreef WheeleE het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten we een trio gaan vormen. Op het podium. Qua humor. Met praten enzo.
Mja, wat dat betreft vind ik de bussen van HTM nog treuriger. Laatste rit van bus 22 gaat al om 00:03 uur vanaf CS, dus vóór twaalven is die al op t Spui geweest.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:09 schreef Mryc het volgende:
Zo stom: notabene op vrijdagavond gaat er na 00.25 geen enkele tram meer vanaf het Spui naar Bezuidenhout.Zaterdagavond overigens idem dito.
Behalve als ik mag hardlopen. En dat ga ik dus niet doen he, 's nachts op weg naar huis vanuit de stadquote:
Oh, niet? Flauw hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Behalve als ik mag hardlopen. En dat ga ik dus niet doen he, 's nachts op weg naar huis vanuit de stad
Oeh, stalken!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:31 schreef Yuki het volgende:
Ik ga vanmiddag maar weer eens lopend naar de stad
quote:
Hoge hakken?quote:
Asjeblieft watquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoge hakken?Ahhh, toeeeeeeeeee.... alsjeblieffffffffffft. *puppyoogjes opzet*
Gebruik je eigen puppyoogjes om een taxi te regelen die een ander voor je betaalt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:06 schreef Mryc het volgende:
Asjeblieft wat? M'n voeten kapot lopen omdat er geen trams meer gaan
?
Aah, op die fiets! Ik bedoel, taxi...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gebruik je eigen puppyoogjes om een taxi te regelen die een ander voor je betaalt.
quote:
Zolang je er niet langer op lijkt dan mij, is het niet snel 'te hoog'.quote:
Ja maar van centraal naar bezuidenhout op +11 wens je niemand toequote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je er niet langer op lijkt dan mij, is het niet snel 'te hoog'.
Jij onderschat de afkeer die ik heb van sommige individuen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:53 schreef Uccie het volgende:
Ja maar van centraal naar bezuidenhout op +11 wens je niemand toe
Dan ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je er niet langer op lijkt dan mij, is het niet snel 'te hoog'.
I stand corrected. Ik moet ook niet posten en 1.000 andere dingen tegelijk doen.quote:
Dat kunnen mannen ook helemaal nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I stand corrected. Ik moet ook niet posten en 1.000 andere dingen tegelijk doen.
Waarvan akte.quote:
Tegen jou welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Ga je nu weer lief doen tegen mij?
Fijn.quote:
Ik herken het niet :$. Waar is het?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:56 schreef Mestras het volgende:
Dit is sinds donderdag mijn nieuwe Haagsche uitzicht!
[ link | afbeelding ]
Het is tegenover de megastores, aan de kant van HS (Laakhaven) En ik kijk uit op het zuidwesten (denk ik)quote:
Nee het is een nieuwe zwart/grijze toren, er komen er twee. De tweede is nog in aanbouw!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat is toch die ronde studentenflat?
Owwww ja! We konder er gister amper langs met bus 26 omdat iedereen met zn busjes/aanhangwagens daar wasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:38 schreef Mestras het volgende:
[..]
Nee het is een nieuwe zwart/grijze toren, er komen er twee. De tweede is nog in aanbouw!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:17 schreef kipptje het volgende:
[..]
Owwww ja! We konder er gister amper langs met bus 26 omdat iedereen met zn busjes/aanhangwagens daar was
Maar Mryc is niet één van die individuen!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij onderschat de afkeer die ik heb van sommige individuen.
Hahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar Mryc is niet één van die individuen!!!
Die is heel aardig!!
(*uccie probeert een carpoolmaatje te fixen voor een evt meet, als Mryc durft in te stappen)
Ik heb al één andere vrouw die af en toe een mening voor mij bepaald en dat is meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:12 schreef Uccie het volgende:
Maar Mryc is niet één van die individuen!!!
Die is heel aardig!!
(*uccie probeert een carpoolmaatje te fixen voor een evt meet, als Mryc durft in te stappen)
1?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al één andere vrouw die af en toe een mening voor mij bepaald en dat is meer dan genoeg.Zolang zij zich nog niet heeft uitgelaten over Mryc ga ik gewoon uit van wat ik zelf vind.
Complimenten aan je wederhelftquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al één andere vrouw die af en toe een mening voor mij bepaald en dat is meer dan genoeg.Zolang zij zich nog niet heeft uitgelaten over Mryc ga ik gewoon uit van wat ik zelf vind.
Bepaaltquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ook hoorquote:
Dan kunnen we blijven high fivenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat is correctie nr 2
*high fived MissMSX
Wat een eng topic is dit tochquote:
Ik verzamel nieuwe argumenten om niet op een meet te verschijnen.quote:Op zondag 10 februari 2013 08:58 schreef WheeleE het volgende:
De jaren gaan tellen he, Air...die grammaticaregeltjes beginnen weg te zakken geloof ik.
Kolomsgewijs rekenen...ehm...Meester, ik snap het nietquote:Op zondag 10 februari 2013 14:39 schreef Khadgar het volgende:
Zo! Morgen gaan we kolomsgewijs rekenen, veel informatie leren over sluizen, gymmen en ook nog even een Haiku schrijven over water.
De idioot die dat bedacht heeft, moeten ze opknopen!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:45 schreef WheeleE het volgende:
Kolomsgewijs rekenen...ehm...Meester, ik snap het niet
Als jij het wel kent is het wellicht van voor mijn tijd? (har har har)quote:Op zondag 10 februari 2013 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De idioot die dat bedacht heeft, moeten ze opknopen!
"onder elkaar" rekenen, dus de 1tjes, de 10tjes etcquote:Op zondag 10 februari 2013 15:45 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Kolomsgewijs rekenen...ehm...Meester, ik snap het niet
Oooh, met dat papier met van die rechthoekige vakjes? Dat ken ik nog wel jaquote:Op zondag 10 februari 2013 16:16 schreef Khadgar het volgende:
[..]
"onder elkaar" rekenen, dus de 1tjes, de 10tjes etc
1 2 3 4 5 6 7 | 25 4 ---- x 20 80 ---- + 100 |
Idd, dat soort grappen en grollen. Nu is wat jij citeert alweer een stapje verder dan wat we morgen gaan doen. Morgen doen we dit:quote:Op zondag 10 februari 2013 16:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oooh, met dat papier met van die rechthoekige vakjes? Dat ken ik nog wel ja
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | dhte 1234 4321+ ----- 5 50 500 5000+ ----- 5555 |
Ohja, optellen is makkelijker.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:23 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Idd, dat soort grappen en grollen. Nu is wat jij citeert alweer een stapje verder dan wat we morgen gaan doen. Morgen doen we dit:
[ code verwijderd ]
En met wat mazzel ook meteen de tiental-overschrijding (wat doe je als je 9+3 er in hebt zitten, hoe geef je dat goed door).
Staartdelingenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:40 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ohja, optellen is makkelijker.
Ergens op zolder bij mijn ouders moet nog ergens een reken-geheugenschriftje van mij liggen. Een soort van aantekeningenschrift waar we in groep weetikveel al dit soort rekentechnieken in moesten opschrijven.
Dat is inmiddels zo lang geleden dat ik het nu nog best zou kunnen gebruiken. De grootste gemene deler vinden enzo. Geen flauw idee hoe dat in zijn werk gaat...
Staartdelingen gaat nog wel, zo kwam ik laatst achter.
Die heb ik niet eens geleerd, wij hadden er een andere methode voor.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:09 schreef YUR het volgende:
[..]
StaartdelingenHoe ging dat ook alweer?
Ik leer het je wel. En iedere keer als je een fout maakt....quote:Op zondag 10 februari 2013 20:14 schreef Yuki het volgende:
Die heb ik niet eens geleerd, wij hadden er een andere methode voor.
Niet dat ik die nog ken
Iets met 25 : 5 = ?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:09 schreef YUR het volgende:
[..]
StaartdelingenHoe ging dat ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |