quote:
Hoge hakken?quote:
Asjeblieft watquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoge hakken?Ahhh, toeeeeeeeeee.... alsjeblieffffffffffft. *puppyoogjes opzet*
Gebruik je eigen puppyoogjes om een taxi te regelen die een ander voor je betaalt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:06 schreef Mryc het volgende:
Asjeblieft wat? M'n voeten kapot lopen omdat er geen trams meer gaan
?
Aah, op die fiets! Ik bedoel, taxi...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gebruik je eigen puppyoogjes om een taxi te regelen die een ander voor je betaalt.
quote:
Zolang je er niet langer op lijkt dan mij, is het niet snel 'te hoog'.quote:
Ja maar van centraal naar bezuidenhout op +11 wens je niemand toequote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je er niet langer op lijkt dan mij, is het niet snel 'te hoog'.
Jij onderschat de afkeer die ik heb van sommige individuen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:53 schreef Uccie het volgende:
Ja maar van centraal naar bezuidenhout op +11 wens je niemand toe
Dan ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je er niet langer op lijkt dan mij, is het niet snel 'te hoog'.
I stand corrected. Ik moet ook niet posten en 1.000 andere dingen tegelijk doen.quote:
Dat kunnen mannen ook helemaal nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I stand corrected. Ik moet ook niet posten en 1.000 andere dingen tegelijk doen.
Waarvan akte.quote:
Tegen jou welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Ga je nu weer lief doen tegen mij?
Fijn.quote:
Ik herken het niet :$. Waar is het?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:56 schreef Mestras het volgende:
Dit is sinds donderdag mijn nieuwe Haagsche uitzicht!
[ link | afbeelding ]
Het is tegenover de megastores, aan de kant van HS (Laakhaven) En ik kijk uit op het zuidwesten (denk ik)quote:
Nee het is een nieuwe zwart/grijze toren, er komen er twee. De tweede is nog in aanbouw!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat is toch die ronde studentenflat?
Owwww ja! We konder er gister amper langs met bus 26 omdat iedereen met zn busjes/aanhangwagens daar wasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:38 schreef Mestras het volgende:
[..]
Nee het is een nieuwe zwart/grijze toren, er komen er twee. De tweede is nog in aanbouw!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:17 schreef kipptje het volgende:
[..]
Owwww ja! We konder er gister amper langs met bus 26 omdat iedereen met zn busjes/aanhangwagens daar was
Maar Mryc is niet één van die individuen!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij onderschat de afkeer die ik heb van sommige individuen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |