quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef MissMSX het volgende:
Voor beide geldt: die ene leuke natuurlijk.
Als ze maar Photoplay hebben vind ik alles best.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er stonden net 2 Chinezen in Nickelsonjassen met extra grote bontkraagjes achter de toonbank![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ze maar Photoplay hebben vind ik alles best.
Doe mij de Lotus dan maar. Daar staat een leuk grietje met grote jopen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welk leuke grietje met grote jopen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij de Lotus dan maar. Daar staat een leuk grietje met grote jopen.
Die achter de kassa. Met die grote jopen.quote:
Partypooper!quote:
Dat is wel sneu ja. Spring dan ten minste voor de trein...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
en we hebben weer een springer voor de RR
Ik ga wel eenstukje worst halenquote:
Halte Leidse Wallen, waarschijnlijk (nog) niet overleden maar wel 1 of meerdere ledematen erafquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel sneu ja. Spring dan ten minste voor de trein...
Maar serieus, waar is dat gebeurd?
Ieuwquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
en we hebben weer een springer voor de RR
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Blij dat ik net pauze heb gehad en mijn wagen heb afgegeven want het was mijn wagen
Nog meer nieuw vlees. Welkomquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef Mestras het volgende:
Over twee weken woon ik aan de Waldorpstraat! Hoi iedereen
En wij houden ook van jou hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef WheeleE het volgende:
Blij dat jij er niet zat A_A
On a happier not:voor de TT. En voor MissMSX. En Airwin
Ja ok, en voor de rest ook, vooruit.
quote:
Niet mieten jij!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik voel geen warmtetis 11,4 graden en pas over een uur wordt mijn wagen gewisseld. Ik mis mijn 22 graden
![]()
Welke lijn rijd je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Rij een rondje mee dan, dan zal je voelenwat je zegt ben je zelf mietje
Die wilde ik om half 7 pakken op Spui. Nog steeds stampvol om die tijd. GotC stond er helaas niet tussen, dus toen heb ik de 2 maar gepakt. Daar kon ik tenminste zitten.quote:
Ja lijn 3 was echt af gestampt. Tot 1930 ongeveer. Meerdere haltes heb ik mensen .moeten laten staan helaasquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wilde ik om half 7 pakken op Spui. Nog steeds stampvol om die tijd. GotC stond er helaas niet tussen, dus toen heb ik de 2 maar gepakt. Daar kon ik tenminste zitten.
Net 13 uur gewerkt, dus geen gemiet van mijn kantquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Rij een rondje mee dan, dan zal je voelenwat je zegt ben je zelf mietje
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:40 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Er cirkelt hier al de hele tijd een helicopter boven mn hoofd
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:40 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Er cirkelt hier al de hele tijd een helicopter boven mn hoofd
twitter:Politie_HGL twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 01:00:57Dankzij inzet politiehelikopter en hoogwerker 5 aanhoudingen hennepkwekerij Holtenstraat Den Haag. reageer retweet
ja hoor het is nu niet bepaald een bedreigd diersoort.quote:
'Per ongeluk' op je cavia gaan zitten? 'Pet shoppen' wordt dat ook wel genoemd toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:58 schreef WheeleE het volgende:
Is per ongeluk op je cavia gaan zitten ook slachten? Of een bedrijfsongeval?
quote:When someone inserts a tube into their ass and lets hamsters or other small rodents crawl up inside to experience some kind of pleasure (?) in a small furry kind of way.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Per ongeluk' op je cavia gaan zitten? 'Pet shoppen' wordt dat ook wel genoemd toch?
[..]
Oh hai!quote:
Ja, lekker. En met jou? Al helemaal ingeburgerd enzo?quote:
Ja, goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, lekker. En met jou? Al helemaal ingeburgerd enzo?
Dudok... Heb je dan ook de fameuze appeltaart op die ze daar serveren of moet je daarvoor nog een keer terug?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:48 schreef Yuki het volgende:
Ja, goedBen iig helemaal gesetteld, voel me helemaal thuis. En laatst voor t eerst naar Dudok geweest, das ook wel een must denk ik
Ben me trouwens ook doodgeschrokken van een muis die daar rondliep
Ik moet terugquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dudok... Heb je dan ook de fameuze appeltaart op die ze daar serveren of moet je daarvoor nog een keer terug?
Goed geregeld.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Per ongeluk' op je cavia gaan zitten? 'Pet shoppen' wordt dat ook wel genoemd toch?
[..]
Pervers als altijdquote:
quote:
Jaquote:
Het kan nooit kwaad om meerdere adressen te kennen voor goede taart.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:54 schreef Yuki het volgende:
Ja
Maar goed, als ik nu voor taart de stad in ga, heb ik al een ander adres
True that!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan nooit kwaad om meerdere adressen te kennen voor goede taart.
Maison Kelder???quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Maar goed, als ik nu voor taart de stad in ga, heb ik al een ander adres
Mčh, beetje vergane glorie inmiddels.quote:
Af en toe best lekker!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mčh, beetje vergane glorie inmiddels.
Zit wel bij jou in de buurt trouwens.quote:
Oh, eens zoeken danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit wel bij jou in de buurt trouwens.
Weissenbruchstraat geloof ik.quote:
Spannend!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:52 schreef kipptje het volgende:
Onwikkelingen rond ons nieuwe huis zijn ook al in volle gang. Toch aan de makelaar gevraagd of er per ongeluk nog een optie was vervallen aan de morgenzonlaan. Is voor ons logistiek was makkelijk ivm bushalte. Nu hebben we de kans om misschien de modelwoning te krijgen!![]()
Vloer moeten we dan overkopen maar dan hoeven wij daarna in principe alleen maar onze spullen erin te gooien en voila!
Nu staat het nog niet vast, maar vandaag geven we in ieder geval aan dat we erin geinteresseerd zijn. To be continued!
Je zou korting moeten krijgen, want showroommodelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:52 schreef kipptje het volgende:
Onwikkelingen rond ons nieuwe huis zijn ook al in volle gang. Toch aan de makelaar gevraagd of er per ongeluk nog een optie was vervallen aan de morgenzonlaan. Is voor ons logistiek was makkelijk ivm bushalte. Nu hebben we de kans om misschien de modelwoning te krijgen!![]()
Vloer moeten we dan overkopen maar dan hoeven wij daarna in principe alleen maar onze spullen erin te gooien en voila!
Nu staat het nog niet vast, maar vandaag geven we in ieder geval aan dat we erin geinteresseerd zijn. To be continued!
Ik duim voor julliequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:52 schreef kipptje het volgende:
Demonstreren ze tegen zure regen?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:25 schreef WheeleE het volgende:
Zeg, het is best wel nat buiten. En dan komt er toch net een demonstratieprotestoptocht langsschuifelen. Arme mensjes
Geen idee, ik kon de protestborden niet ontcijferen.quote:
STOP DE ZINLOZE SNEEUWMOORDquote:Op zondag 27 januari 2013 11:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Geen idee, ik kon de protestborden niet ontcijferen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
STOP DE ZINLOZE SNEEUWMOORD
Of zoiets?
Vind ik heel plausibel klinken eigenlijk. Nutteloos ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
STOP DE ZINLOZE SNEEUWMOORD
Of zoiets?
Mocht het zover zijn gaan we wel hard onderhandelen over de overnameprijzen van de vloerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zou korting moeten krijgen, want showroommodel
Nee. Bovendien hebben we straks nog steeds een koninginquote:
Tongbrekerquote:
Haha ja, da's best sneuquote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
En in 2014 kan dat al niet, want het is een zondag
En verwarrendquote:
Koninginnenach p z'n Argentijns!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee. Bovendien hebben we straks nog steeds een koningin
Met heul veul vleesch!quote:
En in harte zomer. Feesten tot de zon op komt!quote:
Zo goed als naakte wijvenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En in harte zomer. Feesten tot de zon op komt!
Snel de domeinnaam registreren.quote:
Zou wel mooi zijn als dat Wim-Lex zijn eerste koninklijke besluit wordt.quote:
Daarmee zou hij mijn onvoorwaardelijke steun verdienenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als dat Wim-Lex zijn eerste koninklijke besluit wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |