ranja +1quote:
Zeker niet.quote:
Beetje lang nummer wel, deed me erg ergens aan denken. Gewoon Sonic Youth of iets anders van hem... weet het niet precies. Andere nummers van de band (doorklikken op youtube) zijn ook wat wisselvallig, Groovy & Linda is wel ok, Empires of Time vind ik nog weinig aan.quote:
K4rJ4kC + 1quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef K4rJ4kC het volgende:
the priest they called him
william burroughs en kurt cobain![]()
en dat is krist novoselic op de cover
quote:Los ticka toe rest
Might like-a sender doe-ree
Your make a doll a ray day sender
Bright like a penalty
Exi-tease my ray day member
Half lost a beat away
Purst in like a one way sender
War give a heart like a fay
nope heeft een beetje met de vorige vraag te makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 07:34 schreef Burnett het volgende:
Gokje dan maar op Die Antwoord - Ninja...
Dat is inderdaad El Duce van The Mentors. Vooruit, het punt:quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef Mark het volgende:
Dat is El Duce van The Mentorsmaar de link met Nirvana weet ik niet
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:48 schreef pipster het volgende:
Geen flauw benul wie dit zouden moeten/kunnen zijn.
Te hardquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:14 schreef ranja het volgende:
de linker doet me denken aan een van Anthrax
Vooral doorgaan...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:37 schreef Mark het volgende:
Tja, hoeveel hints moet je geven voor de Grootste Band ter Wereld?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:46 schreef MadMaster het volgende:
Ow, Bruce Kulik en z'n broer (??) dan...
Ik ben van het tijdperk KISS met make-up, zowel van voor 1980 als na 1995.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:52 schreef Mark het volgende:
MadMaster +1
Bob en Bruce KulickBruce is samen met Tommy Thayer de enige in Kiss die onder zijn eigen naam optrad en samen met Mark St John de enige die nooit met makeup optrad.
En dan toch niet herkend worden
Ook mede-verantwoordelijk voor een Kiss...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:26 schreef bartrid het volgende:
Ik herken Paul Morley en Trevor Horn, lijkt me dan Art of Noise te zijn?
quote:The song samples music from the 1979 hit song "Firecracker" by Mass Production and dialogue from the Richard Pryor film Which Way Is Up? and the Stanley Kubrick film Full Metal Jacket.
Bring the noise Public Enemy ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef bartrid het volgende:
Hiphop song en een erg flauwe vervolgvraag.
MadMaster +1quote:
Kan het fouter ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:48 schreef MadMaster het volgende:
Voute Vrijdag Vervolg Vraag:
[ afbeelding ]
Wie?
Een fan!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Brigitte Bardot, Bardot
Die heeft ze niet zo-maar zo!
cafca + 1quote:
Lou Reed en Metallica - Luluquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:20 schreef bartrid het volgende:
Welke plaat bevat de lyric `I am the table' ?
Idd. ranja +1quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef ranja het volgende:
Sandra Kim? die was nog wat jong voor een 'bra' destijds
quote:
Rasta? Joan of Arc modus, lijkt me.quote:
Ze staat in ieder geval niet op bovenstaande foto...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:35 schreef methodmich het volgende:
Nee, heeft Anouk al zo'n ouwe kop gekregen???
Blogman + 1quote:
Nog 3.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef cafca het volgende:
Michael kiwanuka - home again
Kensington - Home again nog niet top 40
Golden Earring - Back Home
Eagles - Please come home for christmas
Jon & Vangelis - I'll find my way home
Bruce Springsteen - My hometown
Them - Go on home
Edward sharpe & the magnetic zero's - Home
Simon & Garfunkel - Homeward Bound
Ten Years After - I'm going home
Helaas.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef cafca het volgende:
Geen idee of ze allemaal de top 40 gehaald hebben. Ik heb ook nog Home Again van Carol King
Ze zijn zelfs allemaal goed !quote:Op zondag 27 januari 2013 15:54 schreef methodmich het volgende:
Ik nomineer dan:
Romeo - Coming Home
Tom Jones - Green Green Grass Of Home
Foxy Brown - Get Me Home
Bob Dylan - Subterranean Homesick Blues
Sinead O'Connor - Success Has Made A Failure Of Our Home
DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Yo Home To Bel Air
Chris Rea - Driving Home For Christmas
Hopelijk zitten er daar 3 bij die met de 7 van cafca de 10 vol maken.
Vast wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:48 schreef methodmich het volgende:
Haha, dat zou kunnen. Maar misschien heeft iemand anders hem wel?
Uiteraard!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Before Hollywood van the Go-Betweens
ga ik voor de gogo'squote:Op zondag 27 januari 2013 17:15 schreef methodmich het volgende:
Ik zeg vast The Triffids als antwoord op een eventuele vervolgvraag![]()
Dat was The way it is en dat speelde alweer 15 jaar eerder.quote:
Milkyquote:Op zondag 27 januari 2013 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De enige keer dat the Go-betweens de Top 40 gehaald hebben, was 11 jaar geleden als sample in het hoogstirritante nummer 'Just the way you are'. Van wie was dit nummer?
gambolputty + 1quote:
Eenschquote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
gambolputty + 1
de gitaarsample is ook echt het enige goeie aan dat nummer
Nee, geen toevalquote:Op zondag 27 januari 2013 18:12 schreef Blogman het volgende:
Herman's Hermits - No Milk Today toevallig?
Wat van wie?quote:Sometimes when this place gets kind of empty,
Ik heb van Noobie geleerd hoe je dat kunt onthouden:quote:Op zondag 27 januari 2013 18:39 schreef cafca het volgende:
Under the Milky Way van the Church
Damn....ik moest heel lang over de bandnaam nadenken. Ik zat met Starfish in mijn hoofd, maar dat was het album.
Wat, van wie?quote:And'te meisjes wist je te bekoren
Steeds een ander steeds "ik hou van jou"
Ik die eerst niets kwaad van jou kon horen
Wist helaas maar al te gauw dat jij mij snel vergeten zou
Goed gedenkt!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Paradiso van Anneke Kreunlo, denk ik/lijkt me...
Wat van wie?quote:Tochtlatten
kroeskoppen
baardapen
melkboerenhondehaar
appelwangen
prutlippen
wijsneuzen
flaporen
speknekken
kippenborsten
hangtieten
winterhanden
bofkonten
bierbuiken
paardereten
stalbenen
rildijen
klapkuiten
zweetvoeten
tenenkazen
brillejoden
dovekwartels
knikkebollen
mafkezen
maagzweren
nierstenen
leverkwalen
galbulten
Van de deurbewaker en 'huisdichter' van Paradiso.quote:
quote:At that point, over half a decade ago, the chant was still fresh; a welcome addition to football's songbook. It spread, often with witty results. Lower-league teams used it for grimly self-deprecating effect. "Johnstone's Paint Trophy, we've won it one time", sang Doncaster fans in response to Liverpool's European Cup brags. Years later, Norwich mocked United's anti-Glazer green and gold protests with "we've come for our scarves".
MadMaster +1quote:Op maandag 28 januari 2013 12:36 schreef MadMaster het volgende:
Sloop John B
Via dit YouTube kanaal van een vriend komen dat soort songs regelmatig mijn kant op: Football culture and more....
WeezerButler +1quote:Op maandag 28 januari 2013 14:15 schreef WeezerButler het volgende:
vervolgvraag .... Johnny guitar watson
Ah, Paul Simonquote:Op maandag 28 januari 2013 15:31 schreef WeezerButler het volgende:
De fotograaf gebruikte altijd Kodak
Ik denk dat WeezerButler die bedoelt, ja. Alleen is dat niet het juiste antwoord. Zij zou de oorspronkelijke hoes doen, maar heeft met de naakten dames niets te maken.quote:
Mmmm, epic fail gemaakt. Nieuwe vraag dan maar of toch het punt aan Arn0 ??quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dat WeezerButler die bedoelt, ja. Alleen is dat niet het juiste antwoord. Zij zou de oorspronkelijke hoes doen, maar heeft met de naakten dames niets te maken.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:56 schreef belsen het volgende:
Geen albumhoezen door Linda McCartney-Eastman?
Allemaal een album met een zwarte cover uitgebracht?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:21 schreef bukgeit het volgende:
Wat hebben AC/DC, Black Sabbath, INXS, Jamiroquai, Skunk Anansie en Stevie Ray Vaughan met elkaar gemeen?
Mentale problemen in de albumtitels?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:21 schreef bukgeit het volgende:
Wat hebben AC/DC, Black Sabbath, INXS, Jamiroquai, Skunk Anansie en Stevie Ray Vaughan met elkaar gemeen?
zijn zelden een enorme/historische faalquote:
Nou, ligt eraan hoeveel ik gezopen heb voor ik ze versierd heb. Ik wil nog wel eens wakker worden en denken "Ulxie, jongen, WAAAAROM?????"quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
zijn zelden een enorme/historische faal
Hear, hear !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:26 schreef Ulx het volgende:
Daar hou ik niet van. Vragen beantwoorden en dan geen nieuwe verzinnen. Foei. Schande. Bah.
als bartrid toch een goede vraag heeft dan telt deze niet ok?quote:During a live performance in,
replaced the first lines of the second verse with the lyrics "When I was a very small boy, Michael Jackson played with me. Now that we've grown up together, he's playing with my willy." as a topical reference to the allegations of sexual abuse against the singer.
bartrid + 1 denk ik? want het was toch al jou beurtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef bartrid het volgende:
ah... when I was a very small boy. True Faith.
BlueChicagoMoon + 1 dusquote:
Inderdaad, want ik ben geen Belg. :pquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef cafca het volgende:
Martha Wainwright is wrong in dit geval.....
n00biedoobiedoo +1quote:
Nee hoor, ik ken haar wel. Al had ik haar stem eerder herkend dan haar gezicht, denk ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:38 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
n00biedoobiedoo +1
Teamnaam was trouwens Joanna Awesomes. Ik vroeg me af of ze nou onbekender is dan ik dacht.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:15 schreef pipster het volgende:
Ow, zijn het Kris en Kros of mack daddy en daddy mack met hun kleren normaal aan. Die komen binnenkort toch toeren....
quote:Released in 1987, it is hailed as one of the forerunners of the British house music scene and became the group's biggest hit, reaching number 3 on the UK Singles Chart in January 1988.
Nope, meneer links is het meest toonaangevend...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:29 schreef pipster het volgende:
Gokje op Inner City, al vermoed ik van niet.
Daar ging het meer om de dame...quote:
quote:Excuse me....Excuse me.....EXCUSE ME, hey come on buddy come on you're stepping all over my shoes...
Dat is inderdaad zo ongeveer de meest voorkomende tekstregel uit de song en de titel is er vanaf geleid.quote:
Daar heb ik wel zo'n hekel aan he, wel antwoorden maar geen vraag stellenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:30 schreef Ulx het volgende:
Even geduld aub. Een uurtje of twee of zo.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:42 schreef pipster het volgende:
Ik vind het een welverdiend punt hoor voor een notoir Beatles hater.
Blogman +1
Zo en nu een vraag.
BlueChicagoMoon +1quote:
en waarom niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:32 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Blogman neemt het nog serieus ook.
Ik heb zelden een vetgedrukte vraag gezienquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:20 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Dacht dat het gewoon een grapje was omdat je de vraag niet vetgedrukt had gezet.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb zelden een vetgedrukte vraag gezien
hm hoe ziet With the Beatles er ook weer uit...
Hmm ik zie nu dat het lang niet iedereen het doet inderdaad. Dacht dat dat de gewoonte was.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb zelden een vetgedrukte vraag gezien
hm hoe ziet With the Beatles er ook weer uit...
In de AKQ is dat wel de bedoeling, hier alleen bij de puntentelling dacht ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:25 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Hmm ik zie nu dat het lang niet iedereen het doet inderdaad. Dacht dat dat de gewoonte was.
Land of Confusion van Genesis?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:32 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Oei, ik heb een foute vraag gesteld. Nouja, de tweede hoes die ik in gedachten had blijkt een singlehoes te zijn. Stomme fout van me.
Lijkt me ook wel handig altijd voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:25 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Hmm ik zie nu dat het lang niet iedereen het doet inderdaad. Dacht dat dat de gewoonte was.
die heeft nooit op 1 gestaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:07 schreef pipster het volgende:
Oei Hits uit 1980, Eh de vogeltjesdans van de electronicas
tja, het was een stukje vrolijker en nietszeggenderquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:07 schreef Mark het volgende:
I predict a riot van de Kaiser Chiefs zou een mooie geweest zijn
Xanadu was in augustus, Bucks Fizz een jaar later...quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:15 schreef pipster het volgende:
Tja, vind dat altijd lastig inschatten, nou nog twwe gokjes dan
1: Olivia N John - Xanadu
2: Bucks Fizz - Making your mind up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |