Nee, de benodigde lading alcohol kan zich maar beter niet in mijn huis bevindenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:08 schreef nectarientje het volgende:
Sjezus, nu weet ik ook het verschil tussen oost en west al niet meer..
Barb, maak je ze thuis nooit?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk haat ik mensen.
Mijn moeder vroeg zich ook al af of ik alcoholist geworden was. Mijn vader had het vermoeden dat de flessen dan wel leeg geweest warenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:13 schreef Barbusse het volgende:
Nee, de benodigde lading alcohol kan zich maar beter niet in mijn huis bevinden
quote:
En voor de prijzen hier hoef ik het niet te laten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg zich ook al af of ik alcoholist geworden was. Mijn vader had het vermoeden dat de flessen dan wel leeg geweest waren![]()
Maar het is wel een bizarre voorraad ja..
Wij volgende week ook niet! Wat betaal jij gemiddeld? Los van dat happy hour?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:16 schreef Barbusse het volgende:
En voor de prijzen hier hoef ik het niet te laten.
5 tot 8 euro per cocktail afhankelijk van wat je bestelt natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wij volgende week ook niet! Wat betaal jij gemiddeld? Los van dat happy hour?
Ja zeg hallo. 1,40 EUR voor 0.5 liter Becks is toch veel stoerder!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
5 tot 8 euro per cocktail.Of per twee dus
Ja, dat betaal je hier ook voor bier bij sommige strandtentjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg hallo. 1,40 EUR voor 0.5 liter Becks is toch veel stoerder!
is te doen. Favo's?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
5 tot 8 euro per cocktail afhankelijk van wat je bestelt natuurlijk.Of per twee dus
Ook dat nog.. Kneuterige afzetters zijn het!quote:
Vodka Martini en Long Beach Ice Teaquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
is te doen. Favo's?heeft pas een fles gemberlikeur gekocht dus wij hebben nog wel eens een gembercosmo
Dat is correct.quote:
Vleesquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef missbehavin het volgende:
I know! En aangezien het vlees zo in de bonus is, maak ik deze week nog stoofvlees voorvoor in de diepvries
Hij boft zó met mijquote:
Dus hij mag het niet opeten maar moet het in de vriezer leggen? Wat wreed van je.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef missbehavin het volgende:
I know! En aangezien het vlees zo in de bonus is, maak ik deze week nog stoofvlees voorvoor in de diepvries
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus hij mag het niet opeten maar moet het in de vriezer leggen? Wat wreed van je.
Ik weet het, win-win!quote:
Daar kan ik het geduld nooit voor opbrengen, bij mij is het met maximaal 2 dagen opquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik maak het toch deze week, dan kan hij het dit weekend meenemen en dan doordeweeks eten, als hij druk is met werk en school.
Dat zoekt ie zelf maar uit. Ik kook het alleen maarquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kan ik het geduld nooit voor opbrengen, bij mij is het met maximaal 2 dagen op
Heb je gemist liefjepiefje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef missbehavin het volgende:
Ja. Geen berichtje, helemaal niksquote:
Ik moest wel aan je denken hoor, al technoravend in de clubquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Geen berichtje, helemaal niks
Nee duh, zomaar uitdelen, ben geen filantropische instellingquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest wel aan je denken hoor, al technoravend in de club
Nou ja, dat was toen een meisje nara me riep: "Heeey! Jij zat in het vliegtuig naast me! Hoe is het? Wil je een pilletje? heb er nog 8 in m'n kut meegesmokkeld!"
Toen dacht ik: Nou dat zou mijn schatje nooooooooooooooooit doen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee duh, zomaar uitdelen, ben geen filantropische instelling
Shit, je verpest m'n vervolggrapjequote:Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee duh, zomaar uitdelen, ben geen filantropische instelling
2e klasse sowieso, ze zat nl naast me. Met haar gay-best-friend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Klinkt wel als een meisje met klasse.
Ja we maken elkaars zinnen al af hequote:Op woensdag 23 januari 2013 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shit, je verpest m'n vervolggrapje
Oh you know me so well!
Beter dan elkaar, alhoewelquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja we maken elkaars zinnen al af he
Ik zou mijn honneponnetje nooit afmaken.quote:
quote:
Oh please, zelfs jij zou geld op mij inzetten schatquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]En dan zeker geld inzetten op MissB!
Oke oke. True.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh please, zelfs jij zou geld op mij inzetten schat
Noem je mijn schatje nou stiekem een butch kenau mokkel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat lijkt me een uitgesproken zaak, al heb ik steefje nooit ontmoet.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je mijn schatje nou stiekem een butch kenau mokkel?
Ff m'n hoefijzers in m'n handtas doen. Momentjequote:Op woensdag 23 januari 2013 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hit him tiger, save my honor!
Ik heb er geen neusje voorquote:
Waar dan?quote:
op een subforum wat je alleen ziet vanaf een Nederlands IP adresquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op een subforum wat je alleen ziet vanaf een Nederlands IP adres
Al tijden geen goede meer gezien...quote:
Ik ook niet. Nou bemoei ik me tegenwoordig ook helemaal nergens meer mee, maar volgens mij gebeurt er ook gewoon echt geen zak meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al tijden geen goede meer gezien...
Volgens Lit stelde het niets voor. Dus het stelde niets voor. Je hebt niets gemist Annie! En respect voor je hardlopen in dit weer!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ben je je suf aan get rennen door de kou, mis je een rel
Allemaal omdat jij zo burgerlijk geworden bentquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan me de laatste rel niet heugen
En sinds die SC's op de schop zijn gegaan gebeurt er al helemaal niks meer
Ik heb goede invloed op haar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef nectarientje het volgende:
Allemaal omdat jij zo burgerlijk geworden bent
absoluutquote:
Neuh, ik stook de fikkies altijd alleen maar op, maar er valt ueberhaupt niks te stoken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Allemaal omdat jij zo burgerlijk geworden bent
WIE BEN JIJ EN WAT HEB JE MET AIRWIN GEDAAN!?!?!quote:
ALIENS!!! KAN NIET ANDERS!!! EN EEN ZIONISTISCH COMPLOT!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef nectarientje het volgende:
Air isvoor Missie
Ze is helemaal mooshywooshy geworden.
Helaas, het is waar. Ik ken Missie nog uit haar preAirtijdperk dus ik kan het wetenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef Barbusse het volgende:
ALIENS!!! KAN NIET ANDERS!!! EN EEN ZIONISTISCH COMPLOT!!
Een vrouw die als was in mijn handen is. Dat kán je toch niet verbazen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:11 schreef Barbusse het volgende:
WIE BEN JIJ EN WAT HEB JE MET AIRWIN GEDAAN!?!?!
Nee, maar dat je haar dan boetseert tot één of andere kumbajaa-en-feel-the-love-roepende hippy muts wèl.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw die als was in mijn handen is. Dat kán je toch niet verbazen?
Hoe 'm dat ooit gelukt is, weet ik ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef Barbusse het volgende:
Nee, maar dat je haar dan boetseert tot één of andere kumbajaa-en-feel-the-love-roepende hippy muts wèl.
Hippies hadden ook iets met vrije liefde en experimenteerdrang. Hebbie 'm?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef Barbusse het volgende:
Nee, maar dat je haar dan boetseert tot één of andere kumbajaa-en-feel-the-love-roepende hippy muts wèl.
Wie?quote:
Wat schuift dat nou?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw die als was in mijn handen is. Dat kán je toch niet verbazen?
Het is heerlijk hardloop weer. Niet te warm, geen wind.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Volgens Lit stelde het niets voor. Dus het stelde niets voor. Je hebt niets gemist Annie! En respect voor je hardlopen in dit weer!
Dat lijkt er meer op.quote:
Jullie. Beetje zo over me lullenquote:
Niet die neo-liberale hipster hippies. Die hebben een iMac en een bril met hoornen montuur. Ergo:quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hippies hadden ook iets met vrije liefde en experimenteerdrang. Hebbie 'm?
Je bent erbij en je wilde een rel!quote:
Ik wil een rel, niet het onderwerp van de rel zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je bent erbij en je wilde een rel!
is het weer niet goed.. schatje, je weet dat ik mn uiterste best doe je te pleasen maar zo maak je het wel erg moeilijk voor me!
Niet MissM. Die doet niet aan iMacs!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef Barbusse het volgende:
Niet die neo-liberale hipster hippies. Die hebben een iMac en een bril met hoornen montuur. Ergo:
Sociaal-liberaal wel goed?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet die neo-liberale hipster hippies. Die hebben een iMac en een bril met hoornen montuur. Ergo:
Dan moet je er dat voortaan wel bij vermelden. Nu zijn wij allen in totale staat van verwarring. Zie wat je doet nu!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil een rel, niet het onderwerp van de rel zijn
Bekt wel lekker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef Anthraxx het volgende:
Fuck, ik ben een neo liberale hipster hippie.
ALLES IS EEN PLATFORM!!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je er dat voortaan wel bij vermelden. Nu zijn wij allen in totale staat van verwarring. Zie wat je doet nu!
We kunnen het altijd proberenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bekt wel lekker.
Het woord dan he, dat andere weet ik niet
quote:
Zou je nou onbewust mijn reactie wel in je opgenomen hebben? Ik durf vragen te stellen weet jequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
And you wonder why I drink.....![]()
quote:
Ik ben er neo-liberaal genoeg voorquote:
Que pasa cabron?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zou je nou onbewust mijn reactie wel in je opgenomen hebben? Ik durf vragen te stellen weet je
Dit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Volgens Lit stelde het niets voor. Dus het stelde niets voor.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
And you wonder why I drink.....![]()
Jag har ingen som helst aning om vad du pratar om, lämna mig ifred.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nous vous parle le Francaise de la syndicat de initivative
Als Lit ineens een zij zou zijn dan zou ik toch eerst raar staan te kijken voor een paar weken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zou je haar nog steeds geloven als ze zou liegen?
ja dat is dan ook wel weer zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jag har ingen som helst aning om vad du pratar om, lämna mig ifred.
Inside kennisquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als Lit ineens een zij zou zijn dan zou ik toch eerst raar staan te kijken voor een paar weken.
Alles is niet alleen een platform, alles is ook een kliekjequote:
Stranger things have happened...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als Lit ineens een zij zou zijn dan zou ik toch eerst raar staan te kijken voor een paar weken.
Nou ja ik vrees dat ik dan juist niet tot die kliek zou behoren maar de gedachte is wel bemoedigend en motiveert me tot extra prestaties enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles is niet alleen een platform, alles is ook een kliekje.
Jou niet kennen is een hiaat in je opvoeding...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles is niet alleen een platform, alles is ook een kliekje.
Dat zegt iedereenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik vrees dat ik dan juist niet tot die kliek zou behoren
Mijn opvoeding, de opvoeding van de onbenoemde derde of allebei?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jou niet kennen is een hiaat in je opvoeding...
In zijn algemeenheid mijn waarde.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn opvoeding, de opvoeding van de onbenoemde derde of allebei?.
Binnen 100 jaar ga je waarschijnlijk dood. Ga maar aftellen. Minder dan 36.501 dagenquote:
waarschijnlijk?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Binnen 100 jaar ga je waarschijnlijk dood. Ga maar aftellen. Minder dan 36.501 dagenik wil je niet ontmoetigen ofzo
Hey technologie, medische wetenschap enzo... laatste 100 jaar een ongelofelijke versnelling die zich nu doorzet.. dus ja waarschijnlijk. Kans is er dat je nog 400 jaar leeft als ze stamcellen effectiever weten te gebruiken...quote:
Ach, heb je wat te vertellen aan de kleinkinderenquote:
Hoe is het met jou kids?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, heb je wat te vertellen aan de kleinkinderen
Nog niet aan de kinderenquote:
Laat ze dan maar opschieten. Ik heb het nu nodig. Niet over 100 jaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hey technologie, medische wetenschap enzo... laatste 100 jaar een ongelofelijke versnelling die zich nu doorzet.. dus ja waarschijnlijk. Kans is er dat je nog 400 jaar leeft als ze stamcellen effectiever weten te gebruiken...
jouw. Jouw als het gaat om iemands kinderen. Jou als het gaat om jou. Jouw kinderen (het is van jou). Dat ding is van jou (gaat om jou).quote:
Ach, ze zijn zo schattig en allemaal wereldwondertjes.quote:
En als je dan toch een leuke rel wil, suggereer in OUD dat kinderen eigendom zijn (vanwege bezittelijke voornaamwoorden). Je trapt gegarandeerd op een paar tenen.quote:
Alles is al bekend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En daar komt missmsx om de hoekiets om te vertellen?
Heb je ze al op Facebook gezet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ze zijn zo schattig en allemaal wereldwondertjes.
Dan pas?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Over 10 jaar is dit toch gewoon het verkapte OUD kliekje?
Gewoon bij iedere baby foto reageren dat het 1 van de lelijkste kinderen is die je ooit gezien hebt, geeft al garantie tot dagenlange tirade's.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als je dan toch een leuke rel wil, suggereer in OUD dat kinderen eigendom zijn (vanwege bezittelijke voornaamwoorden). Je trapt gegarandeerd op een paar tenen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ze zijn zo schattig en allemaal wereldwondertjes.
Doeg.quote:
Minequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als je dan toch een leuke rel wil, suggereer in OUD dat kinderen eigendom zijn (vanwege bezittelijke voornaamwoorden). Je trapt gegarandeerd op een paar tenen.
Nee, ebayquote:
"Hey, die lijkt op Sunchaser."quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon bij iedere baby foto reageren dat het 1 van de lelijkste kinderen is die je ooit gezien hebt, geeft al garantie tot dagenlange tirade's.
Aangeven dat het potentie heeft geeft nog langer tirade. Zaait namelijk twijfel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon bij iedere baby foto reageren dat het 1 van de lelijkste kinderen is die je ooit gezien hebt, geeft al garantie tot dagenlange tirade's.
Jij kent Lit niet eensquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet bij mij. Ben je nog beschikbaar?
Jij bent niet bekend met OUD zo te lezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Aangeven dat het potentie heeft geeft nog langer tirade. Zaait namelijk twijfel.
Nee zie mijn posthistoryquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met OUD zo te lezen.
Ben ik gepromoveerd tot gatekeeper?quote:
ebaby?quote:
Cdbaby is wel tof. Die sturen leuke mails als je wat bij ze besteltquote:
Promotiequote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Hey, die lijkt op Sunchaser."
*mepmepmep*
Nee, tegenwoordig bestaat alleen demotie nog.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben ik gepromoveerd tot gatekeeper?.
Het kan erger.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Hey, die lijkt op Sunchaser."
*mepmepmep*
Wordt Lit nu ook al oud?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:49 schreef MissMSX het volgende:
Nee, tegenwoordig bestaat alleen demotie nog.
Dat ben ik als jong ding ook al dus dat zegt niet zoveelquote:
Ja, met een half uurtje hiero.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Promotie
feestje
Barb! Waar zijn die cocktails als je ze nodig hebt..
Kaal worden niet.quote:
Je kan altijd een Joling doen.quote:
Daar waar het kaal is, is het niet grijs. Dat is toch een soort van voordeel?quote:
In de ballen getrapt worden en hoog zingen?quote:
Failliet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:57 schreef Pheno het volgende:
Oh, lees nu pas het nieuws van THQ. RIP.
Yup, weg, alle onderdelen apart verkocht aan de hoogste bieders.quote:
Dus geen Darksiders 3, ooit?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, weg, alle onderdelen apart verkocht aan de hoogste bieders.
Duikplank, grote hoogte, ijs.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...BN'ers van een duikplank af laten springen?
Vast wel, al heb ik even niet bij de hand wie Vigil heeft gekocht. South Park naar Ubisoft, Warhammer naar SEGA, Homefront naar Crytek. Koch heeft Saints Row zo te zien.quote:
Wat is er mis met beton?quote:
Ah ja, wat ben je ook praktisch hequote:
Piept ie als je erin knijpt?quote:
quote:
FFFFFUUUUUquote:Vigil Games, ontwikkelaar van Darksiders is overigens niet overgekocht tijdens de veiling.
Dus geen strawberry daquiri voor jou?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef nectarientje het volgende:
Vanuit bed met kruik: het is hier heerlijk!
Dat zegt genoeg over je IQquote:
Hey, I beat himquote:
Dat zegt heel veel over zijn IQ.quote:
Dat zegt dus nog meer over zijn IQ.quote:
quote:
En wij zijn zo dol op je, vandaar ons commentaar. Dat begrijp je toch wel?quote:
Geeft niet, je bent getest...je hebt nu een excuusquote:
Yeah my mother had me testedquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent getest...je hebt nu een excuus
quote:
Oh just stfu youquote:
Awwwwquote:
Ik zag het, ziet erquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:09 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb mijn haar geknipt vandaag, wel wennen zo'n kaal nekje
Kijk zo maak je het een beetje goedquote:
Yee of little faithquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef ArTiC het volgende:
Ik zeg niks voordat ik de foto's gezien heb
Ja, ik kan toch moeilijk liegen heujquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk zo maak je het een beetje goed
Ik hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef missbehavin het volgende:
Had je me maar op FB moeten hebben Artic
quote:
Je kunt nooit genoeg mooie vrouwen in je FB lijst hebbenquote:
en ik wilde mijn ex'en eigen eruit gooienquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg mooie vrouwen in je FB lijst hebben
Busted...ik doe aardig tegen je vanwege de biefstukquote:
As if je die nu nog zal krijgenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Busted...ik doe aardig tegen je vanwege de biefstuk
His lossquote:
Als het een ex is, is het per definitie geen mooie vrouw.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ik wilde mijn ex'en eigen eruit gooien
Ik trek net een keukenkastje open...al mijn glazen stuk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
As if je die nu nog zal krijgen
Dat zal je leren!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik trek net een keukenkastje open...al mijn glazen stuk.
nou...voor mijn leaguequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
His loss
[..]
Als het een ex is, is het per definitie geen mooie vrouw.2
én suèdequote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:30 schreef missbehavin het volgende:
Is het raar om de hele tijd aan jezelf te zitten?
Mijn haar, viespeuken![]()
Nee, dat is prima zo, niks meer aan doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:31 schreef ArTiC het volgende:
ik schrok en dacht al ff dat je aan je IQ zat
Nee hoor, doe ik ook altijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:30 schreef missbehavin het volgende:
Is het raar om de hele tijd aan jezelf te zitten?
Mijn haar, viespeuken![]()
Als je haar niet prima is hoef ik het zeker niet te zien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat is prima zo, niks meer aan doen
over welk haar heb jij het?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee hoor, doe ik ook altijd [ afbeelding ]
Ik ben er blij meequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je haar niet prima is hoef ik het zeker niet te zien.
Willen we dat wel weten?quote:
je haar?quote:
Ik kan met beide levenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je haar?
of dat ik het niet wil zien?
jij bent hier degene met het IQquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:37 schreef missbehavin het volgende:
Oh en wat is dat met katten en iPads knuffelen?
quote:
Heb je ook de IQ test gedaan?quote:
over welk haar heb jij het?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het haar van Missbehavin natuurlijk.
Oi Teknoooquote:
quote:
Das wel een beetje waar jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, er is ook weinig meer aan sinds Yvonne [Singles] heeft opgedoekt...
Nee niksquote:
nu zit ik met de handen in het haarquote:
Over welk haar heb je het?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu zit ik met de handen in het haar
mijn wimpersquote:
Dudequote:
lekker harig zo'n mandquote:
Iets minder nu hequote:
Alias MissIQ, alias missbaldiequote:
Dudequote:
Sweetquote:
What does yours say?quote:
quote:
Madden?quote:
Yay!quote:
Het zou leuker zijn als ook die tattoo halverwege opgegeven wasquote:
Haaaaaaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, er is ook weinig meer aan sinds Yvonne [Singles] heeft opgedoekt...
Ik moet altijd aan Bart van K-Otic denken danquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Bart van K-Otic denken dan
Bart! Heeft mij wel eens geprobeerd te versieren, best een leuke jongen irl.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Bart van K-Otic denken dan
Ik denk altijd aan jou, dus ik had het idee dat ik dat niet meer hoefde te vermelden.quote:
Nice save babyquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan jou, dus ik had het idee dat ik dat niet meer hoefde te vermelden.
I have a way with wordsquote:
Ja, nu alleen nog neukenquote:
Daar heb ik ook een way mee, maar da's meer een achterommetje dan de gebruikelijke weg naar de voordeurquote:
Och niet zo preuts jijquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:27 schreef L-E het volgende:
Nou nou, wat een taal. Ik moet nog ontbijten hoor.
Dat is karma schat, dat krijg je er vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Nu zit ik Damn I think I love you te neurien. En bedankt.
Die dwerg met die dikke toet? Nehquote:
Wie zou er niet gaan piepen op Q?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:38 schreef CherryLips het volgende:
aaaah is dit het kuiken piep op Q nu?
als je trommelvliezen nu tegen de muur geplakt zitten waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:38 schreef CherryLips het volgende:
aaaah is dit het kuiken piep op Q nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |