Nee, de benodigde lading alcohol kan zich maar beter niet in mijn huis bevindenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:08 schreef nectarientje het volgende:
Sjezus, nu weet ik ook het verschil tussen oost en west al niet meer..
Barb, maak je ze thuis nooit?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk haat ik mensen.
Mijn moeder vroeg zich ook al af of ik alcoholist geworden was. Mijn vader had het vermoeden dat de flessen dan wel leeg geweest warenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:13 schreef Barbusse het volgende:
Nee, de benodigde lading alcohol kan zich maar beter niet in mijn huis bevinden
quote:
En voor de prijzen hier hoef ik het niet te laten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg zich ook al af of ik alcoholist geworden was. Mijn vader had het vermoeden dat de flessen dan wel leeg geweest waren![]()
Maar het is wel een bizarre voorraad ja..
Wij volgende week ook niet! Wat betaal jij gemiddeld? Los van dat happy hour?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:16 schreef Barbusse het volgende:
En voor de prijzen hier hoef ik het niet te laten.
5 tot 8 euro per cocktail afhankelijk van wat je bestelt natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wij volgende week ook niet! Wat betaal jij gemiddeld? Los van dat happy hour?
Ja zeg hallo. 1,40 EUR voor 0.5 liter Becks is toch veel stoerder!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
5 tot 8 euro per cocktail.Of per twee dus
Ja, dat betaal je hier ook voor bier bij sommige strandtentjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg hallo. 1,40 EUR voor 0.5 liter Becks is toch veel stoerder!
is te doen. Favo's?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
5 tot 8 euro per cocktail afhankelijk van wat je bestelt natuurlijk.Of per twee dus
Ook dat nog.. Kneuterige afzetters zijn het!quote:
Vodka Martini en Long Beach Ice Teaquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
is te doen. Favo's?heeft pas een fles gemberlikeur gekocht dus wij hebben nog wel eens een gembercosmo
Dat is correct.quote:
Vleesquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef missbehavin het volgende:
I know! En aangezien het vlees zo in de bonus is, maak ik deze week nog stoofvlees voorvoor in de diepvries
Hij boft zó met mijquote:
Dus hij mag het niet opeten maar moet het in de vriezer leggen? Wat wreed van je.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef missbehavin het volgende:
I know! En aangezien het vlees zo in de bonus is, maak ik deze week nog stoofvlees voorvoor in de diepvries
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus hij mag het niet opeten maar moet het in de vriezer leggen? Wat wreed van je.
Ik weet het, win-win!quote:
Daar kan ik het geduld nooit voor opbrengen, bij mij is het met maximaal 2 dagen opquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik maak het toch deze week, dan kan hij het dit weekend meenemen en dan doordeweeks eten, als hij druk is met werk en school.
Dat zoekt ie zelf maar uit. Ik kook het alleen maarquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kan ik het geduld nooit voor opbrengen, bij mij is het met maximaal 2 dagen op
Heb je gemist liefjepiefje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef missbehavin het volgende:
Ja. Geen berichtje, helemaal niksquote:
Ik moest wel aan je denken hoor, al technoravend in de clubquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Geen berichtje, helemaal niks
Nee duh, zomaar uitdelen, ben geen filantropische instellingquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest wel aan je denken hoor, al technoravend in de club
Nou ja, dat was toen een meisje nara me riep: "Heeey! Jij zat in het vliegtuig naast me! Hoe is het? Wil je een pilletje? heb er nog 8 in m'n kut meegesmokkeld!"
Toen dacht ik: Nou dat zou mijn schatje nooooooooooooooooit doen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee duh, zomaar uitdelen, ben geen filantropische instelling
Shit, je verpest m'n vervolggrapjequote:Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee duh, zomaar uitdelen, ben geen filantropische instelling
2e klasse sowieso, ze zat nl naast me. Met haar gay-best-friend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Klinkt wel als een meisje met klasse.
Ja we maken elkaars zinnen al af hequote:Op woensdag 23 januari 2013 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shit, je verpest m'n vervolggrapje
Oh you know me so well!
Beter dan elkaar, alhoewelquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja we maken elkaars zinnen al af he
Ik zou mijn honneponnetje nooit afmaken.quote:
quote:
Oh please, zelfs jij zou geld op mij inzetten schatquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]En dan zeker geld inzetten op MissB!
Oke oke. True.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh please, zelfs jij zou geld op mij inzetten schat
Noem je mijn schatje nou stiekem een butch kenau mokkel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat lijkt me een uitgesproken zaak, al heb ik steefje nooit ontmoet.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je mijn schatje nou stiekem een butch kenau mokkel?
Ff m'n hoefijzers in m'n handtas doen. Momentjequote:Op woensdag 23 januari 2013 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hit him tiger, save my honor!
Ik heb er geen neusje voorquote:
Waar dan?quote:
op een subforum wat je alleen ziet vanaf een Nederlands IP adresquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op een subforum wat je alleen ziet vanaf een Nederlands IP adres
Al tijden geen goede meer gezien...quote:
Ik ook niet. Nou bemoei ik me tegenwoordig ook helemaal nergens meer mee, maar volgens mij gebeurt er ook gewoon echt geen zak meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al tijden geen goede meer gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |