SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud ben je dan arachide?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Idd, Vinniiee is de jongste.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan met vrij veel zekerheid zeggen van niet.
In Schagen?quote:NIEUW: Foto's!![]()
Gewoon een posterquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wie ben jij met je vage opmerkingen?.
Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Nee hoor, sowieso is Aldo jonger dan dat ik ben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Idd, Vinniiee is de jongste.
[..]
In Schagen?
Maar weet nog iemand die jonger is.
Nee, Arnhem.![]()
Arnhemquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, sowieso is Aldo jonger dan dat ik ben.
Maar weet nog iemand die jonger is.
Nee, Arnhem.
#TeamMiley![]()
Volgens mij ken jij de leeftijd van Arachide nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
In Schagen?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kloptquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij de leeftijd van Arachide niet.
![]()
Evenals die van jou nietNIEUW: Foto's!![]()
Liek mien stug.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
In Schagen?#TeamMiley![]()
Godinnen zijn toch leeftijdsloos?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Godinnen zijn toch leeftijdsloos?![]()
![]()
true...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Godinnen zijn toch leeftijdsloos?ja, ik ookquote:
NIEUW: Foto's!![]()
Whut? 3 ? sinds wanneer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jij hebt 3 kinderen. Je bent veeeel ouder.![]()
![]()
Convectie?quote:
het is wel zo dat ik beneden vloerverwarming heb die nog heel lang warmte geeft. maar ik laat de deutr tussen boven en beneden altijd open zodat die warmte ook juist naar boven kan trekken....![]()
Hij kan meelezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daarbij is Aldo geadopteerd maar dat hebben we hem nog niet verteld.![]()
![]()
Heul nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daarbij is Aldo geadopteerd maar dat hebben we hem nog niet verteld.
ik kom van de melkboer
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
why?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef arachide. het volgende:
Ik wil dat de tijd een maand of drie wat sneller gaat![]()
DAMNITquote:Dat hebben we je altijd doen geloven ja... sorryquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heul niet
ik kom van de melkboer
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
DAMNIT
[..]
Dat hebben we je altijd doen geloven ja... sorry![]()
Vlees van roofdieren is niet zo gezond voor mensen, hoorquote:.
maar wel lekkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vlees van roofdieren is niet zo gezond voor mensen, hoor.
![]()
pantervlees
Deze maanden op school zijn echt te saai en te sloom. Er is gewoon niks meer over om te leren. Vreemd genoeg vind ik leren leuk. Het gaat nu zo traag en het voelt zo nutteloosquote:#TeamMiley![]()
kom dan hier leren ipv mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Deze maanden op school zijn echt te saai en te sloom. Er is gewoon niks meer over om te leren. Vreemd genoeg vind ik leren leuk. Het gaat nu zo traag en het voelt zo nutteloos
Ja, hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar wel lekker![]()
pantervlees“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En wat moet je nu leren?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Internationale bedrijfskunde#TeamMiley![]()
die huppelt er dan toch zo uit?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
Zou huppel onder geschneeuwd zijn?
Die OV-t toch? Dan weet je nooit waar je uitkomt...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
Zou huppel onder geschneeuwd zijn?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die is aan het werkquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
Zou huppel onder geschneeuwd zijn?Ofja, was.
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar voel ik dan weer helemaal niks voor. Waar studeer je? EUR?
wait whut?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mooi, weer iemand die mij mag rondleiden
Een geweer houd je niet zo vast ivm de terugslag waardoor haar oog er waarschijnlijk uit knalt en ze dus eenoog = piraat is.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Terugslag van zo'n groot geweer is behoorlijk... als je dan met je oog tegen de zoeker aanzit... draag je daarna zo'n ooglapje.quote:
edit: spuit 11NIEUW: Foto's!![]()
Acherm.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ziet gitaar met snotneus zijn hoofd over arm Fera smeren.....
Maar wij wonen niet samen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jammer dat het geen filmpje is.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik denk niet dat ze daadwerkelijk zo geschoten heeftquote:.
HAHAHA SPUITquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Terugslag van zo'n groot geweer is behoorlijk... als je dan met je oog tegen de zoeker aanzit... draag je daarna zo'n ooglapje.
edit: spuit 11![]()
![]()
Je hebt ze er bij zitten ...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daadwerkelijk zo geschoten heeft.
Kwam eergistere, of gistere geloof ik bij DWDD nog voorbij, zo'n compilatie van mensen die niet op de terugslag rekendequote:
Die was trouwens awesomequote:Op woensdag 23 januari 2013 15:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kwam eergistere, of gistere geloof ik bij DWDD nog voorbij, zo'n compilatie van mensen die niet op de terugslag rekende![]()
![]()
Dat soort leedvermaak vind ik dan wel weer leuk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kwam eergistere, of gistere geloof ik bij DWDD nog voorbij, zo'n compilatie van mensen die niet op de terugslag rekende![]()
De elfde van een gangbang die klaarkomt.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
thanksquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als laatst komen aankakken met iets.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
De elfde van een gangbang die klaarkomt.![]()
ik moest lachen
Poep.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Flauw hè.
Weet je ook eens hoe dat voelt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wie ben jijquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Met zijn paarhonderdduizenden ziet het er nog zieliger uit....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
nou liever nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]Flauw hè.
Weet je ook eens hoe dat voelt.![]()
quote:
niet alleen elkaar hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij is mijn mama nie
[..]
Jullie editen elkaarNIEUW: Foto's!![]()
Werk was leuk
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Er zijn mannen die dat roepen tijdens de seks.quote:Die zou ik een knal verkopen.
Correct!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je moest lachen
[..]
Cryothic![]()
Nee, ik vond deze TE flauw.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je moest lachen
[..]
De melkboerA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
blufquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn mannen die dat roepen tijdens de seks.Die zou ik een knal verkopen.
Dooddoener wel jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dirty talk vind ik sowieso niks eigenlijk. Hoor liever gekreunquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je moest lachen
[..]
De melkboer
Hoe kan ik het bewijzen?quote:
Ik ga mn gezicht stuffen met m'n cupcakes.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat is toch geen dirty talk? Echte dirty talk isquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dirty talk vind ik sowieso niks eigenlijk. Hoor liever gekreun
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik hoor liever niets zodat ik de tv kan horen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef Raene het volgende:
Ik ga mn gezicht stuffen met m'n cupcakes.![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik hoor liever niets zodat ik de tv kan horen![]()
![]()
En dan?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan hebben we sex, en dan floep ik ergens tussendoor: Who's your daddy!quote:
Daar ga ik niet helemaal voor naar het Westen.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan hebben we sex, en dan floep ik ergens tussendoor: Who's your daddy!
Toegegeven, dat was wel een goeie.
Wij en sex, mallerd.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
flauw hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Toegegeven, dat was wel een goeie.
Wij en sex, mallerd.
Ze wazze je kwijt hieroquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
2-2 dus?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik was net 10 minuten binnen en kreeg meteen allemaal computerdingen om op te lossen.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik scoorde, jij scoorde, jij scoorde weer en toen kwam de gelijkmaker.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was net 10 minuten binnen en kreeg meteen allemaal computerdingen om op te lossen.dus dat heb jij mooi ff gefixed natuurlijk
![]()
Je denkt dat ik overleef daar zonder fatsoenlijke rondleiding? Of kopje koffie met gezelschap. Met wie moet ik anders koffie drinken? Alleen!?quote:#TeamMiley![]()
ok danquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik scoorde, jij scoorde, jij scoorde weer en toen kwam de gelijkmaker.
studeer jij er dan al?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je denkt dat ik overleef daar zonder fatsoenlijke rondleiding? Of kopje koffie met gezelschap. Met wie moet ik anders koffie drinken? Alleen!?
Volgend schooljaar had ik het overquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok dan
[..]
studeer jij er dan al?#TeamMiley![]()
Niet nodig schatquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef Raene het volgende:
Ik ga mn gezicht stuffen met m'n cupcakes.![]()
![]()
ik geef je wel ff een rondleiding hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgend schooljaar had ik het over+ er is koffie bij de starbucks (hipster jwz
)
Awesomequote:Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik geef je wel ff een rondleiding hoor+ er is koffie bij de starbucks (hipster jwz
)
#TeamMiley![]()
Niks hipster, vind 6 euro voor koffie gewoon normaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik geef je wel ff een rondleiding hoor+ er is koffie bij de starbucks (hipster jwz
)
![]()
ik weet niet, normaal drink ik geen starbuckkoffie op de uni. In pauzes heb ik geen zin om te lopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Niks hipster, vind 6 euro voor koffie gewoon normaal.
Wie? Why?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Drink het alleen als ik in Amsterdam ben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet niet, normaal drink ik geen starbuckkoffie op de uni. In pauzes heb ik geen zin om te lopen![]()
Jij jaquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lol, leuke ideeën op whatsapp mbt de meet.
[b]AirwiN schreef [/b]
ACWquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat ga je studeren daar dan?#TeamMiley![]()
Ik wilde jou verrassen.quote:![]()
Had al helemaal geregeld dat ik zaterdag toch kwam enz.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja nou die vlieger is gevlogenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde jou verrassen.![]()
Had al helemaal geregeld dat ik zaterdag toch kwam enz.![]()
![]()
Nee hoor!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou die vlieger is gevlogen
We zijn al.druk aan het verzinnen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wacht even jijquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou die vlieger is gevlogen![]()
![]()
Met buikgriep op de wc, telt dat ook?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:28 schreef MeneerLogica het volgende:
Wie heeft hier wel is een mijnramp veroorzaakt?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 16:30:28 ]![]()
Voel ik me even buitengesloten.
Blijkt een geheime betekenis te zijn voor anaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met buikgriep op de wc, telt dat ook?![]()
![]()
Why?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Al dat geregel over de meet via WA.quote:
Sorry, komt omdat bijna alle meeters van afgelopen zaterdag in een groepschat zitten.quote:
Wil je erbij?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb geen idee waar het over gaat.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ligt eraan. Wat bespreken jullie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, komt omdat bijna alle meeters van afgelopen zaterdag in een groepschat zitten.
Wil je erbij?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
hallo ik ook?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, komt omdat bijna alle meeters van afgelopen zaterdag in een groepschat zitten.
Wil je erbij?![]()
ze bedenken oplossingen om de meet door te laten gaan gok ik, zit er zelf ook niet bij....quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat.
alleen leuke mensen van de meet denk ik![]()
![]()
Hoe we de meet van zaterdag toch door kunnen laten gaan.quote:
Maar de meesten zitten nu op het werk en kunnen niet op FOK! ff.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, oké. Ik kreeg net al een PM.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe we de meet van zaterdag toch door kunnen laten gaan.
Maar de meesten zitten nu op het werk en kunnen niet op FOK! ff.
Jij was van donderdag schat.quote:![]()
@rival, wil je erbij dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
fijne logische avond!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:43 schreef MeneerLogica het volgende:
Dan ga ik maar. Dag mensen tot morgen!![]()
![]()
Tot morgen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:43 schreef MeneerLogica het volgende:
Dan ga ik maar. Dag mensen tot morgen!
Uhuh.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Hey je kent me
Dan vraag ik het wel
Ik ga naar mn volgende trein rennen.![]()
Fijne avond
[b]AirwiN schreef [/b]
fijne avondquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:43 schreef MeneerLogica het volgende:
Dan ga ik maar. Dag mensen tot morgen!![]()
![]()
jij ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Fijne avond![]()
![]()
Jij ook hupsquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Fijne avond![]()
![]()
Ik was even mijn nageslacht uit bed halen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Alles naar wens verlopen of werd er tegengesputterd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:21 schreef fietsie het volgende:
Ik was even mijn nageslacht uit bed halen...![]()
Ze heeft veul te lang geslapen, dus dat is vanavond een latertje....quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alles naar wens verlopen of werd er tegengesputterd?
Nu voor Sesamstraat
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sesamstraatquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze heeft veul te lang geslapen, dus dat is vanavond een latertje....
Nu voor Sesamstraat![]()
![]()
Ja leuk, ik heb hemel en aarde bewogen om naar de meet te komenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol, leuke ideeën op whatsapp mbt de meet.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Koen, ik had weer een topic aangemaakt gisterenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja leuk, ik heb hemel en aarde bewogen om naar de meet te komen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Koen, ik had weer een topic aangemaakt gisteren
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Waarom zit ik niet in de whatsapp groepquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja leuk, ik heb hemel en aarde bewogen om naar de meet te komen
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
+1quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Waarom zit ik niet in de whatsapp groep![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Waarom zit ik niet in de whatsapp groep
We horen er niet bij
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik voel me een buitenbeentje
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Komt dat door je gympies-fetish?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou.. Aangezien ik niet weet wat de plannen zijn.. Geen ideequote:
Zou best kunnenquote:
Maar om het nou een fetish te noemen..
Staat toch in PM?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nou.. Aangezien ik niet weet wat de plannen zijn.. Geen ideeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Euhm... Alleen dat het bij huppelmuts is.. Voor de rest weet ik nergens van, wat de plannen zijn, waar ze woont, slapers .. Enz enzquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik laat beslissing afhangen van wie er komenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Euhm... Alleen dat het bij huppelmuts is.. Voor de rest weet ik nergens van, wat de plannen zijn, waar ze woont, slapers .. Enz enz. Ik moet hele dag werken en Huppel is verder weg dan Lola. Als er dan ook nog weinig mensen komen dan haak ik af
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij ook al?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met buikgriep op de wc, telt dat ook?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Naja ik lees iig dat er geen man overboord is.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wel een vrouw?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef Raene het volgende:
Naja ik lees iig dat er geen man overboord is.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
We zitten nie op een boot...quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef Raene het volgende:
Naja ik lees iig dat er geen man overboord is.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als het goed is nietquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja dit dus, ik wil ook in de groep.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Waarom zit ik niet in de whatsapp groep![]()
Iedereen wilt in die groep, dus zit er bijna niemand inquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dit dus, ik wil ook in de groep.![]()
![]()
Denk dat ie alleen voor een select groepje isquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dit dus, ik wil ook in de groep.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Niet voor het plebs.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat ie alleen voor een select groepje isBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Waar gaat het eigenlijk over?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat ie alleen voor een select groepje is![]()
Dat doet me altijd aan een modderpoel denken.... plebs....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En op PMs reageert ook al niemandquote:. Komt het door mijn "
"
Same shit, different day
SC hopper present![]()
PM's vallen me nooit opquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En op PMs reageert ook al niemand. Komt het door mijn "
"
. Ik krijg er nu zoveel dat ik niet weet of ik op alleen reageren moet
.
Sorryquote:.
I don't blame you.quote:
Hooguit diegenen die iets verplaatsen zonder de rest te vragenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Als ik niet had dwars gelegen was dat allemaal niet gebeurd dus ik hoop niet dat er nu verder onderling gezeik door komt.. Kan me best voorstellen dat mensen de meet gewoon door willen laten gaan dan maar op een andere locatie..quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I don't blame you.
Hooguit diegenen die iets verplaatsen zonder de rest te vragenBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
klinkt echt goorquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
nvm
pasta met chickentonight saus, gehakt en chilisaus.
ik heb niets anders in huisquote:![]()
tja of pizza, maar dat heb ik deze week al 2x gegeten
Ik was van plan Domino's op te halen, maar nu ik alleen met uk eet maak ik zelf maar iets.
Overwerkende moeders zijn een bitch
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Know how you feelquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb niets anders in huis![]()
tja of pizza, maar dat heb ik deze week al 2x gegeten... Als ik 1 keer spaghetti maak eet ik de rest van de week spaghetti
... of macaroni
... of pitabroodjes met macaroni saus en kaas wat doorgaat voor pizza
.
Zo, weer wat papier ingeslagen. Kan ik eindelijk een foto met kleurtjes opsturen naar een opdrachtgever.
Ik zeik er verder niet over, maar als deze verplaatsing betekent dat anderen die ik graag wilde meeten ook niet komen dan haak ik afquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik niet had dwars gelegen was dat allemaal niet gebeurd dus ik hoop niet dat er nu verder onderling gezeik door komt.. Kan me best voorstellen dat mensen de meet gewoon door willen laten gaan dan maar op een andere locatie..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
wij zijn te ergquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Know how you feel... Als ik 1 keer spaghetti maak eet ik de rest van de week spaghetti
... of macaroni
... of pitabroodjes met macaroni saus en kaas wat doorgaat voor pizza
.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zeik er verder niet over, maar als deze verplaatsing betekent dat anderen die ik graag wilde meeten ook niet komen dan haak ik afBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Kansloze figurenquote:.
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
ik las dat de meet herplanned is
komt stiekem wel goed uit, want ik heb maandag tentamen
Meet nieuwtjes?
Ik heb alleen een PM van Raene over de meet.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
en daarna nog 2quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alleen een PM van Raene over de meet.
Dan heb ik die niet ontvangen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
O wacht, ik heb 'm wel. Maar hij gaf geen nieuwe PM aan als symbooltje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan ben je niet populair genoegA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
leugenaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
O wacht, ik heb 'm wel. Maar hij gaf geen nieuwe PM aan als symbooltje.
Het is zo.quote:
Oké, dan niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik geloof er geen snars vanBoeit mij het.
Alleen zaterdag ben ik er niet trouwens, ik wacht gewoon tot de meet van Raene en Lola zelf opnieuw wordt gepland.
ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, dan niet.Boeit mij het.
Alleen zaterdag ben ik er niet trouwens, ik wacht gewoon tot de meet van Raene en Lola zelf opnieuw wordt gepland.
tentamen
Dat is wel belangrijk ja.quote:![]()
Zelf krijg ik misschien nog een opdracht vlak voor of tijdens het weekend. En ik heb een open dag op mijn (misschien) toekomstige nieuwe opleiding. Dus kwam al slecht uit om al die slaapspullen mee te sjouwen.
understandablequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk ja.![]()
Zelf krijg ik misschien nog een opdracht vlak voor of tijdens het weekend. En ik heb een open dag op mijn (misschien) toekomstige nieuwe opleiding. Dus kwam al slecht uit om al die slaapspullen mee te sjouwen.
Voor degene die komenquote:stuur je nummer naar mij via dm/pm en ik voeg je toe aan de groepschat op whatsapp![]()
hihihiquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
Haha, mijn broertje had gekookt en niemand vond het lekker
* AldoTheApache gniffelt in zijn vuistjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik had gekookt en mijn broertje vond het niet lekker. Mijn moeder echter wel.
Je broertje zeiktquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:23 schreef Fera het volgende:
Ik had gekookt en mijn broertje vond het niet lekker. Mijn moeder echter wel.
Of je moeder doet of ze het lekker vond
Of het was gewoon zoals je zegt![]()
![]()
Mijn broertje zeikt, dat doet hij altijd namelijk. Al moet ik wel zeggen dat hij zelf ook lekker kookt. Maar ik ben dan ook niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je broertje zeikt
Of je moeder doet of ze het lekker vond
Of het was gewoon zoals je zegt
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje zeikt, dat doet hij altijd namelijk. Al moet ik wel zeggen dat hij zelf wel lekker kookt. Maar ik ben dan ook niet zo moeilijk.
Ik kook normaal altijd, maar nu moet ik al bijna kotsen als ik eten ruik, dus maar niet gedaan. Mam was niet thuis, dus hij moest wel koken. Ik had hem nog wel zo ongeveer het simpelste laten maken: aardappelen, doperwten en een filetlapje. Maar zelfs dat ging niet goed![]()
![]()
haten op mensen die minder zijn in kokenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kook normaal altijd, maar nu moet ik al bijna kotsen als ik eten ruik, dus maar niet gedaan. Mam was niet thuis, dus hij moest wel koken. Ik had hem nog wel zo ongeveer het simpelste laten maken: aardappelen, doperwten en een filetlapje. Maar zelfs dat ging niet goed
en ja, ik dek mezelf gewoon in
Ben je ziek?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kook normaal altijd, maar nu moet ik al bijna kotsen als ik eten ruik, dus maar niet gedaan. Mam was niet thuis, dus hij moest wel koken. Ik had hem nog wel zo ongeveer het simpelste laten maken: aardappelen, doperwten en een filetlapje. Maar zelfs dat ging niet goed
Mijn moeder kookt meestal, maar ik heb eigenlijk altijd zelf gekookt toen ik met ex samen woonde. Alleen vind ik dat mijn moeder veel beter kookt.
Ik haat op mensen die niet goed kunnen koken jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haten op mensen die minder zijn in koken
en ja, ik dek mezelf gewoon in![]()
![]()
![]()
Jaa, al sinds vrijdagmorgenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je ziek?
Mijn moeder kookt meestal, maar ik heb eigenlijk altijd zelf gekookt toen ik met ex samen woonde. Alleen vind ik dat mijn moeder veel beter kookt.
Ik kook bijna altijd (5-6 keer) per week en durf best wel te zeggen dat ik het goed kan![]()
![]()
ik kan wel koken, maar soms zijn de ingrediënten gewoon niet goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik haat op mensen die niet goed kunnen koken ja
Een goede kok heeft ook de juiste ingrediënten hequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan wel koken, maar soms zijn de ingrediënten gewoon niet goed![]()
Mensen ik wilde niemand tegen het hoofd stoten!
Wij zitten sinds afgelopen vrijdag met iedereen die hier toen was op een groepschat op whatsapp. We ontdekten dat Raene (wel vanwege zeer goed nieuws) helaas moest afzeggen en toen gingen we brainstormen.
Het is absoluut niet mijn bedoeling om een meetkaap te doen!!
Iedereen die naar LoLa zou gaan, inclusief KT (dat ik dit zeg), is welkom!
[b]AirwiN schreef [/b]
Verander hem danquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Tamiiquote:
nou zeg!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een goede cock heeft ook de juiste ingrediënten heineens smerige taal uitslaan
Hehequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij zitten sinds afgelopen vrijdag met iedereen die hier toen was op een groepschat op whatsapp. We ontdekten dat Raene (wel vanwege zeer goed nieuws) helaas moest afzeggen en toen gingen we brainstormen.
![]()
![]()
Ik heb nu bier nodig!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kok en cock, ze moeten allebei natuurlijk de juiste ingrediënten hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou zeg!ineens smerige taal uitslaan
![]()
![]()
Nieit jouw schuld, wij waren met zijn allen bezig te zoeken naar een alternatiefquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ik baal er niet minder om want ik wilde Fera en vinniiee wel in mn bedquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
.
Cock addict gespotquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kok en cock, ze moeten allebei natuurlijk de juiste ingrediënten hebben
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: