SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud ben je dan arachide?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Idd, Vinniiee is de jongste.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan met vrij veel zekerheid zeggen van niet.
In Schagen?quote:NIEUW: Foto's!![]()
Gewoon een posterquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wie ben jij met je vage opmerkingen?.
Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Nee hoor, sowieso is Aldo jonger dan dat ik ben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Idd, Vinniiee is de jongste.
[..]
In Schagen?
Maar weet nog iemand die jonger is.
Nee, Arnhem.![]()
Arnhemquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, sowieso is Aldo jonger dan dat ik ben.
Maar weet nog iemand die jonger is.
Nee, Arnhem.
#TeamMiley![]()
Volgens mij ken jij de leeftijd van Arachide nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
In Schagen?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kloptquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij de leeftijd van Arachide niet.
![]()
Evenals die van jou nietNIEUW: Foto's!![]()
Liek mien stug.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
In Schagen?#TeamMiley![]()
Godinnen zijn toch leeftijdsloos?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Godinnen zijn toch leeftijdsloos?![]()
![]()
true...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Godinnen zijn toch leeftijdsloos?ja, ik ookquote:
NIEUW: Foto's!![]()
Whut? 3 ? sinds wanneer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jij hebt 3 kinderen. Je bent veeeel ouder.![]()
![]()
Convectie?quote:
het is wel zo dat ik beneden vloerverwarming heb die nog heel lang warmte geeft. maar ik laat de deutr tussen boven en beneden altijd open zodat die warmte ook juist naar boven kan trekken....![]()
Hij kan meelezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daarbij is Aldo geadopteerd maar dat hebben we hem nog niet verteld.![]()
![]()
Heul nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daarbij is Aldo geadopteerd maar dat hebben we hem nog niet verteld.
ik kom van de melkboer
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
why?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef arachide. het volgende:
Ik wil dat de tijd een maand of drie wat sneller gaat![]()
DAMNITquote:Dat hebben we je altijd doen geloven ja... sorryquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heul niet
ik kom van de melkboer
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
DAMNIT
[..]
Dat hebben we je altijd doen geloven ja... sorry![]()
Vlees van roofdieren is niet zo gezond voor mensen, hoorquote:.
maar wel lekkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vlees van roofdieren is niet zo gezond voor mensen, hoor.
![]()
pantervlees
Deze maanden op school zijn echt te saai en te sloom. Er is gewoon niks meer over om te leren. Vreemd genoeg vind ik leren leuk. Het gaat nu zo traag en het voelt zo nutteloosquote:#TeamMiley![]()
kom dan hier leren ipv mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Deze maanden op school zijn echt te saai en te sloom. Er is gewoon niks meer over om te leren. Vreemd genoeg vind ik leren leuk. Het gaat nu zo traag en het voelt zo nutteloos
Ja, hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar wel lekker![]()
pantervlees“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En wat moet je nu leren?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Internationale bedrijfskunde#TeamMiley![]()
die huppelt er dan toch zo uit?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
Zou huppel onder geschneeuwd zijn?
Die OV-t toch? Dan weet je nooit waar je uitkomt...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
Zou huppel onder geschneeuwd zijn?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die is aan het werkquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
Zou huppel onder geschneeuwd zijn?Ofja, was.
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar voel ik dan weer helemaal niks voor. Waar studeer je? EUR?
wait whut?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mooi, weer iemand die mij mag rondleiden
Een geweer houd je niet zo vast ivm de terugslag waardoor haar oog er waarschijnlijk uit knalt en ze dus eenoog = piraat is.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Terugslag van zo'n groot geweer is behoorlijk... als je dan met je oog tegen de zoeker aanzit... draag je daarna zo'n ooglapje.quote:
edit: spuit 11NIEUW: Foto's!![]()
Acherm.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ziet gitaar met snotneus zijn hoofd over arm Fera smeren.....
Maar wij wonen niet samen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jammer dat het geen filmpje is.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik denk niet dat ze daadwerkelijk zo geschoten heeftquote:.
HAHAHA SPUITquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Terugslag van zo'n groot geweer is behoorlijk... als je dan met je oog tegen de zoeker aanzit... draag je daarna zo'n ooglapje.
edit: spuit 11![]()
![]()
Je hebt ze er bij zitten ...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daadwerkelijk zo geschoten heeft.
Kwam eergistere, of gistere geloof ik bij DWDD nog voorbij, zo'n compilatie van mensen die niet op de terugslag rekendequote:
Die was trouwens awesomequote:Op woensdag 23 januari 2013 15:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kwam eergistere, of gistere geloof ik bij DWDD nog voorbij, zo'n compilatie van mensen die niet op de terugslag rekende![]()
![]()
Dat soort leedvermaak vind ik dan wel weer leuk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kwam eergistere, of gistere geloof ik bij DWDD nog voorbij, zo'n compilatie van mensen die niet op de terugslag rekende![]()
De elfde van een gangbang die klaarkomt.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
thanksquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als laatst komen aankakken met iets.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
De elfde van een gangbang die klaarkomt.![]()
ik moest lachen
Poep.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Flauw hè.
Weet je ook eens hoe dat voelt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wie ben jijquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Met zijn paarhonderdduizenden ziet het er nog zieliger uit....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |