Zal vast wel weer zo'n pareltje als "Iedereen is gek op Jack" en "Golden Girls" wordenquote:Linda de Mol maakt Nederlandse Modern Family
Geplaatst op
23 januari 2013
Laatste update
23 januari, 12:13
Foto's 1
AMSTERDAM - Linda de Mol is door RTL gevraagd om een Nederlandse variant op Modern Family te maken. Dat zegt de presentatrice woensdag in een interview met website Gay.nl.
"Sterker nog, daar ben ik al druk mee bezig!", zegt De Mol op de vraag of het ontwikkelen van een dergelijk programma op haar verlanglijst staat. "Ik heb van RTL de opdracht gekregen om iets dergelijks te maken, inclusief het homoseksuele familielid." In de populaire Amerikaanse comedyserie draait het om drie gezinnen die familie van elkaar zijn. Eén van de gezinnen bestaat uit een homoseksueel stel met een adoptiekind. De serie heeft eerder de Golden Globe voor beste comedyserie in de wacht gesleept.
Voorlopig zal het Nederlandse publiek het moeten doen met afleveringen van de Amerikaanse variant, die op RTL5 wordt uitgezonden. De plannen zijn namelijk 'iets voor op de lange termijn', aldus De Mol.
Gay.nl interviewde de mediapersonality omdat ze in december door bezoekers van de website werd uitgeroepen tot nieuwe Nederlandse homomoeder. "Een hele eer", aldus De Mol, die jaarlijks het spraakmakende tijdschrift L’HOMO uitbrengt. "Door het maken van het blad ben ik erachter gekomen dat het met de emancipatie in Nederland toch nog niet op alle vlakken zo goed geregeld is als we denken. Daar heb ik me regelmatig over geuit."
© BNdeStem, op dit artikel rust copyright.
Sterren springenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
Kunnen ze nou ECHT niks meer zelf verzinnen...
Nee, tuurlijk niet. Daar moet namelijk bij nadenken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
Kunnen ze nou ECHT niks meer zelf verzinnen...
Was natuurlijk ook gewoon een flop!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel hele hoge kijkcijfers! Maar dat was geen serie natuurlijk.
Sterren Springen was toch geen flop?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:37 schreef Differ het volgende:
[..]
Was natuurlijk ook gewoon een flop!
Meer een persoonlijke mening.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Sterren Springen was toch geen flop?
De nieuwe versie sterren springen van de brug?quote:
Bedankt voor het mentale beeld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef Differ het volgende:
[..]
en Patty die op der lip terechtkwam.
Ja, dat willen de kijkers zienquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
De nieuwe versie sterren springen van de brug?
Spijt me zeerquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bedankt voor het mentale beeld.
Ik doelde meer op de kijkcijfers, al moet ik zeggen dat ik me prima heb (leed)vermaakt met dit programma. en hoe idioot het ook was, het was WEL origineel.quote:
Pff, een keer gezien en ik zat met plaats vervangende schaamte te kijken. Wat een bagger was dat he... dat is toch gewoon niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:34 schreef roos85 het volgende:
Zal vast wel weer zo'n pareltje als "Iedereen is gek op Jack" en "Golden Girls" worden
Dat het origineel was moet ik je toegeven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de kijkcijfers, al moet ik zeggen dat ik me prima heb (leed)vermaakt met dit programma. en hoe idioot het ook was, het was WEL origineel.
Namaken van Amerikaanse series is dat helemaal niet. En het wordt ook zo slecht nagemeekt (maar dat is ook mijn persoonlijke mening).
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:36 schreef roos85 het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge za vast wel weer een rol krijgen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |