SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben bergop al een keer ingehaald door een dikzak op een elektrische (race)fiets
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben bergop al een keer ingehaald door een dikzak op een elektrische (race)fiets
zou hij zijn dansen-op-het-ijs titeltje ook moeten inleveren wanneer hij bekent?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:09 schreef Patroon het volgende:
Volgens mij is dit het moment dat Boogerd heeft besloten om aan de EPO te gaan:
Het was wel in Duitslandquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:10 schreef cafca het volgende:
[..]![]()
Zijn er echt mensen die daar serieus op rijden? Nog nooit een tegengekomen, voor zover ik weet.
En zijn vriendinquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:13 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
zou hij zijn dansen-op-het-ijs titeltje ook moeten inleveren wanneer hij bekent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
Ben ik ongevoelig voor. Doe mij maar het geluid van een 5- of 6-cilinder, achterwielaandrijving en een stevige besturing (maar niet kunstmatig zwaar door elektronische stuurbekrachtiging). Een turbogat kan ik ook wel waarderen. Meer moet dat niet zijn. Freude am Fahren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:06 schreef Blik het volgende:
[..]
17" touchscreen als boordcomputer, pure porno
Ik deze zomer op de Croix de Fer. M'n vriendin ging met de auto omhoog (we gingen de Tour kijken) en ik ging fietsen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:10 schreef cafca het volgende:
[..]![]()
Zijn er echt mensen die daar serieus op rijden? Nog nooit een tegengekomen, voor zover ik weet.
Prima poging Kano, maar ik prefereer de koopjes van eentweequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
Koopjeskoningen: V&A / [TK] 7 Racefiets Wielen, Shimano/Mavic
Die shimano wielen zijn niet heel cheap als ze gebruikt zijn. Die zijn nieuw ook niet duur. Verder is het niet veel geld als je nog een oud wieltje nodig hebt voor een fietsie of als reserve.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben nog in de leer he, dus mijn aanbiedingen zijn het net niet steeds.
Dacht ik ook aan. Maar ik heb een extra set wielen. Heeft het gebruik van een wiel op de tacx nadelen trouwens? Worden ze slapper ofzo?quote:
Tja, als ze goed gebruikt zijn zal ws. de body ook al naar de jandoerie zijn, het blijft shimano natuurlijk. Dan kan je al beter nieuw gaan kopen ipv die oude zooi oplappen.quote:
Nu al de 40¤ waard.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef the_critic het volgende:
heb even getweet naar AGR. Zij geven aan dat Parcours toertocht dit jaar ook finished in Vilt. Nieuwe finish dus.
Met wie fiets je? Met Patroon en al die rare stugge Friezen en ook met mij?quote:
Ik vind het leuk om anderen in te halen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
Je kan beter 2x de mergelland route gaan rijden. Dan fietsen of lopen er ook geen 20.000 mongols in de weg.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:02 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om anderen in te halen.Toen ik de 150 reed totaal geen last van anderen, dus ik denk dat het nu ook wel mee zal vallen. The_critic wil ook de 250, jullie ook? (@grippert)
Ik heb al een leasebak, en kan daardoor dus geen reiskosten declareren. Wel gratis naar Limburg karrenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
Vervolgens zakelijk wegschrijven voor 0.19/km en dan verdien je er 0.03 op. Zo betaald Oksel zeker zijn BMW?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb al een leasebak, en kan daardoor dus geen reiskosten declareren. Wel gratis naar Limburg karren![]()
De keerzijde van een leaseauto is trouwens dat je (met het oude fietsenplan) geen fiets van de zaak kunt krijgen, want niemand gelooft dat een lease-rijder ooit nog de fiets pakt![]()
Met de nieuwe werkkostenregeling die in 2014 komt, vervalt die moeilijke regel van de belastingdienst dat ik minstens de helft van het aantal dagen in de week op de fiets moet, en kan ook ik als leaserijder met een bijdrage van de baas een fiets aanschaffen.
fietsplan is gewoon een regeling van uit de overheid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef kanovinnie het volgende:
Hier moet ook eens kijken hoe de fietsplan werkt. Want volgens mij is het bij ons zo dat je een fiets krijgt (!!!) en dan moet je wel 3 jaar blijven werken bij de werkgever, doe je dat niet moet je een X bedrag terug betalen.
Bij ons is er een speciale regelingquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:57 schreef dop het volgende:
[..]
fietsplan is gewoon een regeling van uit de overheid.
spelregels worden gemaakt door de belastingdienst
ken ze niet uit mijn hoofd
maar hier kan je het globale verhaal vinden
Jaja, over 10 weken is het.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:53 schreef Oksel het volgende:
Pff.
Ik scheer m'n zak 9 weken niet.
9 weken maar?
vorig jaar alleen last van drukte gehad (in aanloop naar en) op de cauberg.. dus laatste 3 km ofzo. Verder overal kunnen doorrijden of genoeg ruimte om iemand in te halen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
Je kan beter 2x de mergelland route gaan rijden. Dan fietsen of lopen er ook geen 20.000 mongols in de weg.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:23 schreef Patroon het volgende:
Ik heb een erg leuke en uitdagende juridische afstudeerstage gekregen bij een Penitentiaire Inrichting met kans op baan!
Ja vond het wel erg krom. Vriendin rijd inderdaad de 60 en moet evenveel betalen als ik.. toch zuur voor haarquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tuurlijk.
40 ¤ / 60 km = 0,66 ¤ /km,
40 ¤ / 250 km = 0,16 ¤ / km
Ik wil als Hollander natuurlijk wel waar voor mn geld.
Wij blijven trouwens een nachtje, en gaan op zondag kijken hoe Gilbert wint.
Tacxen in een Rabo tenue, en dan met die tafel vol supplementen ernaast zeker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:55 schreef cafca het volgende:
Voordeel van Tacxen in de (wel heel koude) garage: je kunt je oude (gekregen) rabopakje waar je niet mee naar buiten durft nog eens aantrekken
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:23 schreef Patroon het volgende:
Ik heb een erg leuke en uitdagende juridische afstudeerstage gekregen bij een Penitentiaire Inrichting met kans op baan!
In welke sector zoek je wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef MarcoD het volgende:
Gefeliciteerd! Ik blijf nog even druk met zoeken naar een stage, nog 2 weken de tijd tot het vinden van een plaats
Civiele techniek, waterbouw/watermanagementquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
In welke sector zoek je wat?
Ik ga even schaamteloos copy-pasten hoor, maar mijn werkzaamheden moeten gedeeltelijk overeenkomen met onderstaande.Topic vervuiling weggehaald.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
En wat wil je dan doen qua stage? Enige waar ik zo aan kan denken is Fluor in Haarlem, weet niet of dat wat voor je is. Daarnaast ken ik nog iemand die bij een drinkwaterbedrijf werkt, maar ik weet niet of dat is wat je zoekt.
Aannemer of ingenieursbureau welke iets met waterbouw doen, dus ontwerp/beheer/bouw van waterbouwkundige werken zoals sluizen, stuwen, dijken, riolering of (riool)waterzuiveringsinstallaties, aanleg van havens/aanlegplaatsen etc.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan me verder niet echt een voorstelling maken van een bedrijf waar je wel aan de slag zou kunnen. Is er van je opleiding uit geen lijst met voorbeelden?
Ik zal iig dit even doorsturen naar iemand van FOK! die hier misschien wat advies over kan geven. Maar ik kan niets beloven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Aannemer of ingenieursbureau welke iets met waterbouw doen, dus ontwerp/beheer/bouw van waterbouwkundige werken zoals sluizen, stuwen, dijken, riolering of (riool)waterzuiveringsinstallaties, aanleg van havens/aanlegplaatsen etc.
Of bij overheid/waterschap en dat is vaak beheer van waterkeringen, dijken, peilbeheer en verder vergunningen en planvoorbereiding.
Die staat daar echt al heel lang. En terecht. Duidelijk iemand die er veel tijd en geld in gestoken heeft en klaarblijkelijk niet wil slikken dat je voor dat geld ondertussen veel beter spul kunt kopen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)-van-cannondale.html
Om me te verslaan moet je 1 dag in de week stage lopen en 32 uur fietsen manquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef Patroon het volgende:
Bedankt! 32u is ook perfect om me voor te bereiden om Gripper te verslaan
Dat ding is van '96 ofzo? Dura Ace 9500 was er toch al in '97? Dit is nog ouder haha.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Die staat daar echt al heel lang. En terecht. Duidelijk iemand die er veel tijd en geld in gestoken heeft en klaarblijkelijk niet wil slikken dat je voor dat geld ondertussen veel beter spul kunt kopen.
bel of mail met een waterbedrijf bij jou in de regio (waternet, pwn?) kijk ff op de website hoe ze open sollicitaties willen ontvangen. Waterbedrijven lopen er niet mee te koop, maar waterbedrijven zijn doorgaans vrij makkelijk beschikbaar voor stages, mits je met een helder verhaal komt wat je opdracht is (zorg dus dat je dat helder hebt). Niet dat je alleen maar iets roept als '' euh, iets met water ofzo''. Of waterschappen. Kan je ook proberen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Civiele techniek, waterbouw/watermanagement
Haha. Wij gaan met 10 man naar AGR. Hotel is al geboekt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Om me te verslaan moet je 1 dag in de week stage lopen en 32 uur fietsen man
Heb ik niet meer nodig. Gewoon droog.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
Vergeet je geen vaseline mee te nemen?
Bedankt voor de tips, de sollicitaties die ik stuur zijn wel een stuk duidelijker dan hoe ik het hier (snel) heb neergezet. Ik heb ook geen vaste opdracht vanuit school, het is de bedoeling dat je die in overleg met het stagebedrijf opstelt aan de hand van hun en je eigen ambities, zolang het maar aan bepaalde eisen voldoet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
bel of mail met een waterbedrijf bij jou in de regio (waternet, pwn?) kijk ff op de website hoe ze open sollicitaties willen ontvangen. Waterbedrijven lopen er niet mee te koop, maar waterbedrijven zijn doorgaans vrij makkelijk beschikbaar voor stages, mits je met een helder verhaal komt wat je opdracht is (zorg dus dat je dat helder hebt). Niet dat je alleen maar iets roept als '' euh, iets met water ofzo''. Of waterschappen. Kan je ook proberen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips, de sollicitaties die ik stuur zijn wel een stuk duidelijker dan hoe ik het hier (snel) heb neergezet. Ik heb ook geen vaste opdracht vanuit school, het is de bedoeling dat je die in overleg met het stagebedrijf opstelt aan de hand van hun en je eigen ambities, zolang het maar aan bepaalde eisen voldoet.
Verder heb ik wel al bij waternet gesolliciteerd en die kan ik morgen terugbellen en ook bij het waterschap (HHNK) maar de contactpersoon daar heb ik vandaag en gister niet te pakken gekregen en die is pas maandag weer aanwezig. PWN ga ik ook nog even proberen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat je de inhoud nog niet hebt is idd logisch, want dat doe je met je opdrachtgever op het bedrijf. Maar wel dat je inderdaad je eisen / kaders vanuit school helder hebt.
Gewoon volhouden met bellen, 2x 's-ochtends, 2x 's-middags bellen.
Tip: bel iets voor negen. Ze zijn er dan al.
Je kan anders ook Dunea proberen (voor jouw woonplaats wat ik begrijp) ook niet onoverkomelijk qua afstand. Zij zitten in zoetermeer, trein stopt letterlijk voor de deur Kom je aan je kilometers op de fiets.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat je de inhoud nog niet hebt is idd logisch, want dat doe je met je opdrachtgever op het bedrijf. Maar wel dat je inderdaad je eisen / kaders vanuit school helder hebt.
Gewoon volhouden met bellen, 2x 's-ochtends, 2x 's-middags bellen.
Tip: bel iets voor negen. Ze zijn er dan al.
Je kan anders ook Dunea proberen (voor jouw woonplaats wat ik begrijp) ook niet onoverkomelijk qua afstand. Zij zitten in zoetermeer, trein stopt letterlijk voor de deur.
kom wel op me uren voor de marmotte danquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
70 km enkele reis. Ene dag met de fiets heen>trein terug, andere dag trein heen>fiets terug.
tja, rotterdam (waar ik zit) zoeken we ook doorlopend stagaires, doch het hele werkgebied is incl. zeeland. Dat wordt een mission impossible voor jequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef MarcoD het volgende:
[..]zoetermeer is ook goed te doen, nog wat om naar te kijken nogmaals bedankt!
En het is op fiets/trein dichterbij dan een vacature die ik vanmiddag kreeg.. dat was net geen 100 km enkele reis.
[..]
kom wel op me uren voor de marmotte dan![]()
Dat is inderdaad wel een hele uitdadiging, dan kan ik beter daar in een tentje gaan slapen ergens onder een brug.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja, rotterdam (waar ik zit) zoeken we ook doorlopend stagaires, doch het hele werkgebied is incl. zeeland. Dat wordt een mission impossible voor je
Waarom? Ze waren toch 18? Nu denken zij dat jij heaumeaux bentquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef kaasplankje het volgende:
Net even in de sauna geweest om lekker te ontspannen. Sta ik nietsvermoedend te douchen, staan er naast mij 2 meiskes van krap 18 elkaar giechelend in te zepen en te masseren. Toen maar even wijselijk de andere kant op gekeken.
quote:
Rijkswaterstaat al geprobeerd? In de tijd dat ik daar zat zochten die ook wel altijd stagiairs. Vergoeding is wsch nihil bij de overheid, maar je weet nooit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips, de sollicitaties die ik stuur zijn wel een stuk duidelijker dan hoe ik het hier (snel) heb neergezet. Ik heb ook geen vaste opdracht vanuit school, het is de bedoeling dat je die in overleg met het stagebedrijf opstelt aan de hand van hun en je eigen ambities, zolang het maar aan bepaalde eisen voldoet.
Verder heb ik wel al bij waternet gesolliciteerd en die kan ik morgen terugbellen en ook bij het waterschap (HHNK) maar de contactpersoon daar heb ik vandaag en gister niet te pakken gekregen en die is pas maandag weer aanwezig. PWN ga ik ook nog even proberen.
Ik was gisteren ook in de sauna, maar ja, een fitnessclub die in een hotel op een kantorenpark staatquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef kaasplankje het volgende:
staan er naast mij 2 meiskes van krap 18 elkaar giechelend in te zepen en te masseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
En dan net voor de eindstreep natuurlijk even sociaal het wiel overpakkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:19 schreef kanovinnie het volgende:
Freddeh, laat de kaptein jou de wind maar uit de zeilen halen. LEkker in het wiel 80 km draaien
Precies, sta je voor de rest van het jaar net even hoger in de ranking op stravaquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:24 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
En dan net voor de eindstreep natuurlijk even sociaal het wiel overpakken
Denk dat ook RWS tegenwoordig 550 pm geeft. RWS Dienst Noord-Holland is bezig met onderhoudsstrategie voor havendammen IJmuiden en de sluizen gaan volgens mij helemaal op de schop, dat kan interessant zijn voor studierichting civiel + watermanagement.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Rijkswaterstaat al geprobeerd? In de tijd dat ik daar zat zochten die ook wel altijd stagiairs. Vergoeding is wsch nihil bij de overheid, maar je weet nooit.
Overheid geeft bij ons juist de hoogste vergoedingen tov advocatenkantoren die minimaal betalen voor 40uren per week.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Rijkswaterstaat al geprobeerd? In de tijd dat ik daar zat zochten die ook wel altijd stagiairs. Vergoeding is wsch nihil bij de overheid, maar je weet nooit.
Gewoon meedoen en niks zeggen. Kan je over 5 jaar ook een bekentenis doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Auti het volgende:
Even een vraagje voor de KNWU kenners/rijders.
Ik wil graag in maart een MTBstrandrace gaan rijden en dat zal dan op een KNWU daglicensie gaan.
Ik gebruik echter momenteel voor mijn bloeddruk een plaspil die op de dopinglijst staat, hydrochloorthiazide. Moet ik daar dan mee stoppen of is een verklaring van de dokter voldoende om mét te mogen rijden?
Op het niveau van daglicenties (amateurs) wordt nooit gecontroleerdquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Auti het volgende:
Even een vraagje voor de KNWU kenners/rijders.
Ik wil graag in maart een MTBstrandrace gaan rijden en dat zal dan op een KNWU daglicensie gaan.
Ik gebruik echter momenteel voor mijn bloeddruk een plaspil die op de dopinglijst staat, hydrochloorthiazide. Moet ik daar dan mee stoppen of is een verklaring van de dokter voldoende om mét te mogen rijden?
Ik ga ze denk ik gewoon eens even een mailtje sturen inderdaad.. wie weet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:37 schreef kanovinnie het volgende:
Met een verklaring van de dok mag je toch wel rijden? Anders ff contact opnemen met die organisatie?
Ah kijk.. dan ga ik gewoon aan de "doping"quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Op het niveau van daglicenties (amateurs) wordt nooit gecontroleerd
Lijkt me niet zo´n probleem, in ´t ergste geval zal men om een doktersverklaring vragen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ga ze denk ik gewoon eens even een mailtje sturen inderdaad.. wie weet.
Ik zal ook echt niet in de top10 eindigen dus zo'n groot probleem moet het niet zijn lijkt mij.
en je had gewoon via de normale manier (snachts via de eigen website) ingeschreven?! Ik had vandaag niets in de postquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:33 schreef MarcoD het volgende:
Rugnummer (dus ook startnummer?) ontvangen van de Marmotte, 1521 dat is best netjes toch?
E-mail ontvangen, en ja 's nachts ingeschreven. (ik was wel één van de eerste met inschrijving)quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:35 schreef the_critic het volgende:
[..]
en je had gewoon via de normale manier (snachts via de eigen website) ingeschreven?! Ik had vandaag niets in de post
Top. Hier nog niets ontvangen. Welk betalingsnummer had jij?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:38 schreef MarcoD het volgende:
[..]
E-mail ontvangen, en ja 's nachts ingeschreven. (ik was wel één van de eerste met inschrijving)
Wordt het niet eens tijd dat jij bij Genee aanschuift? Met die pakhazenavatar van je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:21 schreef eentwee het volgende:
Zijn er bij de Marmotte eigenlijk al dopingcontroles?
Fietskoerier Almelo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:03 schreef Oksel het volgende:
Binnenkort misschien 2e bedrijf openen.
Je moet wat. Anders komt die nieuwe auto er nooit
Morgen schaatsen, alhoewel de 5merentocht op een drama uitgelopen is. Wakken, gaten en meer water op dan onder het ijs.
102084 volgens mij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Top. Hier nog niets ontvangen. Welk betalingsnummer had jij?
Dat ik het niet eens ben met de werkwijze en mijn onvrede geuit over het feit hij mij niet heeft gebeld om mogelijke kosten door te spreken. Gezegd dat ik morgen in de winkel in persoon de kwestie verder kom bespreken.quote:
Epo heeft weekje nodig om goed zijn werk te doen... Is al na 18uur uit je systeem.. Dus, ik voorzie geen problemenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:21 schreef eentwee het volgende:
Zijn er bij de Marmotte eigenlijk al dopingcontroles?
Wat een slechte service inderdaad.. een race specialist of gewoon een FM?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:34 schreef muzas het volgende:
Ik heb dus mijn fiets terug naar de fietsenmaker gestuurd. Had 'm eind oktober voor een grondige beurt gestuurd, welke best prijzig uitviel.. Maar alle waar naar geld, er was ook een hoop aan gebeurd.
Echter, sinds enkele weken de fiets weer gepakt, en na 2 ritjes viel me al op dat de voorderailleur in de laagste versnelling aanloopt (dus niet bij scheefstaande ketting,) en dat mijn remmen bij aanzetten aanlopen. Dit laatste had ik zelfs aangegeven voor de genoemde beurt. En een raar krakend geluid bij aanzetten
FM gebeld. Hele verhaal uitgelegd... Hij "breng maar langs, kijk er wel naar" Ik nog duidelijk gemaakt dat ik best ontevreden ben over 't feit dat ie na een beurt er zo aan toe was. Waarom de fietsenmaker zij "Breng maar langs, kijk er wel naar"
Vandaag gebeld, ja hij is klaar.. kom maar halen... Kost 50 euro. Zonder me dus uberhaupt gebeld te hebben ofzo. Heb geen idee wat ie gedaan heeft, ga m morgen halen.. maar ik ben echt furieus. Een klant is ie zeker kwijt.
Dit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef Oksel het volgende:
Niet betalen. Simpel. Service heet dat, garantie, weet ik veel.
Gewoon fiets pakken, bedanken voor de goede service, en weglopen.
Je weet er wel VERDACHT veel van!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:43 schreef the_critic het volgende:
[..]
Epo heeft weekje nodig om goed zijn werk te doen... Is al na 18uur uit je systeem.. Dus, ik voorzie geen problemen
destemeer wielen om bij aan te pikken...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:20 schreef MarcoD het volgende:
Jullie hebben geluk, ik kan straks door 5500 man ingehaald worden en jullie maximaal door een kleine 2000
FM. Om de hoek. Doet het heel goed met de stadsfiets van mijn vriendin, en met mijn barrel. Goedkoop ook normaal gesproken. Ben er sowieso weg idd... ongeacht uitkomst. Gelukkig zit er een race/hybride specialist in het centrum. Daar maar heen voortaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:46 schreef the_critic het volgende:
[..]
Wat een slechte service inderdaad.. een race specialist of gewoon een FM?
Morgen inderdad maar proberen om er goed uit te komen, maar of je er uitkomt of niet.. ik zou er nooit meer heen gaan. Eerst slechte reparatie, en vervolgens dit.. pppfffff
ik ontken alles... Oprah mag me over 10 jaar bellenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet er wel VERDACHT veel van!
truequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:23 schreef the_critic het volgende:
[..]
destemeer wielen om bij aan te pikken...
Je gaat toch niet betalen neem ik aan?Tenzij het iets is waar hij niets aan kan doen. Maar dan nog, hij geeft je fiets een grote beurt, dan verwacht dattie het weer helemaal doet...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:23 schreef muzas het volgende:
[..]
FM. Om de hoek. Doet het heel goed met de stadsfiets van mijn vriendin, en met mijn barrel. Goedkoop ook normaal gesproken. Ben er sowieso weg idd... ongeacht uitkomst. Gelukkig zit er een race/hybride specialist in het centrum. Daar maar heen voortaan.
Alsof je dat nodig hebtquote:
Ben het niet van plan. Als hij materialen heeft moeten gebruiken had hij moeten bellen, en puur arbeidsloon zou ik belachelijk vinden gezien het verhaal. Hij mag het me morgen uitleggen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je gaat toch niet betalen neem ik aan?Tenzij het iets is waar hij niets aan kan doen. Maar dan nog, hij geeft je fiets een grote beurt, dan verwacht dattie het weer helemaal doet...
niet teveel van schrikken.. ziet er altijd erger uit. Zo een helm is gemaakt om te breken. Op die manier verdeelt het de kracht van de impact. Daarom mag je eigenlijk een helm ook niet meer gebruiken nadat je hem op de grond hebt laten vallen. Kan dan een barst inzitten en daardoor kan hij minder functioneren bij werkelijke valpartij..quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:14 schreef firewirecable het volgende:
Ik heb de helm ook weer terug en ik ben best wel geschrokken toen ik de helm zag...
[ link | afbeelding ]
Giro Aeon after the accident by jsprhrmsn.photography, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Giro Aeon after the accident by jsprhrmsn.photography, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Giro Aeon after the accident by jsprhrmsn.photography, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Giro Aeon after the accident by jsprhrmsn.photography, on Flickr
als je in aanmerking wil komen voor de crash garantie (50%korting op je nieuwe giro) moet je de oude opsturen, dus wordt weinig bewaren gok ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:35 schreef firewirecable het volgende:
De helm heeft prima zijn werk gedaan en wordt nu bewaard als aandenken :-)
Dus als je een nieuwe helm van giro wil moet je je oude eerst ff tegen 't asfalt smijten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef the_critic het volgende:
[..]
als je in aanmerking wil komen voor de crash garantie (50%korting op je nieuwe giro) moet je de oude opsturen, dus wordt weinig bewaren gok ik.
Bedoel je dat je wielen tegen de remmen lopen bij het aanzetten? Dat ligt volgens mij meestal aan het wiel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:34 schreef muzas het volgende:
Ik heb dus mijn fiets terug naar de fietsenmaker gestuurd. Had 'm eind oktober voor een grondige beurt gestuurd, welke best prijzig uitviel.. Maar alle waar naar geld, er was ook een hoop aan gebeurd.
Echter, sinds enkele weken de fiets weer gepakt, en na 2 ritjes viel me al op dat de voorderailleur in de laagste versnelling aanloopt (dus niet bij scheefstaande ketting,) en dat mijn remmen bij aanzetten aanlopen. Dit laatste had ik zelfs aangegeven voor de genoemde beurt. En een raar krakend geluid bij aanzetten
FM gebeld. Hele verhaal uitgelegd... Hij "breng maar langs, kijk er wel naar" Ik nog duidelijk gemaakt dat ik best ontevreden ben over 't feit dat ie na een beurt er zo aan toe was. Waarom de fietsenmaker zij "Breng maar langs, kijk er wel naar"
Vandaag gebeld, ja hij is klaar.. kom maar halen... Kost 50 euro. Zonder me dus uberhaupt gebeld te hebben ofzo. Heb geen idee wat ie gedaan heeft, ga m morgen halen.. maar ik ben echt furieus. Een klant is ie zeker kwijt.
Krijgen we dan wel eindelijk die langbeloofde fietskleding?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:03 schreef Oksel het volgende:
Binnenkort misschien 2e bedrijf openen.
Je moet wat. Anders komt die nieuwe auto er nooit
Morgen schaatsen, alhoewel de 5merentocht op een drama uitgelopen is. Wakken, gaten en meer water op dan onder het ijs.
Die wielen had ie bij de vorige beurt naar eigen zeggen herspaakt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:38 schreef Yankee het volgende:
[..]
Bedoel je dat je wielen tegen de remmen lopen bij het aanzetten? Dat ligt volgens mij meestal aan het wiel.
Verder natuurlijk een vaag verhaal dat die FM direct weer 50e in rekening brengt.
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef eentwee het volgende:
Startnummer 5600, niet erg vooraan dus. Ach, maakt mij niet uit.
google maar even op Giro crash garantie.. vind je alle regels en voorwaardes welquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Dus als je een nieuwe helm van giro wil moet je je oude eerst ff tegen 't asfalt smijten?
En wat nou als ik een Giro van 50 euro koop, kapot smijt, en daarna eentje van 200 koop?
Als je nog een leuke aanbieding tegen komt, laat 't ff weten.. ben ook nog op zoek naar een goede helm...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef firewirecable het volgende:
Ik heb het nagelezen, maar ik denk dat online kopen bij de bekende webshops goedkoper is dan de crash garantie.
Vraag me bij ebay altijd wel af hoe écht die producten dan zijn. Net zoiets als die turkse kleding zeker...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:49 schreef the_critic het volgende:
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item337f5f303d
nieuwe 2013 model, voor omgerekend nog geen 140 euro
Herspraakt? Zijn er dan ook nieuwe spaken in? Of bedoelt hij met herspaken niet nieuwe spaken erin?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Die wielen had ie bij de vorige beurt naar eigen zeggen herspaakt.
Is waarschijnlijk gewoon een bedrijfquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Vraag me bij ebay altijd wel af hoe écht die producten dan zijn. Net zoiets als die turkse kleding zeker...
Van wat ik begreep gewoon de huidige strakker aangespannen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Herspraakt? Zijn er dan ook nieuwe spaken in? Of bedoelt hij met herspaken niet nieuwe spaken erin?
Alsof bedrijven geen oplichters kunnen zijn!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk gewoon een bedrijf
Welke wielen heb je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Van wat ik begreep gewoon de huidige strakker aangespannen.
Dan moet je gewoon doorrijje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:20 schreef MarcoD het volgende:
Jullie hebben geluk, ik kan straks door 5500 man ingehaald worden en jullie maximaal door een kleine 2000
Ik ook niet. Eigenlijk wel erg. Hoger dan de schoorlse nok/kopje van bloemendaal ben ik niet geweest.quote:
Cyclingboy wil weten waar t gebeurdis.in spanje toch?wil je t in de pm zetten ander mis ik t zit hier nu niet elke dag online. Iigveel sterkte!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:14 schreef firewirecable het volgende:
Ik heb de helm ook weer terug en ik ben best wel geschrokken toen ik de helm zag...
[ link | afbeelding ]
Giro Aeon after the accident by jsprhrmsn.photography, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Giro Aeon after the accident by jsprhrmsn.photography, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Giro Aeon after the accident by jsprhrmsn.photography, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Giro Aeon after the accident by jsprhrmsn.photography, on Flickr
Haha hoger dan dat ben ik wel geweest, maar dat waren ook maar heuvels.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Eigenlijk wel erg. Hoger dan de schoorlse nok/kopje van bloemendaal ben ik niet geweest.
Wat weeg jij en hoe lang ben je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Haha hoger dan dat ben ik wel geweest, maar dat ook maar heuvels. Die ervaring komt wel goed, in voorjaar weekje naar alpen en waarschijnlijk nog weekje naar een spaans eiland om te surfen/fietsen. Weekendje in de eifel hoogtemeters maken. Nog wat tochtjes in België en dan zou het wel goed moeten komen.
SPT / Recreatief Wielrennen #218 schaatsen als trainingquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:31 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Cyclingboy wil weten waar t gebeurdis.in spanje toch?wil je t in de pm zetten ander mis ik t zit hier nu niet elke dag online. Iigveel sterkte!!!
Met 100+ de Marmot gaan rijden lijkt me geen makkie. Maar nee, dat dacht ik niet. Vroeg me af of je een beetje hard naar boven fietsen kan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef MarcoD het volgende:
186, 83 kg hoezo? Had je gehoopt op 100+? om me uit te lachen en te zeggen dat ik het nooit ga halen![]()
Correct!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
SPT / Recreatief Wielrennen #218 schaatsen als training
Je mag wel 5 minuten in mijn wiel rijden. Als je me maar noemt in je speech.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Maar, wel met Patroon en eentwee in hetzelfde startvak waarschijnlijk.
Als we zo laat starten moet ik de race maar goed gaan indelen: Ik begin gewoon volle bak en dan ga ik steeds harder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef eentwee het volgende:
Giro Aeon ff bij Salden kijken.
[..]
Je mag wel 5 minuten in mijn wiel rijden. Als je me maar noemt in je speech.
Ja dat weet ik dus niet, op heuvels tijdens toertochten enzo passeer ik vrij veel mensen maar wordt ik zelf ook ingehaald door enkele renners (minder dan dat ik inhaal dat wel) maar in hoevere dat een graadmeter kan zijn voor wat ik zou kunnen in de bergen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met 100+ de Marmot gaan rijden lijkt me geen makkie. Maar nee, dat dacht ik niet. Vroeg me af of je een beetje hard naar boven fietsen kan.
daar is 2013 model stukje duurder dan ebay..quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef eentwee het volgende:
Giro Aeon ff bij Salden kijken.
[..]
Je mag wel 5 minuten in mijn wiel rijden. Als je me maar noemt in je speech.
Ben je sprinter of juist stayer?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:46 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet, op heuvels tijdens toertochten enzo passeer ik vrij veel mensen maar wordt ik zelf ook ingehaald door enkele renners (minder dan dat ik inhaal dat wel) maar in hoevere dat een graadmeter kan zijn voor wat ik zou kunnen in de bergen?
+30$ verzendkosten +25% invoerrechten etc. Kom je dik over de 200¤. Zou btw gewoon 2012 model nemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef the_critic het volgende:
[..]
daar is 2013 model stukje duurder dan ebay..
Daarom vertrouw ik dat ebay ook niet zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef the_critic het volgende:
[..]
daar is 2013 model stukje duurder dan ebay..
link van mij was zonder verzendkosten dacht ik..quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef eentwee het volgende:
[..]
+30$ verzendkosten +25% invoerrechten etc. Kom je dik over de 200¤. Zou btw gewoon 2012 model nemen.
Ja, Gilbert kan ook niet klimmen in het hooggebergte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef the_critic het volgende:
er zijn genoeg klimmers die ook goed LBL of AGR rijden.. er zijn echter veel AGR of LBL renners die in de bergen toch werkelijk tekort komen..
Goed in limburg, ardennen ofzo kunnen rijden dus een indicatie maar absoluut geen garantie
Stayer denk, sprintend bergopheuvelop ga ik geen mensen pakken dat moet ik echt goed plannen en op een moment dat niemand het in de gaten heeft wegspringen. Op het vlakke kan ik mensen die wegsprinten bijhalen als ik de tijd heb en ik kan lang genoeg hard door blijven gaan om mensen eraf te rijden, dus dan kom ik op stayer uit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben je sprinter of juist stayer?
Als je van dat soort foto's houd, ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef nogeenmaarten het volgende:
Moet ik nog terugbladeren voor foto's van twee meiden (18+) die elkaar inzepen et cetera?
Achter mij staat de ergometer, maar dat gaat echt niet meer gebeuren vanavond. Zaterdag weer eens op de fiets leuk tochtje maken (rondje HvH vermoed ik), pekel er afschrobben en dan gaat hij voor onderhoud naar de FM.
Oja, de foto's gingen per PM. Moet je kaas ff pmen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:05 schreef nogeenmaarten het volgende:
Voor niets gekeken, alleen gekraakte helm
Ja, dan vast stayer, nou dat kan in je voordeel pleiten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Stayer denk, sprintend bergopheuvelop ga ik geen mensen pakken dat moet ik echt goed plannen en op een moment dat niemand het in de gaten heeft wegspringen. Op het vlakke kan ik mensen die wegsprinten bijhalen als ik de tijd heb en ik kan lang genoeg hard door blijven gaan om mensen eraf te rijden, dus dan kom ik op stayer uit?
In het fietsgroepje waarmee ik rij, rij ik de mensen eraf over een langere afstand die mij voorbij gaan heuvelop als ik probeer weg te sprinten.
Ik rij mensen eraf als ik de enige ben die ziet dat er een plaatsnaambordje aan komtquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef MarcoD het volgende:
In het fietsgroepje waarmee ik rij, rij ik de mensen eraf over een langere afstand die mij voorbij gaan heuvelop als ik probeer weg te sprinten.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:30 schreef Patroon het volgende:
Vet dat we, eentwee, kaas, gripper (waarschijnlijk) en ik in dezelfde groep starten.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Patroon het volgende:
Zo 32" op de slaapkamer gezet. Zeg maar dag tegen mijn sexleven
triple combo post. Je sociale leven heb je sowieso al achter je gelaten of niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Patroon het volgende:
Morgen ff inschrijven voor 3 Tieten. Kan ik overmaken of is cc beter?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:56 schreef the_critic het volgende:
jullie hebben allemaal al startnummers thuis gekregen??waarom heb ik nog geen post. Wil ook weten welk nummer ik heb !
Waarom haat ze FOK!? Mag jij er dan wel opzitten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:55 schreef Patroon het volgende:
Hahs ja klopt. Mijn vriendin haat FOK. Vanavond wel lekker uit eten geweest omdat ik afstudeerplek heb.
Op haar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom haat ze FOK!? Mag jij er dan wel opzitten?
Ook.quote:
Omdat ik volgens haar teveel met de mobiel op FOK zit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom haat ze FOK!? Mag jij er dan wel opzitten?
Iets met KPD ofzo vindt ze leuk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
Er is vast ook wel een topicreeks op FOK! die haar kan bekoren
Scherpte is ver te zoeken vandaag Criticquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:43 schreef the_critic het volgende:
ooh ja klopt.. die had ik al eens gedownload. Staat op de hardeschijf. Printen en afspraak bij arts maken dus maar
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:43 schreef janatwork het volgende:
5127 hier. Worden de 4000+ nummers bij de start ook weer onderverdeeld in vakken of is het dan wie het eerst komt wie het eerst maalt? Geen tijd dat 7:50 dan slaap ik normaal nog 1:30 uur...
ja inderdaad.. behoorlijk suf allemaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Scherpte is ver te zoeken vandaag Critic
Ja, ik ga ook maar eens op de fiets naar het werk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:17 schreef No-P het volgende:
Winterslaap is voorbij. Er moet weer getraind worden: vandaag al lekker 6km gelopen (op een kop koffie). Hup marmottegangers, de schema's beginnen weer, het is al bijna juli.
Ik ben kok dus werk s'avonds.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Ben je van suikergoed gemaakt dat je er pas om 9:30 uitgaat?
Training 1 vroeg opstaan is al gelukt. Straks op de fiets naar de Rottemeren om een paar rondjes te schaatsen!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:17 schreef No-P het volgende:
Winterslaap is voorbij. Er moet weer getraind worden: vandaag al lekker 6km gelopen (op een kop koffie). Hup marmottegangers, de schema's beginnen weer, het is al bijna juli.
Oh, wat/waar kook je?quote:
En Fabiola als masseur in zijn rode tipi. Wel top trouwens dat we allemaal in hetzelfde vak starten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, wat/waar kook je?
Wat zullen wij hard gaan tijdens de marmotte met zn allen, we zijn straks het enige amateurteam wat een professionele kok bij zich heeft!
Staat ze al in het naakte Foksters topic? Ik volg dat de laatste tijd minder goed, dan ik eigenlijk zou moeten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Iets met KPD ofzo vindt ze leuk.
Haha held ben je eigenlijk ook. Maar nee, in dat topic kunnen ze niet tippen aan mijn vriendin en ze zal aan zoiets (gelukkig) ook nooit meedoen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Staat ze al in het naakte Foksters topic? Ik volg dat de laatste tijd minder goed, dan ik eigenlijk zou moeten.
Op m'n sokken, superheld ik er iedereen uitquote:
Klopt, ik heb een beter uitgangspositie dan iemand die niet dit werk doet. Toch mis ik wel een beetje duurkracht. Als ik zonder trainen ga koersen ben ik snel leeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, het is geen constante snelheid over een lange periode, als je het zo kijkt, met stoppen, starten en pakjes brengen en halen. maar je wordt er lijkt me wel heel taai van als je het de hele dag doet! Maar dat is misschien niet hetzelfde.
uit voorzorg de helm opzetten, als het op vechten uitdraait, kan je maar beter goed voorbereid zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:37 schreef muzas het volgende:
Zo ff helmen passen... Weet ik welk merk/type ik wil... Daarna ff lekker in de duinen wandelen met wederhelft, en daarna mn fiets ophalen bij fietsopa. Ben benieuwd. Dalijk gaat ie dreigen mn fiets niet mee te geven als ik niet betaal ofzo
Ik kook in het segment van rond de 35e voor 3 gangen, franse basis en heel veel wereld invloeden. Ik werk graag met mediterrane ingrediënten en kruiden, geen convenience dus alles huisgemaakt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, wat/waar kook je?
Wat zullen wij hard gaan tijdens de marmotte met zn allen, we zijn straks het enige amateurteam wat een professionele kok bij zich heeft!
Zal m'n multitool meenemen. Ga niet ongewapend ten strijdequote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:18 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
uit voorzorg de helm opzetten, als het op vechten uitdraait, kan je maar beter goed voorbereid zijn
Tsss..., eckte bazen regelen het zonder wapentuigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Zal m'n multitool meenemen. Ga niet ongewapend ten strijde
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:19 schreef janatwork het volgende:
[..]
Ik kook in het segment van rond de 35e voor 3 gangen, franse basis en heel veel wereld invloeden. Ik werk graag met mediterrane ingrediënten en kruiden, geen convenience dus alles huisgemaakt.
Die was toch net nieuw? Ben je een scheur ingereden?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:03 schreef Oksel het volgende:
Midden op een meer m'n hele schaats naar de klote godverdomme. Gelukkig kwam er een quad voorbij, achterop gesprongen, vriendelijke vent heeft m gefixed voor me.
quote:Morgen overdag trekt de bewolking verder naar het oosten en met name in het westen, midden en zuiden kan er enkele uren lichte sneeuw vallen met zo'n 3-5 cm sneeuw. In het westen kan deze overgaan in regen/ijzel. Verder naar het oosten en noordoosten toe worden kleinere neerslaghoeveelheden verwacht. De middagtemperatuur loopt uiteen van -3 in het noordoosten tot enkele graden boven het vriespunt in het westen. De wind draait later op de dag naar zuidelijke richtingen en neemt wat in kracht af. (Bron: KNMI
Ik heb 2.1 inchquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was nog bij een FM gister voor een paar nieuwe handschoenen aan te schaffen, die had ook spikes hangen van Schwalbe. wel voor de gewone fiets qua breedte of crosser, dat zou mss ook wel kunnen.
Ik heb pro handschoenen van 18.- en ze zijn best oké.
Waarom heb jij kaas in je UI?quote:
Dat zeg ik ook al 3 jaarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:33 schreef keesfietst het volgende:
Het weekend staat voor de deur en het azijnpissen is hier alweer begonnen.
Lekker twee uur in de zon gefietst vanmiddag, prachtweer. Voordeel: het is uitgestorven op de fietspaden![]()
Komende week nog maar een paar keer schaatsen (op de baan). Volgend seizoen ga ik lessen nemen, heeft nou geen zin meer.
Krat pils naar keuze voor degene die de marmotte daar op (onder?) doet.quote:
Of een goedkopere nieuwe auto?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:19 schreef Oksel het volgende:
Voorlopig geen nieuwe auto, restwaarde van huidige is te laag om in te ruilen, kan ik beter het risico van onderhoud nemen.
Ja, zoals bijv. een Ford Mondeo ofzo. Maar daar gaat mijn hartje niet sneller van kloppen. Saaie bakken..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of een goedkopere nieuwe auto?
Een moderne bmw is van binnen juist saai. Strak en emotieloos.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, zoals bijv. een Ford Mondeo ofzo. Maar daar gaat mijn hartje niet sneller van kloppen. Saaie bakken..
Dat is net zoiets als een Stevens / Bulls / etc. kopen ipv. een Bianchi. Hele goed prijs kwaliteit verhouding, maar enigszins saai.
Gaat me niet om de binnenkant, wel om de buitenkant & rij-ervaring.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Een moderne bmw is van binnen juist saai. Strak en emotieloos.
Enige wat je hartslag wel verhoogd is dat iDrive systeem... Maar dan meer uit woede.
Daarom geen 5-serie, maar een 3.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:50 schreef Patroon het volgende:
Als je bij klanten langsgaat zou ik juist niet een te dure bak doen. Gewoon een nette bescheiden auto anders denken ze al snel "die man verdient veel te veel, dus zal wel te duur zijn / teveel marge berekenen".
Achterwielaandrijving is wel baas. Dus als je van plan bent veel te driften is dat de meerprijs wel waard.....quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:51 schreef Oksel het volgende:
[..]
Gaat me niet om de binnenkant, wel om de buitenkant & rij-ervaring.
Dat is allemaal waar. Maar ook (uiterlijk) saai. Echt niet heel bijzonder ofzo. Maar dat hoeft ook niet voor een nette zakelijke bak.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:59 schreef Oksel het volgende:
Driften, wtf. Ik rij snelweg / binnenweg.
[ afbeelding ]
Dit is gewoon sjiek, netjes, zakelijk. En rijdt heerlijk. En snel. En top in de bochten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |