SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 23-01-2013 20:35:14 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Hm, is dit nu ook omgekeerd van wat je eigenlijk denkt?quote:
Neen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hm, is dit nu ook omgekeerd van wat je eigenlijk denkt?
Pfieuw!quote:
jij toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:38 schreef robdriessen het volgende:
Een ESF meet is natuulijk niet compleet zonder karaoke installatie, wie zorgt er voor?
Jij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:38 schreef robdriessen het volgende:
Een ESF meet is natuurlijk niet compleet zonder karaoke installatie, wie zorgt er voor?
quote:
Vliegen? Hoop het niet!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:40 schreef robdriessen het volgende:
Jamaar... da heppik nie! En het lijkt me geen goed idee om mijn PS3 met alle plastic instrumenten mee te zeulen naar een plek waar bier in het rond gaat vliegen
Hoehoequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:47 schreef Oerbeer het volgende:
Steph5 en ik zijn vanaf nu ook hotellers! Hont22 was aardig bekend in het hotel trouwens
Done.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:48 schreef Muis006 het volgende:
Of Oerbeer zelluf natuurlijk.
Al die blaauwen
Tenzij de make up sex heel goed is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
en met henk wil je heul geen ruzie!
Komt veur de bakkert!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoehoe
Q, zet jij ze erbij in de OP alsjeblieft?
Patatquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:56 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja is weer uit he? Ik loop zo achter met alles.
WAT MOET IK ETEN±!:????:LELEEL
Wraps!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:56 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja is weer uit he? Ik loop zo achter met alles.
WAT MOET IK ETEN±!:????:LELEEL
Gister gehad, lekker met kip en zelfgemaakte guacamole!quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik eet vanavond zoete aardappel, pastinaak en knolselderij uit de oven.
En morgen waarschijnlijk ook.
welnee een varkenspootquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef Qwea het volgende:
ik wil ook snert maken, maar nou zie ik dat er karbonade door moet. Wtf, door de snert?
Ja, dat vind ik dan weer goorquote:
Als je nog mag, nadat hij heeft vernomen dat jij hem associeert met soep uit blik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan weer goor
Ik streep het wel door en eet bij henk wel snert.
dan laat je het achterwege em doe je een paar speklappen er in kieperenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan weer goor
Ik streep het wel door en eet bij henk wel snert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de bar letterlijk een emmer bier besteld per persoon. Kats van de kaart natuurlijk. Waarop de barman ons de nationale drank aanboodToen was het toch echt einde oefening. Terug naar het hotel gegaan en onderweg in de taxi uit het raam kotsen als een dwaas
_!
Eind 2009 in het dorp waar ik woonde:
Verkering was net uitgegaan en ik voelde mij daar nogal kut om. Ik besloot dat het een goed idee was om mijn verdriet weg te drinken. Na 10 glazen wodka kwam ik erachter dat dat toch niet zo'n goed idee wasTerug naar huis gelopen (nog geen 80 meter van de kroeg af), en de volgende dag wakker worden op de vloer van de badkamer in een plas kots en pis van jezelf
Sindsdien nooit meer vodka voor ome Monopoly![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:10 schreef Monopoly het volgende:
Oh kroeg/drankverhalen
Voorjaar van 2010 Riga Letland.
Al pittig in de olie door het nachtleven slenteren. Kroegje gevonden in een steegje. De bouncer zelf was te lam om ook maar iets anders te doen dan een uiltje te knappenZie pics spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de bar letterlijk een emmer bier besteld per persoon. Kats van de kaart natuurlijk. Waarop de barman ons de nationale drank aanboodToen was het toch echt einde oefening. Terug naar het hotel gegaan en onderweg in de taxi uit het raam kotsen als een dwaas
_!
Eind 2009 in het dorp waar ik woonde:
Verkering was net uitgegaan en ik voelde mij daar nogal kut om. Ik besloot dat het een goed idee was om mijn verdriet weg te drinken. Na 10 glazen wodka kwam ik erachter dat dat toch niet zo'n goed idee wasTerug naar huis gelopen (nog geen 80 meter van de kroeg af), en de volgende dag wakker worden op de vloer van de badkamer in een plas kots en pis van jezelf
Sindsdien nooit meer vodka voor ome Monopolydie fotos ook.
Ik heb vandaag pasta zonder soepgroenten!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik had gisteren pasta
Zonder soepgroenten
Heldin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb vandaag pasta zonder soepgroenten!
Ik heb nog een mooiere foto van later op de avond. Hij kreeg het voor elkaar om zittend op de vloer in slaap te vallenquote:
Jij in een kroeg in Rotterdam?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb ooit eens ruzie gezocht met een hells angel in een kroeg in Rotterdam. Ik ben mijn collega nog dankbaar dat ik dat overleefd heb. Ik schijn bij het weggaan zijn zakdoek van het hoofd getrokken te hebben. Ben de volgende ochtend in mijn eigen kots wakker geworden
pics or...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:19 schreef Monopoly het volgende:
Nacht was echt bizar. Ik heb de volgende ochtend nog een foto voor de spiegel gemaakt van mijn brakke kop. Echt te erg voor woorden
ik woon in Rotterdam sterker nog vroeger woonde ik in De oude haven. Toen kon ik mooi rollend naar huisquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij in een kroeg in Rotterdam?
Hoax.
Zo'n kroeg in een steeg in het oude gedeelte van de stad.quote:
Pics!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:19 schreef Monopoly het volgende:
Nacht was echt bizar. Ik heb de volgende ochtend nog een foto voor de spiegel gemaakt van mijn brakke kop. Echt te erg voor woorden
Mijn ouders wonen in Woenselquote:
Jamaar Woensel-West he.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in Woensel. Noord dan wel.
Euj, moedde wel een bietje oppassen he gij! Mien broer woont doa!quote:
Heet hij Kees?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Euj, moedde wel een bietje oppassen he gij! Mien broer woont doa!
Neequote:
Nee, die hebben ze toch in Den Haag?quote:
Woensel-West! Edisonstraatquote:
Hoax, deze heb je drie minuten geleden gemaakt volgens de metadata.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoax, deze heb je drie minuten geleden gemaakt volgens de metadata.
Niet slecht.quote:
Jouw meneer is altijd knapperquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet slecht.
Maar de meneer is knapper.
Een 7.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet slecht.
Maar de meneer is knapper.
Een 7.
(Stiekem ben ik van de Achtse Barrier, niet doorvertellenquote:
Bij mij was het een vetbultje of een ontstoken talgklier ofzo. Zelfs nog getest op kanker na het wegsnijden. Vond ik wel jammer. Wou hem wel in een jampotje hebben met sterk waterquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Muis006 het volgende:
Zoeen bultje heb ik ook trouwens
Maar dan vanwege een zenuwuitstulping.
Ja flauw hequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij mij was het een vetbultje of een ontstoken talgklier ofzo. Zelfs nog getest op kanker na het wegsnijden. Vond ik wel jammer. Wou hem wel in een jampotje hebben met sterk water![]()
Volgens de arts kon dat niet. Op het moment dat er lichaamsdelen worden afgesneden/geamputeerd is het automatisch medisch afval. Hele procedure om dan je eigen stukken lichaam terug te krijgenTeveel moeite voor een bult.
Tijd voor Kamervragen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja flauw heze hebben bij mij ook wat weggesneden en dat mocht ik ook niet hebben
En bij genoeg hechtingen maak je er een voodoo pop van ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef Muis006 het volgende:
Ik mocht wel mijn hechtingen hebben, dat dan weer wel.
Nee het werd saai dus ik heb ze weggegooidquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En bij genoeg hechtingen maak je er een voodoo pop van ?
Ik zal het in mijn kamer voorleggen.quote:
Ik zie het rapport met vertrouwen tegemoet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal het in mijn kamer voorleggen.
Welk topic dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:06 schreef Muis006 het volgende:
Hee Erik, er staat een foto van die Sakis in zijn zwembroek in het SHO topic.
Leve edits kunnen bekijkenquote:
Heb je al bleek geprobeerd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef Muis006 het volgende:
Het staat voor eeuwig op mijn netvlies.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:42 schreef Muis006 het volgende:
Oh god, er komt een RTLversie van Modern Family, met Linda de Mol.
'' dekt de lading niet.
Ik las het ook. Die versie van Everybody loves Raymond was al tenenkrommend, maar ik vond sowieso het origineel al niet leuk. Maar deze serie kan je gewoon niet 'namaken'.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:42 schreef Muis006 het volgende:
'' dekt de lading niet.
Gaat net zo hard falen als die remake van Everybody loves Raymondquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:42 schreef Muis006 het volgende:
'' dekt de lading niet.
GMTAquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik las het ook. Die versie van Everybody loves Raymond was al tenenkrommend, maar ik vond sowieso het origineel al niet leuk. Maar deze serie kan je gewoon niet 'namaken'.
ELR is sowieso al ruk ja. Maar Modern Family is echt tof, daar blijf je gewoon vanafquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik las het ook. Die versie van Everybody loves Raymond was al tenenkrommend, maar ik vond sowieso het origineel al niet leuk. Maar deze serie kan je gewoon niet 'namaken'.
Teh fakquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:42 schreef Muis006 het volgende:
'' dekt de lading niet.
Me tooooquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik had dat van de Golden Girls even verdrongen
fixedquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Monopoly het volgende:
Zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin inZin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in, zin in
Ze heeft hem ook gewonnenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Lijkt me echt zo'n Amerikaans vehikel. Maar hij schijnt wel goed te zijn, vrouwelijke hoofdrol was genomineerd voor een Golden Globe, toch? Jessica Chastain?
Zo roll ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef Muis006 het volgende:
Aaah okee.
Schattig dat je me er een imdblinkje bij geeft
7.7 dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Lijkt me echt zo'n Amerikaans vehikel. Maar hij schijnt wel goed te zijn, vrouwelijke hoofdrol was genomineerd voor een Golden Globe, toch? Jessica Chastain?
JFK gisteren gezien. In 3x want 3.5u or so.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil hem zeker wel zien, maar niet zo nodig in de bios.
Lincoln daarentegen
Like duh. Die poster is vet met die dradenquote:
Zijn de badkamers voorzien van een bad?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:59 schreef Qwea het volgende:
Het hotel beschikt over comfortabele kamers die van alle gemakken zijn voorzien. Zo vindt u in de kamer een ruim bureau en comfortabele stoel, gratis draadloos internet, kunt u gebruikmaken van de koffie- en theefaciliteiten en de minibar en is de badkamer luxueus ingericht.
ET MINIBARRRRRRRRRRR
inloop doesjquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zijn de badkamers voorzien van een bad?
quote:
BLASFEMIEquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
Hurt Locker niet gezien
*als filmliefhebber terugtrekt in schaamte*
Of geen korting maar een goed gevulde minibarquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien moeten we ff korting vragen.
Je was er om 13u hea staat in mijn WA!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:07 schreef Muis006 het volgende:
Zaterdag opstaan, douchen en aankleden, bodempje leggen voor Q en haar drankgeweld, tas inpakken en haar doen, de auto in
Nee kutje, half twee heb ik gezegd, staat in je WA!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je was er om 13u hea staat in mijn WA!
Staat 13uquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee kutje, half twee heb ik gezegd, staat in je WA!
Hurt Locker was toch dat gedoe met die bommenzoekers in Irak?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
Hurt Locker niet gezien
*als filmliefhebber terugtrekt in schaamte*
Ik zou bij mijn ouders eten, maar ik ga zelf koken bij een heel leuk meisjequote:
Hoe laat ben je er?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou bij mijn ouders eten, maar ik ga zelf koken bij een heel leuk meisjedus ik moet een beetje uitsloven met gezond en lekker eten.
Ik heb om 16.00 afgesproken op Den Haag CS dus zo rond 16.30 schijnen we aan te komen bij het caféquote:
Reis je met sp3c?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb om 16.00 afgesproken op Den Haag CS dus zo rond 16.30 schijnen we aan te komen bij het café
Ben er blij om. It stares into your soul.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Goffer, die foto in de edithistory doet het ook niet meer
Ik heb de foto verwijderd van Imgurquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Goffer, die foto in de edithistory doet het ook niet meer
Maar Peter heeft best een stel hersenen in z'n bol zitten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit gaat nog wat worden jaPeter ook nog eens mee, 3 musketiers op jacht naar bier.
Hij is de wegwijspeetquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar Peter heeft best een stel hersenen in z'n bol zitten.
Bedankt. Ik had bijna een domme vraag gesteldquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb om 16.00 afgesproken op Den Haag CS dus zo rond 16.30 schijnen we aan te komen bij het café
Nee, heb ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:52 schreef Goodbye het volgende:
Oh, trouwens, Erikkkkk?!
Heb jij een blauwe muts met touwtjes aan de zijkant?Want dan heb ik je zien lopen in Utreg. Zo niet, dan heb je een lookalike.
Nee, was niet vandaag! Sowieso ben ik bijna dagelijks in het centrum te spotten rond lunchtijd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet.
Boh, had ik gewoon Gb kunnen spotten als ik in de stad was geweest.
Broodje Marioquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, was niet vandaag! Sowieso ben ik bijna dagelijks in het centrum te spotten rond lunchtijd.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef Monopoly het volgende:
Is het waar dat ik eindelijk Paddy ga ontmoeten of is er een tover spreuk die mijn ogen bedriegen
Joh! ik ben nog net niet rijp voor het bejaardenhuis en de zwaartekracht heeft mijn lichaam met de jaren geen goed gedaan. Ben in de verste verte geen engeltje zoals ze mij afschilderen. Nog even en ik durf niet meerquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Wiehoeeeeeeeeeeee! Zo leuk om jullie te zien zaterdag!
Rond 18.15 uur gaan we beginnen met voorafje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Bedankt. Ik had bijna een domme vraag gesteld
Je bent niet de enige ehhhhh negenendertigplusserquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:57 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Joh! ik ben nog net niet rijp voor het bejaardenhuis en de zwaartekracht heeft mijn lichaam met de jaren geen goed gedaan. Ben in de verste verte geen engeltje zoals ze mij afschilderen. Nog even en ik durf niet meer
En hou die roze bril gewoon thuis
Het is echt een wonder dat ik je nog nooit ben tegengekomenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, was niet vandaag! Sowieso ben ik bijna dagelijks in het centrum te spotten rond lunchtijd.
Het eten begint om kwart over zes? Zet in de agenda alvast vijf uurquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Rond 18.15 uur gaan we beginnen met voorafje.
Rond 20.30 uur met de bingo!
En het merendeel komt zo tussen 16.00 en 16.30 uur aan bij de kroeg.
Hoe laat jullie komen mag je uiteraard zelf weten, als je in elk geval maar op tijd voor het eten bent
Grees is regelmiep extraordinaire en is op meets vergroeid met heur hysterisch roze telefoon.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Het eten begint om kwart over zes? Zet in de agenda alvast vijf uur*twents kwartiertje blijft erin zitten bij mij)
Peet, neem jij je telefoon mee voor het geval we de weg niet kunnen vinden?
Phone gaat meequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Het eten begint om kwart over zes? Zet in de agenda alvast vijf uur*twents kwartiertje blijft erin zitten bij mij)
Peet, neem jij je telefoon mee voor het geval we de weg niet kunnen vinden?
Topquote:
Daar heb ik geen nummer vanquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees is regelmiep extraordinaire en is op meets vergroeid met heur hysterisch roze telefoon.
Kun je dat eten?quote:
Is wel handig om te hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Daar heb ik geen nummer vanVan Peet wel.
hahahahaha. naaktfoto's.... die wil je nu ff niet zien van mij. Geloof me nu maar gewoon.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is wel handig om te hebbenvind ik dan.
Voor als je vragen hebt of de behoefte voelt om naaktfotos te sturen.
Je was bang ze echt de weg te moeten wijzen hè? Geef nu maar toequote:
ik niet maar ze zullen hem zelf misschien wel geknepen hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Je was bang ze echt de weg te moeten wijzen hè? Geef nu maar toe
Dan is ie echt de Mozes waar we het gisteren al over haddenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:13 schreef Monopoly het volgende:
Peet leidt ons naar het beloofde land
Noem je Greys een hem?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Voor vragen misschien wel handig. Zal hem even een dm sturen
[..]
Onder mijn gewaad..quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:16 schreef Muis006 het volgende:
Zolang hij zijn staf maar niet in zijn hand houdt.
Die moet ik eerst van een berg afhalenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:17 schreef sp3c het volgende:
en alstie zijn bestelling met een hamer en een beitel op de speciaal voor ons bestelde extra tafels gaat zitten krabbelen dan is dat ook een beetje jammer
Ik wilde deze keer nou eens gewoon weinig te regelen hebben, dus fuck de foonquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees is regelmiep extraordinaire en is op meets vergroeid met heur hysterisch roze telefoon.
ow ... ja ... ik heb toch zo'n last van mijn rug hequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Die moet ik eerst van een berg afhalen.
Ohja, ik moet je hunks/chicks-special nog ff bekijken. zit er wat leuks in?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:18 schreef Muis006 het volgende:
Je mag mij ook altijd bellen natuurlijk.
Ja duhquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Ohja, ik moet je hunks/chicks-special nog ff bekijken. zit er wat leuks in?
Tombo weer met die rare, ouwe dude van NCIS!quote:
Ik heb er ook een oudere dude in.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tombo weer met die rare, ouwe dude van NCIS!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar 4 leuke kerels..
Erik, tijd dat de homo's eens een film-hunks-specials maken.
Ja maar, die is leuk. Die van NCIS is raar, met z'n stomme scheiding.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een oudere dude in.
Ik snap jouw vrouwelijke 'hunks' beter!quote:
Kieskeurig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar 4 leuke kerels..
Erik, tijd dat de homo's eens een film-hunks-specials maken.
Aiden Turner, Eric Bana, Ewan McGregor en Bradley Cooperquote:
held!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef Monopoly het volgende:
ONZ / User van de Dag: Monopoly
Ik ben user van de dag
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben user van de dag
Wat voor jurk heb je?quote:
Is dat er zo één die een stroomstootje geeft als je iets doet dat niet mag?quote:
TLDR maar gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben user van de dag
Whoehoehoeeeequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is dat er zo één die een stroomstootje geeft als je iets doet dat niet mag?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is dat er zo één die een stroomstootje geeft als je iets doet dat niet mag?
In dat geval, doet u mij er maar zesquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoeen die je onder een andere aandoet en die je vetjes verbergt.
Okeequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat geval, doet u mij er maar zes
Ja maar ik bedoelde de jurk die er overheen gaatquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoeen die je onder een andere aandoet en die je vetjes verbergt.
Aanstellert!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat geval, doet u mij er maar zes
Oooooohhhhhquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde de jurk die er overheen gaat
Hoe kom je er dan ook bij dat je zoiets nodig hebt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef Oognip het volgende:
Net het corrigerende jurkje gepast, kon hem amper aan krijgen en uit moest met hulpen het doet maar weinig voor m'n figuur. Ik zag geen verschil.
^^quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan ook bij dat je zoiets nodig hebt?
Herkenbaar!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef Muis006 het volgende:
Mijn jurkjes zaten allemaal heel raarde onderste helft paste perfect maar op mijn bovenlichaam zat het veel te los.
Ja preciesquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik heb het liefste wijd uitlopende jurkjes, maar dat is kennelijk niet in tegenwoordig.
'Tussenstand van het jurkjes passen: tot nu toe hou ik er 2 definitief.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies
Pics van de jurkjes die je houdt?
Oh die is mooiquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]maar dan donkerder blauw. Ook erg geschikt voor een serieuze baan.Denk wel dat ik er een knalkleur riem omheen doe.
En ik heb een satijnen jurkje, in het zwart waarvan ik geen plaatje kan vinden.
Die is erg mooiquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]maar dan donkerder blauw. Ook erg geschikt voor een serieuze baan.Denk wel dat ik er een knalkleur riem omheen doe.
En ik heb een satijnen jurkje, in het zwart waarvan ik geen plaatje kan vinden.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan ook bij dat je zoiets nodig hebt?
Dit negeer ik evenquote:
En dan het simpelste vodje aantrekken, want het was zo heet!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
TuurlijkGbee had in mei ook een koffer.
Met daarin een moeras een leuke jurkjes
Oh coolquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
TuurlijkGbee had in mei ook een koffer.
Met daarin een moeras een leuke jurkjes
Lief van jequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef Goodbye het volgende:
Je mag het negeren wat je wilt, maar je hebt een prima figuur, hoor!Ik zou je er niet zo druk over maken, doe idd gewoon lekker aan waar je je goed in voelt.
Oh please je zag er nog steeds fucking fabulous uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan het simpelste vodje aantrekken, want het was zo heet!
Gewoon bordje omhangen met de tekst "ik ben niet zwanger".quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh coolDan word ik vast ook niet uitgelachen
[..]
Lief van jeMaar gisteren leek ik serieus zwanger in mijn jurkje van de zijkant. Dat kan niet de bedoeling zijn
En dan halverwege de avond raak je het bordje kwijt en begint iedereen je vreemd aan te kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon bordje omhangen met de tekst "ik ben niet zwanger".
Dat ligt aan het jurkje! In het ene jurkje lijk ik ook 10 kilo zwaarder dan in het andere jurkje! Het went.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Lief van jeMaar gisteren leek ik serieus zwanger in mijn jurkje van de zijkant. Dat kan niet de bedoeling zijn
Duh!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef Cee het volgende:
Oh goddank er komen dus meer mensen met een koffertje.
Nee, snap dat je dat vervelend vindt! Ander jurkje aan!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh please je zag er nog steeds fucking fabulous uit.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon bordje omhangen met de tekst "ik ben niet zwanger".
Okquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat ligt aan het jurkje! In het ene jurkje lijk ik ook 10 kilo zwaarder dan in het andere jurkje! Het went.
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef robdriessen het volgende:
Zeg, die bitterballen... toch wel echte Dobbe, he?
Ik zit nog steeds halsreikend uit te kijken naar wat je nou bij je overschrijving hebt gezet, maar het is er nog nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef sp3c het volgende:
ik eet bitterballen maar ze zijn niet zo goed
ik ben nog internetbankieren aan het bestellen, het zou morgen in de post moeten zitten maar weet ik veelquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds halsreikend uit te kijken naar wat je nou bij je overschrijving hebt gezet, maar het is er nog nietNog even nieuwsgierig blijven dan maar
Elies heeft gezegd dat ze dat zou doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik ook!![]()
Ik dacht dat er zoals de vorige x met een petje rond zou worden gegaan!![]()
Verkapte maak-meer-geld-over-post.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef Greys het volgende:
Sommigen hebben een beetje extra overgemaakt voor de bitterballen
Wat lief! Dank daarvoor!
Voor degenen die nu denken 'shit, moest dat???'. Nee, want ik had beloofd die voor mijn rekening te nemen. Maar sommigen hebben stiekem toch wat bijgedragenDank, diegenen weten wel wie ik bedoel
Neej, want 98% heeft al overgemaakt, vandaar dat ik daar even op wachtte met bedanken zodat de rest zich niet verplicht voeltquote:
Je neemt bitterballen mee?quote:
Huh, jij was toch degene die zei 'wat vond je van mijn overschrijvingstekst'?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben nog internetbankieren aan het bestellen, het zou morgen in de post moeten zitten maar weet ik veel
oh ja want we kunnen natuurlijk niet een tweede keer geld overmaken!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Neej, want 98% heeft al overgemaakt, vandaar dat ik daar even op wachtte met bedanken zodat de rest zich niet verplicht voelt
*hap*
Ja, dus je laat het, het petjesgeld gaat naar Joop en Joop onlyquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:49 schreef sp3c het volgende:
als je wat extra in dat petje doet voor die bitterballen dan is het zeker te ingewikkeld?
wasn't mequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh, jij was toch degene die zei 'wat vond je van mijn overschrijvingstekst'?
Of haal ik het nu door de war?
Nee, dat kan niet idd. Want straks heb ik teveel en dan wordt het te ingewikkeldquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:49 schreef Bart het volgende:
[..]
oh ja want we kunnen natuurlijk niet een tweede keer geld overmaken!
Dat was ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh, jij was toch degene die zei 'wat vond je van mijn overschrijvingstekst'?
Of haal ik het nu door de war?
tuurlijk niet. X euro te veel -> voor X euro bitterballen bestellenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet idd. Want straks heb ik teveel en dan wordt het te ingewikkeld
Blauwquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, zitten we hier in FC of nie? Tis zo blauw!
tuurlijk kan dat.quote:
momentjequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cool, kan ik hier gewoon nog in posten?
Shit, ik gooi m ook gelijk weer dicht.
welk andere topic?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Gazallig, ik zo in mijn eentje in dat andere topic
Pfff. Daar doe ik geen zaken mee.quote:
Plebsquote:
Hij poetst mijn schoenen en maakt mijn wc schoon.quote:
Vandaar dat hij al zo lang niet gepost heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij poetst mijn schoenen en maakt mijn wc schoon.
Dat recht moet ie verdienen he.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vandaar dat hij al zo lang niet gepost heeft.![]()
Had je dan nog niet in dit topic gepost?quote:
Dat kan niet zomaar he!quote:
Iemand is zijn rechten vergeten.quote:
nee hoorquote:
nee admins!quote:
ik zou naar Europa gaan of nee beter nog naar Obamaquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik stap meteen naar de hoge heren in den haag!
ik zou een banaanvraag doen als ik jou was!quote:
sorryquote:
chiquita banaanvraagquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:14 schreef Bart het volgende:
[..]
ik zou een banaanvraag doen als ik jou was!
GA ik doen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ik zou naar Europa gaan of nee beter nog naar Obama
Is een banaanvraagaanvraag ook banbaar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:14 schreef Bart het volgende:
[..]
ik zou een banaanvraag doen als ik jou was!
die vraag die jij nu stelt welquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GA ik doen!
[..]
Is een banaanvraagaanvraag ook banbaar?
Jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |