SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 23-01-2013 20:35:14 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Hm, is dit nu ook omgekeerd van wat je eigenlijk denkt?quote:
Neen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hm, is dit nu ook omgekeerd van wat je eigenlijk denkt?
Pfieuw!quote:
jij toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:38 schreef robdriessen het volgende:
Een ESF meet is natuulijk niet compleet zonder karaoke installatie, wie zorgt er voor?
Jij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:38 schreef robdriessen het volgende:
Een ESF meet is natuurlijk niet compleet zonder karaoke installatie, wie zorgt er voor?
quote:
Vliegen? Hoop het niet!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:40 schreef robdriessen het volgende:
Jamaar... da heppik nie! En het lijkt me geen goed idee om mijn PS3 met alle plastic instrumenten mee te zeulen naar een plek waar bier in het rond gaat vliegen
Hoehoequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:47 schreef Oerbeer het volgende:
Steph5 en ik zijn vanaf nu ook hotellers! Hont22 was aardig bekend in het hotel trouwens
Done.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:48 schreef Muis006 het volgende:
Of Oerbeer zelluf natuurlijk.
Al die blaauwen
Tenzij de make up sex heel goed is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
en met henk wil je heul geen ruzie!
Komt veur de bakkert!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoehoe
Q, zet jij ze erbij in de OP alsjeblieft?
Patatquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:56 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja is weer uit he? Ik loop zo achter met alles.
WAT MOET IK ETEN±!:????:LELEEL
Wraps!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:56 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja is weer uit he? Ik loop zo achter met alles.
WAT MOET IK ETEN±!:????:LELEEL
Gister gehad, lekker met kip en zelfgemaakte guacamole!quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik eet vanavond zoete aardappel, pastinaak en knolselderij uit de oven.
En morgen waarschijnlijk ook.
welnee een varkenspootquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef Qwea het volgende:
ik wil ook snert maken, maar nou zie ik dat er karbonade door moet. Wtf, door de snert?
Ja, dat vind ik dan weer goorquote:
Als je nog mag, nadat hij heeft vernomen dat jij hem associeert met soep uit blik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan weer goor
Ik streep het wel door en eet bij henk wel snert.
dan laat je het achterwege em doe je een paar speklappen er in kieperenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan weer goor
Ik streep het wel door en eet bij henk wel snert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de bar letterlijk een emmer bier besteld per persoon. Kats van de kaart natuurlijk. Waarop de barman ons de nationale drank aanboodToen was het toch echt einde oefening. Terug naar het hotel gegaan en onderweg in de taxi uit het raam kotsen als een dwaas
_!
Eind 2009 in het dorp waar ik woonde:
Verkering was net uitgegaan en ik voelde mij daar nogal kut om. Ik besloot dat het een goed idee was om mijn verdriet weg te drinken. Na 10 glazen wodka kwam ik erachter dat dat toch niet zo'n goed idee wasTerug naar huis gelopen (nog geen 80 meter van de kroeg af), en de volgende dag wakker worden op de vloer van de badkamer in een plas kots en pis van jezelf
Sindsdien nooit meer vodka voor ome Monopoly![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:10 schreef Monopoly het volgende:
Oh kroeg/drankverhalen
Voorjaar van 2010 Riga Letland.
Al pittig in de olie door het nachtleven slenteren. Kroegje gevonden in een steegje. De bouncer zelf was te lam om ook maar iets anders te doen dan een uiltje te knappenZie pics spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de bar letterlijk een emmer bier besteld per persoon. Kats van de kaart natuurlijk. Waarop de barman ons de nationale drank aanboodToen was het toch echt einde oefening. Terug naar het hotel gegaan en onderweg in de taxi uit het raam kotsen als een dwaas
_!
Eind 2009 in het dorp waar ik woonde:
Verkering was net uitgegaan en ik voelde mij daar nogal kut om. Ik besloot dat het een goed idee was om mijn verdriet weg te drinken. Na 10 glazen wodka kwam ik erachter dat dat toch niet zo'n goed idee wasTerug naar huis gelopen (nog geen 80 meter van de kroeg af), en de volgende dag wakker worden op de vloer van de badkamer in een plas kots en pis van jezelf
Sindsdien nooit meer vodka voor ome Monopolydie fotos ook.
Ik heb vandaag pasta zonder soepgroenten!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik had gisteren pasta
Zonder soepgroenten
Heldin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb vandaag pasta zonder soepgroenten!
Ik heb nog een mooiere foto van later op de avond. Hij kreeg het voor elkaar om zittend op de vloer in slaap te vallenquote:
Jij in een kroeg in Rotterdam?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb ooit eens ruzie gezocht met een hells angel in een kroeg in Rotterdam. Ik ben mijn collega nog dankbaar dat ik dat overleefd heb. Ik schijn bij het weggaan zijn zakdoek van het hoofd getrokken te hebben. Ben de volgende ochtend in mijn eigen kots wakker geworden
pics or...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:19 schreef Monopoly het volgende:
Nacht was echt bizar. Ik heb de volgende ochtend nog een foto voor de spiegel gemaakt van mijn brakke kop. Echt te erg voor woorden
ik woon in Rotterdam sterker nog vroeger woonde ik in De oude haven. Toen kon ik mooi rollend naar huisquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij in een kroeg in Rotterdam?
Hoax.
Zo'n kroeg in een steeg in het oude gedeelte van de stad.quote:
Pics!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:19 schreef Monopoly het volgende:
Nacht was echt bizar. Ik heb de volgende ochtend nog een foto voor de spiegel gemaakt van mijn brakke kop. Echt te erg voor woorden
Mijn ouders wonen in Woenselquote:
Jamaar Woensel-West he.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in Woensel. Noord dan wel.
Euj, moedde wel een bietje oppassen he gij! Mien broer woont doa!quote:
Heet hij Kees?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Euj, moedde wel een bietje oppassen he gij! Mien broer woont doa!
Neequote:
Nee, die hebben ze toch in Den Haag?quote:
Woensel-West! Edisonstraatquote:
Hoax, deze heb je drie minuten geleden gemaakt volgens de metadata.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoax, deze heb je drie minuten geleden gemaakt volgens de metadata.
Niet slecht.quote:
Jouw meneer is altijd knapperquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet slecht.
Maar de meneer is knapper.
Een 7.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet slecht.
Maar de meneer is knapper.
Een 7.
(Stiekem ben ik van de Achtse Barrier, niet doorvertellenquote:
Bij mij was het een vetbultje of een ontstoken talgklier ofzo. Zelfs nog getest op kanker na het wegsnijden. Vond ik wel jammer. Wou hem wel in een jampotje hebben met sterk waterquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Muis006 het volgende:
Zoeen bultje heb ik ook trouwens
Maar dan vanwege een zenuwuitstulping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |