SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stel me niet aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil je best zeggen dat je je niet zo aan moet stellen
Of wou je m'n halve ontbijt over je heengekotst krijgen omdat ik 't niet binnen kan houden
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Mja, wat zijn je speciale vaardigheden? Ehm.. heb ik niet echt maar ik kan u wel vertellen wat er in 1641 is gebeurt!quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, beetje bijscholing en je bent zeker wel gewild
Dat meen je niet! Je hebt de baan!![]()
exactlyquote:waarom zou ik bijscholing willen ná mijn studiequote:Op woensdag 23 januari 2013 09:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, beetje bijscholing en je bent zeker wel gewild
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mja, wat zijn je speciale vaardigheden? Ehm.. heb ik niet echt maar ik kan u wel vertellen wat er in 1641 is gebeurt!
Dat meen je niet! Je hebt de baan!
nou dan kruip je lekker in bed en vanavond ben je weer de manquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan
Of wou je m'n halve ontbijt over je heengekotst krijgen omdat ik 't niet binnen kan houden![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mja, wat zijn je speciale vaardigheden? Ehm.. heb ik niet echt maar ik kan u wel vertellen wat er in 1641 is gebeurt!
Dat meen je niet! Je hebt de baan!![]()
![]()
Om aan een baan te komenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom zou ik bijscholing willen ná mijn studie
Nee, maar als enige studie zou ik het ook niet aanraden![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
ff studeren zodat ik mee kan zaterdag![]()
Ga je missen
![]()
![]()
Nou als dat zou lukkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
nou dan kruip je lekker in bed en vanavond ben je weer de man
Tot laters iig., ik ga slapen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Vertelquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben
Ik heb nu al zo'n awesome day![]()
![]()
Why?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben
Ik heb nu al zo'n awesome day![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Om aan een baan te komen
Nee, maar als enige studie zou ik het ook niet aanraden![]()
Maar het is wel leuk
Extra bijscholen om aan een baan te komenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Om aan een baan te komen
Nee, maar als enige studie zou ik het ook niet aanraden. Dan doe je imo iets verkeerd.
![]()
Dat zeker, ik was 19 toen ik klaar was met het HBO, ik vond dat nogal jong, dus toen ging ik maar een andere studie doenquote:![]()
![]()
Haha idd, definitie van een pretopleidingquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Extra bijscholen om aan een baan te komen. Dan doe je imo iets verkeerd.
![]()
![]()
Ik ben zo'n nieuwsgierig aagjequote:Op woensdag 23 januari 2013 09:55 schreef rival het volgende:
en dan zeggen we dat vrouwen nieuwsgierig zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:55 schreef rival het volgende:
en dan zeggen we dat vrouwen nieuwsgierig zijn![]()
![]()
19quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zeker, ik was 19 toen ik klaar was met het HBO, ik vond dat nogal jong, dus toen ging ik maar een andere studie doen
Oh en de teller staat op - 26,4 kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pffff ik heb zooooooooooooooo'n zin in nog een bak koffie.. maar ben over mijn quotum...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en de teller staat op - 26,4 kiloWow, goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh en de teller staat op - 26,4 kiloWow. Dat is bijna de helft van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow ja ik ging studeren![]()
[..]
nee hoor![]()
![]()
Beetje vreemd wel.. vorige test was echt wel bagger.. maar zijn ogen zijn dus prima verder ontwikkeldquote:
Biedt geen garantie voor de toekomst, aangezien wij wel brildragend zijn. Maar toch voor nu is het wel ff fijn![]()
Oh en de teller staat op - 26,4 kilozoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zal dat lekker voelen?![]()
![]()
Oh en de teller staat op - 26,4 kiloSlanke den jij! Er moet wel genoeg Lola overblijven hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hoe later, hoe beter imoquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel.. vorige test was echt wel bagger.. maar zijn ogen zijn dus prima verder ontwikkeld
Biedt geen garantie voor de toekomst, aangezien wij wel brildragend zijn. Maar toch voor nu is het wel ff fijn.
Voorlopig in ieder geval niet![]()
![]()
Jaquote:Nooit meer terug
![]()
Ben zoveel energieker
Er mag nog wel meer af hoor maar ik schommelde de hele tijd tussen -22/-23
Na oud en nieuw weer in het gareel en dat werpt wel zijn vruchten af geloof ik.
Nu de stap naar de sportschool nog![]()
![]()
Die kutsneeuw moet weg. dan ga ik weer lekker rennenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slanke den jij! Er moet wel genoeg Lola overblijven hoor!Lola zei gister nog wat anders
![]()
![]()
Je kunt nu ook rennen, kom op hequote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die kutsneeuw moet weg. dan ga ik weer lekker rennenLola zei gister nog wat anders
![]()
![]()
![]()
Ben je 26 kilo afgevallen?!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JaNooit meer terug
![]()
Ben zoveel energieker
Er mag nog wel meer af hoor maar ik schommelde de hele tijd tussen -22/-23
Na oud en nieuw weer in het gareel en dat werpt wel zijn vruchten af geloof ik.
nou dat moet nu toch een makkie wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Weet je hoe koudquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je kunt nu ook rennen, kom op he![]()
![]()
![]()
Dat is nu wel de totaalstand op dit moment jaquote:![]()
![]()
Jezus netjes! Ik kan je wel trainen in de sportschool hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoe koud![]()
![]()
[..]
Dat is nu wel de totaalstand op dit moment jaBen personal trainer in me vrije tijd
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die kutsneeuw moet weg. dan ga ik weer lekker rennenLola zei gister nog wat anders
Huphup!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wacht wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij die kut sneeuw zegt?![]()
![]()
![]()
Pfff zeg, onze buren zijn echt kouwkleumen... hun dak is bijna sneeuwvrij, het onze -helemaal wit-.
(2-onder-1-kap)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wietplantagequote:Op woensdag 23 januari 2013 10:09 schreef fietsie het volgende:
Pfff zeg, onze buren zijn echt kouwkleumen... hun dak is bijna sneeuwvrij, het onze -helemaal wit-.
(2-onder-1-kap)![]()
![]()
Je denkt toch niet dat ik naar dat *piep*gehucht ga waar mijn ex woont..quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jezus netjes! Ik kan je wel trainen in de sportschool hoorBen personal trainer in me vrije tijd
Ik zag gister iemand hardlopen en ik had wel respect voor die gozerquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wacht wat?
Jij die kut sneeuw zegt?![]()
Nee ik vind het te link..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 10:10:07 ]![]()
Koukleum*quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:09 schreef fietsie het volgende:
(2-onder-1-kap)![]()
Die fitnesst vast niet. Maar aangezien je me dorp heb beledigt wens ik je veel succes maar help ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik naar dat *piep*gehucht ga waar mijn ex woont..![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik zag gister iemand hardlopen en ik had wel respect voor die gozerNee ik vind het te link..
![]()
![]()
Lijkt mij ook nog te gladquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik naar dat *piep*gehucht ga waar mijn ex woont..![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik zag gister iemand hardlopen en ik had wel respect voor die gozerNee ik vind het te link..
![]()
![]()
Uh nee denk het nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Die fitnesst vast niet. Maar aangezien je me dorp heb beledigt wens ik je veel succes maar help ik niet![]()
![]()
Ja de wegen ja.. de stoep en fietspadenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week woensdag ook gerend, als de wegen schoon zijn kan het gewoon hoorvergeet het maar
![]()
![]()
Ben trouwens vanaf 1 januari door een keelonsteking van 10 sigaretten op een dag naar maximaal 1 per dag gegaan. Binnenkort volledig stoppen![]()
![]()
Stoep en fietspad is hier niet schoon hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week woensdag ook gerend, als de wegen schoon zijn kan het gewoon hoor![]()
![]()
Ik haat het ov!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nu pas?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan je niet als fitnessinstructeur aan de slag?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Maar de stap richting sporten is gevaarlijk want je raakt verslaafdBen het ook.
Met de sportschool vond ik de discipline altijd zo kloteik heb dat gewoon niet
Netjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:14 schreef MeneerLogica het volgende:
Ben trouwens vanaf 1 januari door een keelonsteking van 10 sigaretten op een dag naar maximaal 1 per dag gegaan. Binnenkort volledig stoppen
Ik had gisteravond trekIk had een biertje op en toen dacht ik huh dat is lang geleden ...
Ik ben al 5 jaar gestopt![]()
Je gaat toch niet op de stoep rennenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja de wegen ja.. de stoep en fietspadenvergeet het maar
![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op de stoep rennen![]()
![]()
Ja mijn zus zegt ook dat de drang nooit volledig verdwijnt. Haha heb het een tijdje overwogen want weet er onwijs veel vanaf en van voeding ook. Maar ze zoeken nergens mensen en opleidingen zijn te lang.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je niet als fitnessinstructeur aan de slag?
Met de sportschool vond ik de discipline altijd zo kloteik heb dat gewoon niet
[..]
Netjes
Ik had gisteravond trekIk had een biertje op en toen dacht ik huh dat is lang geleden ...
Ik ben al 5 jaar gestopt![]()
Dat je in dat boerengehucht van jou op straat kan lopen wil niet zeggen dat dat overal zo veilig isquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op de stoep rennen![]()
![]()
Gelukkig is Apeldoorn 10x zo grootquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je in dat boerengehucht van jou op straat kan lopen wil niet zeggen dat dat overal zo veilig is![]()
![]()
Bummerquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja mijn zus zegt ook dat de drang nooit volledig verdwijnt. Haha heb het een tijdje overwogen want weet er onwijs veel vanaf en van voeding ook. Maar ze zoeken nergens mensen en opleidingen zijn te lang.
Ja loopt veel beter, weet ik wel maar die lompe mensen hier die rijden je gewoon voor je flikkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoe lomp is dat
Beter gewoon op de weg of het fietspad
Meestal loop ik door het park. Daar fietsen niet zoveel mensen...
Daarbij is mijn rondje nooit veel groter geweest dan 5 km![]()
![]()
![]()
Neuh! Nu iets meer nog!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Parken zijn ideaal ja, die liggen ook in mijn rondje. Stoepen vind ik maar lomp, moet je er bij een zijstraat vanaf enzo. Dan doe ik liever de weg zelfquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja loopt veel beter, weet ik wel maar die lompe mensen hier die rijden je gewoon voor je flikker
Meestal loop ik door het park. Daar fietsen niet zoveel mensen...
Daarbij is mijn rondje nooit veel groter geweest dan 5 km![]()
![]()
![]()
Nooit last vanquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Parken zijn ideaal ja, die liggen ook in mijn rondje. Stoepen vind ik maar lomp, moet je er bij een zijstraat vanaf enzo. Dan doe ik liever de weg zelfwat een raar dorp heb jij
![]()
![]()
Yepz. Gelukkig had ik ze al duidelijk gemaakt dat ik laat zou zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja jij moest naar je werk. Succes babeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
9 uur moest je er zijn toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz. Gelukkig had ik ze al duidelijk gemaakt dat ik laat zou zijn.![]()
![]()
Wel een groot dorp danquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nooit last vanwat een raar dorp heb jij
Mja, ik vind dat niet zo lekker lopen, stoepen houden vaak kort op bij een zijstraat.
Ik ren dan liever op de weg omdat het steeds gelijk is.![]()
Heb die drang nooit meer hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja mijn zus zegt ook dat de drang nooit volledig verdwijnt. Haha heb het een tijdje overwogen want weet er onwijs veel vanaf en van voeding ook. Maar ze zoeken nergens mensen en opleidingen zijn te lang.![]()
![]()
Als je de conducteur tegen de machinist hoort zeggen: onze trein is vervallen, we moeten zo stoppen!
Is dat best kut!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat werd gevraagd ja. Mijn tegenbod was 12 uur.quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier loopt dat toch wel door...ondanks dat het een straat isquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel een groot dorp dan
Mja, ik vind dat niet zo lekker lopen, stoepen houden vaak kort op bij een zijstraat.
Ik ren dan liever op de weg omdat het steeds gelijk is.
Als je dit als voorbeeld neemt kan dat toch wel?![]()
![]()
Zow... zand is besteld. Als het dan toch gaat dooioen kan ik wel aan de slag in de tuin dit weekend.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan kan het wel ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier loopt dat toch wel door...ondanks dat het een straat is
Als je dit als voorbeeld neemt kan dat toch wel?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Doe je mijn achtertuin ook nog evenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:26 schreef fietsie het volgende:
Zow... zand is besteld. Als het dan toch gaat dooioen kan ik wel aan de slag in de tuin dit weekend.![]()
![]()
![]()
ook nog aarde nodig? ik heb een heleboel overquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:26 schreef fietsie het volgende:
Zow... zand is besteld. Als het dan toch gaat dooioen kan ik wel aan de slag in de tuin dit weekend.![]()
![]()
pas over een paar weken, moet eerst verhoogde paden en border-keringen aanleggen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
ook nog aarde nodig? ik heb een heleboel overProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
* LovelyLady zet gtalk aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
reminder: zet gtalk aan, dan kan ik je vertellen hoe het zit
gast![]()
![]()
wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady zet gtalk aan
gast
dan niet hoorNIEUW: Foto's!![]()
Dat is wel te doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou zo ziet het er wel ongeveer uit in den nabije omgeving
Ik kom ook veel van dit tegen:
Dan ren ik toch echt liever over de straat![]()
![]()
Woon je toevallig in de buurt van Purmerend want dan mag je echt een hoop aarde gratis hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
pas over een paar weken, moet eerst verhoogde paden en border-keringen aanleggen...![]()
![]()
Oh menquote:
Dat is wel irritant jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is wel te doen.
Ik kom ook veel van dit tegen:
[ afbeelding ]
Dan ren ik toch echt liever over de straat![]()
![]()
Jouw tuin is eng!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Woon je toevallig in de buurt van Purmerend want dan mag je echt een hoop aarde gratis hebbenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Da's nogal een eind weg.... ik denk dat ik een vrachtwagen laat komen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Woon je toevallig in de buurt van Purmerend want dan mag je echt een hoop aarde gratis hebbenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jammerquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's nogal een eind weg.... ik denk dat ik een vrachtwagen laat komen...![]()
![]()
Je was er graag vanaf geweest? Ik heb vorig jaar 7m3 grond UIT mijn tuin gereden, en nu moet er weer zoiets in (alleen dan wel kwalitatief goede tuingrond; de oude grond was restant bouwput.quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Grrrrrrr ik heb er zelfs hele topics over op K&W !quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
Tuinen zijn stom![]()
Het liefst zou ik het asfalteren en dan een baar bakken met bloempies ofzo.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja ik ga flink wat graven in mijn tuin... er komt iets van een jacuzzi/klein zwembad in.. dus ik verwacht een heleboel aarde te hebben straksquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je was er graag vanaf geweest? Ik heb vorig jaar 7m3 grond UIT mijn tuin gereden, en nu moet er weer zoiets in (alleen dan wel kwalitatief goede tuingrond; de oude grond was restant bouwput.![]()
![]()
Lekker! Ik zet hier straks een hottub neer, dat kan pas als de rest klaar isquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik ga flink wat graven in mijn tuin... er komt iets van een jacuzzi/klein zwembad in.. dus ik verwacht een heleboel aarde te hebben straksProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kartbaan in je tuinquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
Tuinen zijn stom![]()
Het liefst zou ik het asfalteren en dan een baar bakken met bloempies ofzo.![]()
![]()
Leukquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker! Ik zet hier straks een hottub neer, dat kan pas als de rest klaar is![]()
![]()
Is aan het waterquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik wil hem inbouwen dus graven is wel 1 van mijn eerste klusjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker! Ik zet hier straks een hottub neer, dat kan pas als de rest klaar is![]()
![]()
I knowquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, even wat werk verzetten in de trein!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb net een damwand laten zetten aan het water om het erin storten van mijn tuin te voorkomenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil hem inbouwen dus graven is wel 1 van mijn eerste klusjes
Bij mij komtie op het terras,onder een overkapping
Moet alleen nog wat verzinnen op de inkijk door de gefrustreerde puberbuurkinderen
[ Bericht 3% gewijzigd door fietsie op 23-01-2013 11:00:45 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ah dat zal wat gekost hebben!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb net een damwand laten zetten aan het water om het erin storten van mijn tuin te voorkomen
Bij mij komtie op het terras,onder een overkapping
Moet alleen nog wat verzinnen op de inkijk door de gefrustreerde puberbuurkinderen![]()
Ja 10,5 meter damwand, 1,80 onder water en 1,50 boven de grond.... was nie graties...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
nee gratis doen ze niet meer zoveel tegenwoordig!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja 10,5 meter damwand, 1,80 onder water en 1,50 boven de grond.... was nie graties...![]()
Het moest ook hardhout, 4cm dik en met verankeringen zijn he, dus hele klus. Op K&W een verslag btw.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
nee gratis doen ze niet meer zoveel tegenwoordig!
Ik heb nu een klein stukkie tuin wat slecht groeit, dat wil ik dichtstraten en daar Hottub. Dan hoef ik alleen nog gluur-afdekkingProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
HoiIk mocht weg van een docent die ik om 13:40 was
Hoef ik niet tot 2 uur te wachten op die les waar we een toets maken die ik al een keer voldoende had, en dus niet meer hoef te doen
![]()
![]()
![]()
waarom stop je dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof ik dat nu na 1 uur leren kan zeggen![]()
![]()
Beukende speakers?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie
De buren zijn denk ik ook wel wakker nu![]()
![]()
![]()
Luidruchtig KZA?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie
De buren zijn denk ik ook wel wakker nu
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
denk aan de laatste keer dat je hem nog hadquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
Waar de neuk is mijn brillenkoker heen?
Ik heb de was opgehangen...quote:![]()
Ik heb er iets van 5 ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
Waar de neuk is mijn brillenkoker heen?![]()
![]()
Ik weet het al, volgens mij ligt ie nog bij Huppelquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
denk aan de laatste keer dat je hem nog had![]()
![]()
ja Vin waar heb je hem het laatst gezien?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
denk aan de laatste keer dat je hem nog had![]()
![]()
Hehehequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de was opgehangen...![]()
[..]
Ik heb er iets van 5 ofzo
Ja, ik heb nog 2 andere, maar 1 rammelt hij in en de ander past ie niet in![]()
![]()
proostquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik raak ook altijd alles kwijt![]()
ohja koffie
Al?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
Oh het is gewoon al bijna half 12 ook![]()
![]()
Zo maar es richting schoolpleinProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
met een collega die op m'n scherm mee kijkt, is het toch lastig fokken
maar ik ben er weer
NIEUW: Foto's!![]()
ik zit lekker in de hoek, als een echte FOK!ker!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:29 schreef Cryothic het volgende:
maar ik ben er weer![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit lekker in de hoek, als een echte FOK!ker!
zeker op de zolderkamer van het bedrijf ook?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Beuh zo'n werkplek zou ik sowieso niet productief zijn. Ik moet Feng Shue zitten (of hoe je het ook schrijft...)quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:29 schreef Cryothic het volgende:
maar ik ben er weerProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Euwhm... eigen kamerquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Bwehehehe, m'n ex ging zo goed als gelijk samenwonen toen het uit was met mij. Nu heeft ze het uitgemaakt (of hij) en gaat ze weer terug naar haar ouders![]()
![]()
![]()
Mijn ex is binnen het jaar verloofd met haar nieuwe vriendquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
Bwehehehe, m'n ex ging zo goed als gelijk samenwonen toen het uit was met mij. Nu heeft ze het uitgemaakt (of hij) en gaat ze weer terug naar haar ouders![]()
.
![]()
Dafuqquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn ex is binnen het jaar verloofd met haar nieuwe vriend.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
Bwehehehe, m'n ex ging zo goed als gelijk samenwonen toen het uit was met mij. Nu heeft ze het uitgemaakt (of hij) en gaat ze weer terug naar haar ouders
wtf hebben jullie voor exen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan niet bijhouden wat mijn exen allemaal hebben uitgevoerd. Die lijst is te langquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn ex mag wel ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Qua wat ze uitvoeren, of qua exen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan niet bijhouden wat mijn exen allemaal hebben uitgevoerd. Die lijst is te langProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een kut hoerquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
wtf hebben jullie voor exen?Sletquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan niet bijhouden wat mijn exen allemaal hebben uitgevoerd. Die lijst is te lang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Qua wat ze uitvoerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Qua wat ze uitvoeren, of qua exen?![]()
![]()
Ik ook, maar net een SQL probleem waar ik ff door de bomen het bos niet zag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dus dan zitten we met z'n 2en achter mijn pc
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slet!
Nee, wat ze uitvoeren bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat knusquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ook, maar net een SQL probleem waar ik ff door de bomen het bos niet zag.
Dus dan zitten we met z'n 2en achter mijn pc![]()
![]()
Oh op die fietsquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, wat ze uitvoeren bedoel ik.![]()
![]()
achter een gesloten deur ergens achter een plantquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zeker op de zolderkamer van het bedrijf ook?![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een kut hoer
[..]
Slet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je ex een kuthoer noemen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn ex mag wel ...Verdwijnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
dat is waar, maar als het niets ergs is is hetquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij weet niet wat ze geflikt heeft![]()
dan heb je ook geen tijd om te fokkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ook, maar net een SQL probleem waar ik ff door de bomen het bos niet zag.
Dus dan zitten we met z'n 2en achter mijn pc![]()
![]()
Je was gewoon slecht in bed, daarom ging ze naar een ander.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij weet niet wat ze geflikt heeft![]()
Imo erg genoeg om d'r kut hoer te noemenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is waar, maar als het niets ergs is is het![]()
.
![]()
wattan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Imo erg genoeg om d'r kut hoer te noemen.
*proest* mijn koffiequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je was gewoon slecht in bed, daarom ging ze naar een ander.![]()
![]()
![]()
Ik heb het uitgemaaktquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je was gewoon slecht in bed, daarom ging ze naar een ander..
![]()
Beetje zuinig zijn op dat waardevolle bocht heur!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Openlijk, of alleen wanneer je er niet bij bent?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik word ook kuthoer genoemd![]()
SchoonoudersProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb een stalkex gehad, en er is 1 ex waar ik nog een tijd verdrietig van was.... maar.
Ik heb geen nare gevoelens of haat jegens 1 van mijn exen tegenwoordig![]()
![]()
Nee, omdat ze kutstreken uithaalde. En niet naar een andere jongen gaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat zij steeds naar die andere jongen ging natuurlijk.![]()
![]()
wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik word ook kuthoer genoemd![]()
Schoonouders
Halloquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:39 schreef arachide. het volgende:
Ik las slet, dus ik dacht "ik word geroepen!"![]()
![]()
Bruiloft is afgeblazen door mijn vertrekquote:
Nee, daarom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je ook geen tijd om te fokken
Normaal tijd en ruimte genoeg in m'n hoekie
Gewoon, recht in m'n gezicht..quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Openlijk, of alleen wanneer je er niet bij bent?![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:39 schreef arachide. het volgende:
Ik las slet, dus ik dacht "ik word geroepen!"!
![]()
spreek je nu uit eigen ervaring?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat zij steeds naar die andere jongen ging natuurlijk.![]()
![]()
Ach wie weet tref je wat leuks op je nieuwe werkquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bruiloft is afgeblazen door mijn vertrek![]()
![]()
Kut hoer!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon, recht in m'n gezicht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij geniet daar van?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon, recht in m'n gezicht..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
schoonfamiliesquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niets. Die mensen zijn gewoon achterlijk
Je mist niets (hoogstens frustraties)quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:40 schreef Cryothic het volgende:
Exxen... nog zo'n onderwerp waar ik niks van weetProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
geen ex?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:40 schreef Cryothic het volgende:
Exxen... nog zo'n onderwerp waar ik niks van weet![]()
Mijn zusje vroeg gisteren zo van; en heb je het al gehoord/gezien? Ik zo; is ze zwanger?quote:
Het is niet voor niks een exquote:.
Mijn lijstje is heel kortquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan niet bijhouden wat mijn exen allemaal hebben uitgevoerd. Die lijst is te lang. FOK!ker he.
![]()
bam, bijna m'n piercing kwijt maar heb ze nog hihi
ik wist niet dat je voor 'n CT-scan geen piercing mag aan hebben maar mocht ze inhouden.
mijn bolletjes zijn van metaal, het "stokje" is plastiekWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Mij doet het niets nee. Ik/Wij hebben geen contact meer met ze, maar ja .. af en toe kom je mevrouw nog wel eens tegenquote:![]()
![]()
Whahahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn zusje vroeg gisteren zo van; en heb je het al gehoord/gezien? Ik zo; is ze zwanger?![]()
![]()
![]()
Ik ga even rennenAnders staat kindje zo te kleumen... bye
Daarom...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je mist niets (hoogstens frustraties)Nee... ik ben van het type "in 1x goed doen"quote:
succesquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef fietsie het volgende:
Baaiquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef fietsie het volgende:
![]()
![]()
heel goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daarom...
[..]
Nee... ik ben van het type "in 1x goed doen"
geen exen hebben
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daarom...
[..]
Nee... ik ben van het type "in 1x goed doen"![]()
![]()
das wel zo netjes!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, ik zou het dan eerst uitmaken.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef Cryothic het volgende:
Nee... ik ben van het type "in 1x goed doen"![]()
![]()
kloptquote:
met mijn ex is het prima, zien elkaar 1x in de zoveel weken/maanden en dan is het gewoon gezellig en niemand wilt iets 'extra' van elkaar.![]()
geen gezeik gehad gelukkig
Alleen maar fijn tochquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daarom...
[..]
Nee... ik ben van het type "in 1x goed doen"
quote:![]()
![]()
![]()
Ik heb 3 exen
1. Tof, nog steeds goed contact mee
2. Waaaaay too long nights stand. Beetje uit de hand gelopen, we voelden allebei niks voor elkaar eigenlijk.hij heeft nu weer een vriendinnetje en dat moet iedereen op Facebook zien met mooie arty farty foto's
3. Ondertussen is hem alles vergeven, maar ik zou mijn schouders ophalen als ik hoor dat die in een coma ligt#TeamMiley![]()
Ik weet t heel zeker.quote:
Als het aan mij ligt wordt ik heel oud met jou![]()
Dus tenzij jij er anders over denkt...NIEUW: Foto's!![]()
ahhhquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik weet t heel zeker.
Dus tenzij jij er anders over denkt...![]()
![]()
wat is er met 3 gebeurd dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:46 schreef arachide. het volgende:
Ik heb 3 exen
2. Waaaaay too long nights stand. Beetje uit de hand gelopen, we voelden allebei niks voor elkaar eigenlijk.hij heeft nu weer een vriendinnetje en dat moet iedereen op Facebook zien met mooie arty farty foto's
3. Ondertussen is hem alles vergeven, maar ik zou mijn schouders ophalen als ik hoor dat die in een coma ligt
nummer 3 is de coladop?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:46 schreef arachide. het volgende:
Ik heb 3 exen
3. Ondertussen is hem alles vergeven, maar ik zou mijn schouders ophalen als ik hoor dat die in een coma ligt![]()
![]()
M'n vorige is één van mijn betere vrienden. Die ik daarvoor had mag kapotvallen en mijn eerste is gewoon een leuke gast waar ik ook geregeld contact mee hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt
met mijn ex is het prima, zien elkaar 1x in de zoveel weken/maanden en dan is het gewoon gezellig en niemand wilt iets 'extra' van elkaar.![]()
geen gezeik gehad gelukkig![]()
![]()
ik heb nog maar 1 echte relatie gehad en m'n ex trouwt binnenkort. ze eet van 2 walletjes (=bi)Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
We gaan samen rellen in het bejaardentehuisquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik weet t heel zeker.
Dus tenzij jij er anders over denkt...![]()
![]()
![]()
![]()
FFDP voluit draaien in het bejaardentehuisquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We gaan samen rellen in het bejaardentehuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We gaan samen rellen in het bejaardentehuis![]()
![]()
Ik heb geen haat jegens mijn ex hoor... De relatie werkte voor mij gewoon niet meer, had het idee dat alles op mij kwam en ik kon niet met haar praten. Owja en de seks was in mijn optiek slecht.![]()
Dumpte me via de mail. Hij had de ballen niet om me daarna nog een keer face to face te zien. Beweerde op fok dat ik een afgelikte boterham was.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat is er met 3 gebeurd dan?
En ja, dat is coladop#TeamMiley![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dumpte me via de mail. Hij had de ballen niet om me daarna nog een keer face to face te zien. Beweerde op fok dat ik een afgelikte boterham was.
En ja, dat is coladop
had hij je sandwich goed afgelebberd dan?
Hehehehequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
FFDP voluit draaien in het bejaardentehuis![]()
quote:!
Maar eerst even een zustertje versieren hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dumpte me via de mail. Hij had de ballen niet om me daarna nog een keer face to face te zien. Beweerde op fok dat ik een afgelikte boterham was.
En ja, dat is coladop
Wel zielig van hem hoor.![]()
Dat wilde die niet doen, om een of andere reden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
had hij je sandwich goed afgelebberd dan?#TeamMiley![]()
het was zeker een blue wafflequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat wilde die niet doen, om een of andere reden.
Niet beffen en maar 7 cm (of wat was het). Wat een heldquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat wilde die niet doen, om een of andere reden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hehehehe
[..]!
Maar eerst even een zustertje versieren hoor
En het maar 3 minuten volhoudenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet beffen en maar 7 cm (of wat was het). Wat een held#TeamMiley![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het was zeker een blue waffle![]()
![]()
![]()
Toppertje dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
En het maar 3 minuten volhouden![]()
![]()
Wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet beffen en maar 7 cm (of wat was het). Wat een held![]()
![]()
Het begint steeds leuker te wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
En het maar 3 minuten volhouden![]()
![]()
Ja, dat had ze eerder gezegd ja, en zo dik als een coladopquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja z'n piemel was 7 cm dacht ik. Arme kerel wel.
![]()
Klopt. Ik bedoelde meer de combinatie van kleine piemel en niet willen beffenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja z'n piemel was 7 cm dacht ik![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
FOK!kers die geen FOK!lul van 30cm hebben![]()
![]()
Gelukkig niet!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
FOK!kers die geen FOK!lul van 30cm hebben![]()
Dat zijn geen echte FOK!kersquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
FOK!kers die geen FOK!lul van 30cm hebben.
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
FOK!kers die geen FOK!lul van 30cm hebbenquote:Ik weet ook niet alles
![]()
Ja, dat ie zo'n kleine heeft is lullig voor hem natuurlijk. Maar doe dan je vrouw een beetje op een andere manier plezierenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Ik bedoelde meer de combinatie van kleine piemel en niet willen beffen![]()
![]()
nvmquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Ik bedoelde meer de combinatie van kleine piemel en niet willen beffen![]()
![]()
Nee hoor, dat is niet de zuster die jij zou versieren. Dat weet ik ook wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt onze smaken verschillen echt teveel hoor
Mijn keus is het ook niet.
Maar vind maar eens een foto van een bejaarde met een lekkere zuster die je hier in dit topic mag posten
Ik kom alleen foto's tegen die in KPD mogen.NIEUW: Foto's!![]()
voor de FOK!kers een blue waffle
weet niet of het wel mag, dus vandaar de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, dat ie zo'n kleine heeft is lullig voor hem natuurlijk. Maar doe dan je vrouw een beetje op een andere manier plezieren![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:58 schreef AldoTheApache het volgende:
voor de FOK!kers een blue waffle
weet niet of het wel mag, dus vandaar de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je keek nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom moest ik dan ook kijken...
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: