SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stel me niet aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil je best zeggen dat je je niet zo aan moet stellen
Of wou je m'n halve ontbijt over je heengekotst krijgen omdat ik 't niet binnen kan houden
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Mja, wat zijn je speciale vaardigheden? Ehm.. heb ik niet echt maar ik kan u wel vertellen wat er in 1641 is gebeurt!quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, beetje bijscholing en je bent zeker wel gewild
Dat meen je niet! Je hebt de baan!![]()
exactlyquote:waarom zou ik bijscholing willen ná mijn studiequote:Op woensdag 23 januari 2013 09:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, beetje bijscholing en je bent zeker wel gewild
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mja, wat zijn je speciale vaardigheden? Ehm.. heb ik niet echt maar ik kan u wel vertellen wat er in 1641 is gebeurt!
Dat meen je niet! Je hebt de baan!
nou dan kruip je lekker in bed en vanavond ben je weer de manquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan
Of wou je m'n halve ontbijt over je heengekotst krijgen omdat ik 't niet binnen kan houden![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mja, wat zijn je speciale vaardigheden? Ehm.. heb ik niet echt maar ik kan u wel vertellen wat er in 1641 is gebeurt!
Dat meen je niet! Je hebt de baan!![]()
![]()
Om aan een baan te komenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom zou ik bijscholing willen ná mijn studie
Nee, maar als enige studie zou ik het ook niet aanraden![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
ff studeren zodat ik mee kan zaterdag![]()
Ga je missen
![]()
![]()
Nou als dat zou lukkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
nou dan kruip je lekker in bed en vanavond ben je weer de man
Tot laters iig., ik ga slapen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Vertelquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben
Ik heb nu al zo'n awesome day![]()
![]()
Why?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben
Ik heb nu al zo'n awesome day![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Om aan een baan te komen
Nee, maar als enige studie zou ik het ook niet aanraden![]()
Maar het is wel leuk
Extra bijscholen om aan een baan te komenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Om aan een baan te komen
Nee, maar als enige studie zou ik het ook niet aanraden. Dan doe je imo iets verkeerd.
![]()
Dat zeker, ik was 19 toen ik klaar was met het HBO, ik vond dat nogal jong, dus toen ging ik maar een andere studie doenquote:![]()
![]()
Haha idd, definitie van een pretopleidingquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Extra bijscholen om aan een baan te komen. Dan doe je imo iets verkeerd.
![]()
![]()
Ik ben zo'n nieuwsgierig aagjequote:Op woensdag 23 januari 2013 09:55 schreef rival het volgende:
en dan zeggen we dat vrouwen nieuwsgierig zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:55 schreef rival het volgende:
en dan zeggen we dat vrouwen nieuwsgierig zijn![]()
![]()
19quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zeker, ik was 19 toen ik klaar was met het HBO, ik vond dat nogal jong, dus toen ging ik maar een andere studie doen
Oh en de teller staat op - 26,4 kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pffff ik heb zooooooooooooooo'n zin in nog een bak koffie.. maar ben over mijn quotum...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en de teller staat op - 26,4 kiloWow, goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh en de teller staat op - 26,4 kiloWow. Dat is bijna de helft van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow ja ik ging studeren![]()
[..]
nee hoor![]()
![]()
Beetje vreemd wel.. vorige test was echt wel bagger.. maar zijn ogen zijn dus prima verder ontwikkeldquote:
Biedt geen garantie voor de toekomst, aangezien wij wel brildragend zijn. Maar toch voor nu is het wel ff fijn![]()
Oh en de teller staat op - 26,4 kilozoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zal dat lekker voelen?![]()
![]()
Oh en de teller staat op - 26,4 kiloSlanke den jij! Er moet wel genoeg Lola overblijven hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hoe later, hoe beter imoquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel.. vorige test was echt wel bagger.. maar zijn ogen zijn dus prima verder ontwikkeld
Biedt geen garantie voor de toekomst, aangezien wij wel brildragend zijn. Maar toch voor nu is het wel ff fijn.
Voorlopig in ieder geval niet![]()
![]()
Jaquote:Nooit meer terug
![]()
Ben zoveel energieker
Er mag nog wel meer af hoor maar ik schommelde de hele tijd tussen -22/-23
Na oud en nieuw weer in het gareel en dat werpt wel zijn vruchten af geloof ik.
Nu de stap naar de sportschool nog![]()
![]()
Die kutsneeuw moet weg. dan ga ik weer lekker rennenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slanke den jij! Er moet wel genoeg Lola overblijven hoor!Lola zei gister nog wat anders
![]()
![]()
Je kunt nu ook rennen, kom op hequote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die kutsneeuw moet weg. dan ga ik weer lekker rennenLola zei gister nog wat anders
![]()
![]()
![]()
Ben je 26 kilo afgevallen?!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JaNooit meer terug
![]()
Ben zoveel energieker
Er mag nog wel meer af hoor maar ik schommelde de hele tijd tussen -22/-23
Na oud en nieuw weer in het gareel en dat werpt wel zijn vruchten af geloof ik.
nou dat moet nu toch een makkie wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: