Wat jij zegt idd...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:02 schreef JuBoy het volgende:
Als je in het dagelijks leven op het werk ook altijd een pak aan moet dan is het echt wel even fijn om weer een spijkerbroek / trainingsbroek aan te kunnen trekken in de vrije uurtjes.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:57 schreef wenfer2 het volgende:
Spijkerbroeken zijn voor arbeiders én ik ben geen arbeider. Ik ben een hardwerkende student dus voor mij voortaan geen spijkerbroeken meer maar uitsluitend pantalons.
Spijkerbroeken zijn bedoeld voor mijnwerkers en ander zinvol tuig. In die omstandigheden kan een spijkerbroek best handig zijn. Maar ieder die geen zwaar beroep uitoefent hoeft geen spijkerbroek te dragen. Dit soort lui stelt zich gewoon enorm aan. Sterker nog het maakt in het bijzonder vrouwen ontzettend lelijk én mannelijk in vergelijken tot bijvoorbeeld dat zij een jurk of rok dragen.
Mensen in spijkerbroeken.![]()
[ afbeelding ]
Ben ik het niet met je eens. Maar ik heb nog niet zulke schoenen. Waar draag je ze onder? Een jeans of pantalon?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
Veel beter dan je double monks.
Pantalons hebben niet het gemak van een spijkerbroek. Ze zijn niet zo all-round als kledingstuk in de koude/natte maanden die we hier in Nederland te veel hebben. Daarnaast moet ze netjes ophangen en al vrij snel is de mooie strakke vouw in de broek weg, daar waar je een spijkerbroek kan dumpen op wat voor manier je wilt, de dag erna sla je de broekspijpen weer goed en je kan weer gaan. En het elke keer strijken van zo'n ding is iets wat ik liever over sla.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Dikgedrukte is zo waar. Pantalons zitten juist veel lekkerder dan spijkerbroeken, vergelijkbaar met trainings- en joggingsbroeken. Dus waarom een pantalon per se voor formele gelegenheden zou moeten zijn ontgaat mij nogal.
alleen zijn fok alter egoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef CarlosJacques het volgende:
TS heeft een dubbele voornaam, halflang haar en speelt hockey.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:11 schreef SchoneZoon het volgende:
TS komt in een pak naar school en voelt zich een zakenman terwijl hij MBO Administratie niveau 1 doet![]()
![]()
![]()
Die zijn vreselijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
Chino's en pantalon. Ik ben eerlijk gezegd ook een beetje klaar met echte spijkerbroeken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eens. Maar ik heb nog niet zulke schoenen. Waar draag je ze onder? Een jeans of pantalon?
Trouwen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb geen spijkerbroek... Eigenlijk geen enkele broek... Rokjes en jurken
Wat een pooierschoeiselquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
Was altijd meer een Stones fan hoewel - en dat sluit zeker ook niet uit, ze hebben ze ook samen opgetreden, neem Lennon en Richards - the Beatles ook kan waarderen.quote:
Dat zijn normale Chelsea boots en prima. Maar zulke over de top brogue erop ziet er echt pauper uit.quote:
Wij zijn het zo eens. En dan komt Frank als klap op de vuurpijl aan dat hij lakschoenen mooi vindtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
De kleding die in dit topic voorbij komt. Zelfs met carnaval zijn het don't do its.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |