Is een best mooie fit eigenlijk. Ik heb liever wat smallere pijpen maar ieder zijn eigen voorkeur.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
90% van de mannen die dat dragen staat het gewoon niet of ze hebben de verkeerde maat gekocht/goedkope zooi.
Die gast van het voorbeeld ziet er ook meer uit als een sjonnie dan geraffineerd persoon(no homo)
Ja ik werk ookquote:
Kleding is nog redelijk oppervlakkig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Is een best mooie fit eigenlijk. Ik heb liever wat smallere pijpen maar ieder zijn eigen voorkeur.
Maar stel je je eens voor als alle sjonnie's gewoon in pak waren gekleed. = helft van het probleem al opgelost.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:38 schreef geomario het volgende:
Hey TS (of moet ik je Van Binsbergen noemen?) heb je nog geneuktgeneuqt dankzij die pantalons die je draagt?
Bekend mee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:02 schreef Monky het volgende:
TS doet HBO vrijetijdsmanagement, en zit ondertussen bij de lokale studentenveriniging, waar hij gelogen heeft dat hij bedrijfskunde studeert om toegelaten te worden.
TS![]()
(bedrijfskunde)
Hommoquote:Op woensdag 23 januari 2013 03:01 schreef DeensZweet het volgende:
De spijkerbroek stond vroeger ook bekend als kleding voor "het volk", je hebt dus gelijk. Maar als hbo'er moet je gewoon je mond houden, want je hoort nog steeds bij dat volk, TS.
Beetje stelen, beetje zuipen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owk, ik ken TS niet. Jullie ook niet.. Maar wajong is niet heek hoog toch??
Hoger dan de bijstand dacht ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owk, ik ken TS niet. Jullie ook niet.. Maar wajong is niet heek hoog toch??
Kakkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zou het volk een voorbeeld aan moeten nemen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |