quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:59 schreef Scuidward het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
Kom op zeg, een spijkerbroek kan ook goed zijn.
Ergens ook weer wel ja ... ik geef het toe.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zou het volk een voorbeeld aan moeten nemen!![]()
Dit dus. Te triest gewoonquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
Student zijn en denken dat je dan iets voorstelt
quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als student in je pantalon denken dat je iets uitstraalt
Ik zou zeggen draag een pantalon..... en ervaar! Oordeel dan nog maar eens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als jij het mooier vindt staan en/of lekkerder vindt zitten, prima toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zeggen draag een pantalon..... en ervaar! Oordeel dan nog maar eens.
Heeft een mooie geschiedenis. Was ooit tentdoek.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:08 schreef wenfer2 het volgende:
bevooroordeeld spijkerbroekenvolk, dat zijn jullie.
Ik draag pantalons en spijkerbroeken maar ben geen student en voel me niet verheven boven anderen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zeggen draag een pantalon..... en ervaar! Oordeel dan nog maar eens.
Ik voel me zeker niet verheven boven arbeiders. Iemand moet het werk toch doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik draag pantalons en spijkerbroeken maar ben geen student en voel me niet verheven boven anderen.
Waar haal je vandaan dat de mensen die kritiek hebben op jouw houding per defintie (altijd) spijkerbroeken dragen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:08 schreef wenfer2 het volgende:
bevooroordeeld spijkerbroekenvolk, dat zijn jullie.
O. sorry,quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat de mensen die kritiek hebben op jouw houding per defintiedefinitie (altijd) spijkerbroeken dragen?
90% van de mannen die dat dragen staat het gewoon niet of ze hebben de verkeerde maat gekocht/goedkope zooi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is een best mooie fit eigenlijk. Ik heb liever wat smallere pijpen maar ieder zijn eigen voorkeur.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
90% van de mannen die dat dragen staat het gewoon niet of ze hebben de verkeerde maat gekocht/goedkope zooi.
Die gast van het voorbeeld ziet er ook meer uit als een sjonnie dan geraffineerd persoon(no homo)
Ja ik werk ookquote:
Kleding is nog redelijk oppervlakkig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Is een best mooie fit eigenlijk. Ik heb liever wat smallere pijpen maar ieder zijn eigen voorkeur.
Maar stel je je eens voor als alle sjonnie's gewoon in pak waren gekleed. = helft van het probleem al opgelost.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:38 schreef geomario het volgende:
Hey TS (of moet ik je Van Binsbergen noemen?) heb je nog geneuktgeneuqt dankzij die pantalons die je draagt?
Bekend mee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:02 schreef Monky het volgende:
TS doet HBO vrijetijdsmanagement, en zit ondertussen bij de lokale studentenveriniging, waar hij gelogen heeft dat hij bedrijfskunde studeert om toegelaten te worden.
TS![]()
(bedrijfskunde)
Hommoquote:Op woensdag 23 januari 2013 03:01 schreef DeensZweet het volgende:
De spijkerbroek stond vroeger ook bekend als kleding voor "het volk", je hebt dus gelijk. Maar als hbo'er moet je gewoon je mond houden, want je hoort nog steeds bij dat volk, TS.
Beetje stelen, beetje zuipen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owk, ik ken TS niet. Jullie ook niet.. Maar wajong is niet heek hoog toch??
Hoger dan de bijstand dacht ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kakkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
75% van het minimumloon + premies. Afhankelijk van de mate van ongeschiktheid. De bijstand is het bestaansminimum waarmee een persoon per maand kan leven. Voor een alleenstaande is dat ¤627 per maand.quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:20 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hoger dan de bijstand dacht ik.
Volgens mij valt het wel mee met de prijs van de kleren van TSquote:Op woensdag 23 januari 2013 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
@47@48 Lukt je niet om dure kleren te kopen dan hoor..;-)
Dacht al zoiets.quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:31 schreef superdrufus het volgende:
[..]
75% van het minimumloon + premies. Afhankelijk van de mate van ongeschiktheid. De bijstand is het bestaansminimum waarmee een persoon per maand kan leven. Voor een alleenstaande is dat ¤627 per maand.
Dit ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als student in je pantalon denken dat je iets uitstraalt
Voor iemand die thuiswoont net zo hoog als voor iemand die zelfstandig woont.quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
En dan gaan janken dat ze nergens worden aangenomen, ondanks hun enorrrrrme ervaring (lees: bestuur van de barcommissie)quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:07 schreef Paxcon het volgende:
Studenten die denken reeds een topmanager zijn en dat te moeten uitstralen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:05 schreef KreKkeR het volgende:
Het zielige zit hem vooral in het feit dat jij denkt dat je er een moet dragen omdat je student bent EN je jezelf daarom wil onderscheiden van de arbeider. Spijkerbroeken zijn hierbij volgens jou kenmerkend voor arbeiders. Dat maakt het zo triest.
Dit verkiezen boven ditquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie pov voor een sletje zoals jij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:12 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Dit verkiezen boven dit____!
[ afbeelding ]
En daar word ik helemaal kotsmisselijk van. Altijd van die vage verkleuringen op zo'n broek. Ik moet altijd stad en land af zoeken om een beetje een normale spijkerbroek te vinden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:12 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Dit verkiezen boven dit____!
[ afbeelding ]
Raw denim vriend, die broek is zo gekocht:quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef Piye het volgende:
Toch heeft TS een punt. Waarom draagt vrijwel iedereen spijkerbroeken? Pantalons zijn stijlvoller, zitten lekkerder en hoeven helemaal niet duurder te zijn.
[..]
En daar word ik helemaal kotsmisselijk van. Altijd van die vage verkleuringen op zo'n broek. Ik moet altijd stad en land af zoeken om een beetje een normale spijkerbroek te vinden.
Die broek was donker effen toen hij hem kocht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef Piye het volgende:
Toch heeft TS een punt. Waarom draagt vrijwel iedereen spijkerbroeken? Pantalons zijn stijlvoller, zitten lekkerder en hoeven helemaal niet duurder te zijn.
[..]
En daar word ik helemaal kotsmisselijk van. Altijd van die vage verkleuringen op zo'n broek. Ik moet altijd stad en land af zoeken om een beetje een normale spijkerbroek te vinden.
Tevens slechte troll.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
Broek uit die post was echt niet effen bij aankoop hoor. Ja verkleuringen zijn normaal (vandaar dat volk dat hun spijkerbroek niet wast), maar tegenwoordig worden die broeken al verkleurd voor ze verkocht worden. Zelfde als met die scheuren die een tijdje in waren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef kipknots het volgende:
[..]
Die broek was donker effen toen hij hem kocht.
Verkleuringen van een spijkerbroek zijn normaal, de indigo die voor het verfen van denim wordt gebruikt is niet slijtvast.
Yves Saint Laurentquote:“I have often said that I wish I had invented blue jeans: the most spectacular, the most practical, the most relaxed and nonchalant. They have expression, modesty, sex appeal, simplicity - all I hope for in my clothes."
Gozer, die spijkerbroek was zo effen als het maar zijn kan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Broek uit die post was echt niet effen bij aankoop hoor. Ja verkleuringen zijn normaal (vandaar dat volk dat hun spijkerbroek niet wast), maar tegenwoordig worden die broeken al verkleurd voor ze verkocht worden. Zelfde als met die scheuren die een tijdje in waren.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mooie pov voor een sletje zoals jij.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef reinbertio het volgende:
TS snapt het verschil niet tussen een werkspijkerbroek en een dure mooie spijkerbroek.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:37 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Gozer, die spijkerbroek was zo effen als het maar zijn kan.
Meer voorbeelden;
dit:
[ afbeelding ]
wordt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
wordt:
[ afbeelding ]
Het process:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Je lult hard. Een grijsblauwe broek die opeens felblauw wordt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:37 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Gozer, die spijkerbroek was zo effen als het maar zijn kan.
Meer voorbeelden;
dit:
[ afbeelding ]
wordt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
wordt:
[ afbeelding ]
Het process:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vooral ondergoed onder de zwemkledij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Ondergoed is ook voor het plebs.
Blame it on Renzo Rosso my friend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Je lult hard. Een grijsblauwe broek die opeens felblauw wordt.En nogmaals ik had het niet over de verkleuringen die plaatsvinden als je 'm eenmaal gekocht hebt, maar over het feit dat broeken zo worden verkocht:
[ afbeelding ]
Die voorgesleten broeken zijn vaak lelijk ja. Kom je uit Amsterdam? Neem eens een keer een kijkje bij Tenue de Nimes, beste jeans zaak van het land en daar moet je zeker wel wat kunnen vinden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Je lult hard. Een grijsblauwe broek die opeens felblauw wordt.En nogmaals ik had het niet over de verkleuringen die plaatsvinden als je 'm eenmaal gekocht hebt, maar over het feit dat broeken zo worden verkocht:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |