quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:38 schreef geomario het volgende:
Hey TS (of moet ik je Van Binsbergen noemen?) heb je nog geneuktgeneuqt dankzij die pantalons die je draagt?
Bekend mee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:02 schreef Monky het volgende:
TS doet HBO vrijetijdsmanagement, en zit ondertussen bij de lokale studentenveriniging, waar hij gelogen heeft dat hij bedrijfskunde studeert om toegelaten te worden.
TS![]()
(bedrijfskunde)
Hommoquote:Op woensdag 23 januari 2013 03:01 schreef DeensZweet het volgende:
De spijkerbroek stond vroeger ook bekend als kleding voor "het volk", je hebt dus gelijk. Maar als hbo'er moet je gewoon je mond houden, want je hoort nog steeds bij dat volk, TS.
Beetje stelen, beetje zuipen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owk, ik ken TS niet. Jullie ook niet.. Maar wajong is niet heek hoog toch??
Hoger dan de bijstand dacht ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owk, ik ken TS niet. Jullie ook niet.. Maar wajong is niet heek hoog toch??
Kakkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zou het volk een voorbeeld aan moeten nemen!![]()
75% van het minimumloon + premies. Afhankelijk van de mate van ongeschiktheid. De bijstand is het bestaansminimum waarmee een persoon per maand kan leven. Voor een alleenstaande is dat ¤627 per maand.quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:20 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hoger dan de bijstand dacht ik.
Volgens mij valt het wel mee met de prijs van de kleren van TSquote:Op woensdag 23 januari 2013 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
@47@48 Lukt je niet om dure kleren te kopen dan hoor..;-)
Dacht al zoiets.quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:31 schreef superdrufus het volgende:
[..]
75% van het minimumloon + premies. Afhankelijk van de mate van ongeschiktheid. De bijstand is het bestaansminimum waarmee een persoon per maand kan leven. Voor een alleenstaande is dat ¤627 per maand.
Dit ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als student in je pantalon denken dat je iets uitstraalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |