Dankjewel, nu weet ik wie ik neer moet schieten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Blame it on Renzo Rosso my friend.
Nee ik woon in Rotterdam.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:50 schreef kipknots het volgende:
[..]
Die voorgesleten broeken zijn vaak lelijk ja. Kom je uit Amsterdam? Neem eens een keer een kijkje bij Tenue de Nimes, beste jeans zaak van het land en daar moet je zeker wel wat kunnen vinden.
Doe maar niet, anders heb ik straks geen bijbaantje meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Dankjewel, nu weet ik wie ik neer moet schieten.
Hoe kun je nou niet geil worden van die whiskers en kneefadesquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mooie pov voor een sletje zoals jij.
Met bijbehorende corsage zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Mensen die niet in rokkostuum op college verschijnen, neem ik bij voorbaat al niet serieus en hoeven niet tegen mij te praten. Evenzeer moet een dame niet denken dat ze mij kan krijgen als ze zich niet in een zorgvuldig uitgekozen cocktailjurk aan mij aanbiedt.
Raar is dat. Bij casual denk je toch aan comfortabel? Een spijkerbroek is misschien wel de minst comfortabele broek die er is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:14 schreef kipknots het volgende:
Je kleed je toch naar de gelegenheid? Spijkerbroeken blijven de ultieme casual broeken, terwijl ik pantalons meer iets vind voor serieuzere aangelegenheden (bv werk met veel klantcontact). Als je pantalons casual draagt komt het al heel snel stijf over.
Maar het zijn ook enorm stevige werkbroeken, het type broek die het wel kan hebben als je bv met je hond of kinderen aan het spelen bent in de sneeuw. Waar je niet voorzichtig mee hoeft te zijn, die je niet iedere keer hoeft te strijken als je hem aantrekt, etc. Plus, wat denk je dat met de huidige temperatuur comfortabeler is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Raar is dat. Bij casual denk je toch aan comfortabel? Een spijkerbroek is misschien wel de minst comfortabele broek die er is.
Pantalons zijn sowieso warmer, verder ben ik het wel met je eens. Maar juist omdat we tegenwoordig helemaal niet zo fysiek bezig zijn is het gek dat juist tegenwoordig niemand nog pantalons draagt behalve op z'n werk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:21 schreef kipknots het volgende:
[..]
Maar het zijn ook enorm stevige werkbroeken, het type broek die het wel kan hebben als je bv met je hond of kinderen aan het spelen bent in de sneeuw. Waar je niet voorzichtig mee hoeft te zijn, die je niet iedere keer hoeft te strijken als je hem aantrekt, etc. Plus, wat denk je dat met de huidige temperatuur comfortabeler is?
Jezus, hoe fout wil je het hebben?quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
[ afbeelding ]
TS en zijn mede klasgenoot
Hemd met een nette chino is al een hele verbetering tov het dragen van de spijkerbroek. (alhoewel natuurlijk niet de lelijke 5-pocket uitvoeringquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Nee ff serieus, persoonlijk vind ik deze combinatie uitstekend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor officieuze gelegenheden, maar niet slobby.
Indigo oxideert.. Vandaar dat kleurverschil.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Je lult hard. Een grijsblauwe broek die opeens felblauw wordt.En nogmaals ik had het niet over de verkleuringen die plaatsvinden als je 'm eenmaal gekocht hebt, maar over het feit dat broeken zo worden verkocht:
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zou het volk een voorbeeld aan moeten nemen!![]()
Mooi verwoord, ik draag spijkerbroeken in mijn vrije tijd heerlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik draag pantalons en spijkerbroeken maar ben geen student en voel me niet verheven boven anderen.
Dit. Studenten die zich helemaal de man voelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als student in je pantalon denken dat je iets uitstraalt
Kon dat maar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:29 schreef Samson het volgende:
Zijn het niet de schoenen dan zijn het wel de broeken, TS, kun je ons een lol doen en in een tijdmachine stappen en naar de 50s gaan.......
Dat is net zo zeker als dat het morgen pasen is.....quote:
Nee, gewoon een wansmaak schoenen betreft.quote:
Eh... nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, gewoon een wansmaak schoenen betreft.
Enkel ten behoeve van de mensheid.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hehehe, ik wist dat je zou happen.
Inderdaad, ik heb ook een paar lakschoenen voor onder mijn rok.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook een zekere uitgekozen schoen voorkeur hoor. Hoewel het niet in iedere gelegenheid kan ben ik weg van lakschoenen.
[ afbeelding ]
Witte mag ik hopen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb ook een paar lakschoenen voor onder mijn rok.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb ook een paar lakschoenen voor onder mijn rok.
Niks mis met een beetje moeite doen. Ik zie die moeite als een soort van respect ten opzichte van je omgeving.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:52 schreef Smack10 het volgende:
Terechte klacht overigens, maar ik zie het toch weer een beetje anders.
Laat maar veel mensen spijkerbroeken dragen of sneakers onder pakken, zetten ze zichzelf zo voor lul zodat ik nog minder moeite hoef te doen om er tiptop uit te zien
Hoewel je nu het meest foutje erbij zoekt mogelijk kunnen lakschoenen bijzonder goed staan bij bepaalde gelegenheden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Zou wel episch zijn:
[ afbeelding ]
Ja, ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:54 schreef Mainport het volgende:
[..]
[..]
Jullie begrijpen toch wel dat hij een rokkostuum bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |