Dankjewel, nu weet ik wie ik neer moet schieten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Blame it on Renzo Rosso my friend.
Nee ik woon in Rotterdam.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:50 schreef kipknots het volgende:
[..]
Die voorgesleten broeken zijn vaak lelijk ja. Kom je uit Amsterdam? Neem eens een keer een kijkje bij Tenue de Nimes, beste jeans zaak van het land en daar moet je zeker wel wat kunnen vinden.
Doe maar niet, anders heb ik straks geen bijbaantje meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Dankjewel, nu weet ik wie ik neer moet schieten.
Hoe kun je nou niet geil worden van die whiskers en kneefadesquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mooie pov voor een sletje zoals jij.
Met bijbehorende corsage zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Mensen die niet in rokkostuum op college verschijnen, neem ik bij voorbaat al niet serieus en hoeven niet tegen mij te praten. Evenzeer moet een dame niet denken dat ze mij kan krijgen als ze zich niet in een zorgvuldig uitgekozen cocktailjurk aan mij aanbiedt.
Raar is dat. Bij casual denk je toch aan comfortabel? Een spijkerbroek is misschien wel de minst comfortabele broek die er is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:14 schreef kipknots het volgende:
Je kleed je toch naar de gelegenheid? Spijkerbroeken blijven de ultieme casual broeken, terwijl ik pantalons meer iets vind voor serieuzere aangelegenheden (bv werk met veel klantcontact). Als je pantalons casual draagt komt het al heel snel stijf over.
Maar het zijn ook enorm stevige werkbroeken, het type broek die het wel kan hebben als je bv met je hond of kinderen aan het spelen bent in de sneeuw. Waar je niet voorzichtig mee hoeft te zijn, die je niet iedere keer hoeft te strijken als je hem aantrekt, etc. Plus, wat denk je dat met de huidige temperatuur comfortabeler is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Raar is dat. Bij casual denk je toch aan comfortabel? Een spijkerbroek is misschien wel de minst comfortabele broek die er is.
Pantalons zijn sowieso warmer, verder ben ik het wel met je eens. Maar juist omdat we tegenwoordig helemaal niet zo fysiek bezig zijn is het gek dat juist tegenwoordig niemand nog pantalons draagt behalve op z'n werk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:21 schreef kipknots het volgende:
[..]
Maar het zijn ook enorm stevige werkbroeken, het type broek die het wel kan hebben als je bv met je hond of kinderen aan het spelen bent in de sneeuw. Waar je niet voorzichtig mee hoeft te zijn, die je niet iedere keer hoeft te strijken als je hem aantrekt, etc. Plus, wat denk je dat met de huidige temperatuur comfortabeler is?
Jezus, hoe fout wil je het hebben?quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
[ afbeelding ]
TS en zijn mede klasgenoot
Hemd met een nette chino is al een hele verbetering tov het dragen van de spijkerbroek. (alhoewel natuurlijk niet de lelijke 5-pocket uitvoeringquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Nee ff serieus, persoonlijk vind ik deze combinatie uitstekend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor officieuze gelegenheden, maar niet slobby.
Indigo oxideert.. Vandaar dat kleurverschil.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Je lult hard. Een grijsblauwe broek die opeens felblauw wordt.En nogmaals ik had het niet over de verkleuringen die plaatsvinden als je 'm eenmaal gekocht hebt, maar over het feit dat broeken zo worden verkocht:
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zou het volk een voorbeeld aan moeten nemen!![]()
Mooi verwoord, ik draag spijkerbroeken in mijn vrije tijd heerlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik draag pantalons en spijkerbroeken maar ben geen student en voel me niet verheven boven anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |