Dit. Studenten die zich helemaal de man voelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als student in je pantalon denken dat je iets uitstraalt
Kon dat maar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:29 schreef Samson het volgende:
Zijn het niet de schoenen dan zijn het wel de broeken, TS, kun je ons een lol doen en in een tijdmachine stappen en naar de 50s gaan.......
Dat is net zo zeker als dat het morgen pasen is.....quote:
Nee, gewoon een wansmaak schoenen betreft.quote:
Eh... nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, gewoon een wansmaak schoenen betreft.
Enkel ten behoeve van de mensheid.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hehehe, ik wist dat je zou happen.
Inderdaad, ik heb ook een paar lakschoenen voor onder mijn rok.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook een zekere uitgekozen schoen voorkeur hoor. Hoewel het niet in iedere gelegenheid kan ben ik weg van lakschoenen.
[ afbeelding ]
Witte mag ik hopen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb ook een paar lakschoenen voor onder mijn rok.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb ook een paar lakschoenen voor onder mijn rok.
Niks mis met een beetje moeite doen. Ik zie die moeite als een soort van respect ten opzichte van je omgeving.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:52 schreef Smack10 het volgende:
Terechte klacht overigens, maar ik zie het toch weer een beetje anders.
Laat maar veel mensen spijkerbroeken dragen of sneakers onder pakken, zetten ze zichzelf zo voor lul zodat ik nog minder moeite hoef te doen om er tiptop uit te zien
Hoewel je nu het meest foutje erbij zoekt mogelijk kunnen lakschoenen bijzonder goed staan bij bepaalde gelegenheden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Zou wel episch zijn:
[ afbeelding ]
Ja, ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:54 schreef Mainport het volgende:
[..]
[..]
Jullie begrijpen toch wel dat hij een rokkostuum bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |