overdrijven is ook een kunst zeg. Ze waren wel mooi (vooral de nieuwere treinen) maar die ouden waren echt niet tof en was ook niet erg schoon. Zelfs sommige 3e wereldlanden hebben nog betere metro's.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:18 schreef Tchock het volgende:
Die RET-metro's zijn echt de meest luxe van het land. Heel fijn. Zelfde geldt trouwens voor de RET-trams (de RR dan)
Waar in Nederland zijn dan luxere te vinden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
overdrijven is ook een kunst zeg. Ze waren wel mooi (vooral de nieuwere treinen) maar die ouden waren echt niet tof en was ook niet erg schoon. Zelfs sommige 3e wereldlanden hebben nog betere metro's.
metro van mokou wil ik een keertje zien,diemoet heel tof zijn.
En na verloop van tijd wordt het altijd ranzig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:29 schreef Boterbartje het volgende:
ik denk dat ik later maar de politiek in moet
met nieuwe partij
de boter partij; wij zorgen dat het weer botert! Wij smeren de economische motor! Vette partij! Roomig goed!
NS treinenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar in Nederland zijn dan luxere te vinden?
Parmaham in plaats van gerookte?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En vanochtend nog meegewerkt aan een megamove die één van de advocaten binnenkort gaat zetten
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
NS treinen
qua metro's zijn ze vast de mooiste, maar om dat nou luxe te noemen?
De grap ontgaat mij?quote:
nope, een no nonsens partij. waar ik mijn ongezouten mening verkondig (sorry maar dagdag beveiligers)quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En na verloop van tijd wordt het altijd ranzig.
Vergeet het bijvullen van de koffie niet,quote:
quote:
Ryon snapt 'm welquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vergeet het bijvullen van de koffie niet,
Na die van Ryon snapte ik 'm ook. Jaloers wichtquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]Ik denk dat je een cursus begrijpend lezen nodig hebt
ik denk dat jij eens je kop moet houden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]Ik denk dat je een cursus begrijpend lezen nodig hebt
Het is lief hoe je boos wordt als je door hebt dat je ongelijk hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat jij eens je kop moet houden.
zeg toch dat het overdreven is om het luxe te NOEMEN? ik snap prima dat jij bedoelt dat ze de luxeste van NL zijn maar ik vind dat geen luxe. klaar. Dat alleen jouw opvattingen kloppen is wel heel kortzichtig chockoboy
Een studentikoos grapje:quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:33 schreef Tchock het volgende:
Wat is Ryon eigenlijk? Als in, de username?
Hahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een studentikoos grapje:
http://www.thinkbabynames.com/meaning/1/Ryon
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is lief hoe je boos wordt als je door hebt dat je ongelijk hebtIk zei helemaal niet dat ze luxe waren en al helemaal maakte ik geen vergelijking met de NS of 'mokou'. Ik zei enkel dat ze de meest luxe zijn. Iets waar je me overigens al twee keer gelijk in hebt gegeven.
rot op man. meest luxe impliceert iets luxe. dat zijn plastic kuipstoelen niet. period.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is lief hoe je boos wordt als je door hebt dat je ongelijk hebtIk zei helemaal niet dat ze luxe waren en al helemaal maakte ik geen vergelijking met de NS of 'mokou'. Ik zei enkel dat ze de meest luxe zijn. Iets waar je me overigens al twee keer gelijk in hebt gegeven.
Nicknames verzinnen is nooit echt mijn hobby geweest. Maar een huisgenoot had zo'n boekje waar namen en hun betekenis instaan. Maakt het verzinnen van een legio aan aliassen een stuk makkelijker. Anders werd het Terminator2000.quote:
Dan heb je het systeem van belastingen klaarblijkelijk niet begrepen. Als er één vakgebied is dat aan elkaar hangt van de concrete feiten en omstandigheden (jouw 'hangt er vanaf'), dan is het wel fiscaal (sommige belastingen nog veel meer dan de andere).quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is het ook.Maar het is net zoals bij belasting, je moet het systeem begrijpen en dat onverkort toepassen. Er is maar betrekkelijk weinig ruimte voor 'hangt er vanaf' of 'redelijkheid en billijkheid'. Het is veel meer regels toepassen dan inzicht tonen dat je het begrepen hebt. Dus staat het haaks op menig ander civiel vak.
Nicknames verzinnen is ook naarquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nicknames verzinnen is nooit echt mijn hobby geweest. Maar een huisgenoot had zo'n boekje waar namen en hun betekenis instaan. Maakt het verzinnen van een legio aan aliassen een stuk makkelijker. Anders werd het Terminator2000.
Denny Crane gebruik ik voor gamekarakters en dergelijke. Ook redelijk makkelijk.
Nou ja, zonder al te filosofisch te worden is het toch wel aardig om er even bij stil te staan: je eigen naam kies je niet maar is toch wel een belangrijk onderdeel van je identiteit. Een username voor een internetdienst kan je wel kiezen, is ook bepalend voor je digitale identiteit maar tegelijkertijd zegt het ook wat over degene die 'achter' de naam zit.quote:
Lees: Ryon vindt zichzelf een koningquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, zonder al te filosofisch te worden is het toch wel aardig om er even bij stil te staan: je eigen naam kies je niet maar is toch wel een belangrijk onderdeel van je identiteit. Een username voor een internetdienst kan je wel kiezen, is ook bepalend voor je digitale identiteit maar tegelijkertijd zegt het ook wat over degene die 'achter' de naam zit.
Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lees: Ryon vindt zichzelf een koning
Bepaalde dingen kun je gewoon niet vertalen, zoals ook bepaalde acties dus die zul je wel zo moeten leren denk ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:13 schreef Valid het volgende:
Ik ben weer bezig met rechtsgeschiedenis 2 en ik heb een vraag aan mensen die dit vak gedaan hebben / er mee bezig zijn geweest. Moet je (buiten de adagia) Latijnse begrippen kennen en/of kunnen noemen? Brandsma schrijft gedurende het HC het hele bord vol met (overigens onleesbare) Latijnse begrippen en ook het boek staat er vol mee. Moet je die kennen of volstaat alles in Nederlandse bewoordingen?
Het hoop het laatste, anders krijg ik er gratis een cursus Latijn bij en daar zit ik op dit moment niet echt op te wachten.
Ik denk niet dat mensen heel erg bezig zijn met hun aliassen maar dat laatste geloof ik niet. Hoe onbetekenend het ook moge lijken, het verraadt toch het een en ander.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:13 schreef Ties02 het volgende:
Als je daar heel veel waarde aan hecht geef je blijkbaar erg veel om je internetidentiteit.
Een username zegt niks over de persoon die erachter zit hoor
Klopt, dan weet ik dat ze eigenlijk te jong voor me isquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:22 schreef Ryon het volgende:
Voorbeeldje:
Als ik de naam 'Denny Crane'' zou gebruiken dan zegt dat (A) dat ik waarschijnlijk geen vrouw ben en (B) dat ik een fan ben van de serie Boston Legal of van William Shatner. Daarnaast roept de naam meteen associaties op met het karakter dat door William Shatner gespeeld wordt. Het kan best zijn dat ik, als gebruiker van de naam, deze associaties als wenselijk beschouw. Ook dat zegt weer het een en ander over mij.
Ook iemand die naam 'Sweet-Gurl93' gebruikt geeft al behoorlijk wat informatie weg.
Maar niet voor mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klopt, dan weet ik dat ze eigenlijk te jong voor me is
Precies. Meteen de webcam uitzetten dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klopt, dan weet ik dat ze eigenlijk te jong voor me is
Wat zegt mijn username over mij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:26 schreef Ryon het volgende:
Nou, ander voorbeeld: VonBallusseck heeft haar 'nickname' wel heel bewust gekozen om iets anders uit te stralen dan zij daadwerkelijk is. Een paar topics terug hebben gezien welke gevolgen dat dus had.
Huh? Omdat ze Van Ballsack werd genoemd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:26 schreef Ryon het volgende:
Nou, ander voorbeeld: VonBallusseck heeft haar 'nickname' wel heel bewust gekozen om iets anders uit te stralen dan zij daadwerkelijk is. Een paar topics terug hebben gezien welke gevolgen dat dus had.
Ik denk nu dus juist dat ze in het verkeerde lichaam is geboren. Vanbalzak en zulksquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:26 schreef Ryon het volgende:
Nee, zij had gemeld dat zij een negen had voor een bepaald tentamen. Iemand anders melde dat het niet kon, omdat hij wist wie de enige negen had en dat een meisje was en beschuldigde haar eigenlijk een of ander kerel die elke dag in pak en met een zonnebril op naar college gaat te zijn. Zij had bewust voor een 'mannelijke' nickname gekozen om wat anoniemer te zijn (althans dat gaf zij aan). Hierdoor ontstond er echter verwarring, waardoor ironisch genoeg haar identiteit uiteindelijk boven water kwam.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Huh? Omdat ze Van Ballsack werd genoemd?
Niet bijster veel. Maar als ik niet zou weten wie jij was zou ik er in ieder geval wel van uitgaan dat achter zo'n naam een jongen van waarschijnlijk beneden de twintig schuil zou gaan. Een oudere vrouw had ik er niet achtergezocht iig.quote:
Zelfde hier. Nickname is muziekgerelateerd en UI is een fragment uit een videoclipquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:35 schreef Ryon het volgende:
Ik had trouwens ook voor een compleet random naam als 'Clara99' kunnen gaan en een UI van cupcakes of iets dergelijks kunnen nemen. Niet gedaan, en daar zit een logische verklaring achter.
Het mooie is dat die vent met dat pak en die zonnebril ook een fok account blijkt te hebben. De vraag is alleen wie dat is.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wilde H-D als username, maar die was al vergeven
Nee, we hadden slechts een vermoeden dat de klokkenluider de kerel in pak met zonnebril en lang haar was. Toch>?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het mooie is dat die vent met dat pak en die zonnebril ook een fok account blijkt te hebben. De vraag is alleen wie dat is.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het mooie is dat die vent met dat pak en die zonnebril ook een fok account blijkt te hebben. De vraag is alleen wie dat is.
Actaeon schijnt er wat van te wetenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:47 schreef Ties02 het volgende:
Kan iemand me de hele H-D affaire even uitleggen
Was een gast hier, op een gegeven moment een of ander vaag verhaal met een uitgelekte foto van een bruidsjurk en daarna hebben we d'r nooit meer gezien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:47 schreef Ties02 het volgende:
Kan iemand me de hele H-D affaire even uitleggen
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:48 schreef Ties02 het volgende:
Actaeon had een tweede account ofzo, en dat was H-D?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was een gast hier, op een gegeven moment een of ander vaag verhaal met een uitgelekte foto van een bruidsjurk en daarna hebben we d'r nooit meer gezien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb... eh... vier kloons.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:54 schreef Ryon het volgende:
Ik heb nog ergens een Fok Account uit 2002. Om een groot aantal redenen kan ik die niet meer gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |