overdrijven is ook een kunst zeg. Ze waren wel mooi (vooral de nieuwere treinen) maar die ouden waren echt niet tof en was ook niet erg schoon. Zelfs sommige 3e wereldlanden hebben nog betere metro's.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:18 schreef Tchock het volgende:
Die RET-metro's zijn echt de meest luxe van het land. Heel fijn. Zelfde geldt trouwens voor de RET-trams (de RR dan)
Waar in Nederland zijn dan luxere te vinden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
overdrijven is ook een kunst zeg. Ze waren wel mooi (vooral de nieuwere treinen) maar die ouden waren echt niet tof en was ook niet erg schoon. Zelfs sommige 3e wereldlanden hebben nog betere metro's.
metro van mokou wil ik een keertje zien,diemoet heel tof zijn.
En na verloop van tijd wordt het altijd ranzig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:29 schreef Boterbartje het volgende:
ik denk dat ik later maar de politiek in moet
met nieuwe partij
de boter partij; wij zorgen dat het weer botert! Wij smeren de economische motor! Vette partij! Roomig goed!
NS treinenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar in Nederland zijn dan luxere te vinden?
Parmaham in plaats van gerookte?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En vanochtend nog meegewerkt aan een megamove die één van de advocaten binnenkort gaat zetten
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
NS treinen
qua metro's zijn ze vast de mooiste, maar om dat nou luxe te noemen?
De grap ontgaat mij?quote:
nope, een no nonsens partij. waar ik mijn ongezouten mening verkondig (sorry maar dagdag beveiligers)quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En na verloop van tijd wordt het altijd ranzig.
Vergeet het bijvullen van de koffie niet,quote:
quote:
Ryon snapt 'm welquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vergeet het bijvullen van de koffie niet,
Na die van Ryon snapte ik 'm ook. Jaloers wichtquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]Ik denk dat je een cursus begrijpend lezen nodig hebt
ik denk dat jij eens je kop moet houden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]Ik denk dat je een cursus begrijpend lezen nodig hebt
Het is lief hoe je boos wordt als je door hebt dat je ongelijk hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat jij eens je kop moet houden.
zeg toch dat het overdreven is om het luxe te NOEMEN? ik snap prima dat jij bedoelt dat ze de luxeste van NL zijn maar ik vind dat geen luxe. klaar. Dat alleen jouw opvattingen kloppen is wel heel kortzichtig chockoboy
Een studentikoos grapje:quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:33 schreef Tchock het volgende:
Wat is Ryon eigenlijk? Als in, de username?
Hahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een studentikoos grapje:
http://www.thinkbabynames.com/meaning/1/Ryon
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is lief hoe je boos wordt als je door hebt dat je ongelijk hebtIk zei helemaal niet dat ze luxe waren en al helemaal maakte ik geen vergelijking met de NS of 'mokou'. Ik zei enkel dat ze de meest luxe zijn. Iets waar je me overigens al twee keer gelijk in hebt gegeven.
rot op man. meest luxe impliceert iets luxe. dat zijn plastic kuipstoelen niet. period.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is lief hoe je boos wordt als je door hebt dat je ongelijk hebtIk zei helemaal niet dat ze luxe waren en al helemaal maakte ik geen vergelijking met de NS of 'mokou'. Ik zei enkel dat ze de meest luxe zijn. Iets waar je me overigens al twee keer gelijk in hebt gegeven.
Nicknames verzinnen is nooit echt mijn hobby geweest. Maar een huisgenoot had zo'n boekje waar namen en hun betekenis instaan. Maakt het verzinnen van een legio aan aliassen een stuk makkelijker. Anders werd het Terminator2000.quote:
Dan heb je het systeem van belastingen klaarblijkelijk niet begrepen. Als er één vakgebied is dat aan elkaar hangt van de concrete feiten en omstandigheden (jouw 'hangt er vanaf'), dan is het wel fiscaal (sommige belastingen nog veel meer dan de andere).quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is het ook.Maar het is net zoals bij belasting, je moet het systeem begrijpen en dat onverkort toepassen. Er is maar betrekkelijk weinig ruimte voor 'hangt er vanaf' of 'redelijkheid en billijkheid'. Het is veel meer regels toepassen dan inzicht tonen dat je het begrepen hebt. Dus staat het haaks op menig ander civiel vak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |