Zo lang Frankrijk en Duitsland maar vrienden blijven, remlof.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen het VK en Frankrijk.
Nee hoor, ik weet ook hoe jij er over denkt. Maar mijn punt is dat het niet zozeer het dat dit kan in nederland toontje is wat op NWS heerst maar dat dit tekenend is voor hoe de berichtgeving altijd gaat. Dat dit kan in Nederland, Onnederlands, etc etcquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bevestigt.
En ik weet inmiddels hoe jij over de media denkt. Om de een of andere reden grijp je elke kans aan om mij dat te melden. Misschien hoop je dat ik heel kwaad word ofzo.
Hij wordt er niet beter op in het laten happen van mensen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bevestigt.
En ik weet inmiddels hoe jij over de media denkt. Om de een of andere reden grijp je elke kans aan om mij dat te melden. Misschien hoop je dat ik heel kwaad word ofzo.
Alles in Duitsland is beter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tja, het bevestigd maar weer wat ik al tijden roep, de Media in NL zijn Bagger
Media voorzien natuurlijk ook in een bepaalde behoefte. En daarmee doel ik dan op het type berichtgeving. Je scoort nou eenmaal meer views of verkoopt meer kranten door 'Dat dit kan in NL'-berichten te plaatsen. Dit geldt althans voor de, bij gebrek aan een beter woord, mainstream media. In een FD of en Reformatorisch Dagblad zul je dergelijke berichten niet snel tegenkomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet ook hoe jij er over denkt. Maar mijn punt is dat het niet zozeer het dat dit kan in nederland toontje is wat op NWS heerst maar dat dit tekenend is voor hoe de berichtgeving altijd gaat. Dat dit kan in Nederland, Onnederlands, etc etc
Samenvattend, het is een vox populi issue, niet zozeer een NWS issue.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Media voorzien natuurlijk ook in een bepaalde behoefte. En daarmee doel ik dan op het type berichtgeving. Je scoort nou eenmaal meer views of verkoopt meer kranten door 'Dat dit kan in NL'-berichten te plaatsen. Dit geldt althans voor de, bij gebrek aan een beter woord, mainstream media. In een FD of en Reformatorisch Dagblad zul je dergelijke berichten niet snel tegenkomen.
Het is in die zin een NWS-issue dat de users die daar rondhangen panisch blijven reageren. Je ziet ons in POL toch ook niet verkondigen dat ons land verloren is, op basis van een dergelijk berichtje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Samenvattend, het is een vox populi issue, niet zozeer een NWS issue.
quote:
Ik zie het begin van een prachtige vriendschap, Zou Erik Jaloers worden? Verdrietig? Vreet die zich nog meer kommerspek aan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij wordt er niet beter op in het laten happen van mensen.
Dat is inderdaad noodzaak om ons continent van een nieuwe grootschalige oorlog te behoeden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:09 schreef waht het volgende:
[..]
Zo lang Frankrijk en Duitsland maar vrienden blijven, remlof.
Het Marokkanenprobleem is inmiddels ook een globaal probleem geworden naast de ecologische en economische crisis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is in die zin een NWS-issue dat de users die daar rondhangen panisch blijven reageren. Je ziet ons in POL toch ook niet verkondigen dat ons land verloren is, op basis van een dergelijk berichtje?
Zuchtquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is inderdaad noodzaak om ons continent van een nieuwe grootschalige oorlog te behoeden.
Haha, prachtig is dat. Helden bij het AD.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:15 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-op-de-plaats.dhtml
Wat de hel is die onzin aan de onderkant.
fascinerend, grappig, hartverwarned. .... de tering.
Nee, hier wordt je voor racist uitgemaakt als je libertarier bentquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is in die zin een NWS-issue dat de users die daar rondhangen panisch blijven reageren. Je ziet ons in POL toch ook niet verkondigen dat ons land verloren is, op basis van een dergelijk berichtje?
Jij bent natuurlijk wel de laatste die zich op mag winden over dergelijke domme uitlatingen.quote:
En terecht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, hier wordt je voor racist uitgemaakt als je libertarier bent
Gewoon een duidelijke scheiding tussen rendabel en onrendabel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Behalve België, dat denkt dat het één land vormt.
Gelukkig vinden de AD-lezers het allemaal heel naarquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:15 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-op-de-plaats.dhtml
Wat de hel is die onzin aan de onderkant.
fascinerend, grappig, hartverwarned. .... de tering.
Dat je hem achter je wilt hebben staan...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel de laatste die zich op mag winden over dergelijke domme uitlatingen.
Daar moet een onderling verband tussen te verzinnen zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het Marokkanenprobleem is inmiddels ook een globaal probleem geworden naast de ecologische en economische crisis.
Je bedoeld dat, sinds die naar Nederland komen er een klimaatprobleem is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar moet een onderling verband tussen te verzinnen zijn.
Inderdaad.quote:
Ik word gewoon een beetje moe van die nazi propaganda van remlof. Goebbels zou trots zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel de laatste die zich op mag winden over dergelijke domme uitlatingen.
Ga eens wat dichter tegen Koos aanstaan, kijken of ie bloostquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje moe van die nazi propaganda van remlof. Goebbels zou trots zijn.
Hij staat al gebukt, naar verluidt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga eens wat dichter tegen Koos aanstaan, kijken of ie bloost
Jep, liet een euro vallen, teamplayquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij staat al gebukt, naar verluidt.
Niet echt, remlof jaagt mensen in het harnas. Amper een aanwinst voor de Europese zaak.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje moe van die nazi propaganda van remlof. Goebbels zou trots zijn.
Je billenmaatje V_P doet precies hetzelfde.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enkel wanneer daar aanleiding voor is. Dat het grootste deel van de zogenaamde libertariërs op enig moment daar aanleiding toe geeft kan de rest van de bezoekers van dit forum natuurlijk niet zoveel aan doen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, hier wordt je voor racist uitgemaakt als je libertarier bent
De PVV heeft het fileprobleem al eens aan de moslims proberen te verwijten. Dus dat moet lukken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bedoeld dat, sinds die naar Nederland komen er een klimaatprobleem is?
Hoge 5, lekker wijf.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, liet een euro vallen, teamplay
Toch blijft het vermoeiend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Niet echt, remlof jaagt mensen in het harnas. Amper een aanwinst voor de Europese zaak.
Denk dat hij erop kickt dat jij dit toegeeft.quote:
Ik blijf nog wel even in de neoliberale, imperialistische Europese Unie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
Naja laat hem blij wezen met nog een duizendjarig rijk, dan ga ik wel naar 't buitenland.
EUSSR is weinig liberaals aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:34 schreef waht het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even in de neoliberale, imperialistische Europese Unie.
Unie valt lastig links te noemen, inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:34 schreef waht het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even in de neoliberale, imperialistische Europese Unie.
De remlofs van de Unie hebben geen macht. Het grootkapitaal (bij gebrek aan een beter woord) in samenwerking met media en politici heeft dat wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
EUSSR is weinig liberaals aan.
En aangezien remlof ook het horseshoe model hoog in vaandel heeft is dat 'nuff said.
De Unie ramt rechts beleid door de strot van haar lidstaten. En remlof blijft maar juichen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:39 schreef waht het volgende:
[..]
De remlofs van de Unie hebben geen macht. Het grootkapitaal (bij gebrek aan een beter woord) in samenwerking met media en politici heeft dat wel.
Daarom altijd mooi hoe extreem-links en -rechts lekker zij aan zij ten strijde trekken tegen Europa.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Unie ramt rechts beleid door de strot van haar lidstaten. En remlof blijft maar juichen.
Ik zou mezelf niet als extreem rechts willen classificeren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom altijd mooi hoe extreem-links en -rechts lekker zij aan zij ten strijde trekken tegen Europa.
De beste houding ten aanzien van de EU, is een pragmatische.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom altijd mooi hoe extreem-links en -rechts lekker zij aan zij ten strijde trekken tegen Europa.
Alleen Frankrijk denkt openlijk nog links te kunnen aankloten. Met weinig succes vermoed ik zo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Unie ramt rechts beleid door de strot van haar lidstaten. En remlof blijft maar juichen.
Waarom dan enkel toegeven aan Brusselse wensen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De beste houding ten aanzien van de EU, is een pragmatische.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |