Toch schijnen er filmpjes in omloop te zijn die het tegendeel bewijzen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Een hoofd in een kut kan niet, want er zit een wettelijke grens op bekkenspreiding van meer dan 35cm.
Weet ik veel, nog nooit geprobeerd ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet jij misschien of het theoretisch gezien mogelijk is dat een mannenhoofd in een vrouwenkut past?
Er was een hele disussie over hier, maar zonder hulp van een vrouw is er geen conclusie bereikt?
dat valt mee ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Keuken, douche, balkon met uitzicht over heel de stad, glasvezel internet, vloerverwarming en vloerkoeling, beveiligde fietsenstalling, AH tot 10 uur open hieronder, snackbar in 't gebouw.
Hee hmf.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Een hoofd in een kut kan niet, want er zit een wettelijke grens op bekkenspreiding van meer dan 35cm.
Het blijft gewoon geweldigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
moulage sukkel, zoek het opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet jij misschien of het theoretisch gezien mogelijk is dat een mannenhoofd in een vrouwenkut past?
Er was een hele disussie over hier, maar zonder hulp van een vrouw is er geen conclusie bereikt?
hoe heeft hij je kunnen vindenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij stuurde mij een invite en ik dacht "Fuck it, nu heeft hij mij toch al gevonden". Maar ik bedacht mij toch snel, en ja wat een bullshit post hij.
dm eens die berichtenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pardon
[..]
Hij schreef niet zo leuke dingen op mijn FB (en op een FB van iemand anders), dus kreeg ik een appje met: Waar woont die kankerjood? Als hij nog 1 keer in je buurt komt, of als hij nog 1 keer iets schrijft over jou of op je FB dan maken we hem af
wie is kkjquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar KKJ neem iedereen, dus ik kijk er niet raar van op ofzo
Als ik m'n gordijnen opendoe zie ik vanuit m'n bed Westpoint en de kerktorens in 't centrum e.d. dus feitelijk gezien is dat mogelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
godverdomme kapi, jij kan je gewoon laten pijpen terwijl je kijkt naar onze mooie stad?
Ja, jij woont daar wel mooi man. Jaloers dit dat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik m'n gordijnen opendoe zie ik vanuit m'n bed Westpoint en de kerktorens in 't centrum e.d. dus feitelijk gezien is dat mogelijk.
Jammer, als je het definitieve antwoord zou kunnen geven wordt je kans op een award wel gelijk een stuk groter denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet ik veel, nog nooit geprobeerd ofzo
I know how you feel mate.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Renske... Ik was vrienden geworden met Sigaarsnor om welke reden dan ook.
Mijn kamer is 30m2quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
dat valt mee ja.
Hier is het 275 incl voor een 16 m2 kamer, met vrij grote tuin, 10 min van TU en snackbar 10 meter verder.
En dan nog faciliteiten als de hoeren 200 meter verder en kees kankerkachel als je buurman
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Renske... Ik was vrienden geworden met Sigaarsnor om welke reden dan ook.
Top 100 van 01-01-2013 t/m 22-01-2013
de binnenruimte mag dan wel 21 centimeter spreiding hebben (en dus een omtrek van 60cm), de pelvis uiteinden hebben misschien maar ruimte voor een omtrek van.......... 40 centimeter. TADAAAAAHHHHHH, DAAR IS DE RUIMTE VOOR EEN BABYHOOFD MET MOULAGE EN NIET VOOR EEN MENSENHOOFD OP GEBASEERDquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Jij moet dus kaarten regelen voor Willem II - Feyenoord.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik m'n gordijnen opendoe zie ik vanuit m'n bed Westpoint en de kerktorens in 't centrum e.d. dus feitelijk gezien is dat mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |