Weet jij misschien of het theoretisch gezien mogelijk is dat een mannenhoofd in een vrouwenkut past?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzz ja en door zijn achterlijke jodengejank op mijn FB
En broertje en vrienden wilden hem gaan opzoeken
En gingen mij lastig vallen met de vraag waar hij woonde
Ik denk dat Mikey wel meer dingen heeft gedaan jegens mij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, Mikey kwam er opeens 's mee. Maar hij is nooit serieus of hij is niet helemaal bij bewustzijn.
Dat is normaal gedrag. Volledig gerechtvaardigd ook. Jou zouden ze ook moeten opzoeken vanwege je contacten met die Ier.quote:
Keuken, douche, balkon met uitzicht over heel de stad, glasvezel internet, vloerverwarming en vloerkoeling, beveiligde fietsenstalling, AH tot 10 uur open hieronder, snackbar in 't gebouw.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Damn, ik betaal 380 per maand. Mocht er iets vrijkomen bij die flat van jou keep me in touch. Jij hebt eigen keuken/douche e.d. toch?
Mikey blijft meestal in de familiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, Mikey kwam er opeens 's mee. Maar hij is nooit serieus of hij is niet helemaal bij bewustzijn.
Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet jij misschien of het theoretisch gezien mogelijk is dat een mannenhoofd in een vrouwenkut past?
Er was een hele disussie over hier, maar zonder hulp van een vrouw is er geen conclusie bereikt?
Hij stuurde mij een invite en ik dacht "Fuck it, nu heeft hij mij toch al gevonden". Maar ik bedacht mij toch snel, en ja wat een bullshit post hij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
viel zijn intellect toch een beetje tegen?
Gisteren denk ik.quote:
Ik vind dat voor imbecielen, maar wie ben ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is normaal gedrag. Volledig gerechtvaardigd ook. Jou zouden ze ook moeten opzoeken vanwege je contacten met die Ier.
Een imbeciel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat voor imbecielen, maar wie ben ik.
godverdomme kapi, jij kan je gewoon laten pijpen terwijl je kijkt naar onze mooie stad?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Keuken, douche, balkon met uitzicht over heel de stad, glasvezel internet, vloerverwarming en vloerkoeling, beveiligde fietsenstalling, AH tot 10 uur open hieronder, snackbar in 't gebouw.
pardonquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 't niet weet, maar dat 't me niks zou verbazen?
Hij schreef niet zo leuke dingen op mijn FB (en op een FB van iemand anders), dus kreeg ik een appje met: Waar woont die kankerjood? Als hij nog 1 keer in je buurt komt, of als hij nog 1 keer iets schrijft over jou of op je FB dan maken we hem afquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Een hoofd in een kut kan niet, want er zit een wettelijke grens op bekkenspreiding van meer dan 35cm.
Beter een kut in je hoofd dan een hoofd in je kut hé.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Een hoofd in een kut kan niet, want er zit een wettelijke grens op bekkenspreiding van meer dan 35cm.
Maar KKJ neem iedereen, dus ik kijk er niet raar van op ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft die geen vriend?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar KKJ neem iedereen, dus ik kijk er niet raar van op ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |