Ik ook, echt belachelijk veel voor het krot waar ik inzitquote:
Met de huidige expansiedrift van de Chinezen zijn ze dat binnenkort ook in Afrika...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
veel beter ja, daar zijn negers nog een bezienswaardigheid
Banbaar he.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja sorry Stylo, ik heb een fotootje van jou gebruikt.
Uhmzzz ja en door zijn achterlijke jodengejank op mijn FBquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met de huidige expansiedrift van de Chinezen zijn ze dat binnenkort ook in Afrika...
Ja, voor dat kasteeltje vragen ze veel geld he. Ik betaal netto miss maar 340 per maand ouwe reus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook, echt belachelijk veel voor het krot waar ik inzitwaar elke week de fucking gootsteen is verstopt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
veel beter ja, daar zijn negers nog een bezienswaardigheid
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzz ja en door zijn achterlijke jodengejank op mijn FB
En broertje en vrienden wilden hem gaan opzoeken
En gingen mij lastig vallen met de vraag waar hij woonde
En dan nog het watermerk ervan af halen ook, triest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja sorry Stylo, ik heb een fotootje van jou gebruikt.
viel zijn intellect toch een beetje tegen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik heb Steven ook nog kortstondig op Facebook gehad (Oh hij mij eigenlijk). Niet mijn meest trotse moment.
Damn, ik betaal 380 per maand. Mocht er iets vrijkomen bij die flat van jou keep me in touch. Jij hebt eigen keuken/douche e.d. toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, voor dat kasteeltje vragen ze veel geld he. Ik betaal netto miss maar 340 per maand ouwe reus.![]()
Negerwatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzz ja en door zijn achterlijke jodengejank op mijn FB
En broertje en vrienden wilden hem gaan opzoeken
En gingen mij lastig vallen met de vraag waar hij woonde
Nee, Mikey kwam er opeens 's mee. Maar hij is nooit serieus of hij is niet helemaal bij bewustzijn.quote:
Dat was sammz man, niet c_a.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 't niet weet, maar dat 't me niks zou verbazen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |