gewoon zeggen dat je een brazzers account hebtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe haak je daar in? Direct om seks vragen is wellicht niet heel subtiel.
Niet zo onaardig doen tegen j0rdiii, dat is heus niet leuk hoor. Ik zou het waarderen als je netjes je excuses maakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tenzij jij er gaat posten natuurlijk
Juventus - Lazio is nu ook.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii is ontmaagd door Eriksen en de Jong.
Serieusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef Typisch het volgende:
er was er ook 1 die kaarsen in haar aars deed, dus wie weet ging daar ook wel eens een hoofdje in
Weet ik veelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe haak je daar in? Direct om seks vragen is wellicht niet heel subtiel.
Heyquote:
wat de fuck manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Jordii is ontmaagd door zijn frituurpan haha, zijn dollo daar ingestoken, lekker warm.
Wiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, geen idee komt 9/10 maar kansloos over. Ook zo'n beunhaas die mij gelijk ging dm'en over zijn scharrel of whatever het was die een stuk ouder was dan hij.Gewoon uit het niets omdat ik zei dat hij een pedo was.
maar maar..... ik spreek toch de waarheidquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo onaardig doen tegen j0rdiii, dat is heus niet leuk hoor. Ik zou het waarderen als je netjes je excuses maakt.
Op hoop van zegen dan maar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je een brazzers account hebt
Ze gaan wachtwoord veranderen denk ik.quote:
al die kerels daar, of ze vertellen om de 5 posts hun levensverhaal hoe het komt hoe ze nog maagd zijn en die anderen gaan helemaal leip erover en die hebben een keer op hun 24e hun piemel ergens naar binnen kunnen duwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat er maar weinig maagden zijn daar
Ik had al gekeken maar kon het nergens vinden, ze moeten er wel met hun poten vanaf blijven inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gaan wachtwoord veranderen denk ik.
Edit het.
Jongen ik heb vrienden nodig. Dus zal mijn energie over 2 SC's verspreiden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gaan wachtwoord veranderen denk ik.
Edit het.
24 is nog redelijk jong,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef Adames het volgende:
[..]
al die kerels daar, of ze vertellen om de 5 posts hun levensverhaal hoe het komt hoe ze nog maagd zijn en die anderen gaan helemaal leip erover en die hebben een keer op hun 24e hun piemel ergens naar binnen kunnen duwen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Anders regelt Littlerabbit gewoon een nieuw account, die kan zelfs aan mongolen sex komen dus zo'n brazzers accountje is geen probleem.
Haal je relatie sc en sex sc niet door elkaar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef Adames het volgende:
[..]
al die kerels daar, of ze vertellen om de 5 posts hun levensverhaal hoe het komt hoe ze nog maagd zijn en die anderen gaan helemaal leip erover en die hebben een keer op hun 24e hun piemel ergens naar binnen kunnen duwen.
Kenpachiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
ik sla die sc wel even over
We hebben afgelopen weekend nog een leuke meet gehadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jongen ik heb vrienden nodig. Dus zal mijn energie over 2 SC's verspreiden.
nee, al zal het in relatie nog wel erger zijn. ik ben nog heel ff actief geweest in die sex sc. die kingtoppie is echt het hoogtepunt. die magnetronkoffie vind zichzelf het mannetje en die is op zijn 24e ontmaagd oid.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Haal je relatie sc en sex sc niet door elkaar?
Vertel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Echt een SC voor kneuzen, zoals jij zo te zien
kt vind ik ook niet zo leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:04 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, al zal het in relatie nog wel erger zijn. ik ben nog heel ff actief geweest in die sex sc. die kingtoppie is echt het hoogtepunt. die magnetronkoffie vind zichzelf het mannetje en die is op zijn 24e ontmaagd oid.
Een sex sc meet, wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben afgelopen weekend nog een leuke meet gehad
Dus zo kom je wel aan vrienden
Lekker wijf tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Knetterkrankjorum
Lekker tieten, zie ik.
Check haar fobo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Knetterkrankjorum
Lekker tieten, zie ik.
Dat zal best, kan mij dat verder verrotten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow maar dat is wel waar hoor
http://forum.fok.nl/topic/1908675/10/25#121368757quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je een directere link? anders moet ik me door heel wat piemels worstelen
Niet echt, vooral niet als ze engels zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zal best, kan mij dat verder verrotten.Toch raar dat hij dat zo random ineens dmt, alsof het moeilijk is een alleenstaande moeder te hosselen.
qftquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik zeg het eigenlijk niet vaak genoeg, maar Happel is echt een baas.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik zeg het eigenlijk niet vaak genoeg, maar Happel is echt een baas.
Drizzt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1908675/10/25#121368757
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1908675/10/25#121368757
Rawrrquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of wat is een standaard reactie hiervoor in KPD?
Hij begon donderdag, toen was ik er niet want vrijdag werken. Dus geen idee wat er allemaal gebeurd is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een sex sc meet, wat moet ik mij daarbij voorstellen?
rawrquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of wat is een standaard reactie hiervoor in KPD?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stop mijn hoofd dagelijks in je moeder.
Serieus?quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zal best, kan mij dat verder verrotten.Toch raar dat hij dat zo random ineens dmt, alsof het moeilijk is een alleenstaande moeder te hosselen.
Dus je moeder is gepakt door een kneus?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Sex SC = voor kneuzen.
Jij bent een kneus.
1+1 = 2.
Wieberen dus.
Ik wil niet dat je zo over happel zijn vader praat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus je moeder is gepakt door een kneus?
OOOOWWWWWW
Denken dat hun niet de heletijd aan sex dachtenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Vrijdag was ik er. Bier gedronken en Guitar Hero gespeeld. Heel de nacht wakker gebleven omdat die idioten mij een ajaxshirt aan wilde trekken terwijl ik sliep (idee van steven). Dus heb gezellig tussen 2 mannen in bed gelegen en gepraat over van alles en nog wat(no sex)
showbizz?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind die kerels die daarop reageren echt raar man.
En ik snap showbizz ook al niet. Is er wat mis met mij?
heb je toevallig nog mensen in een park achter gelaten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij begon donderdag, toen was ik er niet want vrijdag werken. Dus geen idee wat er allemaal gebeurd is.
Vrijdag was ik er. Bier gedronken en Guitar Hero gespeeld. Heel de nacht wakker gebleven omdat die idioten mij een ajaxshirt aan wilde trekken terwijl ik sliep (idee van steven). Dus heb gezellig tussen 2 mannen in bed gelegen en gepraat over van alles en nog wat(no sex)
2 users hebben samen op een 2 persoonsluchtbed gelegen en we hoorde soms wat gesop
En er sliep nog iemand op die kamer op de bank.
Voor de rest gewoon gezelligheid
Ow dat zal vast welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denken dat hun niet de heletijd aan sex dachten
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja weet ik veel
Ik kreeg al medelijden met je
Nope deze meet nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb je toevallig nog mensen in een park achter gelaten?
Wat doe jij hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
En ik snap mensen die naar forummeets gaan ook niet eigenlijk.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg bijna een hartverlamming door jou. Ik zeg dat we even zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:08 schreef mrstylo het volgende:
Happel zei wel 'kankerkoerd' tegen mij. Was toen wel ff boos op hem.
Wij gaan vast wel een keer meeten, matsoe. Doen we een puntje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
Geo wou mij een keer meetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
Dealquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna een hartverlamming door jou. Ik zeg dat we even zijn.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geo wou mij een keer meeten
Ofniet GGMM?
Heeft VBL nooit meets?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geo wou mij een keer meeten
Ofniet GGMM?
Geen idee. Als ik je heb aangevallen dan spijt mij dat. Wellicht vind ik mensen zonder een sociaal leven wel interessant.quote:
zijn 1 keer naar de kampioenswedstrijd bij het korfballen van ajacied422 geweestquote:
kunnen gezellig zijn. iedereen slooft zich uit om grappig te doen. Je kan je goed anoniem in een hoek opstellen met een biertje en kijken naar de faalacties van anderen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
Doe ik ook vaak. Mooie reacties krijg je dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zei toch dat ik vaak gewoon mee lees ook al post ik niet.
Oh, rond een wedstrijd van Feyenoord lijkt me wel een keer lachen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij gaan vast wel een keer meeten, matsoe. Doen we een puntje.
Vergeet onze frituur actie in het mooie Brabant nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zijn 1 keer naar de kampioenswedstrijd bij het korfballen van ajacied422 geweest
liep een beetje uit de hand met vuurwerk
Nee dat niet, maar vindt het gewoon raar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bang om nieuwe mensen te ontmoeten?
Omdat het nooit goed kan gaan. De eerste twee uur misschien, maar mezelf kennende gaat dat nooit lang goed.quote:
doe eens een wilde gok...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |