Wij gaan vast wel een keer meeten, matsoe. Doen we een puntje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
En ik snap mensen die naar forummeets gaan ook niet eigenlijk.
Geo wou mij een keer meetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
Dealquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna een hartverlamming door jou. Ik zeg dat we even zijn.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geo wou mij een keer meeten
Ofniet GGMM?
Heeft VBL nooit meets?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geo wou mij een keer meeten
Ofniet GGMM?
Geen idee. Als ik je heb aangevallen dan spijt mij dat. Wellicht vind ik mensen zonder een sociaal leven wel interessant.quote:
zijn 1 keer naar de kampioenswedstrijd bij het korfballen van ajacied422 geweestquote:
kunnen gezellig zijn. iedereen slooft zich uit om grappig te doen. Je kan je goed anoniem in een hoek opstellen met een biertje en kijken naar de faalacties van anderen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
Doe ik ook vaak. Mooie reacties krijg je dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zei toch dat ik vaak gewoon mee lees ook al post ik niet.
Oh, rond een wedstrijd van Feyenoord lijkt me wel een keer lachen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij gaan vast wel een keer meeten, matsoe. Doen we een puntje.
Vergeet onze frituur actie in het mooie Brabant nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zijn 1 keer naar de kampioenswedstrijd bij het korfballen van ajacied422 geweest
liep een beetje uit de hand met vuurwerk
Nee dat niet, maar vindt het gewoon raar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bang om nieuwe mensen te ontmoeten?
Omdat het nooit goed kan gaan. De eerste twee uur misschien, maar mezelf kennende gaat dat nooit lang goed.quote:
doe eens een wilde gok...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |