Geen Estelle? Of zit die in niemanddalletje al op de slaapkamer te wachten?quote:
Die bakt momenteel een taart om de thuiskomst te vieren!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen Estelle? Of zit die in niemanddalletje al op de slaapkamer te wachten?
X-Ray ogen?quote:
Die zat achterin, stond in het berichtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen Estelle? Of zit die in niemanddalletje al op de slaapkamer te wachten?
Je bent er anders maar druk mee voor iemand die er zo'n hekel aan heeftquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef barca1971 het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)lle-cruijff-herenigd
Ik vind ook idd dat hij die smuch van zijn gezicht af moet halen...begrijp ook nog steeds niet waarom Estelle elke keer mee moet, weer een ander outfitje aan, rood leren jasje, rood truitje, rode hermes..gisteren alles in het blauw..
Goh..wat heb ik toch een hekel aan die aandacht![]()
Was lekker thuis gebleven, lekker anoniem en trekt niet zo de aandacht
Inderdaad.. of met een vers gemaakte appeltaartquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:15 schreef tong80 het volgende:
Dat zo'n Estelle niet thuis zit te wachten met een lekkere pan boerenkool met HEMA worst. De schaamteloosheid.
Och het is nou niet zo dat hij er onterecht in zat hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:44 schreef Copycat het volgende:
Nou! Een beetje blij lopen te zijn als je de bajes uit kan lopen! Klootzak!
Heb jij een persoonlijk akkefietje met Badr/Estelle?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef barca1971 het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)lle-cruijff-herenigd
Ik vind ook idd dat hij die smuch van zijn gezicht af moet halen...begrijp ook nog steeds niet waarom Estelle elke keer mee moet, weer een ander outfitje aan, rood leren jasje, rood truitje, rode hermes..gisteren alles in het blauw..
Goh..wat heb ik toch een hekel aan die aandacht![]()
Was lekker thuis gebleven, lekker anoniem en trekt niet zo de aandacht
Had hij schuldbewust en bedrukt gekeken, was het een gore schijnheil.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Och het is nou niet zo dat hij er onterecht in zat hè?
Daar heb jij dan weer een punt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had hij schuldbewust en bedrukt gekeken, was het een gore schijnheil.
WTF?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:53 schreef barca1971 het volgende:
Ik heb niks anders te doen.. deze gate zorgt voor mijn dagelijkse vermaak![]()
tjs als ze zo bij hoog en bij laag blijft beweren die aandacht niet willen maar wel zoveel lijkt na te denken over haar outfitjes, valt dat toch op...
En dat er (nog) geen openbaar excuses is gemaakt!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:13 schreef SEMTEX het volgende:
Lekker belangrijk. Belangrijk is nog steeds dat-ie iemand invalide getrapt heeft.
Precies. En madam maar de zielige meid uithangen die het oh zo zwaar heeft. Zo sterk vermagerd vind ik BH trouwens ook weer niet. Bah ik vind hun nog een stuk erger uitgekotst stel dan Yo en Wes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:13 schreef SEMTEX het volgende:
Lekker belangrijk. Belangrijk is nog steeds dat-ie iemand invalide getrapt heeft.
Sterker nog, dat wordt gedaan alsof 'ie het allemaal zelf heeft uitgelokt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
En dat er (nog) geen openbaar excuses is gemaakt!
Omg, door wie wordt Estelle beschermd ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:06 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het tweede gedeelte is nog steeds van toepassingquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)n-weer-samen-filmpje
filmpje
quote:Tegen een verslaggever antwoordde hij 'ik ga mijn best doen' op de vraag of hij zich nu gaat gedragen
Dat zal her en der zo zijn en dan gaat het te ver, maar de zoetigheid lijkt nu wel als glazuurlaag over heel SHO uit te vloeien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het juist jammer dat de vroegere SHOlol ingeruild lijkt voor zurig zeiken, zonder lol.
Wordt het niet eens tijd dat ie naar zijn dochtertje gaat? Dat kind heeft ie toch ook al tijden niet gezien?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef barca1971 het volgende:
Zouden ze nu samen gaan schaatsen op het bevroren zwembad in de tuin
Het was gewoon een vraag die ik oprecht stelde. Ik wilde de user inkwestie niet terechtwijzen, veroordelen of de mond snoeren. Het viel me gewoon op dat diegene fanatiek was en dat mag gewoonquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is dat voor nieuwe SHO-hype dat je niet meer mag zaniken over BN'ers, want dan ben je zuur/jaloers of heb je 'een dingetje' met zo iemand?
Ik zie die nieuwe moraal plots her en der opduiken hier en het haalt m.i. enorm de lollige dynamiek uit topics. Laat mensen toch zeuren, er komt vanzelf wel tegenwicht. Daar is geen expliciet opgeheven vinger voor nodig, toch?
Juist het smakeloos zaniken en opkloppen maakte SHO lekker over the top. Het dreef de spot met zichzelf daardoor en de users deden daar aan mee met hun hijgende achterklap.
Excessen daargelaten natuurlijk, maar ik vind het nu wel een heel christelijk subforumpje worden, waar je op eieren moet lopen omdat een lekkere 'rant' voor je het weet weer in de kiem wordt gesmoord door een pets op de vingers.
Ik vind het zo jammer.
Van mij "mag" het dus gewoon hoor. Het was gewoon een vraag, geen oordeel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:05 schreef barca1971 het volgende:
En duderinnetje..ik vin het ook jammer dat ik niet gewoon mag zeiken
Ik neem aan dat ze weer eerst naar zijn trotse mama gaan. En een broodje doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef barca1971 het volgende:
Zouden ze nu samen gaan schaatsen op het bevroren zwembad in de tuin
ik kom hier ook niet zo vaak, maar 1 ding valt wel op, barca schiet wat door. Maakt mij niks uit, kom hier nauwelijks, maar valt wel op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zal her en der zo zijn en dan gaat het te ver, maar de zoetigheid lijkt nu wel als glazuurlaag over heel SHO uit te vloeien.
Wat ik me herinner waren we met z'n allen verre van mals toen het om Belinda/ezels/Con etc. ging. Wat we die mensen allemaal wel niet in de mond en schoot hebben gelegd... Dat zou met een beetje goede wil minstens laster genoemd kunnen worden.
Dat nu het afzeiken van tweets, die BN'ers nota bene zelf de werel insturen, al leidt tot in mijn ogen 'zure' terechtwijzingen, verbaast me gewoon.
Dat is zoiets als in OUD op de loer gaan liggen tot iemand zijn kind 'de mooiste' noemt en dan als de wiedeweerga posten dat dat statistisch een aperte leugen is.
Het kan ook best mijn perceptie zijn hoor, en ik volg alles wellicht niet goed genoeg meer om er eigenlijk iets van te mogen zeggen. Ben het wel met je eens dat het hier en daar wel eens uit de bocht vloog onlangs. Ik heb alleen zelf niet de indruk dat het nu algeheel bestreden moet worden.
Maar goed, verkeerde plek om dit aan te kaarten denk ik. Had even naar FB moeten gaan met mijn vraag.
En nog een stukje film.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef controlaltdelete het volgende:
filmpje
Dat was tegen hun hondje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:29 schreef barca1971 het volgende:
Proberen ze nu naar binnen te rennen? Ik hoor haar wel zeggen; schatje ik sta voor de deur, aan de telefoon..ahhh..
En wat dacht je van die Michael Jackson neus... (en nee ik ben geen jaloerse zure sloot, want zo'n neus wil ik niet).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind dat voorhoofd van Estelle fascinerend! Ik blijf maar kijken naar die blonde pruik die net wat te ver naar voren zit getrokken.
Nah, zo slecht zien ze er beiden niet uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef controlaltdelete het volgende:
filmpje
Dat commentaar aan het eind 'Daarvoor sta je nu een kwartier te wachten'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En nog een stukje film.
http://www.telegraaf.nl/b(...)elle_herenigd__.html
Ik zou me daar best ongelukkig en zeker ongemakkelijk onder voelen als ik in het huis verbleef van mijn lover z'n ex. Heeft Hari dan geen eigen huis ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef barca1971 het volgende:
Misschien betaalt Badr nu wel de hypotheek![]()
Ruud zal niet zo stom zijn om te blijven betalen voor een woning waar een nieuwe vent is ingetrokken..
Daar heeft/had hij al een 'vrouwtje' 'zitten'. Is nu eruit 'getrapt'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zou me daar best ongelukkig en zeker ongemakkelijk onder voelen als ik in het huis verbleef van mijn lover z'n ex. Heeft Hari dan geen eigen huis ofzo?
Gênant die 'pers' voor het huis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef controlaltdelete het volgende:
filmpje
Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant voelt het toch raar dat ze waarschijnlijk lekker op vakantie gaan nu.quote:Badr Hari en Estelle Cruijff gaan waarschijnlijk zeer binnenkort het land uit om bij te komen van het afgelopen half jaar. Dat zegt Evert Santegoeds in de Priveflits.
Dat past helemaal in de moderne trend een doorsnee naam wat hipper te schrijvenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dat was tegen hun hondje.
Estelle heeft gisteren een hondje gekocht , Ficq , vernoemd naar Bénédicte Ficq, de advocaat van Hari.
Nee, want de rechter heeft bepaald dat Estelle daar voorlopig mag blijven wonen, dus Ruud kan niet zomaar pats boem, ongestraft besluiten dat hij de hypotheek niet meer betaalt...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef barca1971 het volgende:
Misschien betaalt Badr nu wel de hypotheek![]()
Ruud zal niet zo stom zijn om te blijven betalen voor een woning waar een nieuwe vent is ingetrokken..
Nou zeg wat een situatie en zeker als man zijnde (BH dus) zou ik me schamen, me daar enorm rot onder voelen, laat staan dat ik daar zonder gewetenswroeging onbezonnen kon wonen en dan ook nog met Ruuds ex in dat huis van bil kunnen gaan. Ik zou dat niet kunnen....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want de rechter heeft bepaald dat Estelle daar voorlopig mag blijven wonen, dus Ruud kan niet zomaar pats boem, ongestraft besluiten dat hij de hypotheek niet meer betaalt...
Het is zijn huis, de hypotheek is zijn verantwoording, als hij niet betaalt dan legt de bank beslag op zijn vermogen.
Vooralsnog heeft Badr het grootste deel van hun tijd samen in de bak gezeten, en toen hij niet in de bak zat waren ze 75% van de tijd op vakantie, dus het lijkt me sterk dat je op basis daarvan nu al kunt claimen dat ze samenwonen....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:49 schreef barca1971 het volgende:
Je weet niet wat de voorwaarden zijn, misschien is er al wel meteen afgesproken dat er niet samengewoond mag worden..als er geen voorwaarden aan zitten vind ik het wel heel ongehoord dat je dan als 'eerbare' vent, wat Badr pretendeert te zijn, gaat wonen in het huis van een andere man, die dat bovendien ook nog eens betaalt..niet echt eervol gedrag..
..vakantie vind ik niet echt gepast nu, Estelle is immers ook nog een moeder, alles laten vallen om dan weer op vakantie te gaan met je lover terwijl je ook gewoon voor je kids moet zorgen..
Maarja ..wie ben ik ?
Nou, ik vind het net zo schandalig van haar. Mannen zijn over het algemeen minder kieskeurig, al vind ik het not done, maar een vrouw die in hetzelfde huis met haar lover gaat scharrelen terwijl ze een blauwe maandag van haar man af is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:54 schreef barca1971 het volgende:
@ controlaltdelete..fijn te horen dat er toch nog mensen met fatsoen en gewetensbezwaren zijn, als je een echte vent bent doe je zoiets ook niet..
Maar nu 'ie zijn eigen appartement heeft opgezegd, heb je grote kans dat hij zich daar heeft ingeschreven c.q. dat gaat doen. En dan wordt het andere koek...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft Badr het grootste deel van hun tijd samen in de bak gezeten, en toen hij niet in de bak zat waren ze 75% van de tijd op vakantie, dus het lijkt me sterk dat je op basis daarvan nu al kunt claimen dat ze samenwonen....
Hij heeft zat andere adresjes, denk ik zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar nu 'ie zijn eigen appartement heeft opgezegd, heb je grote kans dat hij zich daar heeft ingeschreven c.q. dat gaat doen. En dan wordt het andere koek...
Of hij woont officieel weer bij z'n moederquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar nu 'ie zijn eigen appartement heeft opgezegd, heb je grote kans dat hij zich daar heeft ingeschreven c.q. dat gaat doen. En dan wordt het andere koek...
Oh ja. Kan het arme mensje straks d'r zorgtoeslag gaan terugbetalenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij woont officieel weer bij z'n moeder
In z'n derde huwelijk? Zou ik toch wel héél dom vindenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:02 schreef alors het volgende:
Is die scheiding al helemaal rond dan? Ze zullen wel in gemeenschap van goederen zijn getrouwd zoals 99% van alle voetballers dus dan krijgt Stel gewoon de helft en daar zal dit huis misschien wel onder vallen.
Nee, ze waren niet in gemeenschap van goederen getrouwd (het was huwelijk # 3 voor Ruud, die had z'n lesje waarschijnlijk al wel geleerd), maar in de voorlopige voorzieningen is vastgesteld dat zij daar voorlopig (tot de jongste 18 is) mag blijven wonen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:02 schreef alors het volgende:
Is die scheiding al helemaal rond dan? Ze zullen wel in gemeenschap van goederen zijn getrouwd zoals 99% van alle voetballers dus dan krijgt Stel gewoon de helft en daar zal dit huis misschien wel onder vallen.
Een voorlopige voorziening waarin permanente oplossingen worden getroffen? Da's op zich wel heel apart.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze waren niet in gemeenschap van goederen getrouwd (het was huwelijk # 3 voor Ruud, die had z'n lesje waarschijnlijk al wel geleerd), maar in de voorlopige voorzieningen is vastgesteld dat zij daar voorlopig (tot de jongste 18 is) mag blijven wonen.
Het is wel Ruud z'n huis (of Ruud z'n hypotheek).
Mwah, een beetje scheiding kun je probleemloos een paar jaar rekken, wel handig dat er iig al vastgesteld is dat dat recht niet langer dan de 18de verjaardag van de jongste blijft bestaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een voorlopige voorziening waarin permanente oplossingen worden getroffen? Da's op zich wel heel apart.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft Badr het grootste deel van hun tijd samen in de bak gezeten, en toen hij niet in de bak zat waren ze 75% van de tijd op vakantie, dus het lijkt me sterk dat je op basis daarvan nu al kunt claimen dat ze samenwonen....
Tuurlijk moeten ze op vakantie, ze moeten tot rust komen, zichzelf terugvinden na deze dramatische periode en vooral.... elkaar weer helemaal ontdekken.
En nee dat kan niet in de villa van Ruud, daar zijn ze nooit echt samen zonder Ruud.
Een scheiding van Ruud die 7 jaar gerekt wordt? Er heeft nooit meer dan een paar jaar tussen zijn huwelijken gezeten toch? Arme Maggie!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef Leandra het volgende:
Mwah, een beetje scheiding kun je probleemloos een paar jaar rekken, wel handig dat er iig al vastgesteld is dat dat recht niet langer dan de 18de verjaardag van de jongste blijft bestaan.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:25 schreef static het volgende:
De Quote is ook aan het rellen.
[ afbeelding ]
Tussen de scheiding van Chistina en het huwelijk met Estelle zat zelfs maar een paar dagenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een scheiding van Ruud die 7 jaar gerekt wordt? Er heeft nooit meer dan een paar jaar tussen zijn huwelijken gezeten toch? Arme Maggie!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tussen de scheiding van Chistina en het huwelijk met Estelle zat zelfs maar een paar dagen
Maar papa kan daar toch ook gaan wonen met de kinderen? Of is dat aan mama's voorbehouden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef hexje het volgende:
Ik snap dat gezeur over die woning niet. Er zijn ook kinderen bij betrokken. Mag het huis in ieder geval een stabiel gegeven zijn in hun leven.
Nee tuurlijk niet, het is veel makkelijker moeders te verwijten dat ze direct een ander heeft, en en passant ook te verwijten dat ze niet die kinderen van hot naar her gaat slepen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef hexje het volgende:
Ik snap dat gezeur over die woning niet. Er zijn ook kinderen bij betrokken. Mag het huis in ieder geval een stabiel gegeven zijn in hun leven.
Estelle was/is een huismoeder. Logisch dat zij daar voorlopig mag blijven met de kinderen. Gelukkig heeft Ruud ook geleerd van zijn scheidingen. In het verleden leek hij niet zo mild voor zijn exen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Lekker doorpakken
[..]
Maar papa kan daar toch ook gaan wonen met de kinderen? Of is dat aan mama's voorbehouden?
Ja, voorlopig wel ja, daar gaat het ook niet om. Maar tot 18 jaar noem ik niet 'voorlopig'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:00 schreef hexje het volgende:
Estelle was/is een huismoeder. Logisch dat zij daar voorlopig mag blijven met de kinderen. Gelukkig heeft Ruud ook geleerd van zijn scheidingen. In het verleden leek hij niet zo mild voor zijn exen.Zijn we nu met z'n allen vergeten dat Ruud is begonnen met het 'golven'. Jammer dat Estelle op een foute man is gevallen. Ik gun haar wel een leuke vent.
maar die pot met goud bleek al snel een bodemloze put vol ellendequote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:46 schreef barca1971 het volgende:
Mo van de hoek, die op zijn ali baba kleedje 5oo x per dag naar mekka kijkt![]()
ehmm nee dat denk ik niet nee..ze gaat ruud echt niet in de steek laten als ze niet héél zeker weet dat het de moeite waard is..ze dacht er vast goed aan te doen tot Badrs ware aard weer boven kwam binnen een maand, maarja toen kon ze natuurlijk niet meer terug..en die pot met goud was wel heel aantrekkelijk
Da's toch ook gewoon weer provoceren? Ze zullen maar in je kamp zitten zeg, dan heb je echt geen verdere vijanden meer nodigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:49 schreef Markeerstift het volgende:
Voor de niet-kijkers: Evert had een bericht achter gelaten waarin hij Badr veel plezier wenst en hoopt dat hij zal leren van zijn fouten. Ze zullen elkaar zien in de rechtbank.
Estelle en Badr hadden ook een persbericht, maar die heb ik niet gevolgd(sorry)
Niet Evert maar Koen E toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:49 schreef Markeerstift het volgende:
Voor de niet-kijkers: Evert had een bericht achter gelaten waarin hij Badr veel plezier wenst en hoopt dat hij zal leren van zijn fouten. Ze zullen elkaar zien in de rechtbank.
Estelle en Badr hadden ook een persbericht, maar die heb ik niet gevolgd(sorry)
Heb je dat boek gelezen van zijn ex over hem ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:00 schreef hexje het volgende:
. Gelukkig heeft Ruud ook geleerd van zijn scheidingen. In het verleden leek hij niet zo mild voor zijn exen.
En dan naar Ibiza of Aruba ofzo gaan, waar de roddelfotografen ook onder elke boom liggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:36 schreef proud_mami het volgende:
Nu.nl: Estelle Cruijff gaat op vakantie met de dinsdag vrijgekomen Badr Hari.
Foto: ANP
Dat heeft het stel laten weten aan RTL Boulevard. De kickbokser mag zijn proces thuis afwachten. Waarheen de reis gaat is niet bekendgemaakt.
"We zijn zo blij dat we weer bij elkaar kunnen zijn", laten de twee weten. Cruijff en Hari willen de komende tijd graag buiten de spotlights doorbrengen.
De rechtbank heeft laten weten dat Hari tot het proces gewoon naar het buitenland mag. Tijdens een eerdere zitting bleek al dat de rechter geen vluchtgevaar ziet.
Geweldsincidenten
De 28-jarige Hari zit sinds juli vast wegens een aantal geweldsincidenten. In november werd zijn voorarrest ook al geschorst, maar omdat hij ondanks het verbod van de rechter een horecagelegenheid bezocht, belandde hij na een weekend in vrijheid weer achter de tralies.
Cruijff maakte in juni bekend te gaan scheiden van Ruud Gullit. Niet veel later bleek dat ze de ex-voetballer had ingeruild voor Badr Hari.
Ik vraag me af hoe het daar dan met de voorwaarden zit? Zouden ze daar ook tussen 20.00 - 08.00 uur geen 'natte' horeca mogen bezoeken? En zo ja, hoe zou dat dan gecheckt moeten worden?
Ik las elders dat ze naar Knokke zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan naar Ibiza of Aruba ofzo gaan, waar de roddelfotografen ook onder elke boom liggen.
Gohquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las elders dat ze naar Knokke zijn
Zal ie zich wel thuisvoelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las elders dat ze naar Knokke zijn
Deze vakantie wordt mede mogelijk gemaakt...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef barca1971 het volgende:
Evert zal wel meegaan met een fotograaf, net als naar Sardinie en Parijs..wij als gepeupel moeten toch weer gaan geloven in die liefde van hen..daar horen zonnige romantische plaatjes bij...
Wat stond er in dat boek van de ex? sappige roddels?
Oh wat een schatje (die vogel hè, niet Ruud), ik heb zelf 3 vogels en het is wel leuk in je huis, als je er van houdt. Alleen als hij steeds naar zijn nieuwe vlam gaat is het wel een beetje zielig voor het beestje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Ruud is niet langer alleen![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)en-nieuw-huisdiertje
Die is leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef barca1971 het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)campaign=Cookiecheck
Hij had toch ook een nieuwe vriendin of is die al weer pleite (en heb ik dat gemist)?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Ruud is niet langer alleen![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)en-nieuw-huisdiertje
Ja, een Zuidamerikaansequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij had toch ook een nieuwe vriendin of is die al weer pleite (en heb ik dat gemist)?
Haar poes was te wildquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien mocht hij wel nooit een vogel van Estelle en is ie daarom zo blij.
Ik zie je edit. Probleem? Je kunt me PMen.quote:
Geen idee. Schijnt dat hij enkele van zijn 'oude' wedstrijd partijen gaat doen, zoals tegen Ghita (ook geen kleintje trouwens).quote:Op zondag 27 januari 2013 01:18 schreef Leandra het volgende:
Dat zal geen verse foto zijn neem ik aan?
Anders valt het met dat vreselijke gewichtsverlies ook wel mee...
De grote sponsors staan nog op de site, dus ze zullen wel weer even flink met hem willen cashen...quote:
Klein is relatiefquote:Op zondag 27 januari 2013 01:44 schreef static het volgende:
[..]
Geen idee. Schijnt dat hij enkele van zijn 'oude' wedstrijd partijen gaat doen, zoals tegen Ghita (ook geen kleintje trouwens).
[ afbeelding ]
Waar moet het heen met de mensheidquote:Op zondag 27 januari 2013 01:58 schreef Andromache het volgende:
het totale gebrek aan gepast reageren in het kader van zware mishandeling, en het gebrek aan zelfrelativering bij dit zooitje, ongekend.
Voor dat soort BNers wel ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 08:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, een hond, een tas, het blijven toch vooral trendy seizoensartikelen.
Dat heeft toch al weer veel te lang geduurd..quote:Op zondag 27 januari 2013 08:24 schreef WRH het volgende:
Dit is toch niet echt he.
Begrijpen ze zelf nog wel wat van hun eigen aangekondigde 'tijd buiten de spotlights' ?
quote:
quote:De Speld: 'Badr Hari krijgt oneerlijk proces'
SATIRE Badr Hari krijgt geen eerlijk proces. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam bepaald. De rechters achten een showproces op zijn plaats, gezien de media-aandacht en de ernst van de delicten waarvan Hari verdacht wordt. Dit meldt satirisch weblog De Speld.
Persrechter Desirée Veldhoen stelt dat de rechtbank een zorgvuldige afweging heeft gemaakt. 'In dit soort situaties moeten de belangen van verdachte, slachtoffers, maatschappij en media tegen elkaar worden afgewogen. De rechtbank is tot het oordeel gekomen dat een fatsoenlijke rechtsgang in deze zaak niet opportuun is.'
Benedicte Ficq, advocaat van Hari, is teleurgesteld over de inhoud van het besluit, maar blij met de duidelijkheid. 'Wij kunnen onze strategie op basis van deze informatie aanpassen. Ik zal nu in talkshows mijn beklag doen over het showproces en op die manier de media-aandacht proberen om te buigen in het voordeel van mijn cliënt.'
In de media wordt enthousiast gereageerd op het besluit van de rechters. Eindredacteur van Pauw en Witteman Herman Meijer: 'We worden nu expliciet bij het proces betrokken. We gaan ons zeker niet terughoudend opstellen ten aanzien van de rechtsgang.'
Hoogleraar rechtsfilosofie Bert Bokhoven signaleert dat rechters sinds het Wilders-proces steeds vaker van tevoren duidelijkheid scheppen over de integriteit van het proces. 'Wilders schreeuwde moord en brand omdat hij bang was voor een politiek proces. Dat resulteerde bijvoorbeeld in al die wrakingspogingen en een herhaling van het proces. Uiteindelijk bleek het toch eerlijk te zijn verlopen. Als de rechter dat vooraf had aangekondigd, was de angel eruit geweest.'
Bokhoven juicht de nieuwe transparantie toe. 'Veel Nederlanders weten niet dat de rechter per zaak bepaalt of iemand een eerlijk proces krijgt. Zij denken dat verdachten daar automatisch recht op hebben. Dat zorgt bij ernstige zaken voor veel onvrede. Door bij mediagenieke zaken een oneerlijk proces aan te kondigen, kan het vertrouwen in de rechterlijke macht worden hersteld.'
Als 'ie dat echt gedacht heeft en ernaar gehandeld heeft is 'ie een nog naardere hufter als vader dan ik tot op heden altijd al dacht. Die arme, arme kinderen.... Gek genoeg denk ik dat het nog waar kan zijn ook, gelet op de 'zij Ficqie, ik Tweetie'-verhaallijn...quote:Op zondag 27 januari 2013 17:26 schreef barca1971 het volgende:
Dat is al een oude foto van Badr in zijn korte broek..staat op de facebook pagina. Het lijkt mij ook heel dubieus als ze hem weer zonder pardon terug nemen terwijl hij half Amsterdam én collega's aftuigt. Dan moet je ook niet roepen dat de sport alleen gelinkt wordt aan criminelen..
Kwam dit nog tegen Ruud maar liefst 6 weken op vakantie..hij zal wel gedacht hebben..leuk dat je op vakantie wil met Badr..maar ík vang de kinderen niet op voor je : )
http://zijonline.nl/2013/(...)s-weken-op-vakantie/
Ruud komt thuis, denkt: 'Wat ruikt het hier muf' en schrikt op: 'Tweetie! Helemaal vergeten!'quote:Op zondag 27 januari 2013 18:01 schreef barca1971 het volgende:
ja idd..het valt een beetje op..of wij hebben een verdorven gedachtengang, kan ook maar het ligt er te dik bovenop..wie zorgt er nu voor die birdie denk je??
Die Estelle toch..... dat wisten we nog helemaal nietquote:Ruud Gullit lijkt niet bepaald haast te maken met de scheiding van Estelle Cruijff, zijn echtgenote die de ex-voetballer met verschillende vrouwen bedroog. De komende zes is Ruud Gullit in het buitenland. Nu in Mexico en binnenkort in Florida.
Gullit is nu met zijn nieuwe liefde Margaritha in Mexcio. Het stel heeft daar de Pyramid of the Sun bezocht. Ruud plaatste een video van het bezoek online.
De oud-voetballer en de Mexixaanse Margaritha, die overigens in Miama, Florida woont, leerden elkaar vorig jaar kennen, na zijn breuk met Estelle Cruijff.
Afhankelijk van wat er te halen valt, ja hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Watte Estelle Bi? Al zal dat zo zijn daar kan ze niks aan doen.. Maar dat wist ik ook niet! Kunnen jullie voorstellen dat Estelle ook met vrouwen doet( niks ten nadele hoor)
Dit kan IK me nauwelijks voorstellen. Er zijn wel betere "vangsten", zakenmannen, voetballers, weet ik wat, van tevoren bedenken om met een kickbokser aan te pappen voor zijn geld... het lijkt mij nogal stug.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:16 schreef barca1971 het volgende:
Is er trouwens iemand die denkt dat het een vooropgezet plan was om het met Badr aan te leggen, wetende dat hij én geld heeft én de ambitie om de grootste van de wereld te worden?
Dit.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit kan IK me nauwelijks voorstellen. Er zijn wel betere "vangsten", zakenmannen, voetballers, weet ik wat, van tevoren bedenken om met een kickbokser aan te pappen voor zijn geld... het lijkt mij nogal stug.
Ik vergat trouwens nog een "categorie": plastisch chirurgenquote:Op maandag 28 januari 2013 08:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Zeker in het wereldje van Estelle zijn er betere opties.
Die zijn dan weer niet beroemd.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vergat trouwens nog een "categorie": plastisch chirurgen
Wat dat beroemd betreft valt Hari ook niet echt in die categorie, alleen binnen een bepaalde groep, nog een reden om te denken dat het geen vooropgezet plan was.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zijn dan weer niet beroemd.
Ik geloof wel dat ze graag iemand heeft waarvan het ook nut heeft als je zijn naam laat vallen, niet dat je moet uitleggen dat hij rijk is.
Alleen kan die reus totaal niet vechten.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:40 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Klein is relatief
[ afbeelding ]
Dat zekerquote:Op maandag 28 januari 2013 08:22 schreef Leandra het volgende:
Dit.
Zeker in het wereldje van Estelle zijn er betere opties.
Ik hou niet van kickboksen en heb nooit in de bak gezeten, maar wist toch echt wel wie hij was.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:36 schreef barca1971 het volgende:
Dat is waar..alleen kickboksminnend nederland en bajesklanten wisten wie hij was.
Ik dacht even dat je bedoelde vanuit Beau Mondequote:Op maandag 28 januari 2013 08:16 schreef barca1971 het volgende:
Is er trouwens iemand die denkt dat het een vooropgezet plan was om het met Badr aan te leggen, wetende dat hij én geld heeft én de ambitie om de grootste van de wereld te worden?
Nee, voor het geld had zij beter bij Gullit kunnen blijven, die zag zij toch bijna nooit en zij had gewoon buiten de deur kunnen blijven eten.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:16 schreef barca1971 het volgende:
Ze zou het natuurlijk nooit aanleggen met Petra van de Albert Heijn..dan weet ze dat ze wél een shopbudget heeft..dat kan natuurlijk niet..![]()
Niet dat dat haar iets heeft gebracht natuurlijk, maar toch
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Nee, voor het geld had zij beter bij Gullit kunnen blijven, die zag zij toch bijna nooit en zij had gewoon buiten de deur kunnen blijven eten.
Je kan niet zeggen dat hij geen kin heeftquote:Op maandag 28 januari 2013 08:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen kan die reus totaal niet vechten.
Wat een boutgevecht was dat echt niet normaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen kan die reus totaal niet vechten.
Hij is ook een stuk kleiner dan ouwe Semmy hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef barca1971 het volgende:
Vergeleken met die giant is Badr net een dwerg..maar aan die andere kant is die giant ook wel zo lelijk dat ik badr nog knap vind
Eigenlijk is Badr dus gewoon maar een klein miezerig ventjequote:Op maandag 28 januari 2013 16:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij is ook een stuk kleiner dan ouwe Semmy hoor
[ afbeelding ]
Nou dat zou ik toch niet zeggenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:56 schreef eskil het volgende:
[..]
Eigenlijk is Badr dus gewoon maar een klein miezerig ventje
Die foto's zijn van maart 2011 bijna 2 jaar geleden.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef barca1971 het volgende:
http://florisfotografie.nl/zoek/badr%20hari
In maart vorig jaar was hij dus nog steeds met Chantal?? dacht dat die 2 al veel langer uit elkaar waren..dan was Daphne dus echt heel kortstondig..
Die plek op zijn rug is echt goor. Maar die haren zijn er nu misschien wel af na een half jaar geen speciale middelen toegediend te hebben gekregen.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou dat zou ik toch niet zeggen![]()
Maar goed, dit was zijn laatste wedstrijd afgelopen zomer:
Toen had hij al tijdje geen kickboxwedstrijden meer gedaan en hij is er nou niet al te best aan toe in deze wedstrijd.
Het half jaar niet trainen zal hem NOG verder achteruit hebben laten gaan. En die plek op z'n rug wordt ook steeds groter en hariger
De perfecte 'sport' dus voor mensen die wel veel geld willen verdienen, maar er eigenlijk niet veel voor willen doen...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:09 schreef barca1971 het volgende:
Blijf het heel wonderlijk vinden dat je in een wedstrijd van een paar minuten zoveel geld kunt verdienen, wedstrijden zijn maar om de paar maanden dus je dagelijks leven bestaat gewoon uit een paar uur trainen en weer vrij zijn..
Tegen Wesley?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:25 schreef eskil het volgende:
Enfin staat er niet ergens dat hij aan het trainen is voor een wedstrijd in Istanbul zeer binnenkort?
Het is wel duidelijk dat je niet weet waar je over praat.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef Cynix � het volgende:
maar er eigenlijk niet veel voor willen doen.
Zeg dat eens recht in zijn gezicht!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:56 schreef eskil het volgende:
[..]
Eigenlijk is Badr dus gewoon maar een klein miezerig ventje
Badr is nooit vrij, die is een workaholic die zelfs op sensation werkt!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:09 schreef barca1971 het volgende:
Zou Badr in een weerwolf veranderen ?![]()
Vind overigens wel dat je op die foto's met Chantal goed kunt zien dat ie daar dikker was, heeft zelfs een beetje een onderkin.. .Blijf het heel wonderlijk vinden dat je in een wedstrijd van een paar minuten zoveel geld kunt verdienen, wedstrijden zijn maar om de paar maanden dus je dagelijks leven bestaat gewoon uit een paar uur trainen en weer vrij zijn..
Dalijk raakt Stel hem nog beu, doordat Badr nu altijd maar thuis is heeft ze niet zoveel vrijheid als toen ruud vaak wekenlang van huis was
/care. Ik vind kickboken ook geen sport. Elkaar moedwillig slopen kan geen sport zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef static het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je niet weet waar je over praat.
Huh? Da's nou juist niet de bedoeling van de sport, da's alleen Badr's interpretatiequote:Op maandag 28 januari 2013 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
/care. Ik vind kickboken ook geen sport. Elkaar moedwillig slopen kan geen sport zijn.
Ha, het is natuurlijk wel een sport. Een ultieme zelfs.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
/care. Ik vind kickboken ook geen sport. Elkaar moedwillig slopen kan geen sport zijn.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:46 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Het zóu natuurlijk ook "zomaar" het geval kunnen zijn dat Estelle echt verliefd is op Badr, en hij op haar.
Ik zal in deze wel te naïef zijn... Want hoe kunnen mensen als Estelle en Badr nu in hemelsnaam echte gevoelens hebben??quote:
Dat hebben ze vast wel, maar dit is SHO he en anders geen lolquote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik zal in deze wel te naïef zijn... Want hoe kunnen mensen als Estelle en Badr nu in hemelsnaam echte gevoelens hebben??
Het heeft m.i. absoluut niet in zijn voordeel gewerkt, zeker niet gezien alle extra aandacht voor de (vermeende) mishandelingen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:39 schreef barca1971 het volgende:
Zou ook zomaar kunnen dat we hier te maken hebben met een gevalletje; elkaar gebruiken zonder dat ze het weten.
Van Estelle is al lang bekend dat ze eenzaam was en vaak alleen, ik zou ook balen als ik op haar leeftijd vaak alleen was en geen leuke relatie had. Toen kwam Badr voorbij, groot, sterk, stoere sport én veel ambitie wat voor Stel weer belangrijk is. En alle aandacht van zo'n man was opeens voor haar, hij nam haar mee uit etc ..
Voor Badr was het onbewust misschien een kick om de 'vrouw van' te verleiden en in zijn bed te krijgen. Ik geloof dat dat deel voor beiden wel erotiserend heeft gewerkt. Onder dat gegeven is het heel makkelijk om gevoelens van verliefdheid te kweken.
Maar of dat ook echt is? of voelen ze het zo omdat ze het graag zo willen voelen? Estelle had eindelijk een excuus om Ruud te verlaten en Badr heeft er een hele hoop extra bekendheid bij gekregen wat ook in zijn voordeel kan werken...
Al denk ik dat ook de 'oude' Badr met deze zaak niet was weggekomen. Everink is niet bang en heeft geld zat. Hij heeft gewoon helemaal de foute gepakt...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:31 schreef barca1971 het volgende:
Eerder kon hij doen en laten wat hij wilde, hij was niet zo heel bekend en als hij zich misdroeg bood hij of geld om te zwijgen of hij intimideerde door te dreigen dat er geen aangifte mocht worden gedaan.
Er schijnt na 30 april concurrentie voor Badr Hari te zijn op het king-vlakquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:54 schreef barca1971 het volgende:
Kun je nagaan al die mensen die wel bang waren en géén geld hadden..geen wonder dat men Hari zich zo ongenaakbaar voelde, hij heeft vast gedacht dat hij de King himself was..
Hee, je kent haar, ze heeft het hem gevraagd, hij heeft nog nooit een vrouw geslagen, hij is er zelfs niet van beschuldigd!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:54 schreef barca1971 het volgende:
Kun je nagaan al die mensen die wel bang waren en géén geld hadden..geen wonder dat men Hari zich zo ongenaakbaar voelde, hij heeft vast gedacht dat hij de King himself was..
Blijf me toch verbazen hoe je als een volwassen rationeel denkende vrouw hier niet doorheen kan prikken
Everink is gelukkig wel zo verstandig om in het buitenland te verblijven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Al denk ik dat ook de 'oude' Badr met deze zaak niet was weggekomen. Everink is niet bang en heeft geld zat. Hij heeft gewoon helemaal de foute gepakt...
Tijd zat... Kaarsjes branden voor de slachtoffers van Badr slokt niet zoveel tijd opquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:25 schreef hexje het volgende:
Ik snap niet dat sommige hier iedere dag kunnen posten.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tijd zat... Kaarsjes branden voor de slachtoffers van Badr slokt niet zoveel tijd op
at5.nlquote:Ruud Gullit knaagt op een sprinkhaan
Via social media laat oud-voetballer Ruud Gullit opnieuw zien hoeveel hij wel niet van dieren houdt.
Zagen we de voormalig geliefde van Estelle Gullit vorige week nog met een vogel op zijn schouder paraderen, begin deze week stuurde Gullit opnieuw een vrij opmerkelijk filmpje de wereld in.
'Ik heb net wat sprinkhanen gekocht en ik ga ze voor het eerst in m'n leven proberen' laat Gullit weten in een filmpje. De voormalig wereldvoetballer van het jaar kauwt vervolgens aandachtig op het insect om te concluderen dat de beestjes lang niet vies zijn...
Wat een psycho. Iemand een kopstoot geven en hem dan het damestoilet insleuren om hem op te knappen. Zou zo een scene in een film of serie kunnen zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:26 schreef utrecht1970 het volgende:
uit het ad:
Ander slachtoffer van Badr Hari vertelt verhaal in Revu
Je bedoelt haar moeder?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:46 schreef barca1971 het volgende:
Je kunt het toch al zien aan al die types die nu ook rond haar circuleren, dat is is gewoon ordinair scum
Ja maar ZIJ zijn zooo zielig hoor. Allemaal zoooo erg die gemene hetze tegen arme Badr.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:26 schreef utrecht1970 het volgende:
uit het ad:
bron: bron
Lekkere types laat Estelle zich nu mee in.
Ook een maatje van emquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:27 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou ze zo naief zijn. Zou ze geen bedenkingen hebben bij de type vrienden van Badr die over de vloer komen?
Of vindt ze dat allemaal mooie krachtige mannen?
Ook gewoon in je trainingspak naar de rechtbank gaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:33 schreef barca1971 het volgende:
Ik kan niet begrijpen hoe je van het 'millieu' van Estelle af kan zakken naar dit volk zonder daar bij tijd en wijle je bedenkingen bij te hebben..tis niet alleen Badr met een kort lontje maar zijn mattie's en broer ook.. dat je in eerste instantie verblind bent door liefde, ok, maar we zijn nu al ruim een half jaar verder, waarin allerlei nieuwe verhalen aan het licht zijn gekomen...dan ben je toch echt van het padje af als je niet terug op aarde komt..
Gewoon weer blootstellen aan je kids
http://www.ishootpeople.nl/?q=badr+hari#
Die heeft het misschien wel te druk met zijn eigen leventje. Dat idee heb ik bij allebei de ouders wel. Alleen het gegeven al dat Ruud de moeder van Estelle moest bellen om te vragen waar ze uithing, sterkt mij in dat vermoeden. Als je getrouwd bent en kinderen hebt, heb je toch dingen te bespreken en plannen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:01 schreef E.T. het volgende:
Snap niet dat Ruud nog niet hard aan de bel trekt om zijn kinderen bij die vent weg te houden. Als het mijn ex zou zijn en mijn kinderen zou ik echt alles er aan doen om de kinderen zelf te krijgen en weg te houden bij Badr..
Ha, het is dus een hulpverlenersrelatie. Wie had die zorgzame kant achter Estelle gezocht?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:00 schreef barca1971 het volgende:
hahahah dit verklaard denk ik alles jongens
http://www.powned.tv/nieu(...)is_beest_in_bed.html
Zo'n foto met Santegoeds ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:33 schreef barca1971 het volgende:
http://www.ishootpeople.nl/?q=badr+hari#
Mwah, die vrouw die volgens Estelle nooit geslagen was, heeft volgens Ficq toch echt een klap met de vlakke hand in het gezicht gehad, maar dat stelde niet zoveel voor, die blauwe plek die dat opleverde.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Want álle aantijgingen tegen Badr Hari zijn natuurlijk ook meteen waar...
Spaans temperament heeft niks met zuur spuien te maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:19 schreef barca1971 het volgende:
Het spijt me als het zo over komt..heb al eerder gezegd dat het het spaanse temperament wel zal zijn..verder in directe omgeving veel te maken gehad met buitensporig geweld en mensen die het of doodzwegen of ook weigerden excuses te maken, nu ik dat hier ook weer zie brengt dat het ongeloof weer des te groter naar boven...
Mijn verzoek aan allen weer ontopic te posten. Als er problemen zijn dan kun je daarmee terecht in de FB van SHO.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:25 schreef barca1971 het volgende:
Dat mag blijkbaar niet ..of wacht ja..alleen maar als je maar niet te negatief bent..en ook dat is weer selectief want de ene mag het wel en de andere mag het niet..
???
Ik hoorde het ook en ineens is het programma afgelopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:25 schreef eskil het volgende:
Huh wat was dat nou bij blvd.? Hoorde net een klein stukje van gesprek met John vd. Heuvel over opgenomen gesprekken tussen Badr en Estelle die opgenomen zouden zijn en waar niet zulke mooie dingen opstonden? Iemand gezien?
Kon het ook niet helemaal goed volgen. Iets over dat de slachtoffers die ook mochten luisteren of zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook en ineens is het programma afgelopen.
Het ging heul raar. JvdH zit te vertellen over die telefoongesprekken en ineens flikkeren ze Gerard Joling in beeld. Foutje?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:27 schreef eskil het volgende:
Kon het ook niet helemaal goed volgen. Iets over dat de slachtoffers die ook mochten horen of zo.
Geen idee. Joling moest zeker John zijn tong afbijten :-)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging heul raar. JvdH zit te vertellen over die telefoongesprekken en ineens flikkeren ze Gerard Joling in beeld. Foutje?
Zoiets ja! Misschien sprak JvdH voor zijn beurt en mocht dit nog niet bekend worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:32 schreef eskil het volgende:
Geen idee. Joling moest zeker John zijn tong afbijten :-)
Ik ben benieuwd wat er gezegd isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:34 schreef barca1971 het volgende:
Hun gesprekken zijn afgeluisterd en daarin hebben ze niet zulke fijne dingen over de slachtoffers gezegd. Die mogen dat ook horen en daar is Fiq en consorten advocaten niet blij mee.. Ik zeg, alles op tafel gooien! dat we hun true colours maar mogen zien ! Dat badr in zijn domheid door de mand valt en Estelle betrapt word dat ze flink aan het liegen was en haar slachtofferrol flink heeft bedacht..
lekker, gebeurt er weer eens wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |