opperkoning en gerespecteerd mens. Gvd ik blijf 'm geweldig vinden.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve als het HMF zijn mening is. Als HMF een mening uit, is hetgeen mening maar per definitie een feit. Zo rolt dit alom gerespecteerd mens.
Sowieso niemand van het VI topic, zelfs Veerboot niet. Die hele yvonne kan je niet serieus nemen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
Oliver niet nomineren. Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik hem persoonlijk ken maar wat voor tijd hij wel niet in de VI filmpjes steekt. Jezus Yvonne
Echt, ik heb ook 1 zo'n meisje op FB. Ik word er knettergek van die kutposts van haar.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
Mensen die elke dag op facebook zetten dat ze gaan slapen omdat zo laat het wekkertje weer gaat moeten een langzame pijnlijke dood sterven.
Je moeder is een slechte kopie van aidsquote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef mrstylo het volgende:
Waarom ziet HMF nou niet in dat hij slechte kopie is van De Kromme?
Trusten.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen. Het wekkertje gaat weer zo laat.
Leer die meid haar plek kennen aub. Wat is dit nou voor opstandig gedrag in huize HMF?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:26 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn vriendin zei net tegen mij "jij hebt ook geen ziel hé. Aan mijn sterfbed zal je nog eens zeggen: had ik maar meer tijd besteed aan mijn vriendin dan aan Fok!".
Ik denk dat ik maar eens iets anders ga doen boys..
Waarom heb jij steven als vriend?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
Mensen die elke dag op facebook zetten dat ze gaan slapen omdat zo laat het wekkertje weer gaat moeten een langzame pijnlijke dood sterven.
Vind ik wel goed eigenlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moeder is een slechte kopie van aids
hahahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moeder is een slechte kopie van aids
Het ergste is nog dat GGMM de mensen heeft genomineerdquote:Op maandag 21 januari 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sowieso niemand van het VI topic, zelfs Veerboot niet. Die hele yvonne kan je niet serieus nemen.
Kom je me volgende week weer halen?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga maar naar je kleutersc toe, poepzak.
Dat is overduidelijk. De_kromme had één post over een jetpack en HMF heeft er gelijk "zijn ding" van gemaakt.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef mrstylo het volgende:
Waarom ziet HMF nou niet in dat hij slechte kopie is van De Kromme?
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah, Geo gaat weer met die 15 jarige meisjes in de nachtbagger chatten.
gvd toch.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga maar naar je kleutersc toe, poepzak.
Krijg je er buikpijn van?quote:
Hoe komt die chick er dan in?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat GGMM ze heeft genomineerd
GGMM en Don de schuldige, vooral GGMMquote:Op maandag 21 januari 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sowieso niemand van het VI topic, zelfs Veerboot niet. Die hele yvonne kan je niet serieus nemen.
Oja, hij deed dat ook hequote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom heb jij steven als vriend?
die gaat op mn shitlistquote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat GGMM de mensen heeft genomineerd
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
Mensen op facebook moeten een langzame pijnlijke dood sterven.
Meh ze is wel aardigquote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij hier nooit zien posten, of het is me niet bijgebleven.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
Sowieso, mensen op Fok! die elkaar op FB hebben man.
Hey hallo jou mis ik nog in mijn vriendenlijstquote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ja Charmed-Angel post wel af en toe maar zo sporadisch in VBL dat ik me serieus afvraag hoe je erbij komt om haar te nomineren.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij hier nooit zien posten, of het is me niet bijgebleven.
Nee maar kom op zegquote:
GUERILLA STYLOquote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga daar wel op stemmen. Ik wil namelijk de stemming devalueren.
het is dat HMF geen facebook heeft, anders waren jullie sowieso vrienden.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ohquote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
Je moeder ligt hier naast me en het lijkt haar geen goed idee.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey hallo jou mis ik nog in mijn vriendenlijst![]()
Don zal wel tieten van haar hebben gekregen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja Charmed-Angel post wel af en toe maar zo sporadisch in VBL dat ik me serieus afvraag hoe je erbij komt om haar te nomineren.
Status: in relatie.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
het is dat HMF geen facebook heeft, anders waren jullie sowieso vrienden.
Stem op Stylo, fuck de restquote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga daar wel op stemmen. Ik wil namelijk de stemming devalueren.
Komt omdat jullie totaal niet meer mee discussieren over fatsoenlijke onderwerpen. Komt alleen maar gezwam uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar kom op zegvroegah was het hier nog leuk. Zelfs met Kapiteintje en HMF terug is het niveau hier zwak.
en alle andere categorieën tong. Zo'n ego boost zal hem wel fataal worden, en alle vaste users van de andere subfora gaan lekker flippen.quote:
Alle gespreksthema's zijn behandeld.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar kom op zegvroegah was het hier nog leuk. Zelfs met Kapiteintje en HMF terug is het niveau hier zwak.
Is best dik volgens mij.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Don zal wel tieten van haar hebben gekregen.
Hij en Don zouden de enigen zijn die ik op FB zou hebben omdat ik ze ook in 't echt ken.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
het is dat HMF geen facebook heeft, anders waren jullie sowieso vrienden.
Ik vraag mij nog steeds af wat jou het recht geeft om te oordelen over niveau, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast, typ jij maar. Ik knik wel de rest van de avond.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
Wat trouwens nog erger is zijn stelletjes die op vakantie zo'n fotoshoot doen. Dan mag je per direct dood.
Neequote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
Sinds de_kromme weg is is deze hele sc los zand geworden.
Klopt, terwijl we ze ook al 5x herhaald hadden. Daarom was ik hier minder aanwezig. Sowieso zonder Steven is het ook een stuk minder.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alle gespreksthema's zijn behandeld.
Wat is burgerschap?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
80 bladzijdes pure ellende maken voor burgerschap
De tijden dat Steven, Kapi, Davy, Stylo, jij en ik nog door posten na 02.00 dat was een mooie tijdquote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerder omdat Happel weg is als mod.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
Sinds de_kromme weg is is deze hele sc los zand geworden.
Waardeloze mod was dat, maar ok.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerder omdat Happel weg is als mod.
Over 2 weken kan ik dat weer.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De tijden dat Steven, Kapi, Davy, Stylo, jij en ik nog door posten na 02.00 dat was een mooie tijd. Ook wat gezelliger moet ik eerlijk in zijn. Maar er niks mis met deze SC.
Niveau? Je hebt nauwelijks wat meegemaakt de afgelopen maandenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was in de zomervakantie idd.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De tijden dat Steven, Kapi, Davy, Stylo, jij en ik nog door posten na 02.00 dat was een mooie tijd. Ook wat gezelliger moet ik eerlijk in zijn. Maar er niks mis met deze SC.
Burgerschap.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
80 bladzijdes pure ellende maken voor burgerschap
LLB, gewoon maatschappijleer van de middelbare school. Vies makkelijk maar toch wel veel leesteksten doorlezen en dat 80 bladzijdes die morgen af moeten zijnquote:
Hij was er toen niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft die lul GMM al een verklaring gegeven waarom ik niet op oliver kan stemmen?
Oké hmfquote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
Sowieso slowchats analyseren. Als er geen kut aan is post je toch niet/
De enige fout is dat er PSV'ers zijn toegelaten.
Gewoon maatschappijleer 2.0 maar dan saaier.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Burgerschap.![]()
![]()
Wat een onzin is dat.
Oh ja want je kan niet meelezen wou je zeggen?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niveau? Je hebt nauwelijks wat meegemaakt de afgelopen maanden
Samen met Davy en Stylo mooie pica's postenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga weg man.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
Sowieso slowchats analyseren. Als er geen kut aan is post je toch niet/
De enige fout is dat er PSV'ers zijn toegelaten.
Wat is burgerschapquote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Burgerschap.![]()
![]()
Wat een onzin is dat.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Samen met Davy en Stylo mooie pica's posten
Ik doe zelf bijna niks met facebook eigenlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
Caland heb je ook al een sneeuwpost geplaatst afgelopen week?
Jij hebt een read-only versie?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe zelf bijna niks met facebook eigenlijk.
Die had er ook in gemoeten jaquote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft die lul GMM al een verklaring gegeven waarom ik niet op oliver kan stemmen?
Ik vind er weinig mee aan dus kom ik hier minder.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Even mijn DM's doorzoeken hoor. Ik wil je toch wel graag als FB vriend hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook gedaan, ik moest op internet wat vragenlijstjes maken en in een verslag stoppen. 4 pagina's x 5 onderdelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon maatschappijleer 2.0 maar dan saaier.
gewoon net als ik alleen kankeren op andersmans post en zelf niks posten?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het al meer dan 10 jaar flikker.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iets wat Stylo niet heeft in Nederland.
Verander hem even dan, wij kiezen de personen welquote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had er ook in gemoeten jaIn alle eerlijkheid heb ik er niet meer dan 5 minuten aan besteed.
Echt dat je Oliver en Johannes vergeten bentquote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had er ook in gemoeten jaIn alle eerlijkheid heb ik er niet meer dan 5 minuten aan besteed.
En dan ga je maar naar die B&H clowns (behalve FL_Freak natuurlijk)quote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind er weinig mee aan dus kom ik hier minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |