gvd toch.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga maar naar je kleutersc toe, poepzak.
Krijg je er buikpijn van?quote:
Hoe komt die chick er dan in?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat GGMM ze heeft genomineerd
GGMM en Don de schuldige, vooral GGMMquote:Op maandag 21 januari 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sowieso niemand van het VI topic, zelfs Veerboot niet. Die hele yvonne kan je niet serieus nemen.
Oja, hij deed dat ook hequote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom heb jij steven als vriend?
die gaat op mn shitlistquote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat GGMM de mensen heeft genomineerd
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
Mensen op facebook moeten een langzame pijnlijke dood sterven.
Meh ze is wel aardigquote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij hier nooit zien posten, of het is me niet bijgebleven.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
Sowieso, mensen op Fok! die elkaar op FB hebben man.
Hey hallo jou mis ik nog in mijn vriendenlijstquote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ja Charmed-Angel post wel af en toe maar zo sporadisch in VBL dat ik me serieus afvraag hoe je erbij komt om haar te nomineren.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij hier nooit zien posten, of het is me niet bijgebleven.
Nee maar kom op zegquote:
GUERILLA STYLOquote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga daar wel op stemmen. Ik wil namelijk de stemming devalueren.
het is dat HMF geen facebook heeft, anders waren jullie sowieso vrienden.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ohquote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
Je moeder ligt hier naast me en het lijkt haar geen goed idee.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey hallo jou mis ik nog in mijn vriendenlijst![]()
Don zal wel tieten van haar hebben gekregen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja Charmed-Angel post wel af en toe maar zo sporadisch in VBL dat ik me serieus afvraag hoe je erbij komt om haar te nomineren.
Status: in relatie.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
het is dat HMF geen facebook heeft, anders waren jullie sowieso vrienden.
Stem op Stylo, fuck de restquote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga daar wel op stemmen. Ik wil namelijk de stemming devalueren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |