Komt omdat jullie totaal niet meer mee discussieren over fatsoenlijke onderwerpen. Komt alleen maar gezwam uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar kom op zegvroegah was het hier nog leuk. Zelfs met Kapiteintje en HMF terug is het niveau hier zwak.
en alle andere categorieėn tong. Zo'n ego boost zal hem wel fataal worden, en alle vaste users van de andere subfora gaan lekker flippen.quote:
Alle gespreksthema's zijn behandeld.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar kom op zegvroegah was het hier nog leuk. Zelfs met Kapiteintje en HMF terug is het niveau hier zwak.
Is best dik volgens mij.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Don zal wel tieten van haar hebben gekregen.
Hij en Don zouden de enigen zijn die ik op FB zou hebben omdat ik ze ook in 't echt ken.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
het is dat HMF geen facebook heeft, anders waren jullie sowieso vrienden.
Ik vraag mij nog steeds af wat jou het recht geeft om te oordelen over niveau, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast, typ jij maar. Ik knik wel de rest van de avond.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
Wat trouwens nog erger is zijn stelletjes die op vakantie zo'n fotoshoot doen. Dan mag je per direct dood.
Neequote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
Sinds de_kromme weg is is deze hele sc los zand geworden.
Klopt, terwijl we ze ook al 5x herhaald hadden. Daarom was ik hier minder aanwezig. Sowieso zonder Steven is het ook een stuk minder.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alle gespreksthema's zijn behandeld.
Wat is burgerschap?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
80 bladzijdes pure ellende maken voor burgerschap
De tijden dat Steven, Kapi, Davy, Stylo, jij en ik nog door posten na 02.00 dat was een mooie tijdquote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerder omdat Happel weg is als mod.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
Sinds de_kromme weg is is deze hele sc los zand geworden.
Waardeloze mod was dat, maar ok.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerder omdat Happel weg is als mod.
Over 2 weken kan ik dat weer.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De tijden dat Steven, Kapi, Davy, Stylo, jij en ik nog door posten na 02.00 dat was een mooie tijd. Ook wat gezelliger moet ik eerlijk in zijn. Maar er niks mis met deze SC.
Niveau? Je hebt nauwelijks wat meegemaakt de afgelopen maandenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was in de zomervakantie idd.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De tijden dat Steven, Kapi, Davy, Stylo, jij en ik nog door posten na 02.00 dat was een mooie tijd. Ook wat gezelliger moet ik eerlijk in zijn. Maar er niks mis met deze SC.
Burgerschap.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
80 bladzijdes pure ellende maken voor burgerschap
LLB, gewoon maatschappijleer van de middelbare school. Vies makkelijk maar toch wel veel leesteksten doorlezen en dat 80 bladzijdes die morgen af moeten zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |