Helaas, die is later ook betrapt.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene postbode uit Limburg die 'm voorbijreed zou die prijzen moeten krijgen.
Nelissen liep tijdens (of vlak na, ben ik even vergeten) zo door de woonkamer en heel snel daarna bekende hij, nu Boogerdquote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat Boogerd vloekend heen en weer loopt door de woonkamer.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:MartjeSmeets twitterde op maandag 21-01-2013 om 22:23:29Oké ik beken: ik heb in alle mijn marathon uitzendingen van #deavondetappe #doping gebruikt, morgen interview ik mezelf hierover. #demart reageer retweet
Denk dat hij volgende week bij Wilfred aanschuift.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat Boogerd vloekend heen en weer loopt door de woonkamer.
Denk echt dat er geen team op het WK of EK schoon is.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet lang geschorst volgens mij, maar idd, samen met Jaap Stam en Edgar Davids kwamen er ineens drie nandrolon-gevallen na elkaar.
Die slachtofferrol valt toch wel mee?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Vertonghen.twitter:Jan_Vertonghen twitterde op maandag 21-01-2013 om 22:18:59Jammer van de slachtofferrol #Nelisse #rtlsportcafe #slap - En hadden we Oprah maar kunnen vervangen door Wilfred, beter geïnformeerd reageer retweet
Half Spanje stond op de lijst van Fuentes naar het schijnt toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:28 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Denk echt dat er geen team op het WK of EK schoon is.
Won vanuit het niets 3 Tourettapes; verdachter kan haast niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Erik Dekker heeft geluk, die wordt niet genoemd.
Klopt, daar heb ik geen twijfels over, die heeft gebruikt. Blijft ook glashard ontkennen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Won vanuit het niets 3 Tourettapes; verdachter kan haast niet.
De voorloper van CSC een bom aansmeren.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:29 schreef Szura het volgende:
Wel opvallend dat hij het alleen over die paar jaar heeft en niets over zijn andere ploegen zegt. Alsof het daar allemaal brandschoon was.
In die tijd kreeg je een tijdstraf van 2 minutenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef Evertjan het volgende:
Joop Zoetemelk heeft toch ook van de doping pot gesnoept!
Vorige week stond in de krant een artikeltje over de lange blessure. Ik vond het verrassend om te lezen dat er iets stond over de geruchten dat z'n blessure eigenlijk een schorsing is.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef Evertjan het volgende:
Dat Nadal al meer dan 6 maanden ''geblesseerd'' is hoor je niemand over
Is ploegleider. Nog onder de pet.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Erik Dekker heeft geluk, die wordt niet genoemd.
won hij al wel een etappequote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef marcodej het volgende:
In 1996 was Boogerd nog niet de man he Wilfred.
Met dat stomme verhaal over dat strak zittende bandje.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik geen twijfels over, die heeft gebruikt. Blijft ook glashard ontkennen.
Zou die blessure van Sven Kramer ook een schorsing zijn?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vorige week stond in de krant een artikeltje over de lange blessure. Ik vond het verrassend om te lezen dat er iets stond over de geruchten dat z'n blessure eigenlijk een schorsing is.
Toen won Michael uit het niets zn eerste touretappe.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef marcodej het volgende:
sluit ik niet uitquote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zou die blessure van Sven Kramer ook een schorsing zijn?
en hij heeft nooit met Thomas gekoerstquote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef marcodej het volgende:
En daarom snap ik de sneer van Danny aan DeMart niet. "Ja die wist wel alles maar zei niets". Uhuquote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef marcodej het volgende:
Tuurlijk vermoed Danny het wel Wilfred, hij heeft het gewoon niet gezien.
Nelissen of Bogerd?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef franklop het volgende:
[..]
en hij heeft nooit met Thomas gekoerst
Redelijk uit het niets. Hij was wel een groot talent, maar het was niet zo dat Boogerd al één van de grootste renners uit de ploeg was.quote:
Welkom in dit topicquote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zou die blessure van Sven Kramer ook een schorsing zijn?
Boogerd en Dekker reden wel samenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef franklop het volgende:
[..]
en hij heeft nooit met Thomas gekoerst
nelissen uiteraard. Zit kloof van 8 jaar tussenquote:
Haha inderdaad. Mooi schoppen tegen de omerta, Danny. Maar ondertussen doet hij er zelf ook nog tot bepaalde hoogte aan mee.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef marcodej het volgende:
Ik kan me echter niet voorstellen dat er tussen de renners onderling niet over gepraat werd.
Waar de zeikregen meehielp.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Redelijk uit het niets. Hij was wel een groot talent, maar het was niet zo dat Boogerd al één van de grootste renners uit de ploeg was.
Bij US Postal spoelde ze voor de lol hele bloedzakken door de toilet heen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef marcodej het volgende:
Ik kan me echter niet voorstellen dat er tussen de renners onderling niet over gepraat werd.
Nee, als je bijvoorbeeld dat boek van Hamilton en laatst dat interview met Dekker leest dan werd er gewoon openlijk over gesproken (en gelachen) in het peloton.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef marcodej het volgende:
Vosquote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
Lars Boom is toch de laatste wereldkampioen?
Dat is bij veldrijden en belofte tijdrijden.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
Helemaal niet als het ineens uit de ploeg komt. Als het zoveel verbazing oplevert praat je er iig met elkaar over lijkt me.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef marcodej het volgende:
Veldrijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
De man die Armstrong kon volgen.quote:
wk tijdrit bij beloftenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Veldrijden
Nelissen WK amateurs telt ook niet
die zit er om de boel niveau te geven (!)quote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef iGiorni het volgende:
Straks komt Gert nog even zijn gelijk halen en lekker grappen en grollen over Michael en Erik
En lekker opscheppen hoeveel doping hij vroeger wel heeft gebruiktquote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef iGiorni het volgende:
Straks komt Gert nog even zijn gelijk halen en lekker grappen en grollen over Michael en Erik
Heldquote:Op maandag 21 januari 2013 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En lekker opscheppen hoeveel doping hij vroeger wel heeft gebruikt
Wat dat niet Jan Raas?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef marcodej het volgende:
Jean "Als ik vertel wat ik weet, dan ligt het hele Rabo-project op zijn gat." Nelissen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
Voor prijzengeld in te leveren hoeft Danny niet bang te zijn.
Dat gaat inderdaad niet gebeuren.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef rubbereend het volgende:
Al dat terugeisen van prijzengeld en schrappen in uitslagen is sowieso onzin
Nee, las het ooit in De Muur in een interview met Jean Nelissen na zijn carriére.quote:
maar ook de keren dat het wel gebeurd isquote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad niet gebeuren.
Idd, alsof Rabo nu opeens de enige ploeg is met dopinggebruikquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Wilfred vraag eens of er bij Jack en Jones ook een dopingprogramma was.
Dat mis ik bij de renners die hun mond open doen. Het gaat alleen over hun periode bij Rabo.
De heksenjacht gaat nog even vrolijk doorquote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, alsof Rabo nu opeens de enige ploeg is met dopinggebruik.
Toevallig een jaartal?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, las het ooit in De Muur in een interview met Jean Nelissen na zijn carriére.
Pfff, niet lang voor zijn dood volgens mij. Geen zin om al die edities door te spitten.quote:
Ah.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, las het ooit in De Muur in een interview met Jean Nelissen na zijn carriére.
quote:In 2003 zette de bank hem plotseling aan de kant. Raas sloeg terug in columns in het Algemeen Dagblad, maar geeft sindsdien geen interviews meer. „Wanneer ik, zoals de bank over mij naar De Telegraaf heeft gedaan, mijn dossier over diverse gebeurtenissen in en rond de wielerploeg zou laten lekken, bestond er allang geen Rabowielerploeg meer
Wat bedoel je? Het is toch hypocriet dat het alleen over Rabo gaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De heksenjacht gaat nog even vrolijk door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |