Vorige week stond in de krant een artikeltje over de lange blessure. Ik vond het verrassend om te lezen dat er iets stond over de geruchten dat z'n blessure eigenlijk een schorsing is.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef Evertjan het volgende:
Dat Nadal al meer dan 6 maanden ''geblesseerd'' is hoor je niemand over
Is ploegleider. Nog onder de pet.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Erik Dekker heeft geluk, die wordt niet genoemd.
won hij al wel een etappequote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef marcodej het volgende:
In 1996 was Boogerd nog niet de man he Wilfred.
Met dat stomme verhaal over dat strak zittende bandje.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik geen twijfels over, die heeft gebruikt. Blijft ook glashard ontkennen.
Zou die blessure van Sven Kramer ook een schorsing zijn?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vorige week stond in de krant een artikeltje over de lange blessure. Ik vond het verrassend om te lezen dat er iets stond over de geruchten dat z'n blessure eigenlijk een schorsing is.
Toen won Michael uit het niets zn eerste touretappe.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef marcodej het volgende:
sluit ik niet uitquote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zou die blessure van Sven Kramer ook een schorsing zijn?
en hij heeft nooit met Thomas gekoerstquote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef marcodej het volgende:
En daarom snap ik de sneer van Danny aan DeMart niet. "Ja die wist wel alles maar zei niets". Uhuquote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef marcodej het volgende:
Tuurlijk vermoed Danny het wel Wilfred, hij heeft het gewoon niet gezien.
Nelissen of Bogerd?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef franklop het volgende:
[..]
en hij heeft nooit met Thomas gekoerst
Redelijk uit het niets. Hij was wel een groot talent, maar het was niet zo dat Boogerd al één van de grootste renners uit de ploeg was.quote:
Welkom in dit topicquote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zou die blessure van Sven Kramer ook een schorsing zijn?
Boogerd en Dekker reden wel samenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef franklop het volgende:
[..]
en hij heeft nooit met Thomas gekoerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |