Heldquote:Op maandag 21 januari 2013 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En lekker opscheppen hoeveel doping hij vroeger wel heeft gebruikt
Wat dat niet Jan Raas?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef marcodej het volgende:
Jean "Als ik vertel wat ik weet, dan ligt het hele Rabo-project op zijn gat." Nelissen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
Voor prijzengeld in te leveren hoeft Danny niet bang te zijn.
Dat gaat inderdaad niet gebeuren.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef rubbereend het volgende:
Al dat terugeisen van prijzengeld en schrappen in uitslagen is sowieso onzin
Nee, las het ooit in De Muur in een interview met Jean Nelissen na zijn carriére.quote:
maar ook de keren dat het wel gebeurd isquote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad niet gebeuren.
Idd, alsof Rabo nu opeens de enige ploeg is met dopinggebruikquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Wilfred vraag eens of er bij Jack en Jones ook een dopingprogramma was.
Dat mis ik bij de renners die hun mond open doen. Het gaat alleen over hun periode bij Rabo.
De heksenjacht gaat nog even vrolijk doorquote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, alsof Rabo nu opeens de enige ploeg is met dopinggebruik.
Toevallig een jaartal?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, las het ooit in De Muur in een interview met Jean Nelissen na zijn carriére.
Pfff, niet lang voor zijn dood volgens mij. Geen zin om al die edities door te spitten.quote:
Ah.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, las het ooit in De Muur in een interview met Jean Nelissen na zijn carriére.
quote:In 2003 zette de bank hem plotseling aan de kant. Raas sloeg terug in columns in het Algemeen Dagblad, maar geeft sindsdien geen interviews meer. „Wanneer ik, zoals de bank over mij naar De Telegraaf heeft gedaan, mijn dossier over diverse gebeurtenissen in en rond de wielerploeg zou laten lekken, bestond er allang geen Rabowielerploeg meer
Wat bedoel je? Het is toch hypocriet dat het alleen over Rabo gaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De heksenjacht gaat nog even vrolijk door
Nouja, die hebben een aantal jaar de dans kunnen ontspringen. Tvm is natuurlijk al jaren geleden duidelijk gewordenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, alsof Rabo nu opeens de enige ploeg is met dopinggebruik.
En dat doet hij nu ook, hij had het alleen meteen moeten doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:48 schreef marcodej het volgende:
Nelissen hoeft alleen maar te zeggen dat hij wel vermoedens heeft, dan is ie van deze vragen of. Snap niet waarom hij dat niet doet.
Handen in zijn krullen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zou Boogerd z'n kop nu willen zien.
Hij maakt het zich erg moeilijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:48 schreef marcodej het volgende:
Nelissen hoeft alleen maar te zeggen dat hij wel vermoedens heeft, dan is ie van deze vragen of. Snap niet waarom hij dat niet doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |