quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Volkswaggelquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef blup het volgende:
Nou hup, en dan klaar met dat gedoe.
OP voldoet niet, foei anne, dikke note voor jou.
PTA / [PTA SC] Audi A3 2012 1777mm breed
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef blup het volgende:
Nou hup, en dan klaar met dat gedoe.
OP voldoet niet, foei anne, dikke note voor jou.
PTA / [PTA SC] Audi A3 2012 1777mm breed
een PTA baby roggelenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:21 schreef Barcaconia het volgende:
Nee hoor, want die hebben blijkbaar wat beters te doen dan 's avonds op fok hangen
Sjieke stoelen ookquote:
Neehoor, we hebben er toch voor gesteld dat de Heilige Regels nagevolgd worden ? Ze kunnen niet anders dan extatisch zijn met fijne users die koste wat het kost de regeltjes na willen leven.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
morgen wel lief zijn tegen anne en sd, die zullen wel chagie zijn
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neehoor, we hebben er toch voor gesteld dat de Heilige Regels nagevolgd worden ? Ze kunnen niet anders dan extatisch zijn met fijne users die koste wat het kost de regeltjes na willen leven.
Hoop doet leven of niet?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neehoor, we hebben er toch voor gesteld dat de Heilige Regels nagevolgd worden ? Ze kunnen niet anders dan extatisch zijn met fijne users die koste wat het kost de regeltjes na willen leven.
is er wel een PTA bijbelquote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neehoor, we hebben er toch voor gesteld dat de Heilige Regels nagevolgd worden ? Ze kunnen niet anders dan extatisch zijn met fijne users die koste wat het kost de regeltjes na willen leven.
Louwman heeft er nog een paar staanquote:
Klopt, maar de vorige 1777 was fout en dan moet hij volgens de keihard geldende regels rücksichtslos op slot gegooid worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef Mirgeam het volgende:
Na 1777 komt toch 1778, of ben ik nou gek
als er meer dan 301 baggerposts in staan welquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef Mirgeam het volgende:
Na 1777 komt toch 1778, of ben ik nou gek
jij bent gekquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef Mirgeam het volgende:
Na 1777 komt toch 1778, of ben ik nou gek
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef Dingest het volgende:
Ja, ik las het, maar de daadkracht van blup
quote:
Tof ! Maar wat is dat ?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
genomineerd voor yvonne award in PTA
![]()
Dankquote:Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
vorige op voldeed niet aan de eisen volgens onze zeer gerespecteerde 2cv
Het is meer een kwestie van consequent zijn. Ook al zijn de regels totaal absurd.quote:
't is nou meer een kwestie van klaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van consequent zijn. Ook al zijn de regels totaal absurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door 2cv op 22-01-2013 04:07:15 ]Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
De thermostaten zijn weer koud ja.quote:
Natuurlijk klopt dat, anders had hij ze toch niet zien rijden zekerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja klopt ja, die nieuwe bedrijfskentekens.
Nouja, heb wel eens een E36 M3 zien rijden. Toen ik het kenteken checkte kwam ik uit bij een Opel Corsa. Ik zag het en toch klopte het niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt dat, anders had hij ze toch niet zien rijden zeker
Slecht voorbeeld, een E36 M3 is te makkelijk te verwarren met een Corsa dus je zult het wel fout gezien hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja, heb wel eens een E36 M3 zien rijden. Toen ik het kenteken checkte kwam ik uit bij een Opel Corsa. Ik zag het en toch klopte het niet.
Die combinatie heb ik een paar weken geleden al gezien op een geïmporteerde Volvo-lijkwagenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:56 schreef powerflux het volgende:
vanochtend in de file mijn eerste kenteken uit de nieuwe serie gezien.
VB-482-G
ziet er maf uit joh
ik vind het duidelijk te koud. daarnaast heb ik een auto rijdend, dus die uitlaatspruitstukpakking mag lekker wachtenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:36 schreef 2cv het volgende:
Ter info: het is koud buiten. Zo koud dat het bijna te koud is om te sleutelen. Bijna ...
hop hop, vort dan! dat water eruit is al een vooruitgangquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:00 schreef 2cv het volgende:
Ja, en als ik niets doe vriest er hier een auto stuk
Zoiets verwachtte ik al, ik neem aan dat je dan gewoon weer op 0 schadevrije jaren staat bij de 'nieuwe' verzekering. Gelukkig ben ik geen risico-jongere meer met weinig kilometers, dat scheelt behoorlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:04 schreef Barcaconia het volgende:
Dat heeft geen enkele invloed. Het gaat alleen invloed hebben als je daadwerkelijk bij A claimt in geval van schade.
Ik heb hetzelfde laatst gehad met een voertuig wat van een ander was. Ik heb me goed laten adviseren bij de verzekeraar. Ze waren op naam van A verzekerd bij de ene maatschappij. Ik heb ze op mijn naam nog eens laten verzekeren bij de 2de maatschappij.
Als ik schade zou rijden hoefde ik het alleen maar bij mijn 2de maatschappij te claimen en dan zou A er niets van horen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:34 schreef 2cv het volgende:
Zo, Saab is nu echt leeg en met een beetje pech m'n BX binnenkort ook
ow sow ik heb silverquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:19 schreef Duvel het volgende:
http://www.anwb.nl/lidmaatschap/extra-ledenvoordeel/goud
Ik zou al vragen hoe het nou met die 9000 zat, een 2.3t met LPG was zo weg voor 500quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zoiets verwachtte ik al, ik neem aan dat je dan gewoon weer op 0 schadevrije jaren staat bij de 'nieuwe' verzekering. Gelukkig ben ik geen risico-jongere meer met weinig kilometers, dat scheelt behoorlijk
Ik had de koelvloeistof al afgetapt en vandaag zou ik het koelsysteem eens schoon spoelen. Echter, ik kwam toch nog wat koelvloeistof tegen in de pomp en dat was al half bevroren. Met heet water heb ik dat er uit gesmolten, vervolgens heb ik het koelsysteem doorgespoeld en later bedacht ik me dat ik bij het doorspoelen de pomp vol met kraanwater heb laten zittenquote:
koelvin 3x op hoge stand laten draaien, af laten koelen, en dan weer afgevult tot max en weer warm laten draaien tot de koelvin insloeg?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik had de koelvloeistof al afgetapt en vandaag zou ik het koelsysteem eens schoon spoelen. Echter, ik kwam toch nog wat koelvloeistof tegen in de pomp en dat was al half bevroren. Met heet water heb ik dat er uit gesmolten, vervolgens heb ik het koelsysteem doorgespoeld en later bedacht ik me dat ik bij het doorspoelen de pomp vol met kraanwater heb laten zittenDat heb ik er dus alsnog uit gehaald.
En toen ik m'n BX startte brandde het koelvloeistoflampje en dat gebeurde zo'n 100-200-300km terug ook al. Misschien heb ik slecht ontlucht, maar ik vertrouw het niet ...
bij PSA moet je met een vacuum ontluchter of een speciale pot die boven op de radiateur gaat het systeem ontluchten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:52 schreef 2cv het volgende:
Nee, alleen via het doppie op de radiatorDat heeft al een keer of 3 er voor gezorgd dat het koelvloeistofpeil lange tijd op niveau bleef.
Maar is jouw methode de officiële methode ?
Wel 2.3 LPT, geen FPTquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zou al vragen hoe het nou met die 9000 zat, een 2.3t met LPG was zo weg voor 500
Volgens mij spelen die schadevrije jaren alleen als je overstapt naar een andere verzekeraar (dus je oude opzegt). Om die reden heb ik voor de Saab een bij klaverblad, die gaan uit van het aantal jaren dat je je rijbewijs hebt oidEn ze waren qua voorwaarden en kosten prima voor WA/rechtsbijstand/5 inzittenden.
ja, en?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
de communicatie bij een point to point (p2p) is vaak 1richtingverkeer, en vind meestal plaats met behulp van een eenvoudig serieel protocol zoals het LIN bus systeem (oa toegepast op VW en Volvo) hierbij wordt gecommuniceerd over 1 draad. Een voorbeeld zou kunnen zijn, de informatie van een sensor naar een regelappelraat, bijvoorbeeld lucht massa informatie, van de luchtmassa meter.
Ook wordt het UART bus protocool gebruikt voor het p2p systeem, oa bij Opel. Een voorbeeld hiervan is de communicatie tussen de regensensor, en de UBEC.
Een snelle variant van een p2p systeem is het zogenoemde private CAN, hier gaat het om een normale 2 draads HS CAN bus ysteem. Dit wordt toegepast als de herhalings ferquentie van de gegevens voor de berichtgeving zeer hoog is, en er een overload zou kunnen ontstaan. Een voorbeeld is de VP44 pomp en de PCM of de YRS (dwars./langs helling sensor- ABS/ESP module.
Hij wil weer even dat iedereen hem vragen gaat stellen zodat hij zich weer heel slim voelt.quote:
Hij lult maar wat maar niemand snapt het dus dan lijk je al gauw heel slimquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij wil weer even dat iedereen hem vragen gaat stellen zodat hij zich weer heel slim voelt.
welke sc wou je dit dan posten, want ergens anders zitten ze hier ook niet op te wachten denk ik hoorquote:
in aboquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef densmee het volgende:
[..]
welke sc wou je dit dan posten, want ergens anders zitten ze hier ook niet op te wachten denk ik hoor
uhu dat zou ik nou ook zeggenquote:
Leuke copy paste, valt bijna niet op zonder taalfoutenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
de communicatie bij een point to point (p2p) is vaak 1richtingverkeer, en vind meestal plaats met behulp van een eenvoudig serieel protocol zoals het LIN bus systeem (oa toegepast op VW en Volvo) hierbij wordt gecommuniceerd over 1 draad. Een voorbeeld zou kunnen zijn, de informatie van een sensor naar een regelappelraat, bijvoorbeeld lucht massa informatie, van de luchtmassa meter.
Ook wordt het UART bus protocool gebruikt voor het p2p systeem, oa bij Opel. Een voorbeeld hiervan is de communicatie tussen de regensensor, en de UBEC.
Een snelle variant van een p2p systeem is het zogenoemde private CAN, hier gaat het om een normale 2 draads HS CAN bus ysteem. Dit wordt toegepast als de herhalings ferquentie van de gegevens voor de berichtgeving zeer hoog is, en er een overload zou kunnen ontstaan. Een voorbeeld is de VP44 pomp en de PCM of de YRS (dwars./langs helling sensor- ABS/ESP module.
helaas. Zit te leren voor de finale beste monteurquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuke copy paste, valt bijna niet op zonder taalfouten
Is turq naar Rusland gegaan?quote:
Dat valt allemaal best mee als ik het zo leesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:04 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wel 2.3 LPT, geen FPTIk denk dat de toevoeging van LPG vooral geholpen heeft...
Ik heb nu even bij interpolis gekeken, die doen het ook op basis van leeftijd, aantal jaren rijbewijs en kms per jaar. Kom op 33e uit inclusief schade inzittenden, tegenover 25e bij mijn huidige verzekeraar die mijn schadevrije jaren wel meetelt.
Uiteindelijk lappen we er 500e voor - inclusief extra DI-cassette - en hij heeft er al 2 en misschien al 4 zomerbanden bij gevonden die er dan ook bijkomen. Hij wil zelfs kijken of in zijn contacten mensen bereidt zijn om ons te sponsoren. Hoop hem eind van de week op te halen![]()
Paar nadeeltjes; winterbanden zijn slecht gebalanceerd dus het trilt wat, kvs-indicator ging steeds aan bij het optrekken, waarschijnlijk was het reservoir aan een te lege kant. Bijgevuld en maar in de gaten houden, maar eigenlijk moet het expansievat wel eens vervangen worden. Deur linksachter gaat niet open omdat het pennetje los zitKleppendekselpakking zweet wat. Barst in raam (
), komt dus vaker voor bij 9000s waarschijnlijk door temperatuurverschillen. Mogelijk dat dus de multiriem scheef slijt, een reserve meenemen lijkt ons verstandig. En interieurfilter mag vervangen worden.
Die turbo voel je wel lekker en is leukIn het verleden zijn er Griffin-onderdelen ingezet door een andere eigenaar. dus we hebben dan o.a. airco, verwarmde stoelen en cruise control.
Moet je een simpele vraag terug stellen, die kan hij niet beantwoorden en valt door de mandquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hij lult maar wat maar niemand snapt het dus dan lijk je al gauw heel slim
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Moet je een simpele vraag terug stellen, die kan hij niet beantwoorden en valt door de mand
Omdat ik niets zag dat een lekkage van het koelsysteem aanduidt - hij stond binnen - laat ik het Kees even in de gaten houden qua niveau, maar de kans is groter dat een spanrol voor de slijtage van de riem zorgt en dan hoeven we alleen een riem ter reserve mee (deze zag er nog erg netjes uit namelijk).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat valt allemaal best mee als ik het zo lees
En heel eerlijk gezegd ziet de auto er nog best goed uit... barst in raam is op zich geen probleem als die maar recht is, bij onze 9000 gaat ie rechtsaf zodat je het idee krijgt dat er een brok uit het raam kan vallen bij 200+Multiriem die scheef loopt zou ik laten nakijken, bij ons was een van de geleiders kapot waardoor ook de waterpomp niet lekker liep en ook kvs lekte. Als dat een klein bedrag is heb je verder een nette auto.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn auto heeft vanmorgen een nieuwe paus gekozen
mijn pa sinds vandaag, heeft et goed te pakkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef Alfisti het volgende:
Wat ben ik een partij ziek geweest...............
Zaterdagavond kwam de man met de hamer en sinds vandaag pas weer een beetje bij de mensen
Ze vallen inderdaad bij bosjes op het moment, van het een op andere moment ben je een compleet wrak.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mijn pa sinds vandaag, heeft et goed te pakken
Neuh, klein beetje witte rook na koude start. Kan alleen maar vocht in de uitlaat of in de diesel zijn. Binnen een minuut of twee was het weer weg. Vanmiddag alleen de eerste 30 seconden.quote:
Owwwww................ is dat alles?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neuh, klein beetje witte rook na koude start. Kan alleen maar vocht in de uitlaat of in de diesel zijn. Binnen een minuut of twee was het weer weg. Vanmiddag alleen de eerste 30 seconden.
je had op meer spectaculair nieuws gehoopt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Owwwww................ is dat alles?
Ja, iets met explosies, evacuatie, afgezette gebieden en exotische paaldanseressen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je had op meer spectaculair nieuws gehoopt?
Sorryquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ja, iets met explosies, evacuatie, afgezette gebieden en exotische paaldanseressen.
koppakkingen door te hoge turbo drukkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je had op meer spectaculair nieuws gehoopt?
Ik dacht dat het iets met kleine kinderen te maken had toen je paus zeiquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Owwwww................ is dat alles?
Dat heb ik wel eens meegemaakt in mijn vorige auto, toen had ik meer een james bond stijl rookgordijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef densmee het volgende:
[..]
koppakkingen door te hoge turbo drukken
Dat bedoel ik! Je verwacht een spectaculair verhaal en dan komt er weer zo'n anticlimax.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets met kleine kinderen te maken had toen je paus zei
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Je verwacht een spectaculair verhaal en dan komt er weer zo'n anticlimax.
het is ook allemaal nog maar net road legal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:34 schreef powerflux het volgende:
http://www.sbs6.nl/progra(...)ikers-aflevering-242
die kerel met z'n BMW rond 30 minuten.![]()
en die 2(!) mensen van het RDW die niet weten hoe een differentieel werkt
Onderbouwing?quote:
Zit meestal ondergebouwd toch?quote:
je auto heeft minder zin in bochtenquote:
Of gewoon die spanrol fixenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:56 schreef Dingest het volgende:
[..]
Omdat ik niets zag dat een lekkage van het koelsysteem aanduidt - hij stond binnen - laat ik het Kees even in de gaten houden qua niveau, maar de kans is groter dat een spanrol voor de slijtage van de riem zorgt en dan hoeven we alleen een riem ter reserve mee (deze zag er nog erg netjes uit namelijk).
Wel grappig; de verkoper vindt het een leuk doel en helpt zelfs mee met alsnog banden te scoren en mogelijk sponsoren te benaderen. Lui op SF vinden de CR een halsmisdaad - want een Saab rijdt je alleen als museumstuk![]()
Al heb ik geen idee wat een schappelijk bedrag is bij het sponsoren. Weet jij zo toevallig van teams wat zij ongeveer krijgen voor het voeren van wat stickers?
Mijn MX-5 heeft een af-fabriek LSD, NC had dat ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef densmee het volgende:
[..]
het is ook allemaal nog maar net road legal.
en een sper diff lijkt me niet toegestaan op de openbare weg?
Dat is een LSD, Densmee zal het wel over een MIG-sper hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn MX-5 heeft een af-fabriek LSD, NC had dat ook
Niets mis mee lijkt me
Als je met MIG-sper een home made vastgelast LSD bedoeld dan heb je gelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is een LSD, Densmee zal het wel over een MIG-sper hebben.
Maar ook dat lijkt me geen probleem voor de openbare weg, al rijdt het wel kut.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je met MIG-sper een home made vastgelast LSD bedoeld dan heb je gelijk.
zo zou ik het niet doenquote:
Wauw, een echte spachettyquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn lasapparaat stond toch aan dus heb ik meteen even een nieuw spruitstukje gemaakt.
[ afbeelding ]
volgende keer moet je een t stuk in je gasslang zetten, dan kun je ook backinggas gebruiken en is de binnenkant wel gladquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn lasapparaat stond toch aan dus heb ik meteen even een nieuw spruitstukje gemaakt.
[ afbeelding ]
nou als je vbak sterk genoeg is trek je die las nog wel los, het bak en braaiwerk is nou niet zo geweldigquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zoietsEn dan heel verbaasd kijken als je niet meer van je plekje komt met je wagen.
Maar heel ver ga je er niet meer mee komen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef densmee het volgende:
[..]
nou als je vbak sterk genoeg is trek je die las nog wel los, het bak en braaiwerk is nou niet zo geweldig
nee een je steekas kan dan net geen hele ronde maken, zonder zichzelf krom te duwenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar heel ver ga je er niet meer mee komen.
Na 1 rondje draai je inderdaad al je tandjes in de soep.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef densmee het volgende:
[..]
nee een je steekas kan dan net geen hele ronde maken, zonder zichzelf krom te duwen
gebalanceerd door lasdruppelsquote:
Dus is het niet toegestaan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef densmee het volgende:
[..]
je auto heeft minder zin in bochten
quote:
Wel dusquote:
"mentally" ontbreektquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef densmee het volgende:
altijd weer klote met die trekhaken,
[ afbeelding ]
Treinenpassage!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Of gewoon die spanrol fixen
mbt. sponsoring, dat is ietwat moeilijk, je moet je paarse broek aantrekken en Peu's gezicht nadoen.
Niet op deze manier trouwens
[ afbeelding ]
Maar goed, het is moeilijk om met een goed antwoord daarop te komen. Probeer iets te vinden waar zowel zij als jijzelf tevreden mee bent. Je kunt het in principe zo gek maken als je wilt. De Saab dealer heeft ons financieel het meest gesponsored, Alkema parket konden we de boel verven, de treinpassage sponsorde de stickers en op de rechterachterdeur staat een collega van Jasper die ons de 1e run voorzag van ~75 euro aan snoep/snacksWe hebben wat coverage gehad bij de lokale krant, zoiets kun je zelf ook proberen. Misschien vinden mensen het ook wel genoeg als je ze wat foto's van de reis/verbouwing stuurt.
Je kunt zelfs een goed doel 'ge'bruiken waarbij 75% van de opbrengsten naar het goede doel gaat, zoals een aantal CR teams dat vorig jaar deed. < 100% is echter in mijn ogen not done.
Hoezo, zit toch goed zo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef densmee het volgende:
Hee Barca, wil je me een keer helpen met lassen het wil nog niet echt lukken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef densmee het volgende:
nog een auto verlaagd gisteren alleen dat ging niet met draadeinden dus dan maar zo
[ afbeelding ]
Euh, ja,quote:
Omdat de foto niet meer bereikbaar is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef densmee het volgende:
hiervan moet elke week de kruisjes vervangen, hebben jullie een idee hoe dat komt?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Omdat de foto niet meer bereikbaar is?
waarom keurt de rdw dit af?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Leuke winkel!quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[img] Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Euh, ja,
[ afbeelding ]
Enwtf.
Kruiskopschroeventuning!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
http://my350z.com/forum/t(...)ide-350z-ruined.html
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef densmee het volgende:
[..]
waarom keurt de rdw dit af?
[ afbeelding ]Kogelkoppeling boven minimale hoogte gok ik zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ik heb al 3 dagen niet lopen rellen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:11 schreef Barcaconia het volgende:
Het is de laatste dagen bijzonder rustig geweest. Heeft iedereen opeens een leven ofzo?
quote:
Geen nieuwe OP = niks te rellenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb al 3 dagen niet lopen rellen.
Daar viel meer uit te halen vind ik toch, als ze creatief waren geweest.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://www.bolletje.nl/
( prachtige cookie warning)
Wat bezielt die mensen tochquote:
can hex LEGAALquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:45 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg Chuck, als ik VCDS wil gebruiken op een A3 (8P) van 2012, wat voor kabeltje moet ik dan aanschaffen?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat bezielt die mensen toch!
Gewoon, omdat het kan. Hoeveel meer motivatie heb je nodig?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat bezielt die mensen toch!
http://www.priemus.nl/software-hardware/can-usb-kit-html.htmlquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:45 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg Chuck, als ik VCDS wil gebruiken op een A3 (8P) van 2012, wat voor kabeltje moet ik dan aanschaffen?
quote:
dan hebbie een pincode nodig, en die krijg je nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:54 schreef Barcaconia het volgende:
Startstop systeem uitschakelen. En sowieso gewoon wat kloten omdat ik het interessant vind
Ff ANWB bellen en beginnen over auto-bytes. Komt 'ie vanzelf.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ff ANWB bellen en beginnen over auto-bytes. Komt 'ie vanzelf.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ff ANWB bellen en beginnen over auto-bytes. Komt 'ie vanzelf.
Ik moet een klusje doen en heb er geen zin inquote:
wat dan ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Ik moet een klusje doen en heb er geen zin in
aanpassen werkt met coderingen, 1 fout en je kunt met een klein beetje pech de ecu weg gooien en dan hebbie geen garantiequote:
Precies waarom ik er ook geen zin in hebquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mhe, geen zin in, troep zit meestal muurvast, al een paar keer gehad dat de kop er af mocht
Dat is leuk als je wilt ombouwen naar injectie, een grotere verbetering zul je niet krijgen.quote:
mn broertje heeft een golf 2 met zon peirburg ding, een paar uur aangemeten, maar is nu ook 100%quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is leuk als je wilt ombouwen naar injectie, een grotere verbetering zul je niet krijgen.
Heeft zo'n ding al een gasklepsensor joh? Welk bouwjaar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mn broertje heeft een golf 2 met zon peirburg ding, een paar uur aangemeten, maar is nu ook 100%problemen (afslaan, inhouden ed) was te herleiden aan een massa probleem van de gasklep positie sensor
Ja, doeiquote:
Lijkt me een uitdaging. Daarbij weegt zo'n ding niks dus je kan efficiënt rijden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, doei4 uur rijden, 8 uur tanken.
Dat is toch super praktisch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, doei4 uur rijden, 8 uur tanken.
1989quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heeft zo'n ding al een gasklepsensor joh? Welk bouwjaar?
laat hem hier maar aanmeldenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:56 schreef 2cv het volgende:
Chuck, iemand heeft een Xantia op LPG met computer-achtige storing. Het ding schiet willekeurig te hoog in de toeren. Er is al vele pagina's over geluld door allerlei (semi)experts. Kan/wil jij je aanmelden op dat forum zodat jij misschien ook wat kan helpen ?
Overigens, de computer heet Lexia geloof ik ...
Enneh, ooit wil ik LPI op mijn Eend hebben. Of,als dat er dan is, iets nog hippers om op LPG/aardgas/whatever te lopen. Zou jij daar t.z.t. wat tips over willen geven ?
Die gasklep?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
je kan hem uitlezen met een stroboscoop lamp
Die 'beunmethode' werkt bij meerdere merken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef 2cv het volgende:
De eerste BX-en met computerrommel (sorry Chuck) kon je ook uitlezen met een lampje. Aan de hand van het knipperpatroon kon je de foutmelding herkennen/opzoeken.
Presenteert hij dat normaal altijd?quote:
Wellicht omdat die motor in meerdere auto's gebeund is ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die 'beunmethode' werkt bij meerdere merken.
man dit rijdt goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:32 schreef daNpy het volgende:
Ik wil ook wel eens wat anders maar nooi een Twingo
daarom ook dequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Paladijn het volgende:
Die twingo RS schijnt wel tof te zijn...
maar. Renault.
Ligt eraan wat je gewend bent.quote:
zo issie ook goed te doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
dat is toch![]()
alleen die van mij is zwart met wit
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:39 schreef blup het volgende:
[..]
zo issie ook goed te doen
[ afbeelding ]
neuh wordt modder gooienquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:42 schreef daNpy het volgende:
Misschien zou het leuk zijn om in PTA eens een autoliefhebbers topic te openen.
Je moet wat te hobbieen hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Echt ironisch, een automonteur die een Renault koopt. Nouja, werk verzekert in ieder geval.
mha renault is beter dan VAG hedendagenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Echt ironisch, een automonteur die een Renault koopt. Nouja, werk verzekert in ieder geval.
dan had ie wel een Alfa gekochtquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:56 schreef lipje het volgende:
[..]
dan had ie wel een Alfa gekocht
weet ook meteen wat echt rijden betekent
en ook nog een tijdje bij een BMW specialist?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]ik heb bij Fiat gewerkt. dat ken ik dus wel
nopequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:03 schreef lipje het volgende:
[..]
en ook nog een tijdje bij een BMW specialist?
niet het nk ijsvissen?quote:
neinquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:31 schreef Leandra het volgende:
Even een vraagje tussendoor, omdat een nieuw topic openen voor zo'n vraag een beetje overdreven is...
Op de site van de RDW kun je redelijk goed zien hoe het zit met de gegevens van een auto; laatste overschrijving, de geldigheid van de APK enz., op zomoto.nl kun je leuk zien hoeveel en wat voor eigenaren een auto wanneer heeft gehad, maar is er ook een site waar ik kan zien of een auto (serieuze) schade heeft gehad?
Je kan het wel zien aan je wagen. Het makkelijkste is om de naden tussen de verschillende carrosseriedelen te vergelijken met elkaar. Als ze niet meer helemaal recht zijn dan ie er iets mee gebeurt.quote:
Dit is inderdaad moeilijk te ontdekken vanaf een foto. Als je het al kan zien op zo'n advertentiefoto dan hoef je er niet heen te gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:01 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar het was zo makkelijk geweest als ik op voorhand al zou weten of ik überhaupt bij een auto moet gaan kijken...
Maar thnx voor de tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |