SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Avond
Ik ben rundvleesragout met rijst aan het maken. Alleen ziet de ragout eruit als een blik hondevoer
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Doe haar de groetenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:59 schreef rival het volgende:
Ik zit bij mijn moeder, die is aan het koken
Eensquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ga ondertussen even OUAT kijken![]()
Tot straks
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ondertussen even OUAT kijken![]()
Tot straks![]()
![]()
Lol... Zo had ik vorige week iets met kip en rijst gemaakt zag er echt niet uit...quote:Op maandag 21 januari 2013 18:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
Avond
Ik ben rundvleesragout met rijst aan het maken. Alleen ziet de ragout eruit als een blik hondevoer
Maar lekker dat het was![]()
![]()
zelf lasagna in elkaar geflanst
nu maar hopen dat het straks gaat smaken
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Goed beetje grieperig. Verplegers waren blij dat ie vandaag naar huis ging. Hij nam ze constant in de malingquote:![]()
![]()
Jarenlang was de eerste kerstkaart in huize Rival van mij jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ze maakte mijn post toch niet openquote:Op maandag 21 januari 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jarenlang was de eerste kerstkaart in huize Rival van mij ja![]()
![]()
Het ruikt ook goed. Nu nog wat gebakken uitjes en groente erbijquote:Op maandag 21 januari 2013 18:02 schreef rival het volgende:
[..]
Lol... Zo had ik vorige week iets met kip en rijst gemaakt zag er echt niet uit...
Maar lekker dat het was
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Zo klaar met eten, wie komt mij helpen met de afwas?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Je schaft maar een vaatwasser aanquote:Op maandag 21 januari 2013 18:09 schreef tijnbrein het volgende:
Zo klaar met eten, wie komt mij helpen met de afwas?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als het goed ruikt smaakt dat meestal ook zoquote:Op maandag 21 januari 2013 18:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Het ruikt ook goed. Nu nog wat gebakken uitjes en groente erbij![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:14 schreef Ishimaru het volgende:
Dat was ehm hupsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het bleek hutspot te zijn terwijl ik dacht dat ik soep rook.quote:.
Alleen ik heb stamppot zuurkoolThanks! Jij ook alvast!quote:quote:Op maandag 21 januari 2013 18:14 schreef Ishimaru het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, iedereen!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zuurkool stamppot!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo vaat is gedaan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zuurpot Stampkoolquote:
Ja daarom wilde ik het ook uitbestedenquote:![]()
Ontopic
zuurkool
14 SHADES OF GREY
Zuurkool is ook niet mijn favoriet nee, hoewel de smaak te verdrinnken is in een heleboel jus als het echt moetquote:Op maandag 21 januari 2013 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom wilde ik het ook uitbesteden![]()
Ontopic
zuurkool![]()
![]()
Mijn spaghetti
[b]AirwiN schreef [/b]
Inderdaad, van Festiniquote:Smaak verkrachtingquote:Op maandag 21 januari 2013 18:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zuurkool is ook niet mijn favoriet nee, hoewel de smaak te verdrinnken is in een heleboel jus als het echt moet![]()
![]()
En veel worstquote:Op maandag 21 januari 2013 18:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zuurkool is ook niet mijn favoriet nee, hoewel de smaak te verdrinnken is in een heleboel jus als het echt moet![]()
![]()
Hahaquote:Op maandag 21 januari 2013 18:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zuurkool is ook niet mijn favoriet nee, hoewel de smaak te verdrinnken is in een heleboel jus als het echt moet
14 SHADES OF GREY
Als zelfs verdrinken in jus het lekkerder maakt was het toch al niet zoveel soeps met dat etenquote:![]()
![]()
No homoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Graseter over surinamersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:25 schreef Graseter het volgende:
Als jullie niet konden koken waren jullie waardeloos!![]()
![]()
Is wel lekkerquote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als zelfs verdrinken in jus het lekkerder maakt was het toch al niet zoveel soeps met dat eten![]()
![]()
Damn woensdag wordt een collega geopereerd aan een hersentumor. Echt heftig.14 SHADES OF GREY
Ragboer was ook een behoorlijke relnichtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik was echt groot fan van Rickquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:36 schreef Huppelmuts het volgende:
8-bit Rick Roll op de vroege ochtend![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Idd, hij en ik waren altijd bezigquote:Op maandag 21 januari 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ragboer was ook een behoorlijke relnichtEn via dm lachten we ons de ballen uit onze broek hoe sommige hapten
![]()
![]()
Dat wil ik proevenquote:
14 SHADES OF GREY
Geen oven dus geen lasagne, ook al geen vaatwasser. Wat heb ik toch een kuthuis
14 SHADES OF GREY
Kopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
Geen oven dus geen lasagne, ook al geen vaatwasser. Wat heb ik toch een kuthuis![]()
Dit is die ene dat koelkast en darkly iedereen in het topic opnoemden ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm maar maar... He stom ik ben weer in.de war
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn huis? Voor 95.000 mag je het komen ophalen in Dordrecht. Garantie tot de deur. Niet goed geld bijbetalenquote:
14 SHADES OF GREY
Zie DMquote:Op maandag 21 januari 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is die ene dat koelkast en darkly iedereen in het topic opnoemden ofzo![]()
Nee, een vaatwasser en oven natuurlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn huis? Voor 95.000 mag je het komen ophalen in Dordrecht. Garantie tot de deur. Niet goed geld bijbetalenHaiquote:![]()
Lekker gegeten?
![]()
![]()
Net een mail van werk gehadMooie, nette en positieve mail. Mag er alleen niets over naar buiten brengen. Maar alles komt goed. Ik heb er vertrouwen in
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net een mail van werk gehadMooie, nette en positieve mail. Mag er alleen niets over naar buiten brengen. Maar alles komt goed. Ik heb er vertrouwen in
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooi om te horenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fijnquote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
![]()
Bah ik moet naar buiten of stoppen met roken
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is wel fijnquote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
14 SHADES OF GREY
Hu wat.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is die ene dat koelkast en darkly iedereen in het topic opnoemden ofzoBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Peuken op?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah ik moet naar buiten of stoppen met rokenHehehehequote:Op maandag 21 januari 2013 18:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]let niet op, ben aan het rellen via whatsapp
![]()
![]()
Huppelmuts heeft tieten, watertornado heeft ook tieten en wat voor tieten? Hele waterige tieten!quote:
Zoiets!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
paradas das tettas ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelmuts heeft tieten, watertornado heeft ook tieten en wat voor tieten? Hele waterige tieten!
Zoiets!
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Niet genoeg om het mee te redden tot morgenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Da's minderquote:Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet genoeg om het mee te redden tot morgen![]()
![]()
Ik heb nog een uur de tijdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Snackbarharses weer open?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En het is op kruipafstand, dus je zou 19:55 de deur nog uit kunnen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Die heeft geen peukenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geef het aan als business opportunity. Haal een knakker van JTI erbij ofzo om het een beetje leuk aan te kleden/marketen en klaar.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
/care?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
Boh, gitarenmuziek moet hard staan... maar als ik het nog harder zet worden de buren boos![]()
Soms moet je even het stof uit je boxen blazen
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 19:03:13 ]![]()
Bij deze snackbar vind ik dat niet erg.quote:
Die maken een hoop goed door hun prijzen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
Boh, gitarenmuziek moet hard staan... maar als ik het nog harder zet worden de buren boos
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
O ja, ik bedenk dat mijn ouders er nog eerder last van hebbenquote:.
Ja, maar da's anders. Dat luistert niet zo fijnquote:.
![]()
Hij is nog steeds leukquote:Op maandag 21 januari 2013 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
Dat was wel het nummer wat ik bedoelde![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Heerlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, een vaatwasser en oven natuurlijk
[..]
Hai![]()
Lekker gegeten?
1,5 wrap op, en toen zat ik vol
![]()
![]()
Jij zou toch al stoppenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah ik moet naar buiten of stoppen met roken![]()
![]()
Boeie, als je maar lekker gegeten hebtquote:Op maandag 21 januari 2013 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heerlijk1,5 wrap op, en toen zat ik vol
.
![]()
Daaromquote:Op maandag 21 januari 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeie, als je maar lekker gegeten hebt.
Nu wil ik nog gaan sporten, maar heb er niet echt fut voor![]()
![]()
Ja dat is waarquote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik huppel al 3454237625789 keer heb horen zeggen dat ze zou gaan stoppen![]()
![]()
Ik wilde vandaag eigenlijk ook gaan, maar ik heb echt geen zin om door die sneeuw te moetenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom
Nu wil ik nog gaan sporten, maar heb er niet echt fut voor![]()
![]()
Door de sneeuw gaan is al een sport op zichquote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag eigenlijk ook gaan, maar ik heb echt geen zin om door die sneeuw te moeten
14 SHADES OF GREY
Jij bent best lui dan.....quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag eigenlijk ook gaan, maar ik heb echt geen zin om door die sneeuw te moetenHeel de dag de tijd en niet even door de sneeuw willen
![]()
![]()
Sleetje rijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door de sneeuw gaan is al een sport op zich![]()
![]()
![]()
![]()
Valt mee hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door de sneeuw gaan is al een sport op zichKlopt, ik ben ook heel luiquote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent best lui dan.....Heel de dag de tijd en niet even door de sneeuw willen
. Morgen moet ik van mezelf
.
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook heel lui. Morgen moet ik van mezelf
.
![]()
![]()
Degenie die OP de slee vooruit trekken?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan ook een sport zijn, degene die op de slee vooruit trekken
Hihaho, ik zei 'trekken'![]()
![]()
*zit.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Degenie die OP de slee vooruit trekken?
Ja, als er geen heuvels zijn waar je vanaf kan, dan moet je toch iets.
![]()
Heuvelsquote:Op maandag 21 januari 2013 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*zit.
park
![]()
![]()
![]()
Ik sport nooitte vermoeiend
14 SHADES OF GREY
Als je hier naar 't Leesten rijdt, heb je een hele hoge berg waar je vanaf kanquote:. Maar al jaaaaaaaaaaaaren niet meer gedaan.
![]()
Sleepkabel en dan achter de auto hangenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*zit.
Of nog gevaarlijker, met de hand op de grille je laten duwen door een auto![]()
![]()
sneeuw en lola = klein kindquote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je hier naar 't Leesten rijdt, heb je een hele hoge berg waar je vanaf kan. Maar al jaaaaaaaaaaaaren niet meer gedaan.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 19:17:27 ]![]()
Daar zijn wel leuke filmpjes van jaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:17 schreef rival het volgende:
[..]
Sleepkabel en dan achter de auto hangen
Of nog gevaarlijker, met de hand op de grille je laten duwen door een auto.
Was wel awesome... mijn zus en haar vriend zijn allebei gehandicapt. Hij zit in een rolstoel. Hadden zijn broers en paar ski's onder een rolstoel gebouwd, stuk kabel achter de auto aan de rolstoel en m'n zus daar achteraan met een slee![]()
![]()
Jij reed of jij had je hand op de grille?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:17 schreef rival het volgende:
[..]
Sleepkabel en dan achter de auto hangen
Of nog gevaarlijker, met de hand op de grille je laten duwen door een autoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Eten was een slecht plan
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij reed of jij had je hand op de grille?![]()
Stoere broersquote:Op maandag 21 januari 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zijn wel leuke filmpjes van ja.
Was wel awesome... mijn zus en haar vriend zijn allebei gehandicapt. Hij zit in een rolstoel. Hadden zijn broers en paar ski's onder een rolstoel gebouwd, stuk kabel achter de auto aan de rolstoel en m'n zus daar achteraan met een slee
Leuk bedacht![]()
![]()
quote:Fucking held ben je toch ook hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Stomme idioot ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Fucking held ben je toch ook he![]()
![]()
Wel zachtjes hoop ik?quote:14 SHADES OF GREY
Whahahaha ik kijk even door je filmpjes.quote:
Die oeps blijft leuk
[b]AirwiN schreef [/b]
Te foute opmerking als iemand zegt dat ze haar kind naar bed gaat brengenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je weet best wat ik bedoelquote:Op maandag 21 januari 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te foute opmerking als iemand zegt dat ze haar kind naar bed gaat brengen![]()
![]()
Klopt.quote:
Maakt die opmerking in mijn ogen niet minder fout
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien had ik er nog wat bij moeten zetten ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Maakt die opmerking in mijn ogen niet minder fout![]()
Kind vroeg naar bed, alle tijd over vanavond.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ben ik dan de enige die het niet snapt![]()
Nog maar 5 topics
[b]AirwiN schreef [/b]
Kindje slapen, jij bam bam bam, sop sop sopquote:Op maandag 21 januari 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ben ik dan de enige die het niet snapt![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!!!!!!
[..]
Natuurlijk niet...Het zijn jongens.. hoe harder je ze weggooid hoe mooier
14 SHADES OF GREY
Zo lastig dat ze zo laat naar bed gaan als ze 14 zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kindje slapen, jij bam bam bam, sop sop sop
[b]AirwiN schreef [/b]
Leuke verwoordingquote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kindje slapen, jij bam bam bam, sop sop sop![]()
![]()
Ik snapte het ook niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ben ik dan de enige die het niet snapt14 SHADES OF GREY
Dan gaan ze richting de leeftijd dat ze het huis uit kunnen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lastig dat ze zo laat naar bed gaan als ze 14 zijn![]()
Gooi hem achter de xbox, cola en chips erbij..... deur op slot.... jji bam bamquote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lastig dat ze zo laat naar bed gaan als ze 14 zijnquote:![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Gooi hem achter de xbox, cola en chips erbij..... deur op slot.... jji bam bam![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:
Hoe oud ben jij en waar woon jij?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gaan ze richting de leeftijd dat ze het huis uit kunnen.Dan krijg ik opmerkingen van hem! Alweerquote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gooi hem achter de xbox, cola en chips erbij..... deur op slot.... jji bam bam
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gooi hem achter de xbox, cola en chips erbij..... deur op slot.... jji bam bam
Oh, dat zekerquote:[..]![]()
![]()
![]()
Whahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gooi hem achter de xbox, cola en chips erbij..... deur op slot.... jji bam bam![]()
Thuis, omdat ik nog niks kan vinden en op kamers ga ik nietquote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en waar woon jij?.
Alweer?quote:[..]
Dan krijg ik opmerkingen van hem! Alweer![]()
![]()
Die snap ik even nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thuis, omdat ik nog niks kan vinden en op kamers ga ik niet.
[..]
Alweer?
Ja, alweer
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow vertel?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan krijg ik opmerkingen van hem! Alweer![]()
Charmed reageert met "quote:![]()
", omdat ik "Leuke verwoording
" zei op haar post wat ging over bam bam bam en sop sop sop
.
![]()
Dat gedeelte snapte ik wel hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Charmed reageert met "![]()
", omdat ik "Leuke verwoording
" zei op haar post wat ging over bam bam bam en sop sop sop
.
Jouw "oh dat zeker" kon ik even niet plaatsenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als er iets is waar ik niet tegen kan, is het op kamers gaanquote:
Geluidsisolatie op de muur plakken.
![]()
Oh... nou, dat "sop sop bam bam" zekerquote:Op maandag 21 januari 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gedeelte snapte ik wel hoor.
Jouw "oh dat zeker" kon ik even niet plaatsen![]()
is.
![]()
Uhm hij heeft al eens op een verjaardag van mn schoonfamilie gevraagd waarom ik de nacht ervoor aan het kreunen wasquote:![]()
Dan nog de gebruikelijke opmerkingen:
Was het lekker?
Je bed kraakt!
MAM NIET OVERDAG OP DE BANK PLEASE!!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat bam bam bam sop sop sopquote:Op maandag 21 januari 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gedeelte snapte ik wel hoor.
Jouw "oh dat zeker" kon ik even niet plaatsen![]()
is
![]()
![]()
Ja ik ga even peuken halen
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh mijn godquote:Op maandag 21 januari 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm hij heeft al eens op een verjaardag van mn schoonfamilie gevraagd waarom ik de nacht ervoor aan het kreunen was![]()
Was het lekker?
Je bed kraakt!
MAM NIET OVERDAG OP DE BANK PLEASE!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm hij heeft al eens op een verjaardag van mn schoonfamilie gevraagd waarom ik de nacht ervoor aan het kreunen was![]()
Was het lekker?
Je bed kraakt!
![]()
![]()
Oh dearquote:Op maandag 21 januari 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het lekker?
Je bed kraakt!
![]()
![]()
![]()
Wat faalt er dan?quote:14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De poten.
[..]
Inderdaad
[..]
Have fun
14 SHADES OF GREY
Iets langer want ik vielquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is een teken, je moet stoppen met rokenquote:14 SHADES OF GREY
En ik kwam mn buurvrouw tegen: goh had je een feestje het hele weekend? Leuk, klonk heel gezellig!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die mag ook meedoen hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik kwam mn buurvrouw tegen: goh had je een feestje het hele weekend? Leuk, klonk heel gezellig!. Althans, pics eerst dan.
![]()
Hehehequote:Op maandag 21 januari 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik kwam mn buurvrouw tegen: goh had je een feestje het hele weekend? Leuk, klonk heel gezellig!![]()
![]()
![]()
Nee, gewoon neequote:Op maandag 21 januari 2013 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die mag ook meedoen hoor. Althans, pics eerst dan.
[b]AirwiN schreef [/b]
Eerste week dat ik hier woonde sleepte ik een krat bier naar boven, 4 dagen later ging ik lege krat inleveren.quote:
Buuv: jeetje, heb jij die op? Zoveel drinken is slecht voor je hoor!! Je bent toch geen alcoholist he? Ik heb wel folder voor je!
Nee dus!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow, is het er zo 1quote:Op maandag 21 januari 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste week dat ik hier woonde sleepte ik een krat bier naar boven, 4 dagen later ging ik lege krat inleveren.
Buuv: jeetje, heb jij die op? Zoveel drinken is slecht voor je hoor!! Je bent toch geen alcoholist he? Ik heb wel folder voor je!
Nee dus!![]()
.
![]()
Verder is ze wel aardig hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig maarquote:.
Mijn oude onderbuurvrouw 10 jaar terug was jehova's getuige, die kwam ook soms blaadjes brengen. Die verdwenen standaard onder mijn bed, voor het geval ze ze terug wilde hebben
.
![]()
Waarom wil zij ze terug hebben?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Mijn oude onderbuurvrouw 10 jaar terug was jehova's getuige, die kwam ook soms blaadjes brengen. Die verdwenen standaard onder mijn bed, voor het geval ze ze terug wilde hebben
.
14 SHADES OF GREY
Lekker fappen op jehova-foldersquote:Op maandag 21 januari 2013 20:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
.
.
![]()
Neen, stof verzamelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker fappen op jehova-folders.
![]()
Ik heb zo-o-o-o-o-oo-o-o-o-o-oo-n zin in een lekker toetje...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, ik heb ze allemaal gelezen.quote:gekregen van collega
14 SHADES OF GREY
Heb ik net opquote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zo-o-o-o-o-oo-o-o-o-o-oo-n zin in een lekker toetje...![]()
Nu wil ik knuffelen en film kijken en nog meer knuffelen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow, mooi tochquote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze allemaal gelezen.gekregen van collega
.
Paar schone plekjes onder het bedquote:.
![]()
Faxmanquote:
14 SHADES OF GREY
We gaan hier filmavond houden, er is nog wel een hoekie van de bank vrijquote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik net op![]()
Nu wil ik knuffelen en film kijken en nog meer knuffelen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Faxquote:quote:Op maandag 21 januari 2013 20:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, mooi toch.
[..]
Paar schone plekjes onder het bed.
![]()
![]()
![]()
Helaas is hij nu ziek dus geen folders meerquote:(voorlopig)
14 SHADES OF GREY
Ow, die van mij leeft niet meerquote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas is hij nu ziek dus geen folders meer(voorlopig)
.
![]()
Mijn collega nog welquote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, die van mij leeft niet meer.
14 SHADES OF GREY
Je krijgt best slaap van een middag in de sneeuw....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Iedereen in slaap gelazerd?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heel youtube?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee helaas nietquote:
14 SHADES OF GREY
Geeft niets hoor.....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
C_a zie WAquote:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Drink dan wat...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmz dan moet ik uit ellende maar verder gaan researchen of ik nu een Spektrum of en Futaba zender ga kopen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Liefquote:
14 SHADES OF GREY
Ik ben zo moe dat ik steeds bijna in slaap val achter mijn laptop. Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor.![]()
![]()
Nee joh gekkie. Ga eens werken.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zo moe dat ik steeds bijna in slaap val achter mijn laptop. Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Klinkt herkenbaar...quote:Op maandag 21 januari 2013 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zo moe dat ik steeds bijna in slaap val achter mijn laptop. Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor.![]()
Ga dan lekker slapenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zo moe dat ik steeds bijna in slaap val achter mijn laptop. Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Cool!quote:
Wowquote:die ziet er koud uit
14 SHADES OF GREY
Soort van vriesvakjes-aanvries-ijs is het he?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het-blijft-overal-aan-plakken-behalve-aanzichzelfquote:Op maandag 21 januari 2013 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soort van vriesvakjes-aanvries-ijs is het he?![]()
![]()
Dus je bent nu zelf een ijsvrouwtje ? (zei hij met enige minuten vertraging wegens downtime)quote:Op maandag 21 januari 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het-blijft-overal-aan-plakken-behalve-aanzichzelfProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het plakt niet.. jij gaat niet eens naar buitenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt er een keer sneeuw, is het weer niet goed.
![]()
![]()
Ik werd ingepeperd door een uk van nog geen 3, en nee het plakte inderdaad nietquote:Op maandag 21 januari 2013 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het plakt niet.. jij gaat niet eens naar buiten
Omdat het sneeuw isquote:Op maandag 21 januari 2013 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het plakt niet.. jij gaat niet eens naar buiten.
![]()
Goed zoquote:Op maandag 21 januari 2013 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik werd ingepeperd door een uk van nog geen 3, en nee het plakte inderdaad nietdie uk dan he
14 SHADES OF GREY
Hoezo aardbei?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zal Danny geluisterd hebben?
[ afbeelding ]14 SHADES OF GREY
Dat heb ik nou met andere substantiesquote:Op maandag 21 januari 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het-blijft-overal-aan-plakken-behalve-aanzichzelf.
![]()
Geen problemen mee heurquote:Op maandag 21 januari 2013 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met andere substanties.
![]()
![]()
Om andere substanties aan de huidige sneeuw te laten plakken?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Laat jij nooit bij Boeing gaan werkenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was zeg maar de post die FOK! deed crashen, ik broedde er serieus al die tijd op.
14 SHADES OF GREY
Wel meevliegen toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat jij nooit bij Boeing gaan werken![]()
![]()
Als jij met een post een heel forum kan laten crashenquote:kan jij maar beter niet bij dingen gaan werken die vitaal zijn om de maatschappij draaiende te houden. Alhoewel sommige dingen
14 SHADES OF GREY
Van wie is dat een babyfoto?quote:14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij met een post een heel forum kan laten crashenkan jij maar beter niet bij dingen gaan werken die vitaal zijn om de maatschappij draaiende te houden. Alhoewel sommige dingen
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lekkertje ben je wel. Daar past ie wel in
.
Dat mag niet meerquote:Op maandag 21 januari 2013 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
sinds een paar jaar
14 SHADES OF GREY
Goede shopquote:.
Voor Aldo maakt de rechter wel een uitzonderingquote:Op maandag 21 januari 2013 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag niet meersinds een paar jaar
. Kutbeest dat het is.
![]()
Wat is niet erg als het crashed? Even denkenquote:14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
OMGquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goede shop.
[..]
Voor Aldo maakt de rechter wel een uitzondering. Kutbeest dat het is.
![]()
quote:![]()
wat hebben jullie vandaag?
Nee, als antwoord op je post dat ik niet mee mag.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is niet erg als het crashed? Even denken![]()
Een aardbei!!!!quote:Op maandag 21 januari 2013 21:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
wat hebben jullie vandaag?![]()
![]()
Nee hoor, je mag web beheerder worden van Kane of Volendamcorequote:Op maandag 21 januari 2013 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, als antwoord op je post dat ik niet mee mag.14 SHADES OF GREY
Ik ookquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: