SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Avond
Ik ben rundvleesragout met rijst aan het maken. Alleen ziet de ragout eruit als een blik hondevoer
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Doe haar de groetenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:59 schreef rival het volgende:
Ik zit bij mijn moeder, die is aan het koken
Eensquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ga ondertussen even OUAT kijken![]()
Tot straks
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ondertussen even OUAT kijken![]()
Tot straks![]()
![]()
Lol... Zo had ik vorige week iets met kip en rijst gemaakt zag er echt niet uit...quote:Op maandag 21 januari 2013 18:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
Avond
Ik ben rundvleesragout met rijst aan het maken. Alleen ziet de ragout eruit als een blik hondevoer
Maar lekker dat het was![]()
![]()
zelf lasagna in elkaar geflanst
nu maar hopen dat het straks gaat smaken
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Goed beetje grieperig. Verplegers waren blij dat ie vandaag naar huis ging. Hij nam ze constant in de malingquote:![]()
![]()
Jarenlang was de eerste kerstkaart in huize Rival van mij jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ze maakte mijn post toch niet openquote:Op maandag 21 januari 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jarenlang was de eerste kerstkaart in huize Rival van mij ja![]()
![]()
Het ruikt ook goed. Nu nog wat gebakken uitjes en groente erbijquote:Op maandag 21 januari 2013 18:02 schreef rival het volgende:
[..]
Lol... Zo had ik vorige week iets met kip en rijst gemaakt zag er echt niet uit...
Maar lekker dat het was
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Zo klaar met eten, wie komt mij helpen met de afwas?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Je schaft maar een vaatwasser aanquote:Op maandag 21 januari 2013 18:09 schreef tijnbrein het volgende:
Zo klaar met eten, wie komt mij helpen met de afwas?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als het goed ruikt smaakt dat meestal ook zoquote:Op maandag 21 januari 2013 18:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Het ruikt ook goed. Nu nog wat gebakken uitjes en groente erbij![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:14 schreef Ishimaru het volgende:
Dat was ehm hupsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het bleek hutspot te zijn terwijl ik dacht dat ik soep rook.quote:.
Alleen ik heb stamppot zuurkoolThanks! Jij ook alvast!quote:quote:Op maandag 21 januari 2013 18:14 schreef Ishimaru het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, iedereen!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zuurkool stamppot!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo vaat is gedaan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zuurpot Stampkoolquote:
Ja daarom wilde ik het ook uitbestedenquote:![]()
Ontopic
zuurkool
14 SHADES OF GREY
Zuurkool is ook niet mijn favoriet nee, hoewel de smaak te verdrinnken is in een heleboel jus als het echt moetquote:Op maandag 21 januari 2013 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom wilde ik het ook uitbesteden![]()
Ontopic
zuurkool![]()
![]()
Mijn spaghetti
[b]AirwiN schreef [/b]
Inderdaad, van Festiniquote:Smaak verkrachtingquote:Op maandag 21 januari 2013 18:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zuurkool is ook niet mijn favoriet nee, hoewel de smaak te verdrinnken is in een heleboel jus als het echt moet![]()
![]()
En veel worstquote:Op maandag 21 januari 2013 18:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zuurkool is ook niet mijn favoriet nee, hoewel de smaak te verdrinnken is in een heleboel jus als het echt moet![]()
![]()
Hahaquote:Op maandag 21 januari 2013 18:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zuurkool is ook niet mijn favoriet nee, hoewel de smaak te verdrinnken is in een heleboel jus als het echt moet
14 SHADES OF GREY
Als zelfs verdrinken in jus het lekkerder maakt was het toch al niet zoveel soeps met dat etenquote:![]()
![]()
No homoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Graseter over surinamersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:25 schreef Graseter het volgende:
Als jullie niet konden koken waren jullie waardeloos!![]()
![]()
Is wel lekkerquote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als zelfs verdrinken in jus het lekkerder maakt was het toch al niet zoveel soeps met dat eten![]()
![]()
Damn woensdag wordt een collega geopereerd aan een hersentumor. Echt heftig.14 SHADES OF GREY
Ragboer was ook een behoorlijke relnichtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik was echt groot fan van Rickquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:36 schreef Huppelmuts het volgende:
8-bit Rick Roll op de vroege ochtend![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Idd, hij en ik waren altijd bezigquote:Op maandag 21 januari 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ragboer was ook een behoorlijke relnichtEn via dm lachten we ons de ballen uit onze broek hoe sommige hapten
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: